Tis dan ook een lekker ding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef J-net het volgende:
zag je die oogjes van Menno man die kwam bijna klaar
Geen rookpolitie, dus nog makkelijker stiekem rokenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
Ik ben benieuwd hoe consequent roel nu is.....
Daarna gaan ze wel zuipen, dat mis je dan welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef Sanne het volgende:
Geweldig dat ze zaterdag voetbal krijgen! Kan ik zonder iets te missen naar de oldbies meeting
Net als vorige keer met in de huid vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
Talpa weet wel gewiekst reclame te maken voor de voetbaluitzending.
Ik denk dat ie het dit keer wel gaat volhouden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
Ik ben benieuwd hoe consequent roel nu is.....
Nope...maar het is al 2x op vriijdagavond herhaald ...morgen misschien weer?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef Loedertje het volgende:
Is de live-uitzending eigenlijk nadien terug te zien ergens?
Zolang ze dr handen zo houd, dat je niet onder de rok kan kijken, mag ze van mij kraaien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:48 schreef J-net het volgende:
Chantal houd je van voetbal??? JAAAAHHHH zegt de kraai
Weet je wat buitenspel is ??? NEEEEE zegt de kraai
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze mag nooit kraaienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang ze dr handen zo houd, dat je niet onder de rok kan kijken, mag ze van mij kraaien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |