Ik vind het verschil in ieder geval niet zo dramatisch als in vele reviews wordt beweerdquote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat we pas halverwege dit seizoen kunnen zeggen hoe de wisseling van de wacht echt uit heeft gepakt....
Jep. leukquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:25 schreef jmac het volgende:
Iemand de tweede aflevering al bekeken?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:30 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Heb evt. wel een linkje *kuch*
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef blaaatkipje het volgende:
ja het was een subtiele aflevering maar daar hou ik op zich wel van, vond het een leuke aflevering maar bij de volgende mag er wel weer wat vaart in.
Tussen ep3&4 zit een paar maanden tijd, miss werkt dat ook wel positief.Die spoiler wilde ik zó niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ow.. leuk, als ik je wil quoten verklapt 'ie meteen de spoilerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef blaaatkipje het volgende:
Tussen ep3&4 zit een paar maanden tijd, miss werkt dat ook wel positief.
Ja, wilde 't ook niet weten maar als ik je quote staat er gewoon [spoiler etc, en dan de tekstquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:45 schreef blaaatkipje het volgende:
serieus? Ik haal m anders wel weg, tis een stomme spoiler![]()
Tsja om de vaart er wat in te houden? Je kunt wel 20 eps huilende lorelai doen maar ik denk dat de meeste mensen daar toch niet op zitten te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat de schrijvers nog steeds ervoor zijn dat Luke & Lorelai bij elkaar horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How rude!
quote:Op zondag 3 september 2006 19:17 schreef Syrena het volgende:
Zo, ik heb seizoen 6 afgekekenOp naar zeven
Ik zei het al van Lane en ZachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whooo!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
haha, inderdaad.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop wel dat Lane nog goede sex krijgtZe verdient het
![]()
Niet mee eens. Sinds het vertrek van Palladinodinges is iedereen (critici, kijkers) maar aan het zoeken naar wat er anders (lees: slechter) is aan de serie. Wat een gezeur! Vorig seizoen was ook heel "anders", met de ruzie tussen Rory en Lorelei, maar toen hoorde je niemand roepen dat het "het" niet meer had (terwijl dat toen meer het geval was dan nu, in mijn optiek).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:10 schreef Q. het volgende:
Het is anders. Het heeft 'het' niet meer...
Er zijn teveel dingen anders, de dialogen, het camerawerk... het stoort. Maar misschien als ik het niet had geweten dat de Palladino's weg waren dat het me niet eens opgevallen was.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet mee eens. Sinds het vertrek van Palladinodinges is iedereen (critici, kijkers) maar aan het zoeken naar wat er anders (lees: slechter) is aan de serie. Wat een gezeur! Vorig seizoen was ook heel "anders", met de ruzie tussen Rory en Lorelei, maar toen hoorde je niemand roepen dat het "het" niet meer had (terwijl dat toen meer het geval was dan nu, in mijn optiek).
Het is simpelweg een self-fulfilling prophecy en ik doe daar lekker niet aan mee![]()
Ja mee eens ik wou dit seizoen eigenlijk niet volgen, maar toch weer doorgezet en het was weer vanouds goed! Eindelijk weer een friday dinner en Michel met zijn I owe youquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef merry77 het volgende:
en ja hoor deze keer wel een leuke aflevering als vanouds.
Die openingscene. Dat was weer lekkere dialoog.
En dan bij huize Gilmore. Echt weer een typische vrijdag dinner.
Twijfel bij Loreli. De bekende terror Paris Geller. Leuke dialogen. Kortom: Goede aflevering!
Ik hoop dat ze er nog even in moeten komen, al denk ik dat mijn irritatie vooral voorvloeit uit het feit dat Luke en Lorelai van mij niet uit elkaar mogen, en ik heb Lorelai hardop voor snol uitgemaakt toen ze Chris beldequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef PeRi het volgende:
Ik vond deze aflevering nog steeds matig. Diner bij de Gilmores was wel erg lekker en Zack en Lane zo heerlijk droog weer. Michel. Maar verder zit er geen vaart in ofzo, het loopt niet lekker voor mn gevoel.
Wtf?! Alleen al "This baby sucks!" maakte de hele aflevering een topper!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:01 schreef PeRi het volgende:
Ik vond deze aflevering nog steeds matig. Diner bij de Gilmores was wel erg lekker en Zack en Lane zo heerlijk droog weer. Michel. Maar verder zit er geen vaart in ofzo, het loopt niet lekker voor mn gevoel.
Jaja totally Lane en Zack zei ik tochquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wtf?! Alleen al "This baby sucks!" maakte de hele aflevering een topper!![]()
!
Mwa, ik zie ten eerste niet gebeuren dat een enorm bekende family-serie in de VS abortus zal bespreken, en ten tweede waren de christelijke invloeden van Lane's moeder al merkbaar voor het huwelijk, ik denk niet dat Lane abortus zal overwegenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jaja totally Lane en Zack zei ik toch. Vraag me wel af of ze baby gaan houden, denk het wel, ze zitten gewoon in de beginfase.
Ja precies. Maar toch hoop ik er stiekem toch op. Dat ze het overwegen ofzo. Al was het maar dat iemand het een keer noemt als Lane het vertelt. En diegene het als optie noemt ofzo omdat ze nog zo jong is. Weet ik het. Zal wel niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, ik zie ten eerste niet gebeuren dat een enorm bekende family-serie in de VS abortus zal bespreken, en ten tweede waren de christelijke invloeden van Lane's moeder al merkbaar voor het huwelijk, ik denk niet dat Lane abortus zal overwegen.
Neh, ik zie al helemaal voor me hoe het hele dorp Lane gaat supporten enzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja precies. Maar toch hoop ik er stiekem toch op. Dat ze het overwegen ofzo. Al was het maar dat iemand het een keer noemt als Lane het vertelt. En diegene het als optie noemt ofzo omdat ze nog zo jong is. Weet ik het. Zal wel niet..
Check. Mijn gedachten precies. Vooral het begin was traaaaaag. Het eerste half uur was ongeveer 1 lange scene. Pfff.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jaja totally Lane en Zack zei ik toch. Vraag me wel af of ze baby gaan houden, denk het wel, ze zitten gewoon in de beginfase.
Maar toch! Er mist wat. Het gevoel is weg. Er zit geen pit in. Rory en Logan zijn saai, zelfs Paris kon me niet laten lachen, iets wat ik eigenlijk altijd al moet al was het alleen om die kop die ze trekt als ze iemand uitkaffert. Er waren grappige haha-stukjes, maar meer niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |