ik ben chatman.. supersnel met msnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:15 schreef APK het volgende:
Ik vrees dat deze meneer eerst nog even langs gaat komen:
[afbeelding]
Bla, bla bla, bla bla...
En: zit er een dubbele laag in het homo-gedoe: is Menno misschien wel écht homo? Of iemand anders? Ik hoop Rob. Want dan is-ie volgens Ingrid "het spugen nog niet waard"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef misterDre het volgende:
Wie wordt er genomineerd?
Krijgt Menno genoeg stemmen voor een vrije doorgang naar de volgende ronde?
Het is zo'n mongool ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben chatman.. supersnel met msn
Omdat ze het in een 1 op 1 situatie geen discussies kan winnen van Rob, dan maar schelden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En: zit er een dubbele laag in het homo-gedoe: is Menno misschien wel écht homo? Of iemand anders? Ik hoop Rob. Want dan is-ie volgens Ingrid "het spugen nog niet waard"(waaróm dat dan zo is volgens haar, werd me niet helemaal duidelijk trouwens
)
Maar waar slaat dat MSN op een GSM op?quote:
BHFH is coolquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:20 schreef Gert het volgende:
En vanavond begint ook de campagne om Chantal aan HFBH of Jeromar te helpen.
Te langquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:20 schreef teamlead het volgende:
leen van frisia Ook niet echt om vrolijk van te worden...
Hoelang duurt die "komische serie" nog?
geen idee eigenlijk... misschien MSN via UMTS ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:21 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waar slaat dat MSN op een GSM op?
Dat is toch gewoon SMS-en, maar dan veel duurder
Gaat een leuke uitzending worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:20 schreef Gert het volgende:
En vanavond begint ook de campagne om Chantal aan HFBH of Jeromar te helpen.
Allemaal vragen...we worden met z'n allen gemindfucktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En: zit er een dubbele laag in het homo-gedoe: is Menno misschien wel écht homo? Of iemand anders? Ik hoop Rob. Want dan is-ie volgens Ingrid "het spugen nog niet waard"(waaróm dat dan zo is volgens haar, werd me niet helemaal duidelijk trouwens
)
ik nu... en daar ben ik niet blij meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef MissX het volgende:
is er iemand die naar dat samen kijkt?
Het is geen Nederlandse Seinfeld iigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik nu... en daar ben ik niet blij mee
Het staat aan, zonder geluid.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef MissX het volgende:
is er iemand die naar dat samen kijkt?
Ik heb het een week geprobeerd maar het is niet om aan te zienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik nu... en daar ben ik niet blij mee
* teamlead zaptquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Het is geen Nederlandse Seinfeld iig
een hele weekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:34 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ik heb het een week geprobeerd maar het is niet om aan te zien
hahaha en zo moeten ze voetbal kijken.. hoe komen ze erop!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:36 schreef bemeall het volgende:
Lol die jurken voor Roel en Menno als straf dat ze ze uitgedaan hadden
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:36 schreef eborn het volgende:
Pfff, gaan we nou weer verder met die travestieten? Is dat nou nog niet genoeg uitgekauwd?
Tanja is al gestopt geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
EN TANJA DAN? Die wordt WEER gematst. VUILE HOER!
hahaha ohw wat lulligquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:38 schreef Coos het volgende:
Ik lach me rot als er in heel nederland geen vent te vinden is die er overheen wil kruipen![]()
die rookt niet zoveel als de andere damesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
En het is haar niet gelukt want door haar is de rookopdracht mislukt.quote:
Tanja is nog nooit gestopt....die 3 dagen stelt niks voor....en zij is degene die vervolgens weer als eerste begonnen is ookquote:
ze heeft het wel 5 dagen volgehouden ofzo.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En het is haar niet gelukt want door haar is de rookopdracht mislukt.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:40 schreef Loedertje het volgende:![]()
![]()
Roel was na 12 uur al super super sjago, Chantal zal helemaal flippen en Dido zal iedereen slachten
6.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tanja is nog nooit gestopt....die 3 dagen stelt niks voor....
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef eborn het volgende:
[..]
Zijn haar siliconen omhoog geschoten?
Tanja is gestopt met stoppen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Idd, en nu maar afwachten of deze drie (die elkaar nog kunnen steunen ook) dit ook kunnen volhoudenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:40 schreef J-net het volgende:
[..]
ze heeft het wel 5 dagen volgehouden ofzo.....
Bij de vorige stopopdracht werd zij toch juist gespaard omdat volgens deskundigen stoppen met roken slechter zou zijn dan doorgaan, ivm stress?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:40 schreef teamlead het volgende:
Tanja is nog nooit gestopt....die 3 dagen stelt niks voor....en zij is degene die vervolgens weer als eerste begonnen is ook
mijn voorspelling is dat:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef MissX het volgende:
nou dat stoppen met roken kan wel leuke taferelen opleveren
lekker geirriteerde mensen, ruzies
Waarom zouden ze anders de rokers laten stoppen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:40 schreef Loedertje het volgende:![]()
![]()
Roel was na 12 uur al super super sjago, Chantal zal helemaal flippen en Dido zal iedereen slachten
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Tanja is gestopt met stoppen...
Nou nou. Als je dat stoppen noemt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Tanja is gestopt met stoppen...
Waarna ze zelf aanbood om te stoppenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de vorige stopopdracht werd zij toch juist gespaard omdat volgens deskundigenstoppen met roken slechter zou zijn dan doorgaan, ivm stress?
Een dag of drie, tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:40 schreef J-net het volgende:
[..]
ze heeft het wel 5 dagen volgehouden ofzo.....
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef eborn het volgende:
[..]
Zijn haar siliconen omhoog geschoten?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is goed, moet ik toegeven.
Idd. Maar niet gedwongen, en dat zou juist de ongezonde stress opleveren, dacht ik.quote:
Je ziet de rokers al denken *yezzzzz, geen shag maar sigaretten!!quote:
HAHA, leuk voor Roel!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
omg ze moeten weer in vrouwenkleren
Tis dan ook een lekker ding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef J-net het volgende:
zag je die oogjes van Menno man die kwam bijna klaar
Geen rookpolitie, dus nog makkelijker stiekem rokenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
Ik ben benieuwd hoe consequent roel nu is.....
Daarna gaan ze wel zuipen, dat mis je dan welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef Sanne het volgende:
Geweldig dat ze zaterdag voetbal krijgen! Kan ik zonder iets te missen naar de oldbies meeting
Net als vorige keer met in de huid vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
Talpa weet wel gewiekst reclame te maken voor de voetbaluitzending.
Ik denk dat ie het dit keer wel gaat volhouden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
Ik ben benieuwd hoe consequent roel nu is.....
Nope...maar het is al 2x op vriijdagavond herhaald ...morgen misschien weer?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef Loedertje het volgende:
Is de live-uitzending eigenlijk nadien terug te zien ergens?
Zolang ze dr handen zo houd, dat je niet onder de rok kan kijken, mag ze van mij kraaien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:48 schreef J-net het volgende:
Chantal houd je van voetbal??? JAAAAHHHH zegt de kraai
Weet je wat buitenspel is ??? NEEEEE zegt de kraai
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze mag nooit kraaienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ze dr handen zo houd, dat je niet onder de rok kan kijken, mag ze van mij kraaien.![]()
Beter dan het geneuzel met de familie, daar wordt je helemaal ellendig vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:49 schreef MissX het volgende:
pfff gaan ze nu weer gewone beelden terug laten zien
De reet van Linda in breedbeeld.quote:
DBK gedoe nietquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat buitenspel is?
Chantal: [afbeelding] NEEEEEEEEEEE.
Die is vast solidair met Roel en Menno zaterdag en wil meedoenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
Joost loopt wel erg makkelijk op hakjes.
Maar deze shit zie ik heel de week al, de familie afzeiken kan maar eens per weekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:51 schreef eborn het volgende:
Beter dan het geneuzel met de familie, daar wordt je helemaal ellendig van
Ja in een bed nog wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:51 schreef Bep het volgende:
Wat een zeikerd die Roel
Ja, zelfs datquote:
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:52 schreef bemeall het volgende:
Ruud groeit echt in het programma. Of hij krijgt betere informatie gegeven. Maar goed hij wordt er wel beter op
Weer zijn papegaaiepakje aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is vast solidair met Roel en Menno zaterdag en wil meedoen
Alle begin is moeilijkquote:
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:52 schreef bemeall het volgende:
Ruud groeit echt in het programma. Of hij krijgt betere informatie gegeven. Maar goed hij wordt er wel beter op
Mja doet ie express na dat ik zo'n uitspraak doequote:
Het is dan ook echt van een niveautje Shakespearequote:
Het is haar gegund.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
Chantal met wellicht haar laatste sigaret
[afbeelding]
Schreef je dit voor of nadat hij volkomen de mist in ging?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:52 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij staat ie op 4, dus te weinig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:56 schreef Loedertje het volgende:
Moest Menno IEDEREEN overtuigen dat hij de homo is?
Nee toch?
Het merendeel is toch niet iedereen?
Alleen dat hij de meeste stemmen krijgtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:56 schreef Loedertje het volgende:
Moest Menno IEDEREEN overtuigen dat hij de homo is?
Nee toch?
Het merendeel is toch niet iedereen?
Voor, en toen meende ik het ook echtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schreef je dit voor of nadat hij volkomen de mist in ging?
Hoezo dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
Chantal met wellicht haar laatste sigaret
[afbeelding]
Hier heb je een punt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben ze Ralph in de live-uitzending. Hij moet namelijk nog iemand nomineren die automatisch genomineerd staat!
Idd... zoals iedere live tot nu toequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:57 schreef Coos het volgende:
Tot nu toe een kutuitzending
Onzin, bij jou is alles wat niet stream is kut.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Idd... zoals iedere live tot nu toe
Die had zich door 't hele huis laten neuken na 't feestje.quote:
Die niet gehaald zal worden, dus dat kost John alweer geen 50.000 euro.quote:
800 euroquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:01 schreef D.Rose het volgende:
Ze hebben 800 euro te besteden
83 kratten bier volgens Roel
Er zijn juist best veel beelden die de TV kijkers niet hebben gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd... zoals iedere live tot nu toe
Dát is onzin. Er is veel meer uit te halen. In mijn geheugen waren de live uitzendingen voorgaande edities véél leukerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onzin, bij jou is alles wat niet stream is kut.
die zit vast in de doos met vlaggetjes en oranje sjaaltjes die ze zaterdag krijgenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij hing zijn jurk erniet, dus kan hij niet meedoen.
Het is en blijft een zaken man die Johnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die niet gehaald zal worden, dus dat kost John alweer geen 50.000 euro.
Volgens mij heb jij nog steeds geen geluidquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef Falco het volgende:
Matige uitzending, alleen Ruud geeft er wel een leuke draai aan.
Het hele huis? Incl, Rob?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die had zich door 't hele huis laten neuken na 't feestje.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef Coos het volgende:
Chantal is de oudste dus het langst nicotinist.
Die gaat een partij afkickverschijnselen krijgen waar je U tegen zegt.![]()
Dat wordt de hele week weer de streams aan.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef misterDre het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog steeds geen geluid![]()
Wat een onzin, ze kan ook veel later begonnen zijn,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef Coos het volgende:
Chantal is de oudste dus het langst nicotinist.
Die gaat een partij afkickverschijnselen krijgen waar je U tegen zegt.![]()
Dat wordt de hele week weer de streams aan.![]()
Neemt eindelijk iemand hem in vertrouwenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:06 schreef MissX het volgende:
ahh ik vind het echt zielig voor Joost
Zeker het gnagnagna gemistquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze kan ook veel later begonnen zijn,
Geen nominatiequote:
Ze was zelfs lief bezig toen ze Roel achterna ging 's nachts toen ie dronken naar de wc moestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |