Wolff, je bent een held! Het is me geluktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
<----- Gewoon, een gebruikersplaatje.
Ga naar je profiel en vul bij "webicon" de URL in naar het gewenste plaatjeDat communiceerd wat makkelijker.
Geen dank Sigmequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Wolff, je bent een held! Het is me gelukt [afbeelding]
Duidelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Zijn dat jouw billen?
Je bent oplettend en attent, maar mag mijn naam weer weg? Bvdquote:
Ghehe, die zie je toch juist niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Zijn dat jouw billen?
Nee, dat zullen dan toch mijn billen zijn. Denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:33 schreef Drugshond het volgende:
Is die spijkerbroek een reflector ?
Gezond en wel.... en je hebt er zelfs twee.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:36 schreef sigme het volgende:
Nee, dat zullen dan toch mijn billen zijn. Denk ik.
Ja, daar wel. Momenteel ben ik bleek en zonloos.quote:
Heb je ze ook met minder?quote:. en je hebt er zelfs twee.
Breekijzer van Pieter Storms terug op TV? : Wil je soms op TVquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe oud was dat hemelbed ook alweer?
Hij had pas indruk op me gemaakt als hij was begonnen met "Voorts ben ik van mening dat...".quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef sigme het volgende:
Goed onderschrift om indruk te maken op een classica![]()
Waarom niet ''overigens''?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij had pas indruk op me gemaakt als hij was begonnen met "Voorts ben ik van mening dat...".
Ik heb al de roep elitair te zijn. Ga terug naar de inhonesta dictu waar je zo vaak komt,quote:Of gewoon: Ceterum censeo Yildem incarceratum est.
Op een ander forum heb ik járen zo'n onderschrift gehad, net zolang tot ik m'n zin kreegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij had pas indruk op me gemaakt als hij was begonnen met "Voorts ben ik van mening dat...".
Nee, die heeft een stereotype beeld van de Middeleeuwen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:53 schreef Floripas het volgende:
Of ik ben een kloon van Vetinari.
Nog niet uitgeziekte besmettelijke paranoïa. De bron van de besmetting is uitgesneden. Niet pijnloosquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:53 schreef Floripas het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat ik een kloon ben?
Klink logischquote:Wellicht ben ik gewoon mijn eigen geweldige zelf.
En god schiep de aarde.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:53 schreef Floripas het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat ik een kloon ben?
Wellicht ben ik gewoon mijn eigen geweldige zelf.
Of ik ben een kloon van Vetinari.
Kloontjesparanoia is inherent aan de opgefokte Foksfeer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:58 schreef sigme het volgende:
De bron van de besmetting is uitgesneden. Niet pijnloos![]()
Jij komt mij authentiek overquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:10 schreef Floripas het volgende:
Ik word er een beetje moe van.
Vorige week wist ik niet eens wat een kloon wás.
Gezellig. Van wie?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:22 schreef Monidique het volgende:
Ik ben en kloon.
quote:10.03.2005: President Nominates Token Vulva-Equipped Judicial Hobbyist Harriet Miers as Associate Crony of the U.S. Supreme Court: "Just because old Dirty Harry here is 60 and single and childless, that doesn't make her a lesbianiac. Just like bobbing for knob a couple times in Boy Scouts or in the country club sauna doesn't mean you're some antique dealer liberal who believes in balanced budgets and doesn't want big government poking around their bedroom!"
Hoe weet Bush nou wie Theo van Gogh wasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:26 schreef Monidique het volgende:
"No act of ours invited the rage of the killers,".
God, o God, die speech is zo... standaard. 9/11, 9/11, ze haten vrijheid en democratie, we zijn aangevallen, wij zijn een land van vrede, blablablabla.
Ben jij dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Wolff, je bent een held! Het is me gelukt [afbeelding]
Ik had zitten prutsen met de User icon manager, daar kreeg ik niks van gedaan![]()
Dat is een nep-site, maar dat had je hopelijk al door.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
http://www.whitehouse.org/kids/ipod.asp
Ow, dat zijn de echte neoconnummesr.
Jij luistert naar die seniel Agt?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoe weet Bush nou wie Theo van Gogh wasIk vind 'm, net als van Agt al zei, levensbedreigend. Hij moet weg, weg, WEG!
Ja, die lijkt volslagen gek geworden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij luistert naar die seniel Agt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |