Ja maar Menno is wel bang voor Rob en niet andersom.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Menno is ook best een linkmiegel hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
MODJUH!!! Kan Menno in de titel even veranderd worden in Rob?
maak er maar van "Ingrid confronteert Rob"
Want dat aanpakken lukt niet echt helaas...
Thx!
En toch....gaat mijn SMS-stem in dat geval naar Robquote:
dat heeft ze toch de dag erna gedaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:50 schreef CartWOman het volgende:
Ingrid
Vraag dan naar die neuk-opmerkingen van 'm, in plaats van over die bruine pik.
Yep.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid weet dat ze hier niet goed in is. Ze zei gisteren al dat ze eigenlijk niet met Rob wilde praten omdat hij haar dan wel weer zou omlullen. Wat dus ook idd gebeurt nu.
[FO] Naar Usericon Manager?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef luciano het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef luciano het volgende:
ff offtopic . enig idee waarom ik nog steeds niet de usericon manager pagina kan bezoeken om een icoon te uploaden . MIJN configuratie verkeerd , of een forum foutje . ik heb deze vraag al via de officiele kanalen gesteld , maar nog steeds geen feedback na 2 weken , dus dan maar hier , sorry .....
Nieuwere gebruikers kunnen dat niet gebruiken vanwege de beveiligings-instellingen, is iig bekend bij het forumbeheer
Ook indien ik reeds sinds 1999 ! lid ben met dezelfde screenname ?????
Menno weet heel goed afstand te nemen en op de juiste tijd trug te komen....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Menno is ook best een linkmiegel hoor![]()
![]()
Morgen praten we weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch....gaat mijn SMS-stem in dat geval naar Rob![]()
![]()
Houd de spanning erin!
Klopt helemaal. Maar het lelijke is dat Chantal op voor mij onmogelijke manier nog steeds buitenschot is gebleven. Ondanks dat het een stinkhoer is, doet ze dat verdraaid slim. (voor zolang het duurt)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno weet heel goed afstand te nemen en op de juiste tijd trug te komen....
Rob probeert continu overal te zijn om zijn stempel te drukken, en dit maakt het makkelijk voor hoofdrolspeler nr 3 te weten sjankwal om rob in kwaad daglicht te zetten en zichzelf in een goed euhm licht.
Sjankwal, Rob en Menno zijn de schakers in dit spel
van de week stond hier een link www.picsplace.toquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef luciano het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef luciano het volgende:
ff offtopic . enig idee waarom ik nog steeds niet de usericon manager pagina kan bezoeken om een icoon te uploaden . MIJN configuratie verkeerd , of een forum foutje . ik heb deze vraag al via de officiele kanalen gesteld , maar nog steeds geen feedback na 2 weken , dus dan maar hier , sorry .....
Nieuwere gebruikers kunnen dat niet gebruiken vanwege de beveiligings-instellingen, is iig bekend bij het forumbeheer
Ook indien ik reeds sinds 1999 ! lid ben met dezelfde screenname ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |