ik ben chatman.. supersnel met msnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:15 schreef APK het volgende:
Ik vrees dat deze meneer eerst nog even langs gaat komen:
[afbeelding]
Bla, bla bla, bla bla...
En: zit er een dubbele laag in het homo-gedoe: is Menno misschien wel écht homo? Of iemand anders? Ik hoop Rob. Want dan is-ie volgens Ingrid "het spugen nog niet waard"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef misterDre het volgende:
Wie wordt er genomineerd?
Krijgt Menno genoeg stemmen voor een vrije doorgang naar de volgende ronde?
Het is zo'n mongool ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben chatman.. supersnel met msn
Omdat ze het in een 1 op 1 situatie geen discussies kan winnen van Rob, dan maar schelden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En: zit er een dubbele laag in het homo-gedoe: is Menno misschien wel écht homo? Of iemand anders? Ik hoop Rob. Want dan is-ie volgens Ingrid "het spugen nog niet waard"(waaróm dat dan zo is volgens haar, werd me niet helemaal duidelijk trouwens
)
Maar waar slaat dat MSN op een GSM op?quote:
BHFH is coolquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:20 schreef Gert het volgende:
En vanavond begint ook de campagne om Chantal aan HFBH of Jeromar te helpen.
Te langquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:20 schreef teamlead het volgende:
leen van frisia Ook niet echt om vrolijk van te worden...
Hoelang duurt die "komische serie" nog?
geen idee eigenlijk... misschien MSN via UMTS ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:21 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waar slaat dat MSN op een GSM op?
Dat is toch gewoon SMS-en, maar dan veel duurder
Gaat een leuke uitzending worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:20 schreef Gert het volgende:
En vanavond begint ook de campagne om Chantal aan HFBH of Jeromar te helpen.
Allemaal vragen...we worden met z'n allen gemindfucktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En: zit er een dubbele laag in het homo-gedoe: is Menno misschien wel écht homo? Of iemand anders? Ik hoop Rob. Want dan is-ie volgens Ingrid "het spugen nog niet waard"(waaróm dat dan zo is volgens haar, werd me niet helemaal duidelijk trouwens
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |