quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef CartWOman het volgende:
Rob wil het liefst zo laat mogelijk op de bank komen te zitten.
Geniet dan nog maar tot morgenavond.
Is ook zo! Mooi.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef Wup het volgende:
[..]
het kan ook niet want hoe gaan ze dan verklaren dat hij niet genomineerd mag worden?
Het is zijn opdracht toch? Dus omdat hij nu goed liegt heeft hij dat eerder ook gedaan? Beetje onzin.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ZELDEN iemand zo ongelooflijk horen liegen trouwens.
Wat mij betreft heeft Menno nu heel erg afgedaan. Het is duidelijk dat hij je echt alles op de mouw kan spelden. Volgens mij heeft hij dat dan ook zeker al gedaan de afgelopen 5 weken.
Rumors can be true...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
in de live uitzending zei Bridget we gaan een gerucht het huis in brengen om de complot verhalen te voeden dus een homo...
als er echt een homo in zit zou het geen gerucht zijn
21.25 dan maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef CartWOman het volgende:
Rob wil het liefst zo laat mogelijk op de bank komen te zitten.
Ik heb zelden zo'n lieugenachtig zooitje meegemaakt, vrijwel elke deelnemer liegt erop los nml...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Zat te kijken naar het gesprek tussen menno en joost.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb er goed op zitten letten, vond het reuze meevallen.
Dat weet je helemaal niet. Nu staan er camera's op en weet je hoe het zit. Maar in real life wordt er regelmatig goed gelogen. Je komt er echter niet achter.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft heeft Menno nu heel erg afgedaan. Het is duidelijk dat hij je echt alles op de mouw kan spelden. Volgens mij heeft hij dat dan ook zeker al gedaan de afgelopen 5 weken.
Een gerucht is meer iets dat niet bevestigd is, kan dus best waar zijn, toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
in de live uitzending zei Bridget we gaan een gerucht het huis in brengen om de complot verhalen te voeden dus een homo...
als er echt een homo in zit zou het geen gerucht zijn
Straks laat hij zich door Rob ontmaagden in de babykamer. Alles voor de immuniteit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:12 schreef Falco het volgende:
Dit is echt eng, hoe goed hij het speelt. Zometeen gelooft ie nog zelf dat ie idd echt de homo is!
Kom, Roel deed hetzelfde en we zaten op het puntje van onze stoel toen hij er 20 ophad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Scan, het is een spelletje!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef teun911 het volgende:
[..]
Straks laat hij zich door Rob ontmaagden in de babykamer. Alles voor de immuniteit.![]()
Wat mij betreft niet. Ik vond Menno altijd al een stiekemerd.. en nu blijkt dat hij je heel makkelijk vanalles kan wijs maken, ben ik ervan overtuigd dat hij enkel en alleen een spelletje speelt in het huis. Hij zegt wat mensen willen horen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is zijn opdracht toch? Dus omdat hij nu goed liegt heeft hij dat eerder ook gedaan? Beetje onzin.
anders wordt de regie te moequote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:11 schreef Kinga het volgende:
Even off topic, Ik snap NIET waarom er altijd 2 streams op 1 gesprek staan...
wordt??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef pinkplatinum het volgende:
Zometeen wordt joost verliefd op menno
omfgquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef teun911 het volgende:
[..]
Straks laat hij zich door Rob ontmaagden in de babykamer. Alles voor de immuniteit.![]()
Lieske kan ook behoorlijk goed acteren hoor, alleen wil je dat gewoon niet zienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Ik vond Menno altijd al een stiekemerd.. en nu blijkt dat hij je heel makkelijk vanalles kan wijs maken, ben ik ervan overtuigd dat hij enkel en alleen een spelletje speelt in het huis. Hij zegt wat mensen willen horen.
Ja, ik vind het ook wat vervelend worden. Beetje te ver, met dat homo gedoe.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Blijf het een flauwe opdracht vinde
Waar heb je het over? Ze neemt het helemaal niet op voor Ingrid, anders zat ze het nu in de tuin aan Ingrid te vertellen om haar een afgang tijdens te lifeshows te besparen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
Wel lief hoe Chantal het nu opneemt voor Ingrid. Dat ze er kapot van zal zijn als ze het hoort.
Dat vind ik wel even heel wat anders. Als je hoort wat voor verhalen Menno nu uit zijn mouw tovert... Onvoorstelbaar. Alsof hij die al weken uit het hoofd aan het leren is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom, Roel deed hetzelfde en we zaten op het puntje van onze stoel toen hij er 20 ophad.
Ik vind het niet anders. Ze hebben allebei gelogen, puur en alleen voor zichzelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel even heel wat anders. Als je hoort wat voor verhalen Menno nu uit zijn mouw tovert... Onvoorstelbaar. Alsof hij die al weken uit het hoofd aan het leren is.
Inderdaad!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Chantal overwoog net even om het meteen aan Roel te vertellen volgens mij.![]()
quote:
Je zou haar bijna een knietje gevenquote:
een leugen over geaardheid tegen mensen waar je geen relatie mee hebt vind ik minder erg dan een hele groep laten hongerlijen voor 5000 euro!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel even heel wat anders. Als je hoort wat voor verhalen Menno nu uit zijn mouw tovert... Onvoorstelbaar. Alsof hij die al weken uit het hoofd aan het leren is.
Volgens mij kijken ze nergens meer raar van op als dit zo door gaatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Hebben nu Linda, Dido en Joost niet door dat Menno met meerdere mensen opeens een 'intiem' gesprekje heeft. Dat moet toch ook in de gaten lopen lijkt me.
Het was leuk dat hij het vertelde tegen dido.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wat vervelend worden. Beetje te ver, met dat homo gedoe.
Ik zie liever andere geheime opdrachten, ook om reacties op te wekken, maar dan niet alles op de homo-toer![]()
Dat hoor je goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:19 schreef CartWOman het volgende:
Ligt het aan mij of lult Ingrid nu met Rob mee wat betreft Menno![]()
Misschien wordt haar stem daar wat vrouwelijker van danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je zou haar bijna een knietje geven
Ze gaan er allemaal vanuit dat er ook echt een homo is, dus ze slikken het ook voor zoete koek. Als BB niet had gezegd dat er een homo was en ze hadden hem dan de opdracht gegeven, dan was het hem echt niet zo makkelijk gelukt. Ze zijn nu allemaal ecstatisch dat 'zij als enige weten wie de homo is'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat heeft Chantal zo'n beetje ieder moment van de dag en van haar valt het ook nog niemand op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Hebben nu Linda, Dido en Joost niet door dat Menno met meerdere mensen opeens een 'intiem' gesprekje heeft. Dat moet toch ook in de gaten lopen lijkt me.
Ik heb even gedacht dat dit een spel van Ingrid is, zoals ze van plan was: het spelletje van Rob meespelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Terug naar Ingrid en Rob.
Ik hoop echt dat Ingrid Rob nu helemaal doorheeft, en dat ze nu maar een beetje met hem meelult.
Maar ik denk het niet
Een echte gnagna-er kun je niet veranderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wordt haar stem daar wat vrouwelijker van dan
Dat moet toch gewoon kunnen, ik heb gisteren ook een nieuwe usericon erop gezet, het forum draait op Linux, daar moet je rekening mee houden met de naam van het plaatje. Grote en kleine letters e.d.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef luciano het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:31 schreef luciano het volgende:
ff offtopic . enig idee waarom ik nog steeds niet de usericon manager pagina kan bezoeken om een icoon te uploaden . MIJN configuratie verkeerd , of een forum foutje . ik heb deze vraag al via de officiele kanalen gesteld , maar nog steeds geen feedback na 2 weken , dus dan maar hier , sorry .....
Nieuwere gebruikers kunnen dat niet gebruiken vanwege de beveiligings-instellingen, is iig bekend bij het forumbeheer
Ook indien ik reeds sinds 1999 ! lid ben met dezelfde screenname ?????
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
een leugen over geaardheid tegen mensen waar je geen relatie mee hebt vind ik minder erg dan een hele groep laten hongerlijen voor 5000 euro!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef Loedertje het volgende:
Na 00.00, als de groep weer wat kleiner is , zal Chantal gaan hinten, ze heeft zometeen door dat Rob en Ingrid buiten zitten...:o
sjit, weer niet happenquote:
Dat is waar ja. Daar blijf ik me ook over verbazen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:20 schreef ernie09 het volgende:
Dat heeft Chantal zo'n beetje ieder moment van de dag en van haar valt het ook nog niemand op.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop echt dat Ingrid zich laat omlullen door Rob. Alleen al om de reactie van Chantal te zien als Ingrid voor hem opkomt.
dat is toch vreemd ivm Menno? of doen ze net als met Lieske een vernietigingsverklaring?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef Loedertje het volgende:
Alleen de nomineer ronde kan helaas niet meer worden herroepen
Ik nog wel meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Goed, ik heb het punt bereikt dat ik geen enkel bewoner meer vertrouw.
Behalve Joost.
Gadverdamme.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Goed, ik heb het punt bereikt dat ik geen enkel bewoner meer vertrouw.
Behalve Joost.
quote:Gadverdamme.
Neuh effe op de Talpa site gelezen.quote:
Inderdaad, die heeft het zwaar!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:12 schreef BBscanner het volgende:
Chantal heeft nog steeds haar bek kunnen houden. Maar het geheim van Menno ligt wel op haar lippen. Wat zal ze het moeilijk hebben.
Vervroegde wintertijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:13 schreef Pinball het volgende:
Tijd klopt niet toch? Of is dat mijn pc?
Nee het is reeds 2:14quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:13 schreef Pinball het volgende:
Tijd klopt niet toch? Of is dat mijn pc?
Media Watchers is ook te erg die streamverslagen kunnen ze beter gewoon kopie/pasten van Fokquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh effe op de Talpa site gelezen.
De mongolen die daar reageren zijn nog erger dan de randdebielen en kansloze huisvrouwen in deze topicreeks.![]()
Ik dacht dat ze dat al dedenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:15 schreef BBscanner het volgende:
Media Watchers is ook te erg die streamverslagen kunnen ze beter gewoon kopie/pasten van Fok![]()
Heb je het nieuwste boek van buswatcher al gelezen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:15 schreef BBscanner het volgende:
Media Watchers is ook te erg die streamverslagen kunnen ze beter gewoon kopie/pasten van Fok![]()
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
Heeft iemand begrepen of Menno zijn 'geheim' nu wel of niet aan Lieske heeft verteld toen Tanja uit bad ging. Had ik niet helemaal goed gevolgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |