abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42183379
luke ( )
How rude!
pi_42184095
Redelijke aflevering voor een seizoen opener hoewel hij nog wel sterker had gekund denk ik.
Het racketbal stukje was grappig en zo zaten er nog wel een paar leuke stukjes in. Dat armworstelen was ook leuk gevonden.

Wat ik mij alleen afvraag is hoeveel van de verhaallijn en inhoud is nu echt van nieuwe schrijvers en hoeveel was al reaads uitgedacht door Palladino?
Ik denk dat het heel moeilijk te zeggen is waar precies de grens ligt tussen de laatste door Palladino geschreven afleveringen en verhaallijn en waar de nieuwe schrijvers zijn begonnen. Ik denk dat er zeker een stuk continuering van het verhaal in zit.

Maar goed, ik zit al weer klaar voor de volgende aflevering.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_42184383
Ik denk dat we pas halverwege dit seizoen kunnen zeggen hoe de wisseling van de wacht echt uit heeft gepakt....
For great justice!
  woensdag 27 september 2006 @ 23:30:05 #254
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_42185288
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat we pas halverwege dit seizoen kunnen zeggen hoe de wisseling van de wacht echt uit heeft gepakt....
Ik vind het verschil in ieder geval niet zo dramatisch als in vele reviews wordt beweerd Er was genoeg funny stuff en verder was het gewoon een beladen aflevering, wat logisch is gezien het einde van seizoen 6. Het enige dat opviel, was dat er niet zoveel "pop culture references" waren, afgezien van Twin Peaks, maar dat was relevant voor het plot. Maar hopelijk komt dat ook nog terug
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_42185544
Alleen de Palladino's deden niet alleen het schrijfwerk maar waren ook heel actief op de set zelf dus wat dat betreft hebben ze zich er toch heel aardig doorheen geslagen in de 1e aflevering.
Ik vermoed dat de huidige schrijvers iets softer/liever zijn voor de characters maar dat zal zich vanzelf wel wijsen...
How rude!
pi_42240607
Ik vond de eerste aflevering van het nieuwe seizoen maar wat matig. Misschien had ik teveel verwachtingen, maar het spetterde niet ofzo als altijd.
Whatever I want.
pi_42365060
Iemand de tweede aflevering al bekeken?
pi_42366625
Mn torrentje deed niet lief vanmiddag, gaf iedere keer een fout aan. Maar hij is nu wel aan het downen...kan ik m straks als ik terug kom van de film nog even kijken.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:23:51 #259
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_42366775
Ik kan hem nergens vinden de tweede ep :S
Alleen een paar private trackers..
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_42368681
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:25 schreef jmac het volgende:
Iemand de tweede aflevering al bekeken?
Jep. leuk

Heb evt. wel een linkje *kuch*
How rude!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:31:06 #261
141482 Q.
JurassiQ
pi_42368712
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:30 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

Heb evt. wel een linkje *kuch*
For great justice!
pi_42369239
Ik zit op 1/4'de Ik kijk de afleveringen in de trein. soms krijg je van die opmerkingen van vrouwen achter/naast je: Huh is dat de nieuwe aflevering, of: he, heb ik die aflevering gemist ofzo? Die denken dat je nog gaat wachten tot net5 ze 's uitzend
pi_42373459
hmm, eerste aflevering vond ik beter.
Hier miste ik toch een beetje het tempo. Sommige dialogen hadden een stuk snappier en sneller gekund. De kracht van Gilmore girls.
Ik snap wel dat ze sommige dingen nog wat moeten uitwerken, maar ik heb het gevoel dat er iets mist en ik weet niet wat.
pi_42375004
Die eerste scene
De McDreamy zin: "I feel so much better." had het helemaal afgemaakt

Zack: "And I learned that I'm not morally against murder, I just wish I had the guts to do it"
Lane en dr bad sex...lmao!

Damn evil evil Luke...seriously! Ik had m gemept met één van mn hakken, als ik Lorelai was. Maar daarna bij Liz en TJ en in de supermarkt was ie wel weer van Awww. Dat einde met Lorelai was ook duidelijk een aaaww momentje. Vond alleen dat vioolmuziekje eronder weer een btje too much.

"and oddly you have a poster of Sandra Oh..."

Die babynaam dinges van Rory en Lane was best grappig. Die blik van Rory ook nadat ze zei "mothers are not perfect" dat was subtiel gedaan.

vond m overall idd minder qua de snappy opmerkingen. Maar deze aflevering had meer subtiele dingen. Het acteerwerk, bepaalde verwijzingen uit film en muziek enzo.

[ Bericht 69% gewijzigd door Jill-RMC op 05-10-2006 00:06:25 ]
pi_42376481
ja het was een subtiele aflevering maar daar hou ik op zich wel van, vond het een leuke aflevering maar bij de volgende mag er wel weer wat vaart in.
Tussen ep3&4 zit een paar maanden tijd, miss werkt dat ook wel positief.

[ Bericht 28% gewijzigd door blaaatkipje op 05-10-2006 09:46:03 (spoiler weg....) ]
How rude!
pi_42377828
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef blaaatkipje het volgende:
ja het was een subtiele aflevering maar daar hou ik op zich wel van, vond het een leuke aflevering maar bij de volgende mag er wel weer wat vaart in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler wilde ik zó niet zien !
pi_42377850
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef blaaatkipje het volgende:

Ow.. leuk, als ik je wil quoten verklapt 'ie meteen de spoiler

Maarre.. Paar maanden? Wat is 't nut daarvan nu weer
pi_42380955
serieus? Ik haal m anders wel weg, tis een stomme spoiler

Tsja om de vaart er wat in te houden? Je kunt wel 20 eps huilende lorelai doen maar ik denk dat de meeste mensen daar toch niet op zitten te wachten.
How rude!
pi_42384717
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:45 schreef blaaatkipje het volgende:
serieus? Ik haal m anders wel weg, tis een stomme spoiler

Tsja om de vaart er wat in te houden? Je kunt wel 20 eps huilende lorelai doen maar ik denk dat de meeste mensen daar toch niet op zitten te wachten.
Ja, wilde 't ook niet weten maar als ik je quote staat er gewoon [spoiler etc, en dan de tekst
Maar ik ga zo de nieuwe epi eens kijken.. ben benieuwd.
pi_42385131
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
(dat ging over de spoiler, ik ben zwak en moet dat altijd lezen )

Wat een STOM idee van de schrijvers STOM!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42387028
Waar heb je die spoiler van?

Enigste wat ik heb gelezen op spoilerfix was dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat de schrijvers nog steeds ervoor zijn dat Luke & Lorelai bij elkaar horen.
pi_42387673
www.gilmoregirlsnl.net en dan het forum.
SPOILER
How rude!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 13:58:42 #273
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_42387716
Lol, blaatkipje heeft hem weggehaald, alleen clumsy clown niet. En nu heb ik de spoiler van Clumsy gelezen.. kon het ook niet weerstaan! Arrrrghhhhhh! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Waarom?! Waarom?!

Heb btw hem nu wel binnen
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_42389100
Mwah het is nog steeds volgens de speculaties. Denk ook dat het komt omdat ze naar Parijs gaan.
Nouja we zien het wel....
  donderdag 5 oktober 2006 @ 16:24:02 #275
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42392921
Lane zwangerig ! Die had ik dus echt nooit verwacht. Supermarkt scène was echt . Wat ik er verder van vind, weet ik nog niet helemaal. Het is zo overdramatiseerd allemaal, de hele afl. Vorige afl ook. Het maakt GG matig en minder sprankelen. Ik mis echt de dialogen.
Whatever I want.
pi_42393263
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:17 schreef Syrena het volgende:
Zo, ik heb seizoen 6 afgekeken Op naar zeven
SPOILER
Ik zei het al van Lane en Zach Whooo!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:10:34 #277
141482 Q.
JurassiQ
pi_42405507
Het is anders. Het heeft 'het' niet meer...
For great justice!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:37:36 #278
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_42408993
Ik hoop wel dat Lane nog goede sex krijgt Ze verdient het
pi_42409061
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop wel dat Lane nog goede sex krijgt Ze verdient het
haha, inderdaad.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:40:06 #280
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_42409077
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:10 schreef Q. het volgende:
Het is anders. Het heeft 'het' niet meer...
Niet mee eens. Sinds het vertrek van Palladinodinges is iedereen (critici, kijkers) maar aan het zoeken naar wat er anders (lees: slechter) is aan de serie. Wat een gezeur! Vorig seizoen was ook heel "anders", met de ruzie tussen Rory en Lorelei, maar toen hoorde je niemand roepen dat het "het" niet meer had (terwijl dat toen meer het geval was dan nu, in mijn optiek).
Het is simpelweg een self-fulfilling prophecy en ik doe daar lekker niet aan mee
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:41:46 #281
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_42409139
De enige Net5-vrouwen-serie die zowaar humor heeft
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 06:56:35 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_42413476
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Niet mee eens. Sinds het vertrek van Palladinodinges is iedereen (critici, kijkers) maar aan het zoeken naar wat er anders (lees: slechter) is aan de serie. Wat een gezeur! Vorig seizoen was ook heel "anders", met de ruzie tussen Rory en Lorelei, maar toen hoorde je niemand roepen dat het "het" niet meer had (terwijl dat toen meer het geval was dan nu, in mijn optiek).
Het is simpelweg een self-fulfilling prophecy en ik doe daar lekker niet aan mee
Er zijn teveel dingen anders, de dialogen, het camerawerk... het stoort. Maar misschien als ik het niet had geweten dat de Palladino's weg waren dat het me niet eens opgevallen was.
For great justice!
pi_42417179
die serie is MET de Palladino's ook veranderd, seizoen 1 was anders dan een seizoen 5 maar het stoort me niet aangezien ik het alle 2 (en nu een beeeeeeeetje 3 ) nog leuk vind om naar te kijken.
How rude!
pi_42592241
en ja hoor deze keer wel een leuke aflevering als vanouds.
Die openingscene. Dat was weer lekkere dialoog.
En dan bij huize Gilmore. Echt weer een typische vrijdag dinner.
Twijfel bij Loreli. De bekende terror Paris Geller. Leuke dialogen. Kortom: Goede aflevering!
pi_42592621
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef merry77 het volgende:
en ja hoor deze keer wel een leuke aflevering als vanouds.
Die openingscene. Dat was weer lekkere dialoog.
En dan bij huize Gilmore. Echt weer een typische vrijdag dinner.
Twijfel bij Loreli. De bekende terror Paris Geller. Leuke dialogen. Kortom: Goede aflevering!
Ja mee eens ik wou dit seizoen eigenlijk niet volgen, maar toch weer doorgezet en het was weer vanouds goed! Eindelijk weer een friday dinner en Michel met zijn I owe you
(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
pi_42593279
Ga m zo even kijken. Hij was weer uitermate snel binnen. Echt in vergelijking tot vorig seizoen, hulde voor mn torrentje.
pi_42595462
Was inderdaad een leuke aflevering!
Sow en doe mij nog even een paar van die fijne Logan scenes
pi_42618300
Jill, wie weet volgen er de volgende keer wel meer text messages. Wel grappig. Rory: I can't text when I'm with you on the phone.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:01:50 #289
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42657921
Ik vond deze aflevering nog steeds matig. Diner bij de Gilmores was wel erg lekker en Zack en Lane zo heerlijk droog weer. Michel . Maar verder zit er geen vaart in ofzo, het loopt niet lekker voor mn gevoel.
Whatever I want.
pi_42658570
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef PeRi het volgende:
Ik vond deze aflevering nog steeds matig. Diner bij de Gilmores was wel erg lekker en Zack en Lane zo heerlijk droog weer. Michel . Maar verder zit er geen vaart in ofzo, het loopt niet lekker voor mn gevoel.
Ik hoop dat ze er nog even in moeten komen, al denk ik dat mijn irritatie vooral voorvloeit uit het feit dat Luke en Lorelai van mij niet uit elkaar mogen, en ik heb Lorelai hardop voor snol uitgemaakt toen ze Chris belde .
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:07:48 #291
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_42660086
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef PeRi het volgende:
Wtf?! Alleen al "This baby sucks!" maakte de hele aflevering een topper! !
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:00:45 #292
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_42680068
en die laatste scene zag er uit alsof ze spontaan goeie seks gingen hebben (Lane en Zach)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:35:55 #293
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42682597
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Wtf?! Alleen al "This baby sucks!" maakte de hele aflevering een topper! !
Jaja totally Lane en Zack zei ik toch . Vraag me wel af of ze baby gaan houden, denk het wel, ze zitten gewoon in de beginfase.
Maar toch! Er mist wat. Het gevoel is weg. Er zit geen pit in. Rory en Logan zijn saai, zelfs Paris kon me niet laten lachen, iets wat ik eigenlijk altijd al moet al was het alleen om die kop die ze trekt als ze iemand uitkaffert. Er waren grappige haha-stukjes, maar meer niet. .
Whatever I want.
pi_42683181
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:35 schreef PeRi het volgende:

[..]

Jaja totally Lane en Zack zei ik toch . Vraag me wel af of ze baby gaan houden, denk het wel, ze zitten gewoon in de beginfase.
Mwa, ik zie ten eerste niet gebeuren dat een enorm bekende family-serie in de VS abortus zal bespreken, en ten tweede waren de christelijke invloeden van Lane's moeder al merkbaar voor het huwelijk, ik denk niet dat Lane abortus zal overwegen .
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 23:08:26 #295
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42683422
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwa, ik zie ten eerste niet gebeuren dat een enorm bekende family-serie in de VS abortus zal bespreken, en ten tweede waren de christelijke invloeden van Lane's moeder al merkbaar voor het huwelijk, ik denk niet dat Lane abortus zal overwegen .
Ja precies. Maar toch hoop ik er stiekem toch op. Dat ze het overwegen ofzo. Al was het maar dat iemand het een keer noemt als Lane het vertelt. En diegene het als optie noemt ofzo omdat ze nog zo jong is. Weet ik het. Zal wel niet. .
Whatever I want.
pi_42683705
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ja precies. Maar toch hoop ik er stiekem toch op. Dat ze het overwegen ofzo. Al was het maar dat iemand het een keer noemt als Lane het vertelt. En diegene het als optie noemt ofzo omdat ze nog zo jong is. Weet ik het. Zal wel niet. .
Neh, ik zie al helemaal voor me hoe het hele dorp Lane gaat supporten enzo . Lane's moeder die uiteindelijk een enorm watje blijkt te zijn en de baby vertroetelt en alles.
  maandag 16 oktober 2006 @ 22:32:04 #297
141482 Q.
JurassiQ
pi_42725999
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 22:35 schreef PeRi het volgende:

[..]

Maar toch! Er mist wat. Het gevoel is weg. Er zit geen pit in. Rory en Logan zijn saai, zelfs Paris kon me niet laten lachen, iets wat ik eigenlijk altijd al moet al was het alleen om die kop die ze trekt als ze iemand uitkaffert. Er waren grappige haha-stukjes, maar meer niet. .
Check. Mijn gedachten precies. Vooral het begin was traaaaaag. Het eerste half uur was ongeveer 1 lange scene. Pfff.
For great justice!
pi_42816304
LMAO at the: We have to go! We have to pick my mother up...from jail! This night is getting better and better
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:10:38 #299
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42840308
'Are we here for Woodstock, cause I think we might be late":')!

Wat een ontzettend gave date die Chris geregeld had! Hoe lief! ! En Emmely .

Verder vond ik het wel nog steeds een saaie boel. .
Whatever I want.
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:33:15 #300
141482 Q.
JurassiQ
pi_42880795
Ik vond deze aflevering al wel een stuk beter dan de vorige afleveringen. Of minder slecht.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')