levenslang anaal heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef De_Ananas het volgende:
Wanneer is de uitspraak/wat is zijn straf?![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:15 schreef Semper het volgende:
hoe is het afgelopen ?:P
Maar het gaat natuurlijk niet zozeer om hem als wel het punt waar hij voor strijdt. Alleen lijkt niet iedereen dat te begrijpen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:58 schreef -Numlock- het volgende:
Ja precies, niet zeuren.
Hij wou aandacht en dan zal hij het krijgen ook![]()
water in een ballonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Glas in een waterstorm.
wel serieus blijven he Paul?quote:
Anders stop ik je in die stormballon, met al dat glas en dat water.quote:
ey yildiz is online, hij reageerde net hij doet net alsof hij dit topic niet zietquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Anders stop ik je in die stormballon, met al dat glas en dat water.
Yildiz is okee, en volgens mij is hij bezig. Denk ook niet dat 'ie zin heeft om de hele dag al die onzin aan te horen van voornamelijk mensen zonder ruggegraat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ey yildiz is online, hij reageerde net hij doet net alsof hij dit topic niet ziet
hoi yildiz
Truequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Yildiz is okee, en volgens mij is hij bezig. Denk ook niet dat 'ie zin heeft om de hele dag al die onzin aan te horen van voornamelijk mensen zonder ruggegraat.![]()
nog nix, binnenkort rechtzaakquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
aha, wat heeft hij nou voor straffen mogen ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |