ik nu... en daar ben ik niet blij meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef MissX het volgende:
is er iemand die naar dat samen kijkt?
Het is geen Nederlandse Seinfeld iigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik nu... en daar ben ik niet blij meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het staat aan, zonder geluid.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef MissX het volgende:
is er iemand die naar dat samen kijkt?
Ik heb het een week geprobeerd maar het is niet om aan te zienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik nu... en daar ben ik niet blij meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* teamlead zaptquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Het is geen Nederlandse Seinfeld iigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
een hele weekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:34 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ik heb het een week geprobeerd maar het is niet om aan te zien
hahaha en zo moeten ze voetbal kijken.. hoe komen ze erop!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:36 schreef bemeall het volgende:
Lol die jurken voor Roel en Menno als straf dat ze ze uitgedaan haddenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop