Hier heb je ook wel gelijk in hoor, alleen het rare is dat ik het in zijn keuken dan wel weer weet...quote:
Godzijdank krijgen we as donderdag de sleutels van ons nieuwe huis en kunnen we idd samen de keuken inrichten. Nieuw voor ons allebei!quote:Mischien met zijn tweeën de keuken opnieuw indelen?
Yeah right.. zolang hij het maar niet in z'n hoofd haalt zelf een mening the hebben..quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Godzijdank krijgen we as donderdag de sleutels van ons nieuwe huis en kunnen we idd samen de keuken inrichten. Nieuw voor ons allebei!
Nou ik vind dat wel belangrijk anders kan ik mijn spullen helemaal nooit terug vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Of een man dat boeit ,hoe een kastindeling is
daar heb je geen kastindeling voor nodig gewoon een goed geheugen van waar je dingen neerlegt / gooitquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat wel belangrijk anders kan ik mijn spullen helemaal nooit terug vinden
Mij boeit dat heel erg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Of een man dat boeit ,hoe een kastindeling is
Ik trap niet zo in die gespeelde hulpeloosheid en ben zelf eigenlijk ook maar een beroerde huisvrouwquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dus, en je kunt op de terugweg bier meenemen.
10 tegen 1 dat hij zegt 'doe jij dat maar hoor!'quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:57 schreef charon het volgende:
Yeah right.. zolang hij het maar niet in z'n hoofd haalt zelf een mening the hebben..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |