Kopjes, koffiepads, roerstaafjes, suiker... alles bij elkaar... Makkerlijker kán niet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:09 schreef Frezer het volgende:
, In jouw (vrouwelijke) ogen soort bij soort.
Staat alles wat je bij elkaar gebruikt ook echt bij elkaar? Dus koffiekopjes, de lepeltjes en het pak koffie allen in de buurt van het koffiezetapparaat? Dus op zo'n manier dat je geen toeristische rondleiding krijgt door de keuken als je even een bakje pleur wilt maken?
ooh maar ze stonden toch in het zelfde kastje allemaal wat is het probleem nou ? dat ze doorelkaar stonden ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alleen ging het me er nu om dat de kleine rode en zwarte senseo kopjes links aan de zijkant bij elkaar staan en niet dwars door elkaar met de grote mokken aan de rechterkant.
Ok ok... granted, ze stonden idd iig al in het juiste kastje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:21 schreef Ra-z het volgende:
ooh maar ze stonden toch in het zelfde kastje allemaal wat is het probleem nou ? dat ze doorelkaar stonden ?
tjah wij hebben een andere manier van rangschikken he![]()
Als je echt meer wilt weten over de soms bizarre verschillen tussen man en vrouw ; Tunnelvisie vs breed perspectief b.v. lees dan ; "Waarom mannen liegen en vrouwen niet kunnen kaartlezen' van het echtpaar Pease.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ok... dat jullie rotzooi echt niet zien geloof ik best. En ook dat dopje op de tandpasta is prima, of alleen dat laatste blaadje aan de wc-rol laten zitten...
Maar waarom... waarom is het zo moeilijk te onthouden waar je de kopjes vandaan haalde uit de kast?
Ik bedoel... je pakt toch meestal wel 1 keer per dag een kopje, en een bord en nog iets anders uit de kastje. DAN KAN JE TOCH WEL ONTHOUDEN WAAR DAT DING STOND???
Voor mij is mijn keuken elke keer weer een verrassing als mijn allerliefste de afwasmachine uitgeruimd heeft.
En ik snáp dat dus gewoon niet...
Ligt dat nou aan mij? Of is dit ook weer zoiets van 'We zien het gewoon niet. Of althans, we zien het wel maar registreren het niet...'.
Verlicht mij!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:58 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens vrees ik voor een oedipus complexje...
En van de meest briljante 'man-vrouw-rol' anekdotes komt van mijn ouders:
Net getrouwd vroeg mijn vader elke dag aan mijn moeder: Waar zijn mijn schone sokken?
En mijn moeder antwoorde netjes elke dag: In de bovenste la.
Tot mijn moeder het op een gegeven moment zat werd, elke dag weer...
Dus mijn vader: Waar zijn mijn schone sokken?
En mijn moeder: In de wasmand.
En mijn vader presteert het dus echt om aan te komen met 2 sokken: Deze zijn vies.![]()
Dus mijn moeder: Waar denk je dan dat je schone sokken zijn?
Mijn vader: In de la?
Hij heeft het nooit meer gevraagd.
Heerlijk verhaal toch wel!Mannen!
Dus nu ruim je voortaan zelf de vaatwasser uit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Voor mij is mijn keuken elke keer weer een verrassing als mijn allerliefste de afwasmachine uitgeruimd heeft.
En ik snáp dat dus gewoon niet...
Dat is ook een hele foute redenering. Je moet juist NIET soort bij soort zetten, om de optimale packingsgraad te bereiken!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het gaat juist om koffiekopjes... die hij dagelijks gebruikt...
En zoals iemand hierboven zei 'ik doe tenminste wel nog soort bij soort'. Maar dat is dus ook al veeeeeeeeeeel te lastig hier blijkbaar... dat snap ik niet...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:22 schreef Grimm het volgende:
we hebben belangrijkere dingen aan ons hoofd zoals kwalificeren voor het wk
Sorry, ik was even druk bezig met opruimen, stoffen, stofzuigen, ramen zemen, wassen, strijken, afwasmachine inruimen en weer uitruimen, plee boenen, badkamer dweilen...quote:
Ook typisch iets voor vrouwen. Net doen alsof ze het zo fuckin druk hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, ik was even druk bezig met opruimen, stoffen, stofzuigen, ramen zemen, wassen, strijken, afwasmachine inruimen en weer uitruimen, plee boenen, badkamer dweilen...
Ja en de mannen alles in een uur doen als het moetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:36 schreef GF het volgende:
[..]
Ook typisch iets voor vrouwen. Net doen alsof ze het zo fuckin druk hebben.
![]()
Precies. En maar willen emanciperen. Maar als ik de deur niet open hou voor d'r ben ik een lul. Jajaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en de mannen alles in een uur doen als het moet
Inderdaad het boeit gewoon niet. En ookal weet ik dat de grote bekers achterin 'horen', doe ik de kleine achterin als ik die eerder in mn handen heb. Veels te veel gedoe...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:26 schreef nozem het volgende:
We registreren het niet inderdaad. Het heeft geen betekenis voor ons. Wat boeit het mij nu waar de kopjes precies horen te staan.
Een beproefde methodiek bereikt zonder enige hulp van overgehypete koffietafellectuur van bijv. een John Grayquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef Xennia het volgende:
Dat is gespeelde hulpeloosheid en dat doen ze alleen maar omdat ze weten dat jij het uiteindelijk doet, want jij kunt het zogenaamd beter
Same here... Alhoewel ik t ook doe als mijn vriendin bij mij thuis is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:57 schreef Gompy58 het volgende:
Vind het wel grappig eigelijk. Als ik bij mijn ex thuis was ruimde ik de boel wel op, maakte ook gewoon de boel schoon etc. In mijn eigen huis was ik daar een stuk makkelijker mee.
Proef ik hier een causaal verband tussen dit gedrag en de mogelijkheid tot het bedrijven van de liefde in een later tijdsstadium?quote:Same here... Alhoewel ik t ook doe als mijn vriendin bij mij thuis is...
Ik denk t wel idd... Maar dat latere stadium moet dan niet gezien worden in uren maar meer in dagen en weken. Als ze bij me is dan krijg ik sex ookal is mn huis een varkensstal. Echter hierdoor zal ze de volgende keer minder zin hebben om bij me langs te komen en is de kans op sex dus idd kleiner.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:33 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Proef ik hier een causaal verband tussen dit gedrag en de mogelijkheid tot het bedrijven van de liefde in een later tijdsstadium?
![]()
Precies. Net als dat gezeik over de wc-bril. Zij doen hem toch ook nooit naar boven als ze klaar zijn. Waarom zou de wc altijd standby moeten zijn voor de vrouw?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:54 schreef Predemius het volgende:
pakken we de vaatwas een keertje uit, is het nog niet goed.. zucht![]()
Ik moet altijd 3 weken lang wennen als ik alles weer eens een ander plekje heb gegeven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:32 schreef Copycat het volgende:
Ik vergeet ook altijd wat welke vaste plaats heeft.
Inderdaad. Een vriendin van me doet er altijd moeilijk over als ik daar ben, op geinige toon natuurlijk, en sindsdien vraag ik ook van haar dat ze hem hier weer omhoog zet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:53 schreef Kresj het volgende:
[..]
Precies. Net als dat gezeik over de wc-bril. Zij doen hem toch ook nooit naar boven als ze klaar zijn. Waarom zou de wc altijd standby moeten zijn voor de vrouw?
Wat in feite vanuit haar eigen standpunt volkomen terecht zou moeten zijn. Maar zo denkt ze daar natuurlijk niet over?quote:en sindsdien vraag ik ook van haar dat ze hem hier weer omhoog zet.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet altijd 3 weken lang wennen als ik alles weer eens een ander plekje heb gegeven.
Omdat ik soms wel eens bedenk dat het praktischer / makkelijker / logischer is om e.e.a. om te wisselen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
waarom geef je de dingen dan ook een andere plek?
Ze denkt maar wat ze wil, als ze hem maar omhoog zet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat in feite vanuit haar eigen standpunt volkomen terecht zou moeten zijn. Maar zo denkt ze daar natuurlijk niet over?
Vrouwen..![]()
![]()
Vanwege as. verhuisperikelen en het verruilen van mijn koelkast voor die van stinkie hebben we nu de boel in de keuken even om moeten zetten... Hoe vaak we de afgelopen 2 dagen allebei al niet naar de verkeerde hoek zijn gelopen voor de vuilnisbak.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef Alicey het volgende:
Ik moet altijd 3 weken lang wennen als ik alles weer eens een ander plekje heb gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |