quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Was een btje een mwah aflevering.
Logan was echt weer te schattig....hoe ik hem ooit irritant heb kunnen vinden is mij nog steeds een raadsel
Die ommezwaai van gedrag bij Friday night diner van Chris en Lorelai was echt grappig, die Emily helemaal verontwaardigd "I was having such a pleasant evening" *hihi*
En dat hele gedoe met die pickles was echt zware opvulling...je had dr echt helemaal niets aan.
Ja klopt, erg goed in elkaar gezet altijd daar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja was grappig idd, ik vind het wel leuk dat ze losjes wat celebs er in verwerken zonder dat ze als het ware de episodes in bezit nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:54 schreef Irrem het volgende:
Seizoen 6 is nog bezig in NL dus dat zal wel een tijdje duren gok ik zo.
Ik heb zin in aflevering 7.10oehhhh, ja. Klinkt als een erg interessante ontwikkeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind toch echt dat Lorelai en Luke bij elkaar horen hoor. Christopher heeft zijn kansen gehad.
en Rory en Logan zo een vriendje wil ik later ook![]()
echt super serie is het. kan niet wachten tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*hihi*
ow ja, dat zal het wel zijn. Meerdere series hebben daar idd last vanquote:Op woensdag 1 november 2006 09:23 schreef StArcheo het volgende:
Kom er ook net achter inderdaad. Wat een teleurstelling, is de serie waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Komt zeker omdat het Halloween was.
Everwood is definitief afgelopen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef tirannetje24 het volgende:
weten jullie dan ook of everwood nog gaat komen ? kan er niets op www.tv.com vinden
neeeeeeequote:Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Everwood is definitief afgelopen.
Zelfs in NL is de laatste aflevering al geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |