quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:38 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Blindenvoetbal met onzichtbare bal succes in het spaanse kamp
----------------quote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:47 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Puyol "Ik ga je mokkel te grazen nemen!"
Vicente "Dacht het niet! "
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:15 schreef Catch22- het volgende:
Duo Hink-Stap-Sprong kan niet rekenen op veel steun van voetballers
Ehm, 1 onderschrift per foto is wel genoeg hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:29 schreef Catch22- het volgende:
Zlatan heeft de bal aan een touwtje.. Alleen wist hij niet dat je hem niet met de hand mocht aanraken
Vaste vrijdag boodschap:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik doe wel de jurering dan. Morgen rond deze tijd komt wel de uitslag.
is vast wel een script voor te schrijven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:12 schreef Petera het volgende:
[..]
Vaste vrijdag boodschap:
Dan ben ik er niet. Als ik win mag iemand anders de foto en de uitslag doen.
Kan ik dit bericht ook iedere vrijdag automatisch posten? Iemand hier die er verstand van heeft?![]()
Ben niet zo thuis in de scriptsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
is vast wel een script voor te schrijven.
ik win toch niet. als ik echt een goede bedenk dan post ik die wel als enigequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef Petera het volgende:
Ehm, 1 onderschrift per foto is wel genoeg hoor.![]()
Dan hebben jullie nog tot een uur of 1 om nog meer leuke te verzinnen !!quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:53 schreef numero_uno het volgende:
Ben het eens met ASroma. Er zitten hele goede tussen
Blijkbaar is het een moeilijke keuze deze keer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:28 schreef DeTolk het volgende:
schorp?
Hij is wel op het forum aanwezigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:31 schreef Petera het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een moeilijke keuze deze keer.
Winnaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:58 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Van Bommel laat zien wat hij wel niet overheeft voor een plaatsje in de selectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |