okquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou je speciaal voor mij even de andere door OOSJ geuploade banner willen plaatsen Tolk, die van Freespaces zie ik niet.
Dont' call me Schorpioen , my name is -Schorpioen- !!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:20 schreef DeTolk het volgende:
tot nu toe hebben de volgende mensen deelgenomen:
Terreros85
Dramslag
Numero_Uno
SocialDisorder
Petera
Schorpioen
of juist net nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Spits Black Panthers kan zijn afkeer voor blanken net onderdrukken
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:42 schreef showmelove het volgende:
Veel mensen weten hier niks bij te verzinnen waarschijnlijk.
Ik wil het jullie niet te makkelijk maken. Vandaar deze fotoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:42 schreef showmelove het volgende:
Deze foto is dan ook een behoorlijke uitdaging.
Veel mensen weten hier niks bij te verzinnen waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:15 schreef SocialDisorder het volgende:
meer foto's? Ik dacht dat we er 1 per keer zouden doen?
En de bekende "Trek eens aan mijn vinger" kan hier ook niet echtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:20 schreef SocialDisorder het volgende:
9 inzendingen is inderdaad karig, maar is ook wel een moeilijike foto. Als ik de geschiedenis zo bekijk, zijn de meeste inzendingen van het "homo-ballenlikken-pikkentrekken"-niveau, en die kan niet bij deze foto
Juist omdat de foto zo moeilijk is, komen de echte creatieve geesten nu uit de flesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:20 schreef SocialDisorder het volgende:
9 inzendingen is inderdaad karig, maar is ook wel een moeilijike foto. Als ik de geschiedenis zo bekijk, zijn de meeste inzendingen van het "homo-ballenlikken-pikkentrekken"-niveau, en die kan niet bij deze foto
Dat zijn de mooiste plaatsen, als je het niet verwacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:toch nog derde! niet verwacht eerlijk gezegd
YESquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:25 schreef DeTolk het volgende:
1e plaats: showmelove.
Het nieuwe "Hink Trap Sprong" prachtig uitgebeeld in 1 foto (goed gevonden)
2e plaats: petera
Zoek de verschillen (orgineel)
3e plaats: SocialDisorder
Nadat de keeper pootje gehaakt werd, stond Koné klaar om hem terug het doel in te schoppen
showmelove wint dus.
Volgende keer zal ik een wat makkelijkere foto zoeken
Zo zie je maar, post gewoon al is het te stom voor woorden . Gewoon neergooien die handelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:01 schreef Petera het volgende:
[..]
YES
en dan te bedenken dat het eigenlijk een zwaktebod was, omdat ik niets wist te bedenken![]()
O, en een goed idee trouwens die argumentatie erbij![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:25 schreef DeTolk het volgende:
1e plaats: showmelove.
Het nieuwe "Hink Trap Sprong" prachtig uitgebeeld in 1 foto (goed gevonden)
2e plaats: petera
Zoek de verschillen (orgineel)
3e plaats: SocialDisorder
Nadat de keeper pootje gehaakt w
showmelove wint dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |