Ik denk dat Menno dat zeer comfortabel kon zeggen met die rotkop van Chantal voor zijn neusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:56 schreef teun911 het volgende:
Chantal weet het nu.. Menno zegt dat hij 2 jaar erachter is gekomen dat hij totaal geen gevoelens voor vrouwen heeft.
tot nu toe ja; misschien iets te snel blootgegeven?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:52 schreef versabommie het volgende:
Sjankwal, Rob en Menno zijn de schakers in dit spel
Maar het rotgevoel van Ingrid blijft. Want écht een goed verhaal heeft Rob natuurlijk ook niet. Ingrid laat zich overdonderen, maar zodra ze tijd heeft gehad om er over na te denken is Rob per saldo niets opgeschoten bij haar.quote:
MENNO DA LEGEND!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:56 schreef teun911 het volgende:
Chantal weet het nu.. Menno zegt dat hij 2 jaar erachter is gekomen dat hij totaal geen gevoelens voor vrouwen heeft.
Wie was nr 3?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:55 schreef Day het volgende:
Ha! Chantal wordt nr. 4!!!
Joostquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie was nr 3?
(heb even geen zin om het terug te zoeken)
Ow wat hoop ik dat!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is te laat de stemmen zijn al geteld.![]()
![]()
Rob go go go home![]()
![]()
joostquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie was nr 3?
(heb even geen zin om het terug te zoeken)
Jawel... zolang die maar niet laat blijken dat die alsof moet doen dat die homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Hij zegt dus wel dat hij een opdracht van BB heeft.
Ik vraag me af of dit allemaal wel mag wat hij nu doet.
Waarna Menno Chantal volledig buitenspel kan zetten door aan te kunnen tonen dat chantal totaal niet te vertrouwen is, en zo kan hij zichzelf weer op de achtergrond drukken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef Falco het volgende:
Menno is lekker verstandig bezig om het aan Chantal te vertellen, want over een uurtje weet natuurlijk iedereen dat Menno de homo is.
chantal is een controlfriekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:00 schreef teun911 het volgende:
Chantal, had je het mij maar eerder verteld, dan had ik het nog enigszins kunnen sturen.
*proest*
Lieske zei alleen maar dat ze een dilemma had en was haar geld al kwijtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jawel... zolang die maar niet laat blijken dat die alsof moet doen dat die homo is.
Dat was anders denk ik... toen moest ze echt kiezen van bb... en ze had een keuze gemaakt voor 5000 pegels. En daar mocht ze niks over zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske zei alleen maar dat ze een dilemma had en was haar geld al kwijt
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat Menno dat zeer comfortabel kon zeggen met die rotkop van Chantal voor zijn neus
Maar toen speelde er verder niks, Scanman. Niks, nada niente.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:03 schreef avonne het volgende:
OOOOOOOHHH
nu blijf ik de hele nacht wakker om te zien of Chantal haar bek kan houden.
Lindaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij heeft nu Dido, Chantal, Joost en?
lindaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Lindaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Die 3 alleen pas volgens mij...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef Cracka-ass het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:05 schreef Greetings het volgende:
[..]
Die 3 alleen pas volgens mij...
Maar wat is nu precies de opdracht? Het iedereen vertellen behalve Ingrid, voor vrijdag?
Wat me trouwens ECHT een rotstreek lijkt van BB is als Menno ook vanaf vrijdag niet mag zeggen dat hij GEEN homo is. Want bij alle opdrachten mocht men tenslotte uiteindelijk het nog niet zeggen (behalve Liesek, maar die moest).![]()
Ook zijn pupillen worden wijder, hartslag omhoog, en meer transpiratie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
Als menno zijn verhaal vertelt dan moet je eens op zijn ogen letten.
Die beginnen te draaien je ziet echt aan hem dat hij zit te liegen.
Zou best eens kunnen dat BB hem dat flikt... Dat vind ik dan wel zielig voor em..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:05 schreef Greetings het volgende:
[..]
Maar wat is nu precies de opdracht? Het iedereen vertellen behalve Ingrid, voor vrijdag?
Wat me trouwens ECHT een rotstreek lijkt van BB is als Menno ook vanaf vrijdag niet mag zeggen dat hij GEEN homo is. Want bij alle opdrachten mocht men tenslotte uiteindelijk het nog niet zeggen (behalve Liesek, maar die moest).![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef Kimske het volgende:
Chantal zegt vanavond tegen anderen: 'ik heb sterkte vermoedens dat menno de homo is. Ik kán niet veel zeggen, maar geloof me... '
Vind het wel meevallen, over het algemeen kijken liegende mensen vaak naar boven omdat het creatieve gedeelte van de hersenen wor aangesproken ( 2e jaar managementtechnieken weet het isbn nummerniet uit me kop, sorry) Hij keek Joost behoorlijk vaak recht in de ogen aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
Als menno zijn verhaal vertelt dan moet je eens op zijn ogen letten.
Die beginnen te draaien je ziet echt aan hem dat hij zit te liegen.
Ik denk niet dat er een echte homo in zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:07 schreef jessie het volgende:
Maar de "echte" homo die moet zich toch heel raar voelen als Menno dit verteld. Ik kan nog niks uit Dido, Linda, Joost of Chantal opmaken. Ik ben benieuwd hoe Rob reageert als Menno het hem verteld.
Linda zei ook al: "ik weet 100% zeker dat er een homo is"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef Kimske het volgende:
Chantal zegt vanavond tegen anderen: 'ik heb sterkte vermoedens dat menno de homo is. Ik kán niet veel zeggen, maar geloof me... '
er is geen homo in het huisquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:07 schreef jessie het volgende:
Maar de "echte" homo die moet zich toch heel raar voelen als Menno dit verteld. Ik kan nog niks uit Dido, Linda, Joost of Chantal opmaken. Ik ben benieuwd hoe Rob reageert als Menno het hem verteld.
denk ook onbewust. blijft natuurlijk zwaar dit, net zo zwaar als dat hij echt homo was geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
Maar zijn lichaamshouding is wel weer oke: schouders erg omlaag, beetje bedrukt. Volgens mij doet hij dat onbewust, maar hij doet het wel goed.
heb er goed op zitten letten, vond het reuze meevallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook zijn pupillen worden wijder, hartslag omhoog, en meer transpiratie.
Heb ik gelezen, dan.
Je moet altijd iemand recht in zijn gezicht kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
Maar zijn lichaamshouding is wel weer oke: schouders erg omlaag, beetje bedrukt. Volgens mij doet hij dat onbewust, maar hij doet het wel goed.
Dat staat toch nog nergens vast?quote:
DAT kunnen ze niet maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen dat BB hem dat flikt... Dat vind ik dan wel zielig voor em..
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:08 schreef jessie het volgende:
Menno is wel een goeie hoor. In vind hem eng, gluiperig. Maar daarom zal hij dit ook goed kunnen
Alleen een paar bisexuelen ( o.a Joost en Linda)quote:
Nee man, zou hilarisch zijn! Vooral als hij het tot het einde volhoudt en het dan vlak voor de laatste nominatieronde bekend wordt gemaakt... dan gaan ze daar echt flippen!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen dat BB hem dat flikt... Dat vind ik dan wel zielig voor em..
Toen ging het om geld, nu nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:05 schreef Greetings het volgende:
[..]
het kan ook niet want hoe gaan ze dan verklaren dat hij niet genomineerd mag worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:09 schreef CartWOman het volgende:
DAT kunnen ze niet maken.
Dan verpesten ze de rest van zijn verblijf.
in de live uitzending zei Bridget we gaan een gerucht het huis in brengen om de complot verhalen te voeden dus een homo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |