benieuwd wat nu uiteindelijk als oorzaak zal aangegegeven worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:15 schreef merry77 het volgende:
makers van de show stoppen met gilmore girls!
http://www.ew.com/ew/report/0,6115,1185731_3_0_,00.html
nou dan zal het seizoen wel minder leuk worden. Ik vraag me af wat er met de bedachte verhaallijn zal gebeuren.
edit:
erg jammer. oorzaak: zal wel geld zijn, of creatieve vrijheid
Ik moest ook zo lachen om Sookie en Jackson, echt typisch die twee weerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:36 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond het juist een van de betere afleveringen van de laatste tijd. Ik heb gelachen om het marihuana gedoe met Jackson en Sookie, vond het leuk om Liz en TJ weer eens te zien en vond het gebaar van Emily wel erg lief. Ben wel erg benieuwd naar de laatste aflevering!!
Dat wasquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef Jill-RMC het volgende:
alhoewel ik ernstig in een scheur lag om het where's my car liedje.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:55 schreef PeRi het volgende:
Ik wil niet dat dit het einde is! Season 7 duurt nog zo lang! Luke. Ik denk eigenlijk niet dat er iets gebeurd is tussen Lorelai en Chris, tenminste ik hoop het niet.. Zo onvolwassen van Chris, hij weet toch dat Lorelai zichzelf niet is die avond. Al lag ze wel nakend naast hem, maar hey, dat is vast omdat ze geen pijama had en Chris zn bank klote ligt
.
Ik denk wel dat Logan en Rory wel bij elkaar blijven, maar er toch enig gerommel gaat komen met nieuwe, onbekende mannen in Rory's leven.Misschien is Rory wel zwanger en herhaalt het Gilmore Girls verhaal zich.
Ja of toch Jess terug... Die optie hebben ze iig wel weer geopend (en een klein beetje gesloten, maar toch.)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:55 schreef PeRi het volgende:
Ik denk wel dat Logan en Rory wel bij elkaar blijven, maar er toch enig gerommel gaat komen met nieuwe, onbekende mannen in Rory's leven.
Mag niet!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:38 schreef SimoneK het volgende:
-edit-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:32 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dat klopt, dat vond ik inderdaad ook wel stom...
Voor de liefhebbers, Gilmore Girls begint weer op dinsdag 26 september.
Spoilers voor de eerste aflevering(en) vind je hier:
http://www.spoilerfix.com/gg.php
Uiteindelijk is het wel gelukt hoor, en ik heb hem gekeken.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:06 schreef blaaatkipje het volgende:
en arme Q. kan 't maar niet 'opnemen' *aai*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |