Idd... zoals iedere live tot nu toequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:57 schreef Coos het volgende:
Tot nu toe een kutuitzending
Onzin, bij jou is alles wat niet stream is kut.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Idd... zoals iedere live tot nu toe
Die had zich door 't hele huis laten neuken na 't feestje.quote:
Die niet gehaald zal worden, dus dat kost John alweer geen 50.000 euro.quote:
800 euroquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:01 schreef D.Rose het volgende:
Ze hebben 800 euro te besteden
83 kratten bier volgens Roel
Er zijn juist best veel beelden die de TV kijkers niet hebben gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd... zoals iedere live tot nu toe
Dát is onzin. Er is veel meer uit te halen. In mijn geheugen waren de live uitzendingen voorgaande edities véél leukerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onzin, bij jou is alles wat niet stream is kut.
die zit vast in de doos met vlaggetjes en oranje sjaaltjes die ze zaterdag krijgenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij hing zijn jurk erniet, dus kan hij niet meedoen.
Het is en blijft een zaken man die Johnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die niet gehaald zal worden, dus dat kost John alweer geen 50.000 euro.
Volgens mij heb jij nog steeds geen geluidquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef Falco het volgende:
Matige uitzending, alleen Ruud geeft er wel een leuke draai aan.
Het hele huis? Incl, Rob?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die had zich door 't hele huis laten neuken na 't feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |