abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31236921
Om verdere onenigheden tussen USA en NL afleveringen- kijkende mensen te voorkomen hierbij een Gilmore Girls topic waar vrijuit gepraat mag worden over de ontwikkelingen in seizoen 6!

Tot nu toe zijn daar uitgezonden:

6.01: New and improved Lorelai (13 sept.)
6.02: Fight face (20 sept.)
6.03: The UnGraduate (27 sept.)
6.04: Always a Godmother, never a god (4 okt.)

De volgende aflevering zal zijn:

6.05: We've got magic to do (11 okt.)

Mijn eerste indrukken van seizoen 6 (ik heb 6.04 nog niet gezien)zijn niet zo geweldig eerlijk gezegd. Ik vind de Lorelai-Rory ruzie nu wel lang genoeg geduurd hebben...

En dat Nederlandse melkmeisje.. laat ik daar maar helemaal m'n mond over houden..

Op deze site bekijk ik trouwens elke week de trailer van de aflevering van de week erna:

http://thewb.warnerbros.com/web/show.jsp?id=GG
pi_31236977
quote:
Quote van jmac uit het algemene topic:

zucht, in 6x04 hebben ze het weer over Nederland en nu is die Nederlandse meid zelfs overgekomen. Nou asl iemand NIET nederlands eruitziet is zij het, en dat achterlijke commentaar getuigt wel van ERG slechte research zeg.
pi_31237010
Quote van Symer uit het algemene topic:
quote:
"Milkmaids are iconic over there, they're practically Dutch superheroes."
Hebben we hier überhaupt nog melkmeisjes? Das toch iets van tweehonderd jaar geleden?

En een Nederlandse van haar leeftijd die niet weet hoe je in het Engels een groet beantwoordt?
Is dat niet nóg zeldzamer dan een melkmeisje?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:52:10 #4
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_31241643
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:19 schreef Fannetje het volgende:
Quote van Symer uit het algemene topic:
[..]
Dat was inderdaad een beetje ongeloofwaardig.
Verder jammer dat ze de ruzie niet hebben bij gelegd bij de doping, aan beide was wel te zien dat ze er een einde aan wouden maken.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_31241793
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Om verdere onenigheden tussen USA en NL afleveringen- kijkende mensen te voorkomen hierbij een Gilmore Girls topic waar vrijuit gepraat mag worden over de ontwikkelingen in seizoen 6!

Tot nu toe zijn daar uitgezonden:

6.01: New and improved Lorelai (13 sept.)
6.02: Fight face (20 sept.)
6.03: The UnGraduate (27 sept.)
6.04: Always a Godmother, never a god (4 okt.)

De volgende aflevering zal zijn:

6.05: We've got magic to do (11 okt.)

Mijn eerste indrukken van seizoen 6 (ik heb 6.04 nog niet gezien)zijn niet zo geweldig eerlijk gezegd. Ik vind de Lorelai-Rory ruzie nu wel lang genoeg geduurd hebben...

En dat Nederlandse melkmeisje.. laat ik daar maar helemaal m'n mond over houden..

Op deze site bekijk ik trouwens elke week de trailer van de aflevering van de week erna:

http://thewb.warnerbros.com/web/show.jsp?id=GG
Dat vind ik ook een beetje matig allemaal. Ik mis trouwens ook steeds meer de ijzersterke oneliners van mrs kim of michel. Hopelijk komt het helemaal goed dit seizoen!
(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
pi_31253210
Ik heb gisteravond 6x04 gekeken en wat me het meest irriteert aan dit seizoen is Rory. Die hele new and improved wannabe-bad-girl vind ik helemaal niets. Ze moet weer normaal doen, met Lorelai gaan praten, terug naar school gaan, Logan desnoods dumpen en iets krijgen met Marty .

Lorelai en Luke zijn samen echt geweldig . Ze blijven m'n 2 favoriete karakters.
pi_31262011
Neeee, niet Logan dumpen! Logan vind ik nou juist een van de leukste karakters uit de serie. Ze moet gewoon weer naar school gaan en het bijleggen met haar moeder!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:59:23 #8
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_31262083
ze zijn leuk
don't give me that fucking bullshit
pi_31278540
inderdaad een iets mindere aflevering.
De ruzie is nog niet over, want dan zou Loreli een datum voor de trouwerij kunnen zetten.
En ik denk dat die aan het eind van het seizoen gaat plaatsvinden. Dus er moet wat gerekt worden.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:32:30 #10
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31278763
Ik vind het nog steeds geweldig, maar die ruzie mag van mij ook wel worden bijgelegd. 't Geeft de serie zo'n nare bijsmaak...!

Trouwens, Michel & Sookie vs. Paris...
"Perhaps she forget her cell phone... or her spellbook."
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_31389218
Aflevering vijf net gekeken Die opmerking op het laatst van emily over mrs Huntzberger. Briljante cat fight!
pi_31406163
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:32 schreef lady23 het volgende:
Aflevering vijf net gekeken Die opmerking op het laatst van emily over mrs Huntzberger. Briljante cat fight!
Oow ja, die was briljant ja! Alleen echt zonde dat die grootouders pas nu Lorelai geloven hoe de Huntzbergers zijn. Had echt zo veel gescheeld. Paris is weer hilarisch!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_31407598
inderdaad leuke aflevering! Knap gespeeld ook hoe moeilijk Rory het had met zich inhouden. Daarna Richard die er bijna op los wil gaan slaan en dan van de zijkant toekijkt. Ben al weer benieuwd naar de volgende aflevering.
pi_31427142
tvp.

Idd 'aardige' aflevering. Maar vind het nog steeds minder leuk dan de afgelopen jaren. But well..
pi_31430145
Inderdaad vorige seizoen was erg gaaf. Moeilijjk om dat te overtreffen.

Vraag voor iedereen:
wat vind jij tot nu toe het leukste seizoen?

Ik denk dat het seizoen 5 wordt gevolgd op de tweede plaats door seizoen 3.
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 01:07 schreef jmac het volgende:
tvp.

Idd 'aardige' aflevering. Maar vind het nog steeds minder leuk dan de afgelopen jaren. But well..
pi_31442244
Seizoen 1 was absoluut de leukste tot nu toe
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:25:24 #17
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_31454349
Dit seizoen begint gewoon erg sloom. Maar is ook denk ik minder omdat moeder en dochter die altijd zo close waren ineens ruzie hebben. En rebelse Rory is eigenlijk ook niet leuk. Alhoewel ze zich wel als een vis in het water voelt in het organiseren nu.
Maar denk dat het wel leuker word.. Wanneer Lorelai en Luke gaan trouwen, die 2 zijn gewoon te leuk, misschien mag Rory als bruidsmeisje alles gaan organiseren..
pi_31506431
Ik vond 6.05 de leukste aflevering van dit seizoen tot nu toe en ben benieuwd naar wat komen gaat
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:49:22 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31558315
ik vind dit seizoen echt heel erg leuk...kweet niet waarom.

heb net 6.6 gezien....*zwijmel* Logan.....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_31709496
6.7 is great! wel een soort van cliffhanger.
Geweldige dialoog tussen Loreli en Luke.

En het einde van de ruzie tussen Loreli en Rory lijkt in zicht. Maar damn, dan houdt de aflevering op. grrr

Ik wil dat het volgende week is.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:59:58 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31720841
ik moest echt voor de zoveelste keer dit seizoen stiekem een beetje huilen bij de lorelai/rory scene...
pi_31724443
Die ruzie mag van mij snel weer afgelopen zijn, hopelijk is dat in de volgende aflevering het geval.

6.07 was een heel aardige aflevering. Die dominee hoe komen die grootouders erop! Emily vind ik zoals gewoonlijk weer mateloos irritant, zeker in die ruzie met Richard die wél doorheeft hoe het zit (op dat seksgezeik na dan). Luke was weer geweldig, lief, schattig .

En ben ik de enige die elke keer krom ligt van het lachen om Paul Enka? .
pi_31730973
Paul Anka is het.

zelf vind ik dat met die hond nou niet echt super lachwekkend. In de vorige aflevering of daarvoor was het wel leuk. Nu begint het wat uitgemolken te worden.

Die domeinee scene was inderdaad geweldig!!
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Die ruzie mag van mij snel weer afgelopen zijn, hopelijk is dat in de volgende aflevering het geval.

6.07 was een heel aardige aflevering. Die dominee hoe komen die grootouders erop! Emily vind ik zoals gewoonlijk weer mateloos irritant, zeker in die ruzie met Richard die wél doorheeft hoe het zit (op dat seksgezeik na dan). Luke was weer geweldig, lief, schattig .

En ben ik de enige die elke keer krom ligt van het lachen om Paul Enka? .
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:15:04 #24
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_31798555
Omg volgende 8 november (A.s. dinsdag geen GG? ) "Let Me Hear Your Balalaikas Ringing Out"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31800786
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 01:15 schreef Hopey het volgende:
Omg volgende 8 november (A.s. dinsdag geen GG? ) "Let Me Hear Your Balalaikas Ringing Out"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_31802002
damn is er geen uitzending dinsdag a.s. hoe moet ik de week doorkomen? zucht

die spoiler klinkt wel heel erg cool!!
  zondag 30 oktober 2005 @ 10:27:42 #27
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_31802884
SPOILER
over de ruzie
SPOILER
over de komende paar afleveringen
SPOILER
ik denk dat rory na de kerst wel weer terugwil naar yale...rory en logan blijven denk ik wel samen, maar ze moeten allebei nadenken over hoe hun toekomst bepaald wordt door mitchum of hun grootouders etc.

oh ja bijna vergeten:
SPOILER

alle spoilers komen van de fanforum spoilerthread...
pi_31810695
6.07 was eindelijk eens een goede aflevering
Ben heel benieuwd naar de volgende...!
pi_32126371
Ik heb 6.08 gezien... is een leuke aflevering. Jess is aandoenlijk en recht door zee en Logan is echt een eikel! Ik denk dat de verzoening tussen Lorelai en Rory niet lang op zich laat wachten!
pi_32129294
inderdaad leuke aflevering. Wow, wat een rol van Jess om Rory aan het denken te zetten. Vond het jammer dat ze Logan zo jerkerig hadden neergezet. Zo protective van Rory was ie daarvoor niet. Vond dat ze dat wat meer hadden kunnen opbouwen. Kwam nu wat plots.

Die laatste scene, geweldig. Dat was echt een meesterstuk.
Ben benieuwd hoe het verder gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door merry77 op 10-11-2005 18:23:03 ]
pi_32132404
Is et nou nog niet goed?

Ik ga over 5 minuutjes kijken
Now she's left, cleaning up the mess he made
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:20:30 #32
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32173746
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef merry77 het volgende:
inderdaad leuke aflevering. Wow, wat een rol van Jess om Rory aan het denken te zetten. Vond het jammer dat ze Logan zo jerkerig hadden neergezet. Zo protective van Rory was ie daarvoor niet. Vond dat ze dat wat meer hadden kunnen opbouwen. Kwam nu wat plots.

Die laatste scene, geweldig. Dat was echt een meesterstuk.
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
ik denk dat dit de eerste keer is dat we zien hoe moeilijk logan het heeft met de rol waar zijn vader hem indrukt. hij is jerkerig omdat ie zichzelf nu even helemaal niet is. rory en logan hebben nog nooit echt over serieuze dingen gepraat, en nu in die ruzie ineens wel. ik denk dat hun relatie nu met wat meer bumps wel dieper zal worden, en dat dit logan ook wel aan het denken heeft gezet. vooral rory's zin "how hard are you fighting it?".

spoilers over komende afleveringen
SPOILER
pi_32178569
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:20 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik denk dat dit de eerste keer is dat we zien hoe moeilijk logan het heeft met de rol waar zijn vader hem indrukt. hij is jerkerig omdat ie zichzelf nu even helemaal niet is. rory en logan hebben nog nooit echt over serieuze dingen gepraat, en nu in die ruzie ineens wel. ik denk dat hun relatie nu met wat meer bumps wel dieper zal worden, en dat dit logan ook wel aan het denken heeft gezet. vooral rory's zin "how hard are you fighting it?".

spoilers over komende afleveringen
SPOILER
SPOILER
Maar ik hoop eigenlijk heel hard dat Rory Logan ook meteen dumpt. Dat hoop ik al sinds hij in the picture is verschenen . Heb je daar niet toevallig een spoiler over? .
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:54:00 #34
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32181429
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
SPOILER
Maar ik hoop eigenlijk heel hard dat Rory Logan ook meteen dumpt. Dat hoop ik al sinds hij in the picture is verschenen . Heb je daar niet toevallig een spoiler over? .
niet echt maar
SPOILER
een hele erge spoiler vind ik zelf
SPOILER
pi_32194604
Nou ik ben heel benieuwd naar de verklaring.
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:54 schreef kwakveense het volgende:

[..]

SPOILER
pi_32194740
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:54 schreef kwakveense het volgende:

[..]

niet echt maar
SPOILER
SPOILER
*shock*
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:28:30 #37
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32205720
verklaring:
SPOILER
pi_32207825
Ik ben erg benieuwd
pi_32226562
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:03 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben erg benieuwd
Same here.
pi_32327534
Jaaaa het is weer goed tussen Lorelai en Rory.... en de dochter van Luke was heel er grappig met haar fietshelm!!
  woensdag 16 november 2005 @ 22:07:53 #41
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32327636
Jee ben helemaal happy van de laatste ep!
pi_32328127
ik ook!!!!!!!! volgens mij de beste aflevering van dit seizoen!!! Ben nu toch benieuwd hoe de relatie tussen rory en logan gaat worden
pi_32346634
ik ben benieuwd of ze de relatie van Luke met zijn dochter nog gaan uitwerken en wat voor effect dat heeft op de relatie tussen Loreli.
  donderdag 17 november 2005 @ 16:26:27 #44
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_32346825
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef merry77 het volgende:
ik ben benieuwd of ze de relatie van Luke met zijn dochter nog gaan uitwerken en wat voor effect dat heeft op de relatie tussen Loreli.
Duh, natuurlijk gaan ze dat nog uitwerken!
  donderdag 17 november 2005 @ 16:28:31 #45
100054 Quarks
pi_32346883
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef merry77 het volgende:
SPOILER
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  donderdag 17 november 2005 @ 19:06:52 #46
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32351364
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:28 schreef Quarks het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
ik ben erg blij met deze ep! ik hoop dat ze ook rory in contact gaan brengen met dat meisje...
pi_32351499
Het was zeker een leuke aflevering.

Ik heb vertrouwen in de toekomst. Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen!!
pi_32513681
grrr, nog steeds niets te zien. Was er gisteren wel een uitzending in de usa???
pi_32513769
ja.
I love it when a plan comes together !
pi_32513868
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:13 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ja.
edit: Aha. Ik moet ook gewoon mijn favo tv kanaal opzetten.

[ Bericht 11% gewijzigd door merry77 op 23-11-2005 18:27:55 ]
pi_32526778
Die fight!! HAHAHAHAH!
pi_32546794
Hahaha Michel
pi_32692767
Pas weer Gilmore Girls volgend jaar, 10 januari.
SPOILER
  woensdag 30 november 2005 @ 15:06:13 #54
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32697315
zoals ze op amerikaasne fora zeggen "the hiatus is upon us!"

:huilie
pi_32704008
Jezus, nu al die hiatus... wat dat betreft hou ik veel meer van de Nederlandse manier van uitzenden, gewoon alle afleveringen achter elkaar!
  woensdag 30 november 2005 @ 18:59:26 #56
100054 Quarks
pi_32704250
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef Fannetje het volgende:
Jezus, nu al die hiatus... wat dat betreft hou ik veel meer van de Nederlandse manier van uitzenden, gewoon alle afleveringen achter elkaar!
Hoe denk je dat de nederlandse zenders het allemaal achterelkaar kunnen uitzenden.
Het gebeurt wel vaker dat ze december overslaan in tv-series.
pi_32708976
Uhm,

het woord zomerstop bekend ?

Gilmore girls seizoen 5 werden de eerste 4 afleveringen van uitgezonden en daarna gestopt.
Nu hebben we tenminste de helft van het seizoen gezien.
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef Fannetje het volgende:
pi_32734410
Ja, maar een zomerstop vind ik lang niet zo irritant als een winterstop.
pi_32737538
oh deze week geen epi dus. zat al te zoeken waar de nieuwe epi was deze week
pi_32738350
tot 10 januari allemaal :S
pi_33923182
En dat is vandaag! Welkom terug na de lange winterslaap.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:18:09 #62
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33923281
Whoo! Wat is het lang stil geweest!

Nieuwe ep al uit? Of vannacht zeker?!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:23:52 #63
100054 Quarks
pi_33923465
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
Whoo! Wat is het lang stil geweest!

Nieuwe ep al uit? Of vannacht zeker?!
Vannacht ja
pi_33946760
*gaapt*

Zo, tijd voor Gilmore Girls!
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:08:04 #65
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33946861
Komt nu binnen
pi_33970023
Die uitbarsting van Rory bij the shrink! "My married ex-boyfriend who I lost my virginity to"
En Lorelai aan de telefoon: " I'm so sorry you're a nut"
Fantastisch..
Ik vond die dress van Lorelai niet zo heel mooi eigenlijk. Ze lijkt zo wel een buikje te hebben

[ Bericht 13% gewijzigd door Hopey op 12-01-2006 12:35:32 ]
pi_33980781
Zit 't nu ook te kijken op werk. Echt leuk dat Rory+Lorelai weer zo vrolijk/spontaan met elkaar omgaan. Lovely to see!
pi_33982381
Die "nut" opmerking vond ik een van de beste uit deze aflevering.

Normaal acteert Alexis erg goed, maar het was duidelijk overdone bij die psychiater. Dat was een klein beetje jammer. Dat had Alexis beter gekund.

Dat met die sloten was ook best aardig gevonden en die worstel wedstrijdjes van Paris. En bij de krant is ze weer helemaal haar oude bitchy zelf.
Geweldig.
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:25 schreef Hopey het volgende:
Die uitbarsting van Rory bij the shrink! "My married ex-boyfriend who I lost my virginity to"
En Lorelai aan de telefoon: " I'm so sorry you're a nut"
Fantastisch..
Ik vond die dress van Lorelai niet zo heel mooi eigenlijk. Ze lijkt zo wel een buikje te hebben
pi_33982894
ik moest alleen maar keihard lachen bij dat stuk bij die psychiater
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:51:08 #70
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33983183
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:29 schreef merry77 het volgende:
Die "nut" opmerking vond ik een van de beste uit deze aflevering.

Normaal acteert Alexis erg goed, maar het was duidelijk overdone bij die psychiater. Dat was een klein beetje jammer. Dat had Alexis beter gekund.
[..]
Ik weet het niet... De scène was duidelijk als komisch bedoeld; als Alexis hem beter/dramatischer gespeeld had, dan was het eigenlijk alleen maar heel erg zielig geweest, maar het was volgens mij niet de bedoeling om een dramatisch moment te creëren... Ik vond het erg grappig in ieder geval.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:17:14 #71
100054 Quarks
pi_33984254
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:51 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik weet het niet... De scène was duidelijk als komisch bedoeld; als Alexis hem beter/dramatischer gespeeld had, dan was het eigenlijk alleen maar heel erg zielig geweest, maar het was volgens mij niet de bedoeling om een dramatisch moment te creëren... Ik vond het erg grappig in ieder geval.
Alexis is zeker niet de beste actrice uit de serie, maar dit was wel grappig gedaan, ja.

Ze acteerde erg slecht in die scene waar ze spaans moest praten tegen de huishoudster van Emily.
pi_33984336
Ik vond het in ieder geval een erg leuke aflevering, al vond ik de trouwjurk van Lorelei ook niet zo mooi en snap ik eigenlijk niet waarom Luke nog steeds niet verteld heeft over zijn dochter...
pi_33989594
Don't get me wrong, ik vind haar met gezichtsuitdrukkingen juist erg goed acteren.
Bovendien ziet ze er heel mooi uit.
Dus niet zo negatief over Alexis graag
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:17 schreef Quarks het volgende:

[..]

Alexis is zeker niet de beste actrice uit de serie, maar dit was wel grappig gedaan, ja.

Ze acteerde erg slecht in die scene waar ze spaans moest praten tegen de huishoudster van Emily.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:14:08 #74
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33989711
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond het in ieder geval een erg leuke aflevering, al vond ik de trouwjurk van Lorelei ook niet zo mooi en snap ik eigenlijk niet waarom Luke nog steeds niet verteld heeft over zijn dochter...
Omdat Lorelei bang was voor slechte tekenen, duh!

Luke wilde haar dat teken niet zelf geven.
pi_33998077
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Omdat Lorelei bang was voor slechte tekenen, duh!

Luke wilde haar dat teken niet zelf geven.
Ik denk dat dat de volgende aflevering komt, aangezien hij het aan het einde van deze al van plan was. Die jurk van Lorelai vind ik ook niets, het klopt inderdaad dat het lijkt alsof ze een afgeknelde buik heeft erin. Verder weer eindelijk een echte leuke aflevering, aangezien Lorelai en Rory weer zo leuk met elkaar omgaan.

Trouwens ook gaaf hoe mevrouw Kim Lane's depressiviteit wegkreeg, maar ik had helemaal niet meegekregen dat Lane weer terug naar huis is gegaan .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:19:57 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34008873
nee, dat was ook niet de bedoeling....

je zag eerst chaggo lane, en later kwam je er pas achtert: ah het is uit en ze woont weer thuis..ja daar zou ik ook chaggo van worden.

ik vond het een erg leuke episode...
pi_34024462
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:

Trouwens ook gaaf hoe mevrouw Kim Lane's depressiviteit wegkreeg, maar ik had helemaal niet meegekregen dat Lane weer terug naar huis is gegaan .
Daar moest ik ook even aan wennen ja... ik wist eigenlijk niet eens meer dat het uit was tussen Lane en Zach... zit me nu nog steeds af te vragen hoe dat dan is gegaan.. iemand die het even voor me kan opfrissen?
pi_34026446
was toch na dat concert gebeurd??
pi_34038549
Ja ik kwam halverwege die aflevering tot de conclusie dat ik eerst ff 2 oude afleveringen ofzo had moeten kijken om alles weer ff op te frissen...ze moeten ook niet zolang stoppen.

Vond het wel een goede afleveringen, veel goede quotes. En Rory's breakdown bij die shrink...briljant. Ik vond die jurk van Lorelai trouwens extreem lelijk....hopelijk knaagt Paul Anka m aan ofzo en neemt ze even een leukere.

Dat gedoe met die dochter vind ik trouwens wel een btje lang gaan duren. Come on already. Maar daar gaan ze komende aflevering wat aan doen gelukkig.

Mag ik trouwens even staten dat aflevering 13 qua spoilers en qua aflevering titel ws erg fijn gaat worden.
SPOILER
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:00:07 #80
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34053741
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja ik kwam halverwege die aflevering tot de conclusie dat ik eerst ff 2 oude afleveringen ofzo had moeten kijken om alles weer ff op te frissen...ze moeten ook niet zolang stoppen.

Vond het wel een goede afleveringen, veel goede quotes. En Rory's breakdown bij die shrink...briljant. Ik vond die jurk van Lorelai trouwens extreem lelijk....hopelijk knaagt Paul Anka m aan ofzo en neemt ze even een leukere.

Dat gedoe met die dochter vind ik trouwens wel een btje lang gaan duren. Come on already. Maar daar gaan ze komende aflevering wat aan doen gelukkig.

Mag ik trouwens even staten dat aflevering 13 qua spoilers en qua aflevering titel ws erg fijn gaat worden.
SPOILER
Klopt niks van:
SPOILER
[edit:]
SPOILER
pi_34058143
and alone is the keyword here
pi_34211247
Net de aflevering van deze week gezien. Lorelai komt er eindelijk achter dat Luke een dochter heeft, maar wat gaat Luke er op het laatst lomp mee om zeg!!!
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:17:42 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34211757
nou, ik vind het niet zozeer lomp...meer onwetend....

hij heeft neit door dat zij heel erg haar best doet om t goed op te nemen juist omdat hij er zelf nog zo mee bezig is...

ik vond logan weer leuk deze aflevering
pi_34225171
Ja hij ziet niet echt dat zij het er moeilijk mee heeft en eigenlijk meer hoopte op een "what prospone it...no way".

Ben best benieuwd wat er in die brief stond van Lorelai aan Rory.

Paul Anka rules! Ik lag echt zowat naast me stoel van het lachen toen ie met zn pootje dat wiel stopte. Echt geweldig!

Klasse opmerking over Gwen en Gavin. "I mean you don't sing and neither does Luke but really neither do Gwen and Gavin"
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:58:48 #85
100054 Quarks
pi_34237317
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja hij ziet niet echt dat zij het er moeilijk mee heeft en eigenlijk meer hoopte op een "what prospone it...no way".

Ben best benieuwd wat er in die brief stond van Lorelai aan Rory.

Paul Anka rules! Ik lag echt zowat naast me stoel van het lachen toen ie met zn pootje dat wiel stopte. Echt geweldig!

Klasse opmerking over Gwen en Gavin. "I mean you don't sing and neither does Luke but really neither do Gwen and Gavin"
Het is postpone niet prospone.
Verder leuke aflevering, met Taylor incognito
pi_34253628
Yep, hij was weer leuk

En Paul Anka is idd geweldig
pi_34471672
Iemand de nieuwe al ergens kunnen vinden? Ik heb expres de spoilers niet gelezen maar nu wil ik die aflevering gewoon zien..

Oh.. Kom er via een Duitse site achter dat de aflevering pas op de 31ste uitgezonden wordt.. Nog even wachten dus..

[ Bericht 33% gewijzigd door Aphrodite op 26-01-2006 09:04:22 (update) ]
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_34473408
ja helaas
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:34:40 #89
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34475130
beetje jammer!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:14:09 #90
100054 Quarks
pi_34516594
Op TV.com staat een preview voor de komende aflevering.
SPOILER
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:34:56 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34684067
mega schop:

ik heb net aflevering 6.13 gezien...

wha!!!! echt fantastisch! eindelijk eens alles boven tafel tussen de grandparents en rory en lorelai! woei!
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:07:56 #92
100054 Quarks
pi_34685239
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef kwakveense het volgende:
mega schop:

ik heb net aflevering 6.13 gezien...

wha!!!! echt fantastisch! eindelijk eens alles boven tafel tussen de grandparents en rory en lorelai! woei!
Bedankt voor de herinnering, was het bijna vergeten.
pi_34688843
Heb m net binnen....ga zo ff kijken
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:39:49 #94
100054 Quarks
pi_34690207
Leuke aflevering.
Paris draait helemaal door, Lorelai en Rory zijn weer als vanouds (ruziënd met Richard en Emily en daarna weer goedmakend) en dat nieuwe dramatische, zwaaiende camerawerk was ook wel leuk voor de veranderingen.

Elke ruzie die ze ooit hadden werd nog eens dunnetjes overgedaan.
pi_34690435
GEWELDIG! Die breakdown van Paris was echt ernstig. Logan die meteen zo erin sprong was echt ernstig schattig. En die friday night diner scene, geweldig!!! Dat zwaaiend camerawerk was even wennen, en dat tijdverspringen tussen de scenes maar dat maakte het ook weer erg cool om te zien, denk niet dat als je één lange vechtscene had gehad het nog boeiend was geweest. Die gezichten van Lorelai en Richard tijdens dat DAR verhaal van Rory en Emily echt briljant!!

Ja was een leuke aflevering.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:54:56 #96
100054 Quarks
pi_34690765
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef Jill-RMC het volgende:
GEWELDIG! Die breakdown van Paris was echt ernstig. Logan die meteen zo erin sprong was echt ernstig schattig. En die friday night diner scene, geweldig!!! Dat zwaaiend camerawerk was even wennen, en dat tijdverspringen tussen de scenes maar dat maakte het ook weer erg cool om te zien, denk niet dat als je één lange vechtscene had gehad het nog boeiend was geweest. Die gezichten van Lorelai en Richard tijdens dat DAR verhaal van Rory en Emily echt briljant!!

Ja was een leuke aflevering.
Hoop dat ze vaker gaan experimenteren met camerastandpunten en verschillende manieren om de scene's te brengen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:07:27 #97
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34691280
ik vond die scene met logan en rory bij de yale daily new echt uberleuk. ik denk dat dit een hint is dt logan misschien het werk eigenlijk wel leuk vindt ook al wil hij het door de druk die zijn vader erop legt niet leuk wil vinden. we zagen nu voor het eerst weer hoe rory iets goeds in hem naar boven brengt. als ze samenwerken zijn ze een sterk team...
pi_34692542
hele goede 16e aflevering. Wisselend camera standpunt in die fight was heel erg goed gedaan. Gaf de scene behoorlijke actie.
Ben heel benieuwd hoe het verder gaat.
pi_34692775
16de? Je loopt er stiekem al 3 voor ofzo?
pi_34722192
13e aflevering.

was het maar alvast zo ver als de 16e.

slip of the keyboard.
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef Jill-RMC het volgende:
16de? Je loopt er stiekem al 3 voor ofzo?
pi_34722825
o my god.. deze spoilers zijn niet goed eigenlijk wil ik het niet weten.. maar ik blijf stiekem kijken
Maria Sharapova For Life!
pi_34868282
nummer 14 is leuk Heb m net gezien, chris weer terug das wel eventjes wennen
How rude!
pi_34887978
14 was echt te leuk gewoon:
ernstig grappige openingssequence...5,4,3,2,1
De solaris comment
Michel, met zn insecurity issues
Diner @ the Gilmores....You've been Gilmored!
Rory moving in met Logan....btw bonuspunten voor die blauwe trui.
"Hey for me the jury is out for all you guys, you can thank Braf Pitt for that one"

Erg leuke aflevering indeed.

[ Bericht 45% gewijzigd door Jill-RMC op 09-02-2006 01:38:17 ]
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:36:41 #104
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34890930
Prima ep weer

Ik ben best blij dat alles weer OK is tussen iedereen. Lekker weer die feelgood-vibe terug. (Afgezien van Paris en Rory dan maar dat komt toch wel weer goed)
pi_34894302
Ik was gebleven bij een groot diner? met iedereen aan tafel? ik weet niet eigenlijk wat de cliffhanger toen was. iig die irritante zus van luke en die circusfreaks waren er ook bij. Welke ep was dat? ben beniewd of er veel zijn bij gekomen.

ah we zijn al bij 14 aangekomen. Twas ook meer een verkapte tvp :p
pi_34895540
- warezrequest -

[ Bericht 54% gewijzigd door Gorro op 15-02-2006 16:56:16 ]
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_35113353
Iemand 615 al gezien? Ik heb op een blog de bespreking ervan gelezen en toen had ik geen zin meer om 'm te downen Hij is wel al online.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:20:57 #108
100054 Quarks
pi_35113743
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef Syrena het volgende:
Iemand 615 al gezien? Ik heb op een blog de bespreking ervan gelezen en toen had ik geen zin meer om 'm te downen Hij is wel al online.
Jep, sterke aflevering was het.

Lorelai, Luke, Logan en Rory in Martha's Vineyard, Mitchum die de boel komt verpesten, Lorelai met gemengde gevoelens over Luke, Logan die Luke helpt met een valentijnscadeau.
pi_35117452
47% en nog 1 uur te gaan.....
pi_35122025
52% en nog 20min.
pi_35123338
Was dit keer een zeer leuke aflevering, ben benieuwd hoe het verder gaat
How rude!
pi_35124918
Was erg leuke aflevering. Weer zo een kleine "wurg Emily"-actie op het eind
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:39:53 #113
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_35130609
Omg, die drama... zum smullen* vooral die actie tussen Pa en Logan.. wow.. nu zien we pas echt wat Logan bedoelt over zijn pa...
pi_35130903
De afgelopen 3 afleveringen is mijn haat jegens Logan drastisch afgenomen. Das knap, moet ik de schrijvers nageven.
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:42:25 #115
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35145119
was m helemaal vergeten! ga m snel kijken nu!!!
pi_35150258
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
De afgelopen 3 afleveringen is mijn haat jegens Logan drastisch afgenomen. Das knap, moet ik de schrijvers nageven.
Schrijvers zijn een beetje in de war ofzo, Luke die nogal klootzakkerig is en Logan die de ideale man wel lijkt ofzo
How rude!
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:41:24 #117
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35154337
mwah, zo is logan altijd wel een beetje geweest toch? voor de mensen om wie hij echt geeft..rory dus..

en luke was altijd een beetje een ongelikte beer, en dat issie nog steeds...ik vind t wel behoorlijk passend allemaal.
pi_35174603
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:34 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Schrijvers zijn een beetje in de war ofzo, Luke die nogal klootzakkerig is en Logan die de ideale man wel lijkt ofzo
~

Ik blijf Luke tof vinden. Je merkt wel altijd dat hij erg om Lorelai en Rory geeft, ook als hij het vergeet te melden. Dat gedrag in het huisje liet ook weer zien hoe hij zich zorgen maakt om Rory. En sja, tis niet raar dat hij zich erg bezig houdt met April, alleen had ik aan het einde van de aflevering zoiets van 'nodig Lorelai dan ook uit!'.
pi_35174835
Ik heb ep 11 -15 binnen gehaald. maar wat mij opviel was dat het zo weeeer hetzelfde begon. Weer zo'n tijdsprong. van dat diner toch in die inn. Naar pouf we zijn terug van alweer een vakantie.

heb daarna maar weer afgezet. Is het net zo leuk als daarvoor 11-15?
pi_35179983
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:29 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb ep 11 -15 binnen gehaald. maar wat mij opviel was dat het zo weeeer hetzelfde begon. Weer zo'n tijdsprong. van dat diner toch in die inn. Naar pouf we zijn terug van alweer een vakantie.

heb daarna maar weer afgezet. Is het net zo leuk als daarvoor 11-15?
Kijk je wel naar dezelfde serie?
Meestal zitten er in die voorstukjes waaruit oude fragmenten worden getoond een verwijzing naar hoe het verder gaat met dat bepaalde onderdeel in deze aflevering. Even een geheugensteuntje of zo, ik vind het niet echt nodig maar zie het niet als die tijdsprong waar jij het over hebt.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
pi_35180519
nee niet de recap van het verhaal. maar de tijdssprong.
Ene moment zaten ze aan tafel bij de inn met een thanksgiving diner oid. en pouf Ze waren terug van het casino om een verlaat 21jaar feestje te houden.

Die pouf die gebeurt iedere seizoen een keer. Nu vind ik em irri geworden
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:29:45 #122
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35180655
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef outcast_within het volgende:
nee niet de recap van het verhaal. maar de tijdssprong.
Ene moment zaten ze aan tafel bij de inn met een thanksgiving diner oid. en pouf Ze waren terug van het casino om een verlaat 21jaar feestje te houden.

Die pouf die gebeurt iedere seizoen een keer. Nu vind ik em irri geworden
Geez... wat wil je dan? Dat elke scheet in het leven van de Gilmore Girls lang en breed wordt uitgebeeld? De schrijvers vertellen gewoon de verhalen die interessant zijn en daar is soms een sprongetje in de tijd voor nodig, anders kom je nergens met het verhaal. Dit is geen 24 realtime serie
pi_35180678
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:29 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Geez... wat wil je dan?
Verder gaan vanaf het diner
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:32:18 #124
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35180727
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:30 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Verder gaan vanaf het diner
Blijkbaar is daar niets vertellenswaardigs meer gebeurd.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:42:10 #125
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_35181005
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:

nodig Lorelai dan ook uit!'.
Dat heb ik elke aflevering gehad. Ik vind Lorelais reactie een beetje overdreven. Ik hoop er snel iets gebeurt op dat vlak. Ik zie hen al zitten met z'n viertjes.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_35184142
Ik vond Luke erg irritant in deze aflevering
Logan was weer erg goed, dus dat maakte een hoop goed Je zal maar zo'n vader hebben...
pi_35265830
Deze week weer geen GG

En daarna een op 28 feb, een met een onbekende datum en dan pas weer 11 april... pfff
pi_35352427
Die van 11 april is wel het wachten waard:
SPOILER
pi_35354262
ja, kwam ik ook net achter. Nog een week langer wachten.
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef Fannetje het volgende:
Deze week weer geen GG

En daarna een op 28 feb, een met een onbekende datum en dan pas weer 11 april... pfff
pi_35355950
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Die van 11 april is wel het wachten waard:
SPOILER
dat gaat leuk worden, ben trouwens wel benieuwd wanneer Luke nou eindelijk Lorelai bij dat kind laat :-)
How rude!
pi_35603117
Ben afl. 16 aan het kijken Logan, you dirty bastard!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:31:14 #132
100054 Quarks
pi_35603998
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:02 schreef Syrena het volgende:
Ben afl. 16 aan het kijken Logan, you dirty bastard!
De ware Logan kwam weer boven.

Lane en Zach
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:06:54 #133
14270 prototype
GOD BLESS BLOC PARTY
pi_35615863
Lane en Zach yeahhhhhh ben benieuwd hoe Mrs Kim hierop gaat reageren. Kan wel weer voor leuke taferelen zorgen. En logan sukkel!!!!!!!!!!!!!
Price of Gas, keeps on rising, nothing comes for free.
pi_35616308
Logan, sukkel
SPOILER
Het aanzoek was erg leuk en Lane daarna was zo schattig
How rude!
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:37:35 #135
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35627914
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:31 schreef Quarks het volgende:

[..]

De ware Logan kwam weer boven.

Lane en Zach
tsja, "we were on a break!"
pi_35628144
Net toen ik Logan weer ok begon te vinden . Maareh, ik maak me een beetje zorgen over Chris die weer om de hoek komt kijken en Lorelai's hulp gaat krijgen. Zeker nu met April lijkt het me niet donders slim van haar om zich met Chris' dochter te gaan bemoeien.
pi_35643925
Lane en Zach en nu lang wachten
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:19:34 #138
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35650266
ik vind logan nog steeds kan er niks aan doen....
pi_35661703
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Net toen ik Logan weer ok begon te vinden . Maareh, ik maak me een beetje zorgen over Chris die weer om de hoek komt kijken en Lorelai's hulp gaat krijgen. Zeker nu met April lijkt het me niet donders slim van haar om zich met Chris' dochter te gaan bemoeien.
Ik vond Chris en Lorelai wel leuk in de aflevering. Maar zeg nou zelf Luke die kijkt meer om naar April dan naar Lorelai op dit moment misschien wel begrijpelijk maar dan kan ik het begrijpen dat Lorelai ook met iemand anders gaat bemoeien.
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:54:21 #140
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35662930
Wat een kutkind zeg, die Gigi
pi_35684191
Waarom kan ik maar t/m aflevering 15 downloaden?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:54:14 #142
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35684215
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:53 schreef Gershom het volgende:
Waarom kan ik maar t/m aflevering 15 downloaden?
Dan zoek je niet goed genoeg! !
pi_35714610
Wauw, wat een gave aflevering
Alle verhaallijnen in één aflevering lekker omgegooid...
Logan en Rory... jammer, maar dat komt vast weer goed
Lorelai en Chris... ben heel benieuwd... vind ze eigenlijk wel beter bij elkaar passen dan Lorelai en Luke de laatste tijd
Lane en Zach... erg leuk
Rory en Paris die het weer goed maken...

Ben heel benieuwd naar de volgende aflevering(en)!
pi_35716151
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:20 schreef Fannetje het volgende:

Lorelai en Chris... ben heel benieuwd... vind ze eigenlijk wel beter bij elkaar passen dan Lorelai en Luke de laatste tijd
Dat idee heb ik de laatste tijd nou ook! Luke is heel anders geworden en dat bevalt me niet zo
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:52:39 #145
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_35726548
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ik vond Chris en Lorelai wel leuk in de aflevering. Maar zeg nou zelf Luke die kijkt meer om naar April dan naar Lorelai op dit moment misschien wel begrijpelijk maar dan kan ik het begrijpen dat Lorelai ook met iemand anders gaat bemoeien.
Ik begin erg ongeduldig te raken omtrent het April-Lorelai-gebeuren. Meet her already and get it over with!
Ik begin ook erg te vrezen over Chris. Ach, het zal wel goed komen, maar toch... Lorelai + Luke!
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_35731181
Het zal wel iets worden zoals dat Lorelai Chris gaat helpen bij de (her)opvoeding van zijn dochtertje en Luke daar jaloers over wordt. Waardoor Luke en Lorelai een botsing krijgen en er dan ook eindelijk eens door Lorelai uitgesproken wordt dat ze de balen heeft van de situatie met Luke's dochter en het feit dat hij haar daar de hele tijd buiten houd.
Gewoon een vermoeden dus maar afwachten.
Hoe leuk Luke ook is....ik vind hem op dit moment niet echt betrokken bij Lorelai en daar mag wel eens snel wat verandering in komen.
pi_35735858
quote:
Op zondag 5 maart 2006 02:55 schreef the_fluffy het volgende:
Het zal wel iets worden zoals dat Lorelai Chris gaat helpen bij de (her)opvoeding van zijn dochtertje en Luke daar jaloers over wordt. Waardoor Luke en Lorelai een botsing krijgen en er dan ook eindelijk eens door Lorelai uitgesproken wordt dat ze de balen heeft van de situatie met Luke's dochter en het feit dat hij haar daar de hele tijd buiten houd.Gewoon een vermoeden dus maar afwachten.
Hoe leuk Luke ook is....ik vind hem op dit moment niet echt betrokken bij Lorelai en daar mag wel eens snel wat verandering in komen.
Ik had het niet beter kunnen zeggen

Het is tijd dat ze eens goed praten met elkaar
pi_35736208
Ik heb laatst 11 doorgeworsteld.
Was het uit met lane en zack?
dat bij die psych was idd briljant. mijn getrouwde exvriendje aan wie ik mijn maagdelijkheid heb verloren.
Paul anka... ik ga die kerel ooit een keer opgooglen
pi_35748265
welcome to the sh bitch
pi_35831372
is er vanavond een nieuwe aflevering??
Of anders wanneer is ie wel? Dan weet ik of ik in paniek moet raken :-)
pi_35832042
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:04 schreef merry77 het volgende:
is er vanavond een nieuwe aflevering??
Of anders wanneer is ie wel? Dan weet ik of ik in paniek moet raken :-)
Nope de 11e april pas weer en dan pas ergens in ......die uitzendingen zijn echt pet zeg de laatste tijd met al die pauze's er tussen

Overigens kun je hier http://www.epguides.com/ en hier http://www.tv.com/ precies zien wanneer een serie wordt uitgezonden.
pi_35855789
doe dat maar niet, epguides en tv.com hebben het vaak genoeg fout. En het feit dat ze exact dezelfde data geven is ook niet raar, want die halen ze uit dezelfde foutieve database.

kijk liever bij tvguide.com, thewb.com of spoilerfix.com, die zijn wel accuraat.
pi_35916264
SPOILER
pi_35919083
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef the_fluffy het volgende:

[..]

Nope de 11e april pas weer en dan pas ergens in ......die uitzendingen zijn echt pet zeg de laatste tijd met al die pauze's er tussen

Overigens kun je hier http://www.epguides.com/ en hier http://www.tv.com/ precies zien wanneer een serie wordt uitgezonden.
Niet helemaal waar, want ergens vóór 11 april komt ep. 6.17 nog. De laatste was nl. 6.16 en 6.18 komt op 11 april.... vreemd alleen dat er nog niet bij staat wanneer 6.17 dan komt!
pi_35926276
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef Irrem het volgende:
SPOILER
niet goed!
How rude!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:31:19 #156
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35936731
weetje ik kan
SPOILER
best wel weer waarderen tegenwoordig... misshcien omdat ik
SPOILER
een beetje zat ben sinds
SPOILER
pi_35941912
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef kwakveense het volgende:
weetje ik kan
SPOILER
best wel weer waarderen tegenwoordig... misshcien omdat ik
SPOILER
een beetje zat ben sinds
SPOILER
Ik heb daar ook wel een beetje last van.... overigens had je dit niet tussen spoilertags hoeven plaatsen hoor, iedereen die hier leest heeft de US afleveringen gezien (neem ik aan).
pi_35942086
Mjah het is natuurlijk ook wel saai als alles goed gaat tussen Luke en Lorelai maar toch horen ze bij elkaar Maar Luke mag van mij krijgen zoals ie nu doet.
How rude!
  maandag 13 maart 2006 @ 21:17:27 #159
141482 Q.
JurassiQ
pi_36003927
Shit, alleen nog Vineyard Valentine en ik ben weer bij. Gaat veel te snel.
For great justice!
pi_36005569
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
Shit, alleen nog Vineyard Valentine en ik ben weer bij. Gaat veel te snel.
Bridesmaids Revisited is er ook nog
How rude!
pi_36006132
Ik haat March Madness!!
Geen GG, Supernatural, Lost en CSI.....4 uur loze tijd over deze week.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:22:17 #162
141482 Q.
JurassiQ
pi_36006482
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:59 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Bridesmaids Revisited is er ook nog
Oh ja, maar die heb ik nog niet gedownload. Maar jammer dat het allemaal zo lang gaat duren weer.
For great justice!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:42:19 #163
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36017484
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:56 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ik heb daar ook wel een beetje last van.... overigens had je dit niet tussen spoilertags hoeven plaatsen hoor, iedereen die hier leest heeft de US afleveringen gezien (neem ik aan).
oh ja...ik ben weleens in de war, omdat ik ook in t nederlandse topic post, lol...
pi_36656472
woopie, eindelijk vanavond weer 1 in de USA. Dat wordt morgen weer kijken.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:52:48 #165
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36681741
Net ep 17 gezien.. die repack versie is een beetje blah... alsof er gaten in zitten..
Ep vond ik een beetje zozo.. gebeurd niet echt veel in.. Wel gaar dat Rory Logan terug neemt zonder bijna geen tegensputteren.. wel deed ze lekker afstandelijk, telefoontjes niet opnemen.. in het appartement kortaf zijn
Lorelai moet eens gewoon zeggen tegen Luke dat ze het niet leuk vind dat hij haar niet bij April betrekt!
Ik hoop op Chris volgende week, Chris is cute!!
pi_36691692
Inderdaad een beetje een tussendoortje aflevering. Maar die situatie met Kirk was best grappig. Een beetje weer de spanning opvoeren voor Loreli.
Jammer dat Kirk's contract niet voor seizoen 7 verlengd wordt. Erg jammer.
  woensdag 5 april 2006 @ 23:10:38 #167
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36693223
Aaaw nee serieus niet. Dat is echt jammer. Hij is toch wel 1 van die vaste chars in de serie.. en toch wel leuk altijd met zijn baantjes.

Paris was wel hilarisch weer eens "What do you wanna talk about? Life, love, common symptomes of sexual transmitted diseases?"
"You, Logan Huntzburger, are nothing but a stupid spoiled waste of a trustfund. You offer nothing to women or the world in general. If you would disappear from the face of the earth, tomorrow. The only person that would miss you is your Porsche-dealer"
Brilliant

[ Bericht 1% gewijzigd door Hopey op 06-04-2006 00:03:50 ]
pi_36694202
hehe your porsche dealer
maar hoezo geen contractverlenging? WTF zonder hem is de serie gewoon niet die serie.
pi_36694935
Here are some other subjects AS-P tackled during our brief chat last week.
Rumors that Kirk won't be back next season? "Bulls--t."

Source: http://www.tvguide.com/Ne(...).htm?rmDate=01042006
pi_36704030
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:42 schreef outcast_within het volgende:
hehe your porsche dealer
maar hoezo geen contractverlenging? WTF zonder hem is de serie gewoon niet die serie.
Hij wilde zelf niet voor zo ver ik weet

laatste spoiler...
SPOILER
How rude!
pi_36714249
Ik vond aflevering 17 een ontzettend suffe aflevering. Er is gewoon niets boeiends gebeurd
Waarom gaat Rory terug naar Logan als ze het hem kennelijk toch niet kan vergeven?

Ik hoop dat 18 een stuk beter is, maar ik heb goede hoop!
pi_36742525
Heerlijke Final Destination afkraak...vond die best droog.
Dat stukje als Lorelai de deur open doet voor Luke als dr ouders er zijn....briljant!
Dat "niet boos zijn" van Rory...zo herkenbaar.
En dat liedje van Zach bleef best wel de rest van de avond in mn hoofd zitten...nouja dat refrein dan.

Ik vond het best een leuke aflevering, duidelijk wel een vullertje maar er zaten genoeg grappige momenten in om dat op te vangen.
pi_36745830
kijken jullie ze ergens anders op of beginnen de afleveringen weer in nederland, dit is de enige serie (sinds kort ook grey's anatomy) waar ik echt voor thuis blijf
mariokart code: 493 981 341 048
animal crossing code : 1460 9193 2368 stadje: funland naam:greetz
laat me ff weten als je me aanmeld.
pi_36747469
Ik download ze op internet Ooit aan begonnen, en nu kan ik niet meer stoppen
pi_36750453
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:21 schreef Fannetje het volgende:
Ik download ze op internet Ooit aan begonnen, en nu kan ik niet meer stoppen
Idd das zo veel fijner. Ik denk dat de nieuwe afleveringen van GG hier in Nederland pas weer rond september komen ofzo.
pi_36990547
Zojuist aflevering 18 gezien en weer eens lekker genoten

Ik vond het weer een goede aflevering, in tegenstelling tot de vorige.
Lorelai die haar ouders probeert af te schrikken
De droom met Paul Anka
Rory en Jess
De jurk van Lane

Ik kijk uit naar de volgende aflevering
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:53:28 #177
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36991227
is aflevering 18 alweer geweest?!? snel opzoekt!
pi_37002672
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:53 schreef kwakveense het volgende:
is aflevering 18 alweer geweest?!? snel opzoekt!
Ja, afgelopen dinsdag

Ik vond het al zo vreemd dat niemand er nog over had gepost hier
pi_37002836
Ik heb zojuist op epguides.com de spoilers voor de laatste vier afleveringen gelezen.
SPOILER
Goed nieuws is dat de laatste vier afleveringen gewoon de komende vier weken worden uitgezonden, dus zonder onderbrekingen.

Op 9 mei is dus al de laatste aflevering van het seizoen
pi_37002909
Ik kijk er in ieder geval naar uit!!
pi_37003092
Ik ook
SPOILER
  zondag 16 april 2006 @ 13:27:08 #182
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37003378
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:17 schreef Fannetje het volgende:
Ik ook
SPOILER
ik haatte chris eerst ook...was echt die hard luke en lorelai fan...maar ik ben ze ook zat! en een grote rory/logan fan ik denk dat ik luke en lorelai zat ben omdat ik lorelai altijd al vervelen en kinderachtig en rancuneus en onvolwassen vond, en luke juist wel tof terwijl crhis lorelai alleen maar erger maakte. maar nu is chris leuk en luke een slappe saaie zak...
pi_37003845
precies
  woensdag 19 april 2006 @ 18:12:51 #184
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_37102242
Omg, deze ep is zo leuk!!! Echt 1 van de leukste van dit seizoen.
Chris is zo grappig met die side-kick. En Michel aan het dansen op around the world. En mrs Kim was gewoon lief. Alleen dat einde met Lorelai. drunk..
Ik begin ook steeds meer een hekel te krijgen aan Luke. Gewoon om wat hij Lorelai aan doet. Seizoen 5 was leukste seizoen met die 2.. maar nu. Ik ben echt superblij als ik Chris weer zie.. Chris is Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.. hehhehe
  donderdag 20 april 2006 @ 08:59:36 #185
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_37118470
Ik vind dat Lorelai zich aanstelt. Ik zou het niet zo gedaan hebben als Luke, maar het is een goede vent en ik ben het helemaal eens met oma eens dat Lorelai eens contact moet krijgen met April. Ze wordt haar stiefmoeder immers (geloof ik nog steeds in). Luke is gewoon niet goed in dat emoties delen-gebeuren.
Ik vond het erg cool om vorige ep Jess weer te zijn. He rocks!
pi_37143793
Leuke aflevering weer
Die bruiloft voor de oma van Lane

Ben benieuwd wat er precies met Logan aan de hand is...
  donderdag 20 april 2006 @ 23:07:53 #187
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_37145931
Van de week bij de Bijenkorf in Den Haag gecoord: serie 2 van 88 voor 55 eurie (ook serie 1 overigens). Vreemde is dat ze ook niet afgeprijsde boxen hebben, dus wees er snel bij.
Mens sana in corpore sano
pi_37147162
Vond het een erg fijne aflevering...opmerking van Lorelai over die shots geweldig. Hele bruiloft was ook gewoon briljant, de toasts waren ook classic. Alleen het hele mutserige dronken I don't wanna get married, maar eigenlijk toch stiekem wel heel erg vond ik een tikkie overdone. Maarja dat zal vast wel een mooie keypoint zijn in een flinke ruzie tussen Luke en Lorelai die je gewoon voelt aankomen zo tegen het eind van dit seizoen.
pi_37162010
makers van de show stoppen met gilmore girls!
http://www.ew.com/ew/report/0,6115,1185731_3_0_,00.html

nou dan zal het seizoen wel minder leuk worden. Ik vraag me af wat er met de bedachte verhaallijn zal gebeuren.

edit:
erg jammer. oorzaak: zal wel geld zijn, of creatieve vrijheid
pi_37163019
Mental Note to self: Spoiler zijn slecht!

Van Spoilerfix over het opstappen van Sherman-Palladino:
Series creator Amy Sherman-Palladino has opted not to renew her contract and will be leaving at the end of the season — and she's taking husband Dan with her. As I reported on Friday, the primary sticking point was apparently the length of Gilmore Girls' renewal. AS-P wanted a two-year pickup, a demand that Warner Bros. refused to meet since Lauren Graham and Alexis Bledel are only on board for one more year. Instead, the studio was ready to pay them just shy of $5 million for a one-year deal, an offer that was apparently good enough to refuse. According to a statement released by Warner Bros., "While we are disappointed that Amy Sherman-Palladino and Dan Palladino have decided not to stay with the show next season, we are very confident that Dave Rosenthal, an experienced writer/producer with the show, will make the transition seamless moving into the seventh year of Gilmore Girls. We want to thank Amy for creating and nurturing this wonderful series for the past six years and giving us one of the most memorable mother/daughter relationships in television history."
pi_37164246
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken, kan natuurlijk ook heel verfrissend werken alhoewel het wel jammer is dat ze nu de show niet afsluit. Maarja wat moet je met een seizoen 8 als Lauren en Alexis er niet zijn
How rude!
pi_37165847
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:15 schreef merry77 het volgende:

nou dan zal het seizoen wel minder leuk worden. Ik vraag me af wat er met de bedachte verhaallijn zal gebeuren.

edit:
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen echt de minste van alle seizoenen vind (hun erbij) dus of het volgend seizoen ook minder word valt nog te bezien.
pi_37169809
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:28 schreef blaaatkipje het volgende:
Maarja wat moet je met een seizoen 8 als Lauren en Alexis er niet zijn
The incredible adventures of Kirk
pi_37328823
Heerlijke aflevering weer. Ik kwam echt niet meer bij toen Paris wel ff informatie ging inwinnen. Hilarisch!

En Rory aan de phone met die vader van Logan:

En echt mensen op die set daar: verstop de scheermesjes van Matt (Logan) en geef ze zo 1x in de week even terug
pi_37387788
De ondergenoemde dialogen zijn inderdaad erg sterk maar de opmerking dat Luke als Hagrid gezien werd vond ik goed gevonden.
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Heerlijke aflevering weer. Ik kwam echt niet meer bij toen Paris wel ff informatie ging inwinnen. Hilarisch!

En Rory aan de phone met die vader van Logan:

En echt mensen op die set daar: verstop de scheermesjes van Matt (Logan) en geef ze zo 1x in de week even terug
pi_37391739
Ja, en die blik van Mitchum naar Rory toen ie in het ziekenhuis aankwam... geweldig

Verder ook gewoon een leuke aflevering, al vond ik die Anna Nardini wel erg overdreven naar Lorelai toe.
pi_37482246
Wat zijn er nog maar weinig mensen die de US afleveringen volgen...
pi_37483199
ik volg het wel, maar ik heb er gewoon niet al te veel over te zeggen...
Ben nog steeds een beetje teleurgesteld na het leuke seizoen 5...
pi_37530244
"That's not a car...that's a rap-video set"

En echt was weer ernstig thrown off by dat geratel over Christopher van Emily en dacht dat ze weer tussen Luke en Lorelai wilde komen...which could be easily done now...maar vond het erg sociaal van dr dat ze dat huis wilde kopen voor hun. Wel sneu voor Lorelai "that it ain't gonna happen". En Luke heeft echt een flinke plaat voor zn hoofd...d8 tijdens ze gesprek met TJ dat het misschien door zou dringen, maar nee dus. Dat hele gebeuren met Jackson en Sookie vond ik een btje lame opvulling. En doe mij een Logan look-a-like
pi_37530281
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:39 schreef Fannetje het volgende:
Wat zijn er nog maar weinig mensen die de US afleveringen volgen...
I blame anime en het feit idd dat ik het toch iets minder leuk ben gaan vinden.
pi_37530344
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:15 schreef merry77 het volgende:

edit:
benieuwd wat nu uiteindelijk als oorzaak zal aangegegeven worden.

Maar hoop dat dit een positieve draai aan de serie zal geven...
pi_37549822
vond de vorige aflevering beter, hier zaten echt van die 'mwoah'scenes in met sookie en jackson en dat hele rorygebeuren was ook niet echt boeiend.
De scenes tussen Emily en Lorelai waren dan wel weer erg leuk en op t laatst wat zielig *snif*
Het huis vond ik wel erg mooi bedacht, wie weet gaan ze dr ooit nog wel eens wonen
How rude!
pi_37571074
Ik vond het juist een van de betere afleveringen van de laatste tijd. Ik heb gelachen om het marihuana gedoe met Jackson en Sookie, vond het leuk om Liz en TJ weer eens te zien en vond het gebaar van Emily wel erg lief. Ben wel erg benieuwd naar de laatste aflevering!!
pi_37574196
een van de laatste afleveringen vond ik echt 't leukste van t seizoen. Dat lane gaat trouwen, lorelai zich verschut zet, dat celine dion gedoe, rory, die oma van lane etc. etc. Vooral de humor was erg leuk!
  zondag 7 mei 2006 @ 17:48:20 #205
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37633344
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:36 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond het juist een van de betere afleveringen van de laatste tijd. Ik heb gelachen om het marihuana gedoe met Jackson en Sookie, vond het leuk om Liz en TJ weer eens te zien en vond het gebaar van Emily wel erg lief. Ben wel erg benieuwd naar de laatste aflevering!!
Ik moest ook zo lachen om Sookie en Jackson, echt typisch die twee weer .
En Emily is zo lief, had ik nooit van dr verwacht, ik vond het zo erg toen Lorelai moest huilen. Ik wil dat zij en Luke gaan trouwen!

Dit vind ik wel een leuk seizoen, las dat iemand het wat minder vond.. het huwelijk van Lane, Lorelai & Luke, April, Logan en Rory. Alles. Ik vind het zo jammer dat het volgend seizoen het laatste is
Whatever I want.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 00:15:36 #206
63613 outcast_within
of toch niet
pi_37688017
LMAO vond dat ding al mega irritant in de GG
pi_37698181
Ik vond hem wel leuk.
Luke tegen Dean

Vanavond de laatste aflevering van seizoen 6 in Amerika!
pi_37711962
Verschrikkelijk
How rude!
pi_37717959
hoezo de serie de grond in geschreven bij het vertrek van team palladino...
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:54:49 #211
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_37724424
Ik moest huilen an end.. wat erg
pi_37724690
Nouja ik neem toch wel aan dat deze aflevering al geschreven was voor dat het duidelijk was dat ze weggingen.

Vond het een mwah aflevering. Niet echt de gebruikelijke grappige opmerkingen. De scene tussen Chris en Lorelai in de restroom vond ik een btje...ja ik weet niet...net of ze aan het re-hearsen waren ofzo. Daar klopte iets niet en dan vooral de houding van Lorelai.
Dat hele troubadour gebeuren had ook niet gehoeven...alhoewel ik ernstig in een scheur lag om het where's my car liedje. Het afscheid van Rory en Logan en de totale break down van Lorelai die zat er natuurlijk dik aan te komen. Zal me niets verbazen als strax in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Luke bij dr komt aankloppen van Ja je had toch gelijk en dat ze dan het hele Christopher gebeuren moet uitleggen. Als we helemaal bold & the beautiful willen gaan zal ze ook wel zwanger zijn van Chris.
Wat ik wel erg kon waarderen waren zeg maar het matching einde en begin van wakker wordende Lorelai met op de achtergrond de mensen die eigenlijk de situatie uitleggen.
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:45:47 #213
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_37725773
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef Jill-RMC het volgende:
alhoewel ik ernstig in een scheur lag om het where's my car liedje.
Dat was Chloe van 24
pi_37729046
Ik vond het iets te veel Taylor en troubadour gezeur.

De humor tussen Rory en Lorelai zag ik deze aflvering ook weer terug .
Laat Lorelai aub niet zwanger zijn van Chris want dan ,om maar even bij jouw woorden te blijven Jill, had ik de Bold & the Beautiful wel gevolgd.

Luke an Lorelai
pi_37733643
Jammer joh, dat de laatste aflevering is geweest. Wil nu gewoon weten hoe het afloopt tussen Luke en Lorelai, en Rory en Logan. Maja, vond de aflevering zelf niet geweldig. Had veel 'sprankelender' kunnen zijn...
pi_37769783
Ik vond het wel een goede aflevering!

Rory en Logan zijn echt leuk samen, zou Logan nu echt weg zijn?
En Lorelai en Chris... , maar uiteraard wel aan zien komen.
Luke was stom, maar dat is hij al bijna het hele seizoen. Ik hoop eigenlijk niet eens meer dat het nog goed komt tussen Luke en Lorelai.
pi_37770431
Noh Fannetje toch, Luke is 1 seizoen een beetje in de war en hij moet meteeen maar aan de kant?
Chris is nog steeds een ^*@^&%@, hij rent niet meer weg (helaas) maar of dat nou goed is

Nou ja we zullen het zien volgend seizoen!
How rude!
pi_37770673
Ik vind Chris tegenwoordig ook wel leuk. Altijd wel gevonden eigenlijk. Maar dat neemt niet weg dat Lorelai en Luke bij elkaar horen!!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:55:01 #219
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37774509
Ik wil niet dat dit het einde is! Season 7 duurt nog zo lang! Luke . Ik denk eigenlijk niet dat er iets gebeurd is tussen Lorelai en Chris, tenminste ik hoop het niet.. Zo onvolwassen van Chris, hij weet toch dat Lorelai zichzelf niet is die avond. Al lag ze wel nakend naast hem, maar hey, dat is vast omdat ze geen pijama had en Chris zn bank klote ligt .
Ik denk wel dat Logan en Rory wel bij elkaar blijven, maar er toch enig gerommel gaat komen met nieuwe, onbekende mannen in Rory's leven.Misschien is Rory wel zwanger en herhaalt het Gilmore Girls verhaal zich .
Whatever I want.
pi_37780922
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:55 schreef PeRi het volgende:
Ik wil niet dat dit het einde is! Season 7 duurt nog zo lang! Luke . Ik denk eigenlijk niet dat er iets gebeurd is tussen Lorelai en Chris, tenminste ik hoop het niet.. Zo onvolwassen van Chris, hij weet toch dat Lorelai zichzelf niet is die avond. Al lag ze wel nakend naast hem, maar hey, dat is vast omdat ze geen pijama had en Chris zn bank klote ligt .
Ik denk wel dat Logan en Rory wel bij elkaar blijven, maar er toch enig gerommel gaat komen met nieuwe, onbekende mannen in Rory's leven.Misschien is Rory wel zwanger en herhaalt het Gilmore Girls verhaal zich .
Dat zou echt te erg zijn.
pi_37788572
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:55 schreef PeRi het volgende:
Ik denk wel dat Logan en Rory wel bij elkaar blijven, maar er toch enig gerommel gaat komen met nieuwe, onbekende mannen in Rory's leven.
Ja of toch Jess terug... Die optie hebben ze iig wel weer geopend (en een klein beetje gesloten, maar toch.)
pi_37789078
Jess is leuk!
pi_37790881
Heeft iemand een idee wanneer seizoen 7 in amerika begint?
Ik haat het einde van seizoen 6 en wil natuurlijk zo snel mogelijk weten hoe het verder gaat!
I'm not here for your entertainment
pi_37794099
Ik geloof ergens in september. Goed internet in de gaten houden, dan kom je de precieze datum vanzelf te weten.
pi_37794490
Over het algemeen begin september inderdaad, als de scholen weer beginnen.
pi_37804575
Leuk al die straatmusicians
Jammer dat 't over is..
pi_37823336
-edit:warezrequest-

[ Bericht 48% gewijzigd door Mike op 14-05-2006 22:15:51 ]
  zondag 14 mei 2006 @ 20:15:06 #228
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_37824410
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:38 schreef SimoneK het volgende:
-edit-
Mag niet!

[ Bericht 15% gewijzigd door Mike op 14-05-2006 22:16:16 ]
pi_37824765
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Mike op 14-05-2006 22:16:06 ]
  maandag 26 juni 2006 @ 23:04:20 #230
141482 Q.
JurassiQ
pi_39268715
Net Partings gezien, wat een zielige aflevering. En nu moet ik weer tot september wachten op nieuwe afleveringen. Hopelijk worden ze wel van een fatsoenlijke kwaliteit zonder de Palladinos.
For great justice!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:57:17 #231
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_39285329
Grappig... De Gilmores hebben aan het eind van seizoen 1 bezoek gekregen van Superman

vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:22:17 #232
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_41165949
Ik had laatst de S3 op dvd gehaald. En in 1 van de laatste eps komt een ene Sasha voor. Als vriendinnetje van Jimmy Mariano. Dat is gewoon Anna Nardini. Sherilyn Fenn heet ze in echt.

Ik dacht huh.. dat kan toch niet.. en jup she is
pi_41170929
Ja, dat klopt, dat vond ik inderdaad ook wel stom...

Voor de liefhebbers, Gilmore Girls begint weer op dinsdag 26 september.

Spoilers voor de eerste aflevering(en) vind je hier:

http://www.spoilerfix.com/gg.php
pi_41458212
Zo, ik heb seizoen 6 afgekeken Op naar zeven
SPOILER
pi_41467605
op zich niet zo heel raar. Het komt wel eens vaker voor in series dat ze iemand voor een heel klein rolletje hebben gebruikt en dat ze later in het verhaal een grotere (andere) rol hebben. Ze kennen die persoon dan al en dat is dus makkelijk casten.
Het stoort mij in elk geval niet zo heel erg.
Ik kan al haast niet wachten tot 26 sep.
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:32 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dat klopt, dat vond ik inderdaad ook wel stom...

Voor de liefhebbers, Gilmore Girls begint weer op dinsdag 26 september.

Spoilers voor de eerste aflevering(en) vind je hier:

http://www.spoilerfix.com/gg.php
pi_42125733
Morgen de eerste aflevering van seizoen 7 op The CW.

De allereerste aflevering zonder de Palladino's. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken.... en waarschijnlijk ook de eerste aflevering van het laatste seizoen...
For great justice!
pi_42149199
Ja, best spannend, inderdaad Ben heel benieuwd hoe alles zich gaat ontwikkelen.
pi_42149346
We zullen het vanaf morgen (ofzo) kunnen zien.
For great justice!
pi_42149702
Kan niet wachten!
pi_42158357
ik kan ook niet wachten.
Morgenvroeg voor werk ff checken en anders op tijd naar huis.
pi_42163146
Ik ben aan het "opnemen"
For great justice!
pi_42168499
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:28 schreef Q. het volgende:
Ik ben aan het "opnemen"

Zie je mailbox even
pi_42168689
nog 1 uur en 40 minuten
How rude!
pi_42171299
Wow....had m gewoon echt binnen 20 minuten binnen.
Zette m daarnet aan, ging even naar beneden broodje eten, kom boven kijk of ie al begonnen is: Gilmore Girls 7x01 100%

WTF?!
pi_42171361
Wow dat is snel! Alhoewel ie bij mij ook niet superlangzaam gaat, nog 25 minuten
How rude!
pi_42172740
LMAO dat gezicht van Rory als ze dat cadeau van Logan opent!
Racketball Deed me denken aan toen mijn gymleraar het een strak plan vond om ons dat te laten doen...zag er ongeveer hetzelfde uit...alleen ik heb betere duck & run kwaliteiten dan Lorelai
Had wel een vermoeden dat Kirk die auto zou crashen alleen dat ie het zo zou doen
Awww Logan met die raket! Hoe lieeeeeffff!!!

En Luke...vond het wel sneu. Mss had ze meteen voor de twee minuten ramble moeten melden dat ze met Chris had geslapen. Was wel een hele mooie convo stopper opzich.
pi_42173114
Die Raket was mooi idd, Lorelai was zielig Luke ook
Voor de rest wel weer wat leuke dingetjes in de ep, Babette blijft leuk racketball was wel typisch/komisch en michel en sookie

Kom maar op met episode 2
How rude!
  woensdag 27 september 2006 @ 17:52:53 #248
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_42174437
hoera! wat snel idd!
pi_42174760
en arme Q. kan 't maar niet 'opnemen' *aai*
How rude!
pi_42183052
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:06 schreef blaaatkipje het volgende:
en arme Q. kan 't maar niet 'opnemen' *aai*
Uiteindelijk is het wel gelukt hoor, en ik heb hem gekeken.
Arme Luke. .
For great justice!
pi_42183379
luke ( )
How rude!
pi_42184095
Redelijke aflevering voor een seizoen opener hoewel hij nog wel sterker had gekund denk ik.
Het racketbal stukje was grappig en zo zaten er nog wel een paar leuke stukjes in. Dat armworstelen was ook leuk gevonden.

Wat ik mij alleen afvraag is hoeveel van de verhaallijn en inhoud is nu echt van nieuwe schrijvers en hoeveel was al reaads uitgedacht door Palladino?
Ik denk dat het heel moeilijk te zeggen is waar precies de grens ligt tussen de laatste door Palladino geschreven afleveringen en verhaallijn en waar de nieuwe schrijvers zijn begonnen. Ik denk dat er zeker een stuk continuering van het verhaal in zit.

Maar goed, ik zit al weer klaar voor de volgende aflevering.
pi_42184383
Ik denk dat we pas halverwege dit seizoen kunnen zeggen hoe de wisseling van de wacht echt uit heeft gepakt....
For great justice!
  woensdag 27 september 2006 @ 23:30:05 #254
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_42185288
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat we pas halverwege dit seizoen kunnen zeggen hoe de wisseling van de wacht echt uit heeft gepakt....
Ik vind het verschil in ieder geval niet zo dramatisch als in vele reviews wordt beweerd Er was genoeg funny stuff en verder was het gewoon een beladen aflevering, wat logisch is gezien het einde van seizoen 6. Het enige dat opviel, was dat er niet zoveel "pop culture references" waren, afgezien van Twin Peaks, maar dat was relevant voor het plot. Maar hopelijk komt dat ook nog terug
pi_42185544
Alleen de Palladino's deden niet alleen het schrijfwerk maar waren ook heel actief op de set zelf dus wat dat betreft hebben ze zich er toch heel aardig doorheen geslagen in de 1e aflevering.
Ik vermoed dat de huidige schrijvers iets softer/liever zijn voor de characters maar dat zal zich vanzelf wel wijsen...
How rude!
pi_42240607
Ik vond de eerste aflevering van het nieuwe seizoen maar wat matig. Misschien had ik teveel verwachtingen, maar het spetterde niet ofzo als altijd.
Whatever I want.
pi_42365060
Iemand de tweede aflevering al bekeken?
pi_42366625
Mn torrentje deed niet lief vanmiddag, gaf iedere keer een fout aan. Maar hij is nu wel aan het downen...kan ik m straks als ik terug kom van de film nog even kijken.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:23:51 #259
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_42366775
Ik kan hem nergens vinden de tweede ep :S
Alleen een paar private trackers..
pi_42368681
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:25 schreef jmac het volgende:
Iemand de tweede aflevering al bekeken?
Jep. leuk

Heb evt. wel een linkje *kuch*
How rude!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:31:06 #261
141482 Q.
JurassiQ
pi_42368712
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:30 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Heb evt. wel een linkje *kuch*
For great justice!
pi_42369239
Ik zit op 1/4'de Ik kijk de afleveringen in de trein. soms krijg je van die opmerkingen van vrouwen achter/naast je: Huh is dat de nieuwe aflevering, of: he, heb ik die aflevering gemist ofzo? Die denken dat je nog gaat wachten tot net5 ze 's uitzend
pi_42373459
hmm, eerste aflevering vond ik beter.
Hier miste ik toch een beetje het tempo. Sommige dialogen hadden een stuk snappier en sneller gekund. De kracht van Gilmore girls.
Ik snap wel dat ze sommige dingen nog wat moeten uitwerken, maar ik heb het gevoel dat er iets mist en ik weet niet wat.
pi_42375004
Die eerste scene
De McDreamy zin: "I feel so much better." had het helemaal afgemaakt

Zack: "And I learned that I'm not morally against murder, I just wish I had the guts to do it"
Lane en dr bad sex...lmao!

Damn evil evil Luke...seriously! Ik had m gemept met één van mn hakken, als ik Lorelai was. Maar daarna bij Liz en TJ en in de supermarkt was ie wel weer van Awww. Dat einde met Lorelai was ook duidelijk een aaaww momentje. Vond alleen dat vioolmuziekje eronder weer een btje too much.

"and oddly you have a poster of Sandra Oh..."

Die babynaam dinges van Rory en Lane was best grappig. Die blik van Rory ook nadat ze zei "mothers are not perfect" dat was subtiel gedaan.

vond m overall idd minder qua de snappy opmerkingen. Maar deze aflevering had meer subtiele dingen. Het acteerwerk, bepaalde verwijzingen uit film en muziek enzo.

[ Bericht 69% gewijzigd door Jill-RMC op 05-10-2006 00:06:25 ]
pi_42376481
ja het was een subtiele aflevering maar daar hou ik op zich wel van, vond het een leuke aflevering maar bij de volgende mag er wel weer wat vaart in.
Tussen ep3&4 zit een paar maanden tijd, miss werkt dat ook wel positief.

[ Bericht 28% gewijzigd door blaaatkipje op 05-10-2006 09:46:03 (spoiler weg....) ]
How rude!
pi_42377828
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef blaaatkipje het volgende:
ja het was een subtiele aflevering maar daar hou ik op zich wel van, vond het een leuke aflevering maar bij de volgende mag er wel weer wat vaart in.
SPOILER
Die spoiler wilde ik zó niet zien !
pi_42377850
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef blaaatkipje het volgende:

Ow.. leuk, als ik je wil quoten verklapt 'ie meteen de spoiler

Maarre.. Paar maanden? Wat is 't nut daarvan nu weer
pi_42380955
serieus? Ik haal m anders wel weg, tis een stomme spoiler

Tsja om de vaart er wat in te houden? Je kunt wel 20 eps huilende lorelai doen maar ik denk dat de meeste mensen daar toch niet op zitten te wachten.
How rude!
pi_42384717
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:45 schreef blaaatkipje het volgende:
serieus? Ik haal m anders wel weg, tis een stomme spoiler

Tsja om de vaart er wat in te houden? Je kunt wel 20 eps huilende lorelai doen maar ik denk dat de meeste mensen daar toch niet op zitten te wachten.
Ja, wilde 't ook niet weten maar als ik je quote staat er gewoon [spoiler etc, en dan de tekst
Maar ik ga zo de nieuwe epi eens kijken.. ben benieuwd.
pi_42385131
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
(dat ging over de spoiler, ik ben zwak en moet dat altijd lezen )

Wat een STOM idee van de schrijvers STOM!
pi_42387028
Waar heb je die spoiler van?

Enigste wat ik heb gelezen op spoilerfix was dit:
SPOILER
En dat de schrijvers nog steeds ervoor zijn dat Luke & Lorelai bij elkaar horen.
pi_42387673
www.gilmoregirlsnl.net en dan het forum.
SPOILER
How rude!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 13:58:42 #273
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_42387716
Lol, blaatkipje heeft hem weggehaald, alleen clumsy clown niet. En nu heb ik de spoiler van Clumsy gelezen.. kon het ook niet weerstaan! Arrrrghhhhhh! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Waarom?! Waarom?!

Heb btw hem nu wel binnen
pi_42389100
Mwah het is nog steeds volgens de speculaties. Denk ook dat het komt omdat ze naar Parijs gaan.
Nouja we zien het wel....
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:24:02 #275
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42392921
Lane zwangerig ! Die had ik dus echt nooit verwacht. Supermarkt scène was echt . Wat ik er verder van vind, weet ik nog niet helemaal. Het is zo overdramatiseerd allemaal, de hele afl. Vorige afl ook. Het maakt GG matig en minder sprankelen. Ik mis echt de dialogen.
Whatever I want.
pi_42393263
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:17 schreef Syrena het volgende:
Zo, ik heb seizoen 6 afgekeken Op naar zeven
SPOILER
Ik zei het al van Lane en Zach Whooo!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:10:34 #277
141482 Q.
JurassiQ
pi_42405507
Het is anders. Het heeft 'het' niet meer...
For great justice!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:37:36 #278
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_42408993
Ik hoop wel dat Lane nog goede sex krijgt Ze verdient het
pi_42409061
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop wel dat Lane nog goede sex krijgt Ze verdient het
haha, inderdaad.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:40:06 #280
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_42409077
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:10 schreef Q. het volgende:
Het is anders. Het heeft 'het' niet meer...
Niet mee eens. Sinds het vertrek van Palladinodinges is iedereen (critici, kijkers) maar aan het zoeken naar wat er anders (lees: slechter) is aan de serie. Wat een gezeur! Vorig seizoen was ook heel "anders", met de ruzie tussen Rory en Lorelei, maar toen hoorde je niemand roepen dat het "het" niet meer had (terwijl dat toen meer het geval was dan nu, in mijn optiek).
Het is simpelweg een self-fulfilling prophecy en ik doe daar lekker niet aan mee
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:41:46 #281
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_42409139
De enige Net5-vrouwen-serie die zowaar humor heeft
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 06:56:35 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_42413476
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Niet mee eens. Sinds het vertrek van Palladinodinges is iedereen (critici, kijkers) maar aan het zoeken naar wat er anders (lees: slechter) is aan de serie. Wat een gezeur! Vorig seizoen was ook heel "anders", met de ruzie tussen Rory en Lorelei, maar toen hoorde je niemand roepen dat het "het" niet meer had (terwijl dat toen meer het geval was dan nu, in mijn optiek).
Het is simpelweg een self-fulfilling prophecy en ik doe daar lekker niet aan mee
Er zijn teveel dingen anders, de dialogen, het camerawerk... het stoort. Maar misschien als ik het niet had geweten dat de Palladino's weg waren dat het me niet eens opgevallen was.
For great justice!
pi_42417179
die serie is MET de Palladino's ook veranderd, seizoen 1 was anders dan een seizoen 5 maar het stoort me niet aangezien ik het alle 2 (en nu een beeeeeeeetje 3 ) nog leuk vind om naar te kijken.
How rude!
pi_42592241
en ja hoor deze keer wel een leuke aflevering als vanouds.
Die openingscene. Dat was weer lekkere dialoog.
En dan bij huize Gilmore. Echt weer een typische vrijdag dinner.
Twijfel bij Loreli. De bekende terror Paris Geller. Leuke dialogen. Kortom: Goede aflevering!
pi_42592621
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef merry77 het volgende:
en ja hoor deze keer wel een leuke aflevering als vanouds.
Die openingscene. Dat was weer lekkere dialoog.
En dan bij huize Gilmore. Echt weer een typische vrijdag dinner.
Twijfel bij Loreli. De bekende terror Paris Geller. Leuke dialogen. Kortom: Goede aflevering!
Ja mee eens ik wou dit seizoen eigenlijk niet volgen, maar toch weer doorgezet en het was weer vanouds goed! Eindelijk weer een friday dinner en Michel met zijn I owe you
pi_42593279
Ga m zo even kijken. Hij was weer uitermate snel binnen. Echt in vergelijking tot vorig seizoen, hulde voor mn torrentje.
pi_42595462
Was inderdaad een leuke aflevering!
Sow en doe mij nog even een paar van die fijne Logan scenes
pi_42618300
Jill, wie weet volgen er de volgende keer wel meer text messages. Wel grappig. Rory: I can't text when I'm with you on the phone.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:01:50 #289
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42657921
Ik vond deze aflevering nog steeds matig. Diner bij de Gilmores was wel erg lekker en Zack en Lane zo heerlijk droog weer. Michel . Maar verder zit er geen vaart in ofzo, het loopt niet lekker voor mn gevoel.
Whatever I want.
pi_42658570
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef PeRi het volgende:
Ik vond deze aflevering nog steeds matig. Diner bij de Gilmores was wel erg lekker en Zack en Lane zo heerlijk droog weer. Michel . Maar verder zit er geen vaart in ofzo, het loopt niet lekker voor mn gevoel.
Ik hoop dat ze er nog even in moeten komen, al denk ik dat mijn irritatie vooral voorvloeit uit het feit dat Luke en Lorelai van mij niet uit elkaar mogen, en ik heb Lorelai hardop voor snol uitgemaakt toen ze Chris belde .
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:07:48 #291
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_42660086
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef PeRi het volgende:
Wtf?! Alleen al "This baby sucks!" maakte de hele aflevering een topper! !
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:00:45 #292
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_42680068
en die laatste scene zag er uit alsof ze spontaan goeie seks gingen hebben (Lane en Zach)
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:35:55 #293
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42682597
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Wtf?! Alleen al "This baby sucks!" maakte de hele aflevering een topper! !
Jaja totally Lane en Zack zei ik toch . Vraag me wel af of ze baby gaan houden, denk het wel, ze zitten gewoon in de beginfase.
Maar toch! Er mist wat. Het gevoel is weg. Er zit geen pit in. Rory en Logan zijn saai, zelfs Paris kon me niet laten lachen, iets wat ik eigenlijk altijd al moet al was het alleen om die kop die ze trekt als ze iemand uitkaffert. Er waren grappige haha-stukjes, maar meer niet. .
Whatever I want.
pi_42683181
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:35 schreef PeRi het volgende:

[..]

Jaja totally Lane en Zack zei ik toch . Vraag me wel af of ze baby gaan houden, denk het wel, ze zitten gewoon in de beginfase.
Mwa, ik zie ten eerste niet gebeuren dat een enorm bekende family-serie in de VS abortus zal bespreken, en ten tweede waren de christelijke invloeden van Lane's moeder al merkbaar voor het huwelijk, ik denk niet dat Lane abortus zal overwegen .
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:08:26 #295
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42683422
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwa, ik zie ten eerste niet gebeuren dat een enorm bekende family-serie in de VS abortus zal bespreken, en ten tweede waren de christelijke invloeden van Lane's moeder al merkbaar voor het huwelijk, ik denk niet dat Lane abortus zal overwegen .
Ja precies. Maar toch hoop ik er stiekem toch op. Dat ze het overwegen ofzo. Al was het maar dat iemand het een keer noemt als Lane het vertelt. En diegene het als optie noemt ofzo omdat ze nog zo jong is. Weet ik het. Zal wel niet. .
Whatever I want.
pi_42683705
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ja precies. Maar toch hoop ik er stiekem toch op. Dat ze het overwegen ofzo. Al was het maar dat iemand het een keer noemt als Lane het vertelt. En diegene het als optie noemt ofzo omdat ze nog zo jong is. Weet ik het. Zal wel niet. .
Neh, ik zie al helemaal voor me hoe het hele dorp Lane gaat supporten enzo . Lane's moeder die uiteindelijk een enorm watje blijkt te zijn en de baby vertroetelt en alles.
  maandag 16 oktober 2006 @ 22:32:04 #297
141482 Q.
JurassiQ
pi_42725999
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:35 schreef PeRi het volgende:

[..]

Maar toch! Er mist wat. Het gevoel is weg. Er zit geen pit in. Rory en Logan zijn saai, zelfs Paris kon me niet laten lachen, iets wat ik eigenlijk altijd al moet al was het alleen om die kop die ze trekt als ze iemand uitkaffert. Er waren grappige haha-stukjes, maar meer niet. .
Check. Mijn gedachten precies. Vooral het begin was traaaaaag. Het eerste half uur was ongeveer 1 lange scene. Pfff.
For great justice!
pi_42816304
LMAO at the: We have to go! We have to pick my mother up...from jail! This night is getting better and better
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:10:38 #299
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42840308
'Are we here for Woodstock, cause I think we might be late":')!

Wat een ontzettend gave date die Chris geregeld had! Hoe lief! ! En Emmely .

Verder vond ik het wel nog steeds een saaie boel. .
Whatever I want.
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:33:15 #300
141482 Q.
JurassiQ
pi_42880795
Ik vond deze aflevering al wel een stuk beter dan de vorige afleveringen. Of minder slecht.
For great justice!
pi_42929558
Was een btje een mwah aflevering.
Logan was echt weer te schattig....hoe ik hem ooit irritant heb kunnen vinden is mij nog steeds een raadsel
Die ommezwaai van gedrag bij Friday night diner van Chris en Lorelai was echt grappig, die Emily helemaal verontwaardigd "I was having such a pleasant evening" *hihi*
En dat hele gedoe met die pickles was echt zware opvulling...je had dr echt helemaal niets aan.

En we gaan hier verder: Gilmore Girls (USA afleveringen --- seizoen 7)

[ Bericht 14% gewijzigd door Jill-RMC op 25-10-2006 18:56:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')