Nu wel!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:37 schreef CartWOman het volgende:
Ze komt er niet uit.
Of ze speelt een spelletje, zoals ze van plan was.
Of ze heeft niets gemeend van wat ze eerder zei.
pakt ze niet iedereen aan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef pinkplatinum het volgende:
[BB SC 417] Ingrid pakt Menno aan
Bedoel je niet Ingrid pakt Rob aan??
Ik ben benieuwd of Dido d'r mond kan houden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:19 schreef pullup het volgende:
Wat is die dido aardig om Ingrid zo te helpen met die afwas door naast haar een kopje thee te komen drinken
De homo is alsnog bekend jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
Rob heeft nog nooit van z'n leven een bruine pik in z'n mond gehad
MODJUH!!! Kan Menno in de titel even veranderd worden in Rob?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef pinkplatinum het volgende:
[BB SC 417] Ingrid pakt Menno aan
Bedoel je niet Ingrid pakt Rob aan??
Zwakquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
Rob heeft dingen gehoord van Menno.... maar dat gaat hij Ingrid nu niet zeggen, dat zegt hij later wel, als het voorbij is.
daar heeft rob helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Rob vraagt zich af hoeveel mensen nu nog op Lieske hebben gestemd. Het heeft hem gestoord dat iedereen heel lief voor Lieske was toen ze het even moeilijk had, ook de mensen die haar genomineerd hebben. Dat betekent volgens Rob dat die mensen huichelaars zijn.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
MODJUH!!! Kan Menno in de titel even veranderd worden in Rob?
maak er maar van "Ingrid confronteert Rob"
Want dat aanpakken lukt niet echt helaas...
Thx!
Menno is ook best een linkmiegel hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Rob is goed hoor. Als hij wilt kan hij Ingrid mentaal breken. Op ieder moment van de dag.
Prachtig!! Ik denk dat hij de enige is in de groep die het spel heel goed kan spelen. Alleen jammer dat ie bijna 100 procent zeker genomineerd is dankzij o.a Chantal.
Hij is er zelf ook 1!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
daar heeft rob helemaal gelijk in.
Menno..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:44 schreef Day het volgende:
Wie had Rob eigenlijk de laatste keer genomineerd?
Als ie het niet met je eens is, tenminstequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Menno is ook best een linkmiegel hoor![]()
![]()
Ja dat is te hoog gegrepen voor Ingridquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, ze kan hier niet tegenop. Hij lult zo snel en zo met gespleten tong, verloren zaak.
Hopelijk krijgt ze nog een paar goede ingevingen.
Dit is gebeurt na Lieske's laatste huilbui; toen zijn ze meer rekening met Lieske gaan houden, waardoor Lieske meer zelfvertrouwen kreeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
daar heeft rob helemaal gelijk in.
Ze was de eerste die hem door had in dat huis, dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat is te hoog gegrepen voor Ingrid
Ja maar Menno is wel bang voor Rob en niet andersom.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
MODJUH!!! Kan Menno in de titel even veranderd worden in Rob?
maak er maar van "Ingrid confronteert Rob"
Want dat aanpakken lukt niet echt helaas...
Thx!
En toch....gaat mijn SMS-stem in dat geval naar Robquote:
dat heeft ze toch de dag erna gedaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:50 schreef CartWOman het volgende:
Ingrid
Vraag dan naar die neuk-opmerkingen van 'm, in plaats van over die bruine pik.
Yep.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid weet dat ze hier niet goed in is. Ze zei gisteren al dat ze eigenlijk niet met Rob wilde praten omdat hij haar dan wel weer zou omlullen. Wat dus ook idd gebeurt nu.
[FO] Naar Usericon Manager?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef luciano het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef luciano het volgende:
ff offtopic . enig idee waarom ik nog steeds niet de usericon manager pagina kan bezoeken om een icoon te uploaden . MIJN configuratie verkeerd , of een forum foutje . ik heb deze vraag al via de officiele kanalen gesteld , maar nog steeds geen feedback na 2 weken , dus dan maar hier , sorry .....
Nieuwere gebruikers kunnen dat niet gebruiken vanwege de beveiligings-instellingen, is iig bekend bij het forumbeheer
Ook indien ik reeds sinds 1999 ! lid ben met dezelfde screenname ?????
Menno weet heel goed afstand te nemen en op de juiste tijd trug te komen....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Morgen praten we weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch....gaat mijn SMS-stem in dat geval naar Rob![]()
![]()
Houd de spanning erin!
Klopt helemaal. Maar het lelijke is dat Chantal op voor mij onmogelijke manier nog steeds buitenschot is gebleven. Ondanks dat het een stinkhoer is, doet ze dat verdraaid slim. (voor zolang het duurt)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno weet heel goed afstand te nemen en op de juiste tijd trug te komen....
Rob probeert continu overal te zijn om zijn stempel te drukken, en dit maakt het makkelijk voor hoofdrolspeler nr 3 te weten sjankwal om rob in kwaad daglicht te zetten en zichzelf in een goed euhm licht.
Sjankwal, Rob en Menno zijn de schakers in dit spel
van de week stond hier een link www.picsplace.toquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef luciano het volgende:
ff offtopic . enig idee waarom ik nog steeds niet de usericon manager pagina kan bezoeken om een icoon te uploaden . MIJN configuratie verkeerd , of een forum foutje . ik heb deze vraag al via de officiele kanalen gesteld , maar nog steeds geen feedback na 2 weken , dus dan maar hier , sorry .....
Nieuwere gebruikers kunnen dat niet gebruiken vanwege de beveiligings-instellingen, is iig bekend bij het forumbeheer
Nee niet zij, Roel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:53 schreef teun911 het volgende:
Ingrid zei net dat ze zich ongemakkelijk erbij voelde dat Menno en Dido zich opgesloten hadden vanmiddag..
Oh, dan is de opdracht van Menno bij voorbaat al misluktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA sjankwal is de lul bij Menno!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Morgen praten we weer.![]()
En dat is dan misschien de laatste keer.![]()
Zijn van de mensen die alleen maar naar andere kijken ipv van naar hun zelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Rob doet zelfs niets wat verkeerd is, maar hij ziet wel dat anderen dat wel doen.
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid kan Rob totáál niet aan helaas. Hij lult haar finaal omver.
Paprikaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:55 schreef teun911 het volgende:
ohw chips, moeilijk kiezen tussen badkamer en tuin nu..
En nu ben ik heel benieuwd hoe lang Chantal dit voor haarzelf kan houden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA sjankwal is de lul bij Menno!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dan is de opdracht van Menno bij voorbaat al mislukt
geef Chantal 2 uur, dan weet heel Aalsmeer het
Kut.quote:
Ja, maar hij lult haar ook een hoop onzekerheid aan. Hij doet niets anders dan haar op haar in zijn ogen zwakke punten wijzen. HIj lult vooral over haar zwakke punten, om dan met complimentjes te komen. Wat een vals kreng.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid kan Rob totáál niet aan helaas. Hij lult haar finaal omver.
heel goed gezegd..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat Menno dat zeer comfortabel kon zeggen met die rotkop van Chantal voor zijn neusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:56 schreef teun911 het volgende:
Chantal weet het nu.. Menno zegt dat hij 2 jaar erachter is gekomen dat hij totaal geen gevoelens voor vrouwen heeft.
tot nu toe ja; misschien iets te snel blootgegeven?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef versabommie het volgende:
Maar het rotgevoel van Ingrid blijft. Want écht een goed verhaal heeft Rob natuurlijk ook niet. Ingrid laat zich overdonderen, maar zodra ze tijd heeft gehad om er over na te denken is Rob per saldo niets opgeschoten bij haar.quote:
MENNO DA LEGEND!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:56 schreef teun911 het volgende:
Chantal weet het nu.. Menno zegt dat hij 2 jaar erachter is gekomen dat hij totaal geen gevoelens voor vrouwen heeft.
Wie was nr 3?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:55 schreef Day het volgende:
Ha! Chantal wordt nr. 4!!!
Joostquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie was nr 3?
(heb even geen zin om het terug te zoeken)
Ow wat hoop ik dat!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is te laat de stemmen zijn al geteld.![]()
![]()
Rob go go go home![]()
![]()
joostquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie was nr 3?
(heb even geen zin om het terug te zoeken)
Jawel... zolang die maar niet laat blijken dat die alsof moet doen dat die homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Hij zegt dus wel dat hij een opdracht van BB heeft.
Ik vraag me af of dit allemaal wel mag wat hij nu doet.
Waarna Menno Chantal volledig buitenspel kan zetten door aan te kunnen tonen dat chantal totaal niet te vertrouwen is, en zo kan hij zichzelf weer op de achtergrond drukken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef Falco het volgende:
Menno is lekker verstandig bezig om het aan Chantal te vertellen, want over een uurtje weet natuurlijk iedereen dat Menno de homo is.
chantal is een controlfriekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef teun911 het volgende:
Chantal, had je het mij maar eerder verteld, dan had ik het nog enigszins kunnen sturen.
*proest*
Lieske zei alleen maar dat ze een dilemma had en was haar geld al kwijtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jawel... zolang die maar niet laat blijken dat die alsof moet doen dat die homo is.
Dat was anders denk ik... toen moest ze echt kiezen van bb... en ze had een keuze gemaakt voor 5000 pegels. En daar mocht ze niks over zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske zei alleen maar dat ze een dilemma had en was haar geld al kwijt
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat Menno dat zeer comfortabel kon zeggen met die rotkop van Chantal voor zijn neus
Maar toen speelde er verder niks, Scanman. Niks, nada niente.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:03 schreef avonne het volgende:
OOOOOOOHHH
nu blijf ik de hele nacht wakker om te zien of Chantal haar bek kan houden.
Lindaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij heeft nu Dido, Chantal, Joost en?
lindaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Lindaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Die 3 alleen pas volgens mij...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:05 schreef Greetings het volgende:
[..]
Die 3 alleen pas volgens mij...
Maar wat is nu precies de opdracht? Het iedereen vertellen behalve Ingrid, voor vrijdag?
Wat me trouwens ECHT een rotstreek lijkt van BB is als Menno ook vanaf vrijdag niet mag zeggen dat hij GEEN homo is. Want bij alle opdrachten mocht men tenslotte uiteindelijk het nog niet zeggen (behalve Liesek, maar die moest).![]()
Ook zijn pupillen worden wijder, hartslag omhoog, en meer transpiratie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
Als menno zijn verhaal vertelt dan moet je eens op zijn ogen letten.
Die beginnen te draaien je ziet echt aan hem dat hij zit te liegen.
Zou best eens kunnen dat BB hem dat flikt... Dat vind ik dan wel zielig voor em..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:05 schreef Greetings het volgende:
[..]
Maar wat is nu precies de opdracht? Het iedereen vertellen behalve Ingrid, voor vrijdag?
Wat me trouwens ECHT een rotstreek lijkt van BB is als Menno ook vanaf vrijdag niet mag zeggen dat hij GEEN homo is. Want bij alle opdrachten mocht men tenslotte uiteindelijk het nog niet zeggen (behalve Liesek, maar die moest).![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef Kimske het volgende:
Chantal zegt vanavond tegen anderen: 'ik heb sterkte vermoedens dat menno de homo is. Ik kán niet veel zeggen, maar geloof me... '
Vind het wel meevallen, over het algemeen kijken liegende mensen vaak naar boven omdat het creatieve gedeelte van de hersenen wor aangesproken ( 2e jaar managementtechnieken weet het isbn nummerniet uit me kop, sorry) Hij keek Joost behoorlijk vaak recht in de ogen aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
Als menno zijn verhaal vertelt dan moet je eens op zijn ogen letten.
Die beginnen te draaien je ziet echt aan hem dat hij zit te liegen.
Ik denk niet dat er een echte homo in zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:07 schreef jessie het volgende:
Maar de "echte" homo die moet zich toch heel raar voelen als Menno dit verteld. Ik kan nog niks uit Dido, Linda, Joost of Chantal opmaken. Ik ben benieuwd hoe Rob reageert als Menno het hem verteld.
Linda zei ook al: "ik weet 100% zeker dat er een homo is"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef Kimske het volgende:
Chantal zegt vanavond tegen anderen: 'ik heb sterkte vermoedens dat menno de homo is. Ik kán niet veel zeggen, maar geloof me... '
er is geen homo in het huisquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:07 schreef jessie het volgende:
Maar de "echte" homo die moet zich toch heel raar voelen als Menno dit verteld. Ik kan nog niks uit Dido, Linda, Joost of Chantal opmaken. Ik ben benieuwd hoe Rob reageert als Menno het hem verteld.
denk ook onbewust. blijft natuurlijk zwaar dit, net zo zwaar als dat hij echt homo was geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
Maar zijn lichaamshouding is wel weer oke: schouders erg omlaag, beetje bedrukt. Volgens mij doet hij dat onbewust, maar hij doet het wel goed.
heb er goed op zitten letten, vond het reuze meevallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook zijn pupillen worden wijder, hartslag omhoog, en meer transpiratie.
Heb ik gelezen, dan.
Je moet altijd iemand recht in zijn gezicht kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
Maar zijn lichaamshouding is wel weer oke: schouders erg omlaag, beetje bedrukt. Volgens mij doet hij dat onbewust, maar hij doet het wel goed.
Dat staat toch nog nergens vast?quote:
DAT kunnen ze niet maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen dat BB hem dat flikt... Dat vind ik dan wel zielig voor em..
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:08 schreef jessie het volgende:
Menno is wel een goeie hoor. In vind hem eng, gluiperig. Maar daarom zal hij dit ook goed kunnen
Alleen een paar bisexuelen ( o.a Joost en Linda)quote:
Nee man, zou hilarisch zijn! Vooral als hij het tot het einde volhoudt en het dan vlak voor de laatste nominatieronde bekend wordt gemaakt... dan gaan ze daar echt flippen!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen dat BB hem dat flikt... Dat vind ik dan wel zielig voor em..
Toen ging het om geld, nu nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:05 schreef Greetings het volgende:
[..]
het kan ook niet want hoe gaan ze dan verklaren dat hij niet genomineerd mag worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:09 schreef CartWOman het volgende:
DAT kunnen ze niet maken.
Dan verpesten ze de rest van zijn verblijf.
in de live uitzending zei Bridget we gaan een gerucht het huis in brengen om de complot verhalen te voeden dus een homo...quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef CartWOman het volgende:
Rob wil het liefst zo laat mogelijk op de bank komen te zitten.
Geniet dan nog maar tot morgenavond.
Is ook zo! Mooi.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef Wup het volgende:
[..]
het kan ook niet want hoe gaan ze dan verklaren dat hij niet genomineerd mag worden?
Het is zijn opdracht toch? Dus omdat hij nu goed liegt heeft hij dat eerder ook gedaan? Beetje onzin.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ZELDEN iemand zo ongelooflijk horen liegen trouwens.
Wat mij betreft heeft Menno nu heel erg afgedaan. Het is duidelijk dat hij je echt alles op de mouw kan spelden. Volgens mij heeft hij dat dan ook zeker al gedaan de afgelopen 5 weken.
Rumors can be true...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
in de live uitzending zei Bridget we gaan een gerucht het huis in brengen om de complot verhalen te voeden dus een homo...
als er echt een homo in zit zou het geen gerucht zijn
21.25 dan maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef CartWOman het volgende:
Rob wil het liefst zo laat mogelijk op de bank komen te zitten.
Ik heb zelden zo'n lieugenachtig zooitje meegemaakt, vrijwel elke deelnemer liegt erop los nml...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Zat te kijken naar het gesprek tussen menno en joost.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb er goed op zitten letten, vond het reuze meevallen.
Dat weet je helemaal niet. Nu staan er camera's op en weet je hoe het zit. Maar in real life wordt er regelmatig goed gelogen. Je komt er echter niet achter.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft heeft Menno nu heel erg afgedaan. Het is duidelijk dat hij je echt alles op de mouw kan spelden. Volgens mij heeft hij dat dan ook zeker al gedaan de afgelopen 5 weken.
Een gerucht is meer iets dat niet bevestigd is, kan dus best waar zijn, toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
in de live uitzending zei Bridget we gaan een gerucht het huis in brengen om de complot verhalen te voeden dus een homo...
als er echt een homo in zit zou het geen gerucht zijn
Straks laat hij zich door Rob ontmaagden in de babykamer. Alles voor de immuniteit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:12 schreef Falco het volgende:
Dit is echt eng, hoe goed hij het speelt. Zometeen gelooft ie nog zelf dat ie idd echt de homo is!
Kom, Roel deed hetzelfde en we zaten op het puntje van onze stoel toen hij er 20 ophad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Scan, het is een spelletje!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef teun911 het volgende:
[..]
Straks laat hij zich door Rob ontmaagden in de babykamer. Alles voor de immuniteit.![]()
Wat mij betreft niet. Ik vond Menno altijd al een stiekemerd.. en nu blijkt dat hij je heel makkelijk vanalles kan wijs maken, ben ik ervan overtuigd dat hij enkel en alleen een spelletje speelt in het huis. Hij zegt wat mensen willen horen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is zijn opdracht toch? Dus omdat hij nu goed liegt heeft hij dat eerder ook gedaan? Beetje onzin.
anders wordt de regie te moequote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:11 schreef Kinga het volgende:
Even off topic, Ik snap NIET waarom er altijd 2 streams op 1 gesprek staan...
wordt??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef pinkplatinum het volgende:
Zometeen wordt joost verliefd op menno
omfgquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef teun911 het volgende:
[..]
Straks laat hij zich door Rob ontmaagden in de babykamer. Alles voor de immuniteit.![]()
Lieske kan ook behoorlijk goed acteren hoor, alleen wil je dat gewoon niet zienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Ik vond Menno altijd al een stiekemerd.. en nu blijkt dat hij je heel makkelijk vanalles kan wijs maken, ben ik ervan overtuigd dat hij enkel en alleen een spelletje speelt in het huis. Hij zegt wat mensen willen horen.
Ja, ik vind het ook wat vervelend worden. Beetje te ver, met dat homo gedoe.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Blijf het een flauwe opdracht vinde
Waar heb je het over? Ze neemt het helemaal niet op voor Ingrid, anders zat ze het nu in de tuin aan Ingrid te vertellen om haar een afgang tijdens te lifeshows te besparen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
Wel lief hoe Chantal het nu opneemt voor Ingrid. Dat ze er kapot van zal zijn als ze het hoort.
Dat vind ik wel even heel wat anders. Als je hoort wat voor verhalen Menno nu uit zijn mouw tovert... Onvoorstelbaar. Alsof hij die al weken uit het hoofd aan het leren is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom, Roel deed hetzelfde en we zaten op het puntje van onze stoel toen hij er 20 ophad.
Ik vind het niet anders. Ze hebben allebei gelogen, puur en alleen voor zichzelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel even heel wat anders. Als je hoort wat voor verhalen Menno nu uit zijn mouw tovert... Onvoorstelbaar. Alsof hij die al weken uit het hoofd aan het leren is.
Inderdaad!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Chantal overwoog net even om het meteen aan Roel te vertellen volgens mij.![]()
quote:
Je zou haar bijna een knietje gevenquote:
een leugen over geaardheid tegen mensen waar je geen relatie mee hebt vind ik minder erg dan een hele groep laten hongerlijen voor 5000 euro!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel even heel wat anders. Als je hoort wat voor verhalen Menno nu uit zijn mouw tovert... Onvoorstelbaar. Alsof hij die al weken uit het hoofd aan het leren is.
Volgens mij kijken ze nergens meer raar van op als dit zo door gaatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Hebben nu Linda, Dido en Joost niet door dat Menno met meerdere mensen opeens een 'intiem' gesprekje heeft. Dat moet toch ook in de gaten lopen lijkt me.
Het was leuk dat hij het vertelde tegen dido.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wat vervelend worden. Beetje te ver, met dat homo gedoe.
Ik zie liever andere geheime opdrachten, ook om reacties op te wekken, maar dan niet alles op de homo-toer![]()
Dat hoor je goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:19 schreef CartWOman het volgende:
Ligt het aan mij of lult Ingrid nu met Rob mee wat betreft Menno![]()
Misschien wordt haar stem daar wat vrouwelijker van danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je zou haar bijna een knietje geven
Ze gaan er allemaal vanuit dat er ook echt een homo is, dus ze slikken het ook voor zoete koek. Als BB niet had gezegd dat er een homo was en ze hadden hem dan de opdracht gegeven, dan was het hem echt niet zo makkelijk gelukt. Ze zijn nu allemaal ecstatisch dat 'zij als enige weten wie de homo is'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat heeft Chantal zo'n beetje ieder moment van de dag en van haar valt het ook nog niemand op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Hebben nu Linda, Dido en Joost niet door dat Menno met meerdere mensen opeens een 'intiem' gesprekje heeft. Dat moet toch ook in de gaten lopen lijkt me.
Ik heb even gedacht dat dit een spel van Ingrid is, zoals ze van plan was: het spelletje van Rob meespelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Terug naar Ingrid en Rob.
Ik hoop echt dat Ingrid Rob nu helemaal doorheeft, en dat ze nu maar een beetje met hem meelult.
Maar ik denk het niet
Een echte gnagna-er kun je niet veranderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wordt haar stem daar wat vrouwelijker van dan
Dat moet toch gewoon kunnen, ik heb gisteren ook een nieuwe usericon erop gezet, het forum draait op Linux, daar moet je rekening mee houden met de naam van het plaatje. Grote en kleine letters e.d.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef luciano het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
een leugen over geaardheid tegen mensen waar je geen relatie mee hebt vind ik minder erg dan een hele groep laten hongerlijen voor 5000 euro!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef Loedertje het volgende:
Na 00.00, als de groep weer wat kleiner is , zal Chantal gaan hinten, ze heeft zometeen door dat Rob en Ingrid buiten zitten...:o
sjit, weer niet happenquote:
Dat is waar ja. Daar blijf ik me ook over verbazen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:20 schreef ernie09 het volgende:
Dat heeft Chantal zo'n beetje ieder moment van de dag en van haar valt het ook nog niemand op.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop echt dat Ingrid zich laat omlullen door Rob. Alleen al om de reactie van Chantal te zien als Ingrid voor hem opkomt.
dat is toch vreemd ivm Menno? of doen ze net als met Lieske een vernietigingsverklaring?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef Loedertje het volgende:
Alleen de nomineer ronde kan helaas niet meer worden herroepen
Ik nog wel meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Goed, ik heb het punt bereikt dat ik geen enkel bewoner meer vertrouw.
Behalve Joost.
Gadverdamme.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Goed, ik heb het punt bereikt dat ik geen enkel bewoner meer vertrouw.
Behalve Joost.
quote:Gadverdamme.
Neuh effe op de Talpa site gelezen.quote:
Inderdaad, die heeft het zwaar!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:12 schreef BBscanner het volgende:
Chantal heeft nog steeds haar bek kunnen houden. Maar het geheim van Menno ligt wel op haar lippen. Wat zal ze het moeilijk hebben.
Vervroegde wintertijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:13 schreef Pinball het volgende:
Tijd klopt niet toch? Of is dat mijn pc?
Nee het is reeds 2:14quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:13 schreef Pinball het volgende:
Tijd klopt niet toch? Of is dat mijn pc?
Media Watchers is ook te erg die streamverslagen kunnen ze beter gewoon kopie/pasten van Fokquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh effe op de Talpa site gelezen.
De mongolen die daar reageren zijn nog erger dan de randdebielen en kansloze huisvrouwen in deze topicreeks.![]()
Ik dacht dat ze dat al dedenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:15 schreef BBscanner het volgende:
Media Watchers is ook te erg die streamverslagen kunnen ze beter gewoon kopie/pasten van Fok![]()
Heb je het nieuwste boek van buswatcher al gelezen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:15 schreef BBscanner het volgende:
Media Watchers is ook te erg die streamverslagen kunnen ze beter gewoon kopie/pasten van Fok![]()
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
Heeft iemand begrepen of Menno zijn 'geheim' nu wel of niet aan Lieske heeft verteld toen Tanja uit bad ging. Had ik niet helemaal goed gevolgd.
Nee. Hij hoorde iemand aankomen dus toen ze het vroeg ontkende hij. Maar ik had sterk het idee dat hij het eigenlijk had willen vertellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
Heeft iemand begrepen of Menno zijn 'geheim' nu wel of niet aan Lieske heeft verteld toen Tanja uit bad ging. Had ik niet helemaal goed gevolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |