okquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou je speciaal voor mij even de andere door OOSJ geuploade banner willen plaatsen Tolk, die van Freespaces zie ik niet.
Dont' call me Schorpioen , my name is -Schorpioen- !!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:20 schreef DeTolk het volgende:
tot nu toe hebben de volgende mensen deelgenomen:
Terreros85
Dramslag
Numero_Uno
SocialDisorder
Petera
Schorpioen
of juist net nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Spits Black Panthers kan zijn afkeer voor blanken net onderdrukken
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:42 schreef showmelove het volgende:
Veel mensen weten hier niks bij te verzinnen waarschijnlijk.
Ik wil het jullie niet te makkelijk maken. Vandaar deze fotoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:42 schreef showmelove het volgende:
Deze foto is dan ook een behoorlijke uitdaging.
Veel mensen weten hier niks bij te verzinnen waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
meer foto's? Ik dacht dat we er 1 per keer zouden doen?
En de bekende "Trek eens aan mijn vinger" kan hier ook niet echtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:20 schreef SocialDisorder het volgende:
9 inzendingen is inderdaad karig, maar is ook wel een moeilijike foto. Als ik de geschiedenis zo bekijk, zijn de meeste inzendingen van het "homo-ballenlikken-pikkentrekken"-niveau, en die kan niet bij deze foto
Juist omdat de foto zo moeilijk is, komen de echte creatieve geesten nu uit de flesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:20 schreef SocialDisorder het volgende:
9 inzendingen is inderdaad karig, maar is ook wel een moeilijike foto. Als ik de geschiedenis zo bekijk, zijn de meeste inzendingen van het "homo-ballenlikken-pikkentrekken"-niveau, en die kan niet bij deze foto
Dat zijn de mooiste plaatsen, als je het niet verwacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:toch nog derde! niet verwacht eerlijk gezegd
YESquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:25 schreef DeTolk het volgende:
1e plaats: showmelove.
Het nieuwe "Hink Trap Sprong" prachtig uitgebeeld in 1 foto (goed gevonden)
2e plaats: petera
Zoek de verschillen (orgineel)
3e plaats: SocialDisorder
Nadat de keeper pootje gehaakt werd, stond Koné klaar om hem terug het doel in te schoppen
showmelove wint dus.
Volgende keer zal ik een wat makkelijkere foto zoeken
Zo zie je maar, post gewoon al is het te stom voor woorden . Gewoon neergooien die handelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:01 schreef Petera het volgende:
[..]
YES
en dan te bedenken dat het eigenlijk een zwaktebod was, omdat ik niets wist te bedenken![]()
O, en een goed idee trouwens die argumentatie erbij![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:25 schreef DeTolk het volgende:
1e plaats: showmelove.
Het nieuwe "Hink Trap Sprong" prachtig uitgebeeld in 1 foto (goed gevonden)
2e plaats: petera
Zoek de verschillen (orgineel)
3e plaats: SocialDisorder
Nadat de keeper pootje gehaakt w
showmelove wint dus.
Was er toch nog even, maar Dramslag mag wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:54 schreef tong80 het volgende:
1- Methodmich
2- Vaduz
3- Dramslag.
MM komt vandaag niet meer on line dus Dramslag mag het nieuwe plaatje posten.
Bruno Silva heet die jongenquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Zowel Kruiswijk als Lange Jan demonstreert geen neusje voor de goal te hebben
Terechte winnaarquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:44 schreef showmelove het volgende:
1. EnGCatjuh - Nieuwe afleveringen Neuken Doe Je Zo begonnen.
2. Terreros85 - PSV in een zetel naar de titel
3. -Vaduz- - Jan en Silva zaten op de eerste rij om Roorda te zien excelleren
Gefelicteerd! Next!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:38 schreef Terreros85 het volgende:
Zal ik maar dan ?
*hoopt want was de eerstequote:Op maandag 10 oktober 2005 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sorry, was op school.. :x
Maar de eerste inzending kan wél winnen!
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
dammit, ik word nog niet vermeld in de statistieken
ik ben ook blij dat mijn abominabele prestaties totnutoe nog geheim worden gehoudenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:50 schreef Petera het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar gezien wat ik tot nu toe bereikt heb, zou het voor mij ook weinig eervol zijn als ik wél vermeld werd![]()
Hey collegaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:41 schreef -Schorpioen- het volgende:
Netjes bijgewerkt _Vaduz_ !!
Enne, ik eis een maandban voor Showmelove .....
Dan kan ik deze reactie ook wel verwijderen; is toch niet meer relevantquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb even de probeersels verwijderd, je hebt ook een previewknop Jopy.(via reageerknop)
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:17 schreef jopydrinkie het volgende:
Maar in ieder geval ondertitel is:
50 Meter Hordelopen verstoord een door bal die is gegooid uit het publiek
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:17 schreef jopydrinkie het volgende:
Maar in ieder geval ondertitel is:
50 Meter Hordelopen verstoord een door bal die is gegooid uit het publiek
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:38 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Blindenvoetbal met onzichtbare bal succes in het spaanse kamp
----------------quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:47 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Puyol "Ik ga je mokkel te grazen nemen!"
Vicente "Dacht het niet! "
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:15 schreef Catch22- het volgende:
Duo Hink-Stap-Sprong kan niet rekenen op veel steun van voetballers
Ehm, 1 onderschrift per foto is wel genoeg hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:29 schreef Catch22- het volgende:
Zlatan heeft de bal aan een touwtje.. Alleen wist hij niet dat je hem niet met de hand mocht aanraken
Vaste vrijdag boodschap:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik doe wel de jurering dan. Morgen rond deze tijd komt wel de uitslag.
is vast wel een script voor te schrijven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:12 schreef Petera het volgende:
[..]
Vaste vrijdag boodschap:
Dan ben ik er niet. Als ik win mag iemand anders de foto en de uitslag doen.
Kan ik dit bericht ook iedere vrijdag automatisch posten? Iemand hier die er verstand van heeft?![]()
Ben niet zo thuis in de scriptsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
is vast wel een script voor te schrijven.
ik win toch niet. als ik echt een goede bedenk dan post ik die wel als enigequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef Petera het volgende:
Ehm, 1 onderschrift per foto is wel genoeg hoor.![]()
Dan hebben jullie nog tot een uur of 1 om nog meer leuke te verzinnen !!quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:53 schreef numero_uno het volgende:
Ben het eens met ASroma. Er zitten hele goede tussen
Blijkbaar is het een moeilijke keuze deze keer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:28 schreef DeTolk het volgende:
schorp?
Hij is wel op het forum aanwezigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:31 schreef Petera het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een moeilijke keuze deze keer.
Winnaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:58 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Van Bommel laat zien wat hij wel niet overheeft voor een plaatsje in de selectie
Voor de geinteresseerden de uitslag van de stapelfoto:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze foto heb ik ooit al eens gepost, dus die hebben we al gehad.
Dirk schopte een paar weken een hoekvlag doormidden.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:40 schreef SocialDisorder het volgende:
ik snap alleen het onderschrift van showmelove niet helemaal
kan jij anders de uitslag doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:15 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Oops...donderdag is m'n vrije dag. Had 't eigenlijk al aan zien komen.Excuses, maar evengoed
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |