abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35832042
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:04 schreef merry77 het volgende:
is er vanavond een nieuwe aflevering??
Of anders wanneer is ie wel? Dan weet ik of ik in paniek moet raken :-)
Nope de 11e april pas weer en dan pas ergens in ......die uitzendingen zijn echt pet zeg de laatste tijd met al die pauze's er tussen

Overigens kun je hier http://www.epguides.com/ en hier http://www.tv.com/ precies zien wanneer een serie wordt uitgezonden.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
pi_35855789
doe dat maar niet, epguides en tv.com hebben het vaak genoeg fout. En het feit dat ze exact dezelfde data geven is ook niet raar, want die halen ze uit dezelfde foutieve database.

kijk liever bij tvguide.com, thewb.com of spoilerfix.com, die zijn wel accuraat.
I love it when a plan comes together !
pi_35916264
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_35919083
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef the_fluffy het volgende:

[..]

Nope de 11e april pas weer en dan pas ergens in ......die uitzendingen zijn echt pet zeg de laatste tijd met al die pauze's er tussen

Overigens kun je hier http://www.epguides.com/ en hier http://www.tv.com/ precies zien wanneer een serie wordt uitgezonden.
Niet helemaal waar, want ergens vóór 11 april komt ep. 6.17 nog. De laatste was nl. 6.16 en 6.18 komt op 11 april.... vreemd alleen dat er nog niet bij staat wanneer 6.17 dan komt!
pi_35926276
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef Irrem het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet goed!
How rude!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:31:19 #156
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35936731
weetje ik kan
SPOILER
best wel weer waarderen tegenwoordig... misshcien omdat ik
SPOILER
een beetje zat ben sinds
SPOILER
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_35941912
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef kwakveense het volgende:
weetje ik kan
SPOILER
best wel weer waarderen tegenwoordig... misshcien omdat ik
SPOILER
een beetje zat ben sinds
SPOILER
Ik heb daar ook wel een beetje last van.... overigens had je dit niet tussen spoilertags hoeven plaatsen hoor, iedereen die hier leest heeft de US afleveringen gezien (neem ik aan).
pi_35942086
Mjah het is natuurlijk ook wel saai als alles goed gaat tussen Luke en Lorelai maar toch horen ze bij elkaar Maar Luke mag van mij krijgen zoals ie nu doet.
How rude!
  maandag 13 maart 2006 @ 21:17:27 #159
141482 Q.
JurassiQ
pi_36003927
Shit, alleen nog Vineyard Valentine en ik ben weer bij. Gaat veel te snel.
For great justice!
pi_36005569
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
Shit, alleen nog Vineyard Valentine en ik ben weer bij. Gaat veel te snel.
Bridesmaids Revisited is er ook nog
How rude!
pi_36006132
Ik haat March Madness!!
Geen GG, Supernatural, Lost en CSI.....4 uur loze tijd over deze week.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:22:17 #162
141482 Q.
JurassiQ
pi_36006482
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:59 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Bridesmaids Revisited is er ook nog
Oh ja, maar die heb ik nog niet gedownload. Maar jammer dat het allemaal zo lang gaat duren weer.
For great justice!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:42:19 #163
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36017484
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:56 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ik heb daar ook wel een beetje last van.... overigens had je dit niet tussen spoilertags hoeven plaatsen hoor, iedereen die hier leest heeft de US afleveringen gezien (neem ik aan).
oh ja...ik ben weleens in de war, omdat ik ook in t nederlandse topic post, lol...
pi_36656472
woopie, eindelijk vanavond weer 1 in de USA. Dat wordt morgen weer kijken.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  woensdag 5 april 2006 @ 17:52:48 #165
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36681741
Net ep 17 gezien.. die repack versie is een beetje blah... alsof er gaten in zitten..
Ep vond ik een beetje zozo.. gebeurd niet echt veel in.. Wel gaar dat Rory Logan terug neemt zonder bijna geen tegensputteren.. wel deed ze lekker afstandelijk, telefoontjes niet opnemen.. in het appartement kortaf zijn
Lorelai moet eens gewoon zeggen tegen Luke dat ze het niet leuk vind dat hij haar niet bij April betrekt!
Ik hoop op Chris volgende week, Chris is cute!!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_36691692
Inderdaad een beetje een tussendoortje aflevering. Maar die situatie met Kirk was best grappig. Een beetje weer de spanning opvoeren voor Loreli.
Jammer dat Kirk's contract niet voor seizoen 7 verlengd wordt. Erg jammer.
  woensdag 5 april 2006 @ 23:10:38 #167
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36693223
Aaaw nee serieus niet. Dat is echt jammer. Hij is toch wel 1 van die vaste chars in de serie.. en toch wel leuk altijd met zijn baantjes.

Paris was wel hilarisch weer eens "What do you wanna talk about? Life, love, common symptomes of sexual transmitted diseases?"
"You, Logan Huntzburger, are nothing but a stupid spoiled waste of a trustfund. You offer nothing to women or the world in general. If you would disappear from the face of the earth, tomorrow. The only person that would miss you is your Porsche-dealer"
Brilliant

[ Bericht 1% gewijzigd door Hopey op 06-04-2006 00:03:50 ]
pi_36694202
hehe your porsche dealer
maar hoezo geen contractverlenging? WTF zonder hem is de serie gewoon niet die serie.
pi_36694935
Here are some other subjects AS-P tackled during our brief chat last week.
Rumors that Kirk won't be back next season? "Bulls--t."

Source: http://www.tvguide.com/Ne(...).htm?rmDate=01042006
pi_36704030
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:42 schreef outcast_within het volgende:
hehe your porsche dealer
maar hoezo geen contractverlenging? WTF zonder hem is de serie gewoon niet die serie.
Hij wilde zelf niet voor zo ver ik weet

laatste spoiler...
SPOILER
How rude!
pi_36714249
Ik vond aflevering 17 een ontzettend suffe aflevering. Er is gewoon niets boeiends gebeurd
Waarom gaat Rory terug naar Logan als ze het hem kennelijk toch niet kan vergeven?

Ik hoop dat 18 een stuk beter is, maar ik heb goede hoop!
pi_36742525
Heerlijke Final Destination afkraak...vond die best droog.
Dat stukje als Lorelai de deur open doet voor Luke als dr ouders er zijn....briljant!
Dat "niet boos zijn" van Rory...zo herkenbaar.
En dat liedje van Zach bleef best wel de rest van de avond in mn hoofd zitten...nouja dat refrein dan.

Ik vond het best een leuke aflevering, duidelijk wel een vullertje maar er zaten genoeg grappige momenten in om dat op te vangen.
pi_36745830
kijken jullie ze ergens anders op of beginnen de afleveringen weer in nederland, dit is de enige serie (sinds kort ook grey's anatomy) waar ik echt voor thuis blijf
mariokart code: 493 981 341 048
animal crossing code : 1460 9193 2368 stadje: funland naam:greetz
laat me ff weten als je me aanmeld.
pi_36747469
Ik download ze op internet Ooit aan begonnen, en nu kan ik niet meer stoppen
pi_36750453
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:21 schreef Fannetje het volgende:
Ik download ze op internet Ooit aan begonnen, en nu kan ik niet meer stoppen
Idd das zo veel fijner. Ik denk dat de nieuwe afleveringen van GG hier in Nederland pas weer rond september komen ofzo.
pi_36990547
Zojuist aflevering 18 gezien en weer eens lekker genoten

Ik vond het weer een goede aflevering, in tegenstelling tot de vorige.
Lorelai die haar ouders probeert af te schrikken
De droom met Paul Anka
Rory en Jess
De jurk van Lane

Ik kijk uit naar de volgende aflevering
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:53:28 #177
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36991227
is aflevering 18 alweer geweest?!? snel opzoekt!
pi_37002672
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:53 schreef kwakveense het volgende:
is aflevering 18 alweer geweest?!? snel opzoekt!
Ja, afgelopen dinsdag

Ik vond het al zo vreemd dat niemand er nog over had gepost hier
pi_37002836
Ik heb zojuist op epguides.com de spoilers voor de laatste vier afleveringen gelezen.
SPOILER
Goed nieuws is dat de laatste vier afleveringen gewoon de komende vier weken worden uitgezonden, dus zonder onderbrekingen.

Op 9 mei is dus al de laatste aflevering van het seizoen
pi_37002909
Ik kijk er in ieder geval naar uit!!
pi_37003092
Ik ook
SPOILER
  zondag 16 april 2006 @ 13:27:08 #182
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37003378
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:17 schreef Fannetje het volgende:
Ik ook
SPOILER
ik haatte chris eerst ook...was echt die hard luke en lorelai fan...maar ik ben ze ook zat! en een grote rory/logan fan ik denk dat ik luke en lorelai zat ben omdat ik lorelai altijd al vervelen en kinderachtig en rancuneus en onvolwassen vond, en luke juist wel tof terwijl crhis lorelai alleen maar erger maakte. maar nu is chris leuk en luke een slappe saaie zak...
pi_37003845
precies
  woensdag 19 april 2006 @ 18:12:51 #184
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_37102242
Omg, deze ep is zo leuk!!! Echt 1 van de leukste van dit seizoen.
Chris is zo grappig met die side-kick. En Michel aan het dansen op around the world. En mrs Kim was gewoon lief. Alleen dat einde met Lorelai. drunk..
Ik begin ook steeds meer een hekel te krijgen aan Luke. Gewoon om wat hij Lorelai aan doet. Seizoen 5 was leukste seizoen met die 2.. maar nu. Ik ben echt superblij als ik Chris weer zie.. Chris is Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.. hehhehe
  donderdag 20 april 2006 @ 08:59:36 #185
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_37118470
Ik vind dat Lorelai zich aanstelt. Ik zou het niet zo gedaan hebben als Luke, maar het is een goede vent en ik ben het helemaal eens met oma eens dat Lorelai eens contact moet krijgen met April. Ze wordt haar stiefmoeder immers (geloof ik nog steeds in). Luke is gewoon niet goed in dat emoties delen-gebeuren.
Ik vond het erg cool om vorige ep Jess weer te zijn. He rocks!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_37143793
Leuke aflevering weer
Die bruiloft voor de oma van Lane

Ben benieuwd wat er precies met Logan aan de hand is...
  donderdag 20 april 2006 @ 23:07:53 #187
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_37145931
Van de week bij de Bijenkorf in Den Haag gecoord: serie 2 van 88 voor 55 eurie (ook serie 1 overigens). Vreemde is dat ze ook niet afgeprijsde boxen hebben, dus wees er snel bij.
Mens sana in corpore sano
pi_37147162
Vond het een erg fijne aflevering...opmerking van Lorelai over die shots geweldig. Hele bruiloft was ook gewoon briljant, de toasts waren ook classic. Alleen het hele mutserige dronken I don't wanna get married, maar eigenlijk toch stiekem wel heel erg vond ik een tikkie overdone. Maarja dat zal vast wel een mooie keypoint zijn in een flinke ruzie tussen Luke en Lorelai die je gewoon voelt aankomen zo tegen het eind van dit seizoen.
pi_37162010
makers van de show stoppen met gilmore girls!
http://www.ew.com/ew/report/0,6115,1185731_3_0_,00.html

nou dan zal het seizoen wel minder leuk worden. Ik vraag me af wat er met de bedachte verhaallijn zal gebeuren.

edit:
erg jammer. oorzaak: zal wel geld zijn, of creatieve vrijheid
pi_37163019
Mental Note to self: Spoiler zijn slecht!

Van Spoilerfix over het opstappen van Sherman-Palladino:
Series creator Amy Sherman-Palladino has opted not to renew her contract and will be leaving at the end of the season — and she's taking husband Dan with her. As I reported on Friday, the primary sticking point was apparently the length of Gilmore Girls' renewal. AS-P wanted a two-year pickup, a demand that Warner Bros. refused to meet since Lauren Graham and Alexis Bledel are only on board for one more year. Instead, the studio was ready to pay them just shy of $5 million for a one-year deal, an offer that was apparently good enough to refuse. According to a statement released by Warner Bros., "While we are disappointed that Amy Sherman-Palladino and Dan Palladino have decided not to stay with the show next season, we are very confident that Dave Rosenthal, an experienced writer/producer with the show, will make the transition seamless moving into the seventh year of Gilmore Girls. We want to thank Amy for creating and nurturing this wonderful series for the past six years and giving us one of the most memorable mother/daughter relationships in television history."
pi_37164246
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken, kan natuurlijk ook heel verfrissend werken alhoewel het wel jammer is dat ze nu de show niet afsluit. Maarja wat moet je met een seizoen 8 als Lauren en Alexis er niet zijn
How rude!
pi_37165847
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:15 schreef merry77 het volgende:
makers van de show stoppen met gilmore girls!
http://www.ew.com/ew/report/0,6115,1185731_3_0_,00.html

nou dan zal het seizoen wel minder leuk worden. Ik vraag me af wat er met de bedachte verhaallijn zal gebeuren.

edit:
erg jammer. oorzaak: zal wel geld zijn, of creatieve vrijheid
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen echt de minste van alle seizoenen vind (hun erbij) dus of het volgend seizoen ook minder word valt nog te bezien.
pi_37169809
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:28 schreef blaaatkipje het volgende:
Maarja wat moet je met een seizoen 8 als Lauren en Alexis er niet zijn
The incredible adventures of Kirk
pi_37328823
Heerlijke aflevering weer. Ik kwam echt niet meer bij toen Paris wel ff informatie ging inwinnen. Hilarisch!

En Rory aan de phone met die vader van Logan:

En echt mensen op die set daar: verstop de scheermesjes van Matt (Logan) en geef ze zo 1x in de week even terug
pi_37387788
De ondergenoemde dialogen zijn inderdaad erg sterk maar de opmerking dat Luke als Hagrid gezien werd vond ik goed gevonden.
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Heerlijke aflevering weer. Ik kwam echt niet meer bij toen Paris wel ff informatie ging inwinnen. Hilarisch!

En Rory aan de phone met die vader van Logan:

En echt mensen op die set daar: verstop de scheermesjes van Matt (Logan) en geef ze zo 1x in de week even terug
pi_37391739
Ja, en die blik van Mitchum naar Rory toen ie in het ziekenhuis aankwam... geweldig

Verder ook gewoon een leuke aflevering, al vond ik die Anna Nardini wel erg overdreven naar Lorelai toe.
pi_37482246
Wat zijn er nog maar weinig mensen die de US afleveringen volgen...
pi_37483199
ik volg het wel, maar ik heb er gewoon niet al te veel over te zeggen...
Ben nog steeds een beetje teleurgesteld na het leuke seizoen 5...
pi_37530244
"That's not a car...that's a rap-video set"

En echt was weer ernstig thrown off by dat geratel over Christopher van Emily en dacht dat ze weer tussen Luke en Lorelai wilde komen...which could be easily done now...maar vond het erg sociaal van dr dat ze dat huis wilde kopen voor hun. Wel sneu voor Lorelai "that it ain't gonna happen". En Luke heeft echt een flinke plaat voor zn hoofd...d8 tijdens ze gesprek met TJ dat het misschien door zou dringen, maar nee dus. Dat hele gebeuren met Jackson en Sookie vond ik een btje lame opvulling. En doe mij een Logan look-a-like
pi_37530281
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:39 schreef Fannetje het volgende:
Wat zijn er nog maar weinig mensen die de US afleveringen volgen...
I blame anime en het feit idd dat ik het toch iets minder leuk ben gaan vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')