abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32526778
Die fight!! HAHAHAHAH!
pi_32546794
Hahaha Michel
Now she's left, cleaning up the mess he made
pi_32692767
Pas weer Gilmore Girls volgend jaar, 10 januari.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seen it all done it all, can't remember most of it
  woensdag 30 november 2005 @ 15:06:13 #54
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32697315
zoals ze op amerikaasne fora zeggen "the hiatus is upon us!"

:huilie
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32704008
Jezus, nu al die hiatus... wat dat betreft hou ik veel meer van de Nederlandse manier van uitzenden, gewoon alle afleveringen achter elkaar!
  woensdag 30 november 2005 @ 18:59:26 #56
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32704250
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef Fannetje het volgende:
Jezus, nu al die hiatus... wat dat betreft hou ik veel meer van de Nederlandse manier van uitzenden, gewoon alle afleveringen achter elkaar!
Hoe denk je dat de nederlandse zenders het allemaal achterelkaar kunnen uitzenden.
Het gebeurt wel vaker dat ze december overslaan in tv-series.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_32708976
Uhm,

het woord zomerstop bekend ?

Gilmore girls seizoen 5 werden de eerste 4 afleveringen van uitgezonden en daarna gestopt.
Nu hebben we tenminste de helft van het seizoen gezien.
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef Fannetje het volgende:
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_32734410
Ja, maar een zomerstop vind ik lang niet zo irritant als een winterstop.
pi_32737538
oh deze week geen epi dus. zat al te zoeken waar de nieuwe epi was deze week
pi_32738350
tot 10 januari allemaal :S
I love it when a plan comes together !
pi_33923182
En dat is vandaag! Welkom terug na de lange winterslaap.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:18:09 #62
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33923281
Whoo! Wat is het lang stil geweest!

Nieuwe ep al uit? Of vannacht zeker?!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:23:52 #63
100054 Quarks
pi_33923465
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
Whoo! Wat is het lang stil geweest!

Nieuwe ep al uit? Of vannacht zeker?!
Vannacht ja
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33946760
*gaapt*

Zo, tijd voor Gilmore Girls!
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:08:04 #65
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33946861
Komt nu binnen
pi_33970023
Die uitbarsting van Rory bij the shrink! "My married ex-boyfriend who I lost my virginity to"
En Lorelai aan de telefoon: " I'm so sorry you're a nut"
Fantastisch..
Ik vond die dress van Lorelai niet zo heel mooi eigenlijk. Ze lijkt zo wel een buikje te hebben

[ Bericht 13% gewijzigd door Hopey op 12-01-2006 12:35:32 ]
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_33980781
Zit 't nu ook te kijken op werk. Echt leuk dat Rory+Lorelai weer zo vrolijk/spontaan met elkaar omgaan. Lovely to see!
pi_33982381
Die "nut" opmerking vond ik een van de beste uit deze aflevering.

Normaal acteert Alexis erg goed, maar het was duidelijk overdone bij die psychiater. Dat was een klein beetje jammer. Dat had Alexis beter gekund.

Dat met die sloten was ook best aardig gevonden en die worstel wedstrijdjes van Paris. En bij de krant is ze weer helemaal haar oude bitchy zelf.
Geweldig.
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:25 schreef Hopey het volgende:
Die uitbarsting van Rory bij the shrink! "My married ex-boyfriend who I lost my virginity to"
En Lorelai aan de telefoon: " I'm so sorry you're a nut"
Fantastisch..
Ik vond die dress van Lorelai niet zo heel mooi eigenlijk. Ze lijkt zo wel een buikje te hebben
pi_33982894
ik moest alleen maar keihard lachen bij dat stuk bij die psychiater
Now she's left, cleaning up the mess he made
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:51:08 #70
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33983183
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:29 schreef merry77 het volgende:
Die "nut" opmerking vond ik een van de beste uit deze aflevering.

Normaal acteert Alexis erg goed, maar het was duidelijk overdone bij die psychiater. Dat was een klein beetje jammer. Dat had Alexis beter gekund.
[..]
Ik weet het niet... De scène was duidelijk als komisch bedoeld; als Alexis hem beter/dramatischer gespeeld had, dan was het eigenlijk alleen maar heel erg zielig geweest, maar het was volgens mij niet de bedoeling om een dramatisch moment te creëren... Ik vond het erg grappig in ieder geval.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:17:14 #71
100054 Quarks
pi_33984254
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:51 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik weet het niet... De scène was duidelijk als komisch bedoeld; als Alexis hem beter/dramatischer gespeeld had, dan was het eigenlijk alleen maar heel erg zielig geweest, maar het was volgens mij niet de bedoeling om een dramatisch moment te creëren... Ik vond het erg grappig in ieder geval.
Alexis is zeker niet de beste actrice uit de serie, maar dit was wel grappig gedaan, ja.

Ze acteerde erg slecht in die scene waar ze spaans moest praten tegen de huishoudster van Emily.
pi_33984336
Ik vond het in ieder geval een erg leuke aflevering, al vond ik de trouwjurk van Lorelei ook niet zo mooi en snap ik eigenlijk niet waarom Luke nog steeds niet verteld heeft over zijn dochter...
pi_33989594
Don't get me wrong, ik vind haar met gezichtsuitdrukkingen juist erg goed acteren.
Bovendien ziet ze er heel mooi uit.
Dus niet zo negatief over Alexis graag
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:17 schreef Quarks het volgende:

[..]

Alexis is zeker niet de beste actrice uit de serie, maar dit was wel grappig gedaan, ja.

Ze acteerde erg slecht in die scene waar ze spaans moest praten tegen de huishoudster van Emily.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:14:08 #74
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33989711
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond het in ieder geval een erg leuke aflevering, al vond ik de trouwjurk van Lorelei ook niet zo mooi en snap ik eigenlijk niet waarom Luke nog steeds niet verteld heeft over zijn dochter...
Omdat Lorelei bang was voor slechte tekenen, duh!

Luke wilde haar dat teken niet zelf geven.
pi_33998077
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Omdat Lorelei bang was voor slechte tekenen, duh!

Luke wilde haar dat teken niet zelf geven.
Ik denk dat dat de volgende aflevering komt, aangezien hij het aan het einde van deze al van plan was. Die jurk van Lorelai vind ik ook niets, het klopt inderdaad dat het lijkt alsof ze een afgeknelde buik heeft erin. Verder weer eindelijk een echte leuke aflevering, aangezien Lorelai en Rory weer zo leuk met elkaar omgaan.

Trouwens ook gaaf hoe mevrouw Kim Lane's depressiviteit wegkreeg, maar ik had helemaal niet meegekregen dat Lane weer terug naar huis is gegaan .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:19:57 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34008873
nee, dat was ook niet de bedoeling....

je zag eerst chaggo lane, en later kwam je er pas achtert: ah het is uit en ze woont weer thuis..ja daar zou ik ook chaggo van worden.

ik vond het een erg leuke episode...
pi_34024462
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:

Trouwens ook gaaf hoe mevrouw Kim Lane's depressiviteit wegkreeg, maar ik had helemaal niet meegekregen dat Lane weer terug naar huis is gegaan .
Daar moest ik ook even aan wennen ja... ik wist eigenlijk niet eens meer dat het uit was tussen Lane en Zach... zit me nu nog steeds af te vragen hoe dat dan is gegaan.. iemand die het even voor me kan opfrissen?
pi_34026446
was toch na dat concert gebeurd??
pi_34038549
Ja ik kwam halverwege die aflevering tot de conclusie dat ik eerst ff 2 oude afleveringen ofzo had moeten kijken om alles weer ff op te frissen...ze moeten ook niet zolang stoppen.

Vond het wel een goede afleveringen, veel goede quotes. En Rory's breakdown bij die shrink...briljant. Ik vond die jurk van Lorelai trouwens extreem lelijk....hopelijk knaagt Paul Anka m aan ofzo en neemt ze even een leukere.

Dat gedoe met die dochter vind ik trouwens wel een btje lang gaan duren. Come on already. Maar daar gaan ze komende aflevering wat aan doen gelukkig.

Mag ik trouwens even staten dat aflevering 13 qua spoilers en qua aflevering titel ws erg fijn gaat worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:00:07 #80
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34053741
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja ik kwam halverwege die aflevering tot de conclusie dat ik eerst ff 2 oude afleveringen ofzo had moeten kijken om alles weer ff op te frissen...ze moeten ook niet zolang stoppen.

Vond het wel een goede afleveringen, veel goede quotes. En Rory's breakdown bij die shrink...briljant. Ik vond die jurk van Lorelai trouwens extreem lelijk....hopelijk knaagt Paul Anka m aan ofzo en neemt ze even een leukere.

Dat gedoe met die dochter vind ik trouwens wel een btje lang gaan duren. Come on already. Maar daar gaan ze komende aflevering wat aan doen gelukkig.

Mag ik trouwens even staten dat aflevering 13 qua spoilers en qua aflevering titel ws erg fijn gaat worden.
SPOILER
Klopt niks van:
SPOILER
[edit:]
SPOILER
pi_34058143
and alone is the keyword here
pi_34211247
Net de aflevering van deze week gezien. Lorelai komt er eindelijk achter dat Luke een dochter heeft, maar wat gaat Luke er op het laatst lomp mee om zeg!!!
(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:17:42 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34211757
nou, ik vind het niet zozeer lomp...meer onwetend....

hij heeft neit door dat zij heel erg haar best doet om t goed op te nemen juist omdat hij er zelf nog zo mee bezig is...

ik vond logan weer leuk deze aflevering
pi_34225171
Ja hij ziet niet echt dat zij het er moeilijk mee heeft en eigenlijk meer hoopte op een "what prospone it...no way".

Ben best benieuwd wat er in die brief stond van Lorelai aan Rory.

Paul Anka rules! Ik lag echt zowat naast me stoel van het lachen toen ie met zn pootje dat wiel stopte. Echt geweldig!

Klasse opmerking over Gwen en Gavin. "I mean you don't sing and neither does Luke but really neither do Gwen and Gavin"
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:58:48 #85
100054 Quarks
pi_34237317
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja hij ziet niet echt dat zij het er moeilijk mee heeft en eigenlijk meer hoopte op een "what prospone it...no way".

Ben best benieuwd wat er in die brief stond van Lorelai aan Rory.

Paul Anka rules! Ik lag echt zowat naast me stoel van het lachen toen ie met zn pootje dat wiel stopte. Echt geweldig!

Klasse opmerking over Gwen en Gavin. "I mean you don't sing and neither does Luke but really neither do Gwen and Gavin"
Het is postpone niet prospone.
Verder leuke aflevering, met Taylor incognito
pi_34253628
Yep, hij was weer leuk

En Paul Anka is idd geweldig
pi_34471672
Iemand de nieuwe al ergens kunnen vinden? Ik heb expres de spoilers niet gelezen maar nu wil ik die aflevering gewoon zien..

Oh.. Kom er via een Duitse site achter dat de aflevering pas op de 31ste uitgezonden wordt.. Nog even wachten dus..

[ Bericht 33% gewijzigd door Aphrodite op 26-01-2006 09:04:22 (update) ]
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_34473408
ja helaas
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:34:40 #89
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34475130
beetje jammer!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:14:09 #90
100054 Quarks
pi_34516594
Op TV.com staat een preview voor de komende aflevering.
SPOILER
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:34:56 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34684067
mega schop:

ik heb net aflevering 6.13 gezien...

wha!!!! echt fantastisch! eindelijk eens alles boven tafel tussen de grandparents en rory en lorelai! woei!
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:07:56 #92
100054 Quarks
pi_34685239
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef kwakveense het volgende:
mega schop:

ik heb net aflevering 6.13 gezien...

wha!!!! echt fantastisch! eindelijk eens alles boven tafel tussen de grandparents en rory en lorelai! woei!
Bedankt voor de herinnering, was het bijna vergeten.
pi_34688843
Heb m net binnen....ga zo ff kijken
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:39:49 #94
100054 Quarks
pi_34690207
Leuke aflevering.
Paris draait helemaal door, Lorelai en Rory zijn weer als vanouds (ruziënd met Richard en Emily en daarna weer goedmakend) en dat nieuwe dramatische, zwaaiende camerawerk was ook wel leuk voor de veranderingen.

Elke ruzie die ze ooit hadden werd nog eens dunnetjes overgedaan.
pi_34690435
GEWELDIG! Die breakdown van Paris was echt ernstig. Logan die meteen zo erin sprong was echt ernstig schattig. En die friday night diner scene, geweldig!!! Dat zwaaiend camerawerk was even wennen, en dat tijdverspringen tussen de scenes maar dat maakte het ook weer erg cool om te zien, denk niet dat als je één lange vechtscene had gehad het nog boeiend was geweest. Die gezichten van Lorelai en Richard tijdens dat DAR verhaal van Rory en Emily echt briljant!!

Ja was een leuke aflevering.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:54:56 #96
100054 Quarks
pi_34690765
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef Jill-RMC het volgende:
GEWELDIG! Die breakdown van Paris was echt ernstig. Logan die meteen zo erin sprong was echt ernstig schattig. En die friday night diner scene, geweldig!!! Dat zwaaiend camerawerk was even wennen, en dat tijdverspringen tussen de scenes maar dat maakte het ook weer erg cool om te zien, denk niet dat als je één lange vechtscene had gehad het nog boeiend was geweest. Die gezichten van Lorelai en Richard tijdens dat DAR verhaal van Rory en Emily echt briljant!!

Ja was een leuke aflevering.
Hoop dat ze vaker gaan experimenteren met camerastandpunten en verschillende manieren om de scene's te brengen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:07:27 #97
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34691280
ik vond die scene met logan en rory bij de yale daily new echt uberleuk. ik denk dat dit een hint is dt logan misschien het werk eigenlijk wel leuk vindt ook al wil hij het door de druk die zijn vader erop legt niet leuk wil vinden. we zagen nu voor het eerst weer hoe rory iets goeds in hem naar boven brengt. als ze samenwerken zijn ze een sterk team...
pi_34692542
hele goede 16e aflevering. Wisselend camera standpunt in die fight was heel erg goed gedaan. Gaf de scene behoorlijke actie.
Ben heel benieuwd hoe het verder gaat.
pi_34692775
16de? Je loopt er stiekem al 3 voor ofzo?
pi_34722192
13e aflevering.

was het maar alvast zo ver als de 16e.

slip of the keyboard.
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef Jill-RMC het volgende:
16de? Je loopt er stiekem al 3 voor ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')