Herkenbaarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb geen mobiel meer...
Bier en telefoontjes gaan niet samen.
Ik kan met elke telefoon een bierflesje openenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een Nokia 8310, kun je volgens mij ook bierflesjes mee openen.
Godver, door die site van jou ben ik nog meer gaan twijfelen, daar staan ook wel een aantal leuke acties op...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb geen mobiel meer...
Bier en telefoontjes gaan niet samen.
Tofquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://fotodb.fmfan.nl/thumbnails.php?album=30
FM 2006
Zeg knijn, beetje Idols-fan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een Nokia 8310, kun je volgens mij ook bierflesjes mee openen.
Met bier drinken zekerquote:
Pfff.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://fotodb.fmfan.nl/thumbnails.php?album=30
FM 2006
Geef hem eens ongelijkquote:
Moet je afkopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
Waarom geeft niemand antwoord op mijn vraag?
Voor het eerst in jaren ben ik weer eens écht druk. De hele dag nog geen tijd gehad om op Fok! te kunnen posten.quote:
Vertel, vertel!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Een rondje van mij, voor iedereen. De stamgasten mogen er wel 2
mijn date verliep goed!
Ben je volgens mij nooit tegengekomen in de talloze 'doorgestoken kaart' topics waarmee we zo heerlijk veel kranten en boulevard hebben gehaald - zonder popo toen nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt, een beetje een afwijking van me. Zo ben ik ook op Fok! gekomen.![]()
Ik zat die topics eens door te lezen, in zowat elk topic heb je al gepostquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zat die topics eens door te lezen, in zowat elk topic heb je al gepost![]()
* Vom vindt het stiekem ook wel leuk![]()
Waarom denk je dat ik trakteerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt om je vingers bij af te likken JP.
Dat kan ik me nog wel herinneren. Dat jij allerlei inside info had en dat zo ongeveer iedereen daar intrapte.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je volgens mij nooit tegengekomen in de talloze 'doorgestoken kaart' topics waarmee we zo heerlijk veel kranten en boulevard hebben gehaald - zonder popo toen nog.
Dan is er toch nog iets goeds uit dat kut programa voortgekomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij dit jaar nog naar Thunderdome, ze hebben een old school zaal dit jaarquote:
Wanneer? Waar? Line Up?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jij dit jaar nog naar Thunderdome, ze hebben een old school zaal dit jaar
Eerst een .iso van maken. Makkelijkste is dit met bin2iso, volgens mij wel gratis te downloaden. Vervolgens kun je 'm branden of met een virtueel cd-programma (bijv. Alcohol120%) openen vanaf je pc.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan is er toch nog iets goeds uit dat kut programa voortgekomen.
Fuck op joh.quote:
Uhmmmquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerst een .iso van maken. Makkelijkste is dit met bin2iso, volgens mij wel gratis te downloaden. Vervolgens kun je 'm branden of met een virtueel cd-programma (bijv. Alcohol120%) openen vanaf je pc.
Zo denk ik er ook over. Al is het laatste niet voor mij van toepassing.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef golfer het volgende:
Ik heb een mobiel die werkt en bereik heeft. Dat is alles wat ik nodig heb. Oh ja, hij past ook prima in mijn handsfree-set van de auto.
Area 1: Present Hardcorequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wanneer? Waar? Line Up?
Wil sowieso naar de Paul Elstak party in Rotjeknor!
HouseQlassics kan ik niet........
Deamon tools downloaden, inlezen en Jawi is klaarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhmmm.
Het is een .bin bestand met een .cue bestand van 1kb ofzo.
Ik wil hem alleen afspelen, niet branden ofzo.
Met Daemon: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhmmm.
Ok.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhmmm.
42,50quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Leuke line up voor Thunderdome, alleen 50e voor een kaartje, die mensen zijn ziekelijk!
Graag gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:40 schreef JaWi het volgende:
Bedankt Ambrosius, ff kijken of het lukt!
Ik vond dat blue monday nummer niet zo goed als de rest van de wereld eigenlijk. Is dit beter?quote:
Ik raad je mijn methode aan, veel betere ervaringen meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jawi ik raad je toch Deamon tools aan, veel betere ervaringen mee
Ieder z'n manier tochquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik raad je mijn methode aan, veel betere ervaringen mee.
Kortom: kies zelf maar.
Neuh, kan me wel iets herinneren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ieder z'n manier toch.
Maar wedden dat welke manier ie ook kiest ie zo een topic op dig opend met als tt "3 cd rom spelers in windows terwijl ik er maar 2 heb"
Zonder heertje?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:52 schreef DeTolk het volgende:
Tot morgen Hools!
Lekker slapen, eerst nog Vrienden van Van Swieten kijken
Illegale rakker!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neuh, kan me wel iets herinneren.
Maar goed, met beide manieren wil het niet zo.
Wil gewoon een filmpje kijken en zit nu al een half uur te kloten.
Kan beter naar de winkel rijden morgen.
Wou net zeggen, in een echte kroeg praat je toch ook niet zo lang!quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:35 schreef appelsientje het volgende:
komt vast allemaal goed!
quote:Het belangrijkste bijnierschorshormoon heet cortisol. Dit hormoon wordt ook wel hydrocortison genoemd en als zodanig onder een aantal merknamen 'per tube' voorgeschreven. Cortisol/hydrocortison is o.a. verantwoordelijk voor de koolhydraatstofwisseling c.q. het op peil houden van de bloedsuikerspiegel. De doorsnee 'beschimmelde allergiepatiënt' heeft opvallend vaak te maken met een 'regulier' vaak niet onderkende conditie, waarbij sprake is van zeer heftige schommelingen van de bloedsuikerspiegel, welke hypoglykemie wordt genoemd. Verkeerd behandeld kan deze aandoening op den duur overgaan in diabetes. Het toedienen van bijnierschorshormonen kan overigens resulteren in een verhoogde stressgevoeligheid (een hoog gehalte aan bijnierschorshormonen in het bloed zorgt ervoor dat de hypofyse te weinig van het bij stress zeer belangrijke ACTH afgeeft) en aandoeningen als de ziekte van Cushing, bloeddrukverhoging, osteoporose (botontkalking) en diabetes kan leiden (volgens de Consumentengids van januari '99 meldt de Belgische bijsluiter van een tube hydrocortison, dat men wekelijks hooguit 20 gram mag gebruiken; de Nederlandse laat 30 tot 60 gram toe).
Nope, ga niet naar een concept dat is aangepast om het vol te krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Mrdoegewoon, ga je naar StrikeOne?
Thanxquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef golfer het volgende:
Oppassen met het eventueel laten toedienen van bijnierschorshormonen, Clau:
[..]
mooiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:
Pascal bevalt goed!Van beide kanten
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Godver, door die site van jou ben ik nog meer gaan twijfelen, daar staan ook wel een aantal leuke acties op...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef Bluezz het volgende:
golfer je snapt er geen bijnierschors van echt niet.![]()
clauw, het komt allemaal goed, goed instellen op eventuele therapie/medicatie en je ben zo weer het SCHorsje
Strike One jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope, ga niet naar een concept dat is aangepast om het vol te krijgen.
Strike One was vorig jaar in de Kuip, en was de flop van 2004 (nog erger dan Innercity)
Ja dat zag ik ook, vandaar het twijfelen. Nu zijn ze die site aan het updaten, dus wie weet komen er straks weer nieuwe aanbiedingen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]Sorry.
Ga je een abonnement verlengen? Dat kan namelijk ook via Sitel...
nou nou tis nogal een hele tour, hopelijk heb je binnenkort een duidelijk beeld hoe t zitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:28 schreef clauwheee het volgende:Hools. Zo. Was dat even een druk dagje.
-Vinger aan de pols Clauw-
Vanavond nog op kraambezoek geweestLittle Sem niet gezien
Hij ligt even apart, was nogal geel geworden en was echt nog aan het bijkomen van zn geboorte zeg maar. Maar wel fotootjes gezien
![]()
Zo klein!!
Ik wel, "Thuiswedstrijd"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope, ga niet naar een concept dat is aangepast om het vol te krijgen.
Strike One was vorig jaar in de Kuip, en was de flop van 2004 (nog erger dan Innercity)
Vandaag op de radio de hele dag:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:oi
vandaag een dagje in Amsterdam geweest, eigenlijk vooral in t zonnetje op t terras biertjes gedronkenhe wat heerlijk
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vandaag op de radio de hele dag:
"Het zonnetje schijnt, het is lekker warm"
En wij stonden maar in die koude fabrieks hal en zagen toch echt amper zon buiten vandaag
Tjah voor jouw wel.quote:
Mjah.... we zijn er mee bezig... maar eerst wat geld verdienen voordat we het grote gaan aanpakken. Eerst alle papieren op orde krijgen enzo he. Geloof dat we binnekort op zo'n KVK dag zittenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
Hoe gaat het met je eigen bedrijf, MrD? Wanneer kunnen we aandelen kopen?
Even vastleggen, DIGGER schrijft Amsterdam en niet IJdorp.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:05 schreef DIGGER het volgende:
Rubbereend goes Amsterdam and enjoys it
noem t onwikkelingshulp daarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:05 schreef DIGGER het volgende:
Rubbereend goes Amsterdam and enjoys it
zoals al gezegd, UDC zijn prutsersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tjah voor jouw wel.
Trouwens de eerste aankondiging van Strike One was dat het het beste hardcore event ooit zou worden, toen werdt het stil en ineens was het een hardere stijlen event
nou ja Dance Valley in Spaarnwoude loopt top, de wintereditie was een flop, voor de rest hebben ze ook al 4 Elements om zeep geholpen en oja, Go Apres skiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het enige wat wel goed gaat en van UDC komt is volgens mij Dance Valley. Met Nightmare in Rotterdam gaat het ook vaak fout kwa sfeer en is ook van UDC zover ik weet
Tjah vorig jaar was dat DV indoor tegelijk met Thunderdome, was wel leuk als je in de trein zit met van die popi jopi gasten van DV indoor en met van die die hard gabbers van Thunderdome.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ja Dance Valley in Spaarnwoude loopt top, de wintereditie was een flop, voor de rest hebben ze ook al 4 Elements om zeep geholpen en oja, Go Apres skiloopt goed
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tjah vorig jaar was dat DV indoor tegelijk met Thunderdome, was wel leuk als je in de trein zit met van die popi jopi gasten van DV indoor en met van die die hard gabbers van Thunderdome.
Neuhquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]nouja naar DVindoor kunnen er nooit veel mensen in de trein hebben gezeten
Nee, ik werk op dit moment op een inpakafdeling (van een koekproducent), geen pc ter beschikking dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 06:37 schreef Bluezz het volgende:
Ook zo
Ik kan tussendoor wel ff fokken, jij niet dan?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 06:55 schreef Againzender het volgende:
mogguh
Moet om 8:30 in het ziekenhuis zijn terwijl ik zo lekker in bed lag....
Thee ???quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
Daar is ik weer.....
Mag ik een thee Appelsientje??
ik is verkouwen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Thee ???![]()
![]()
![]()
Wat is er aan de hand?? u is ziek??
Is goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ik is verkouwen....en dan smaakt de kofiie voor geen meter....
![]()
Dus doe mij maar een stevige bak thee![]()
Dat is inderdaad wel stevig jah....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is goedik hoop toch niet dat ik je hebt aangestoken ? (ik was verkouden)
Ik heb nu een lekker bakje earl grey
Pass je mail adres even danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jou had ik nodigPass eens een foto van die H&M ulltrajassen waar je het laatst over had.
Het is hier trouwens best wel mistig.. ik kan amper 50 meter verder kijken..(naar buiten danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel stevig jah....![]()
geen idee.. ik zie niks buiten namelijkquote:
Hier ook maar het is een mooie dag qua gevoel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
geen idee.. ik zie niks buiten namelijk
Kutweer ja...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
geen idee.. ik zie niks buiten namelijk
Hier ook...normaal zi ik een grote blauwe toren verderop...maar daar is nu niks van te zien....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is hier trouwens best wel mistig.. ik kan amper 50 meter verder kijken..(naar buiten dan)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hier ook...normaal zi ik een grote blauwe toren verderop...maar daar is nu niks van te zien....
Binnen zie ik trouwens ook nooit verder dan 15 meter![]()
Straks in de zin van over 10 uur, wat een heerlijk vooruitzicht. :' )quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier ook maar het is een mooie dag qua gevoel.
Straks weekend
weekend ?? man dat duurt bij mij nog wel 3 dagen..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hier ook maar het is een mooie dag qua gevoel.
Straks weekend
Jij volgt de TT's wel heel lettelrijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:00 schreef just me het volgende:
Mogguh! Ik had mijn mobiel uitgezet en ben net pas wakker![]()
Net even naar mijn werk gebeld en het was geen probleem, ik doe gewoon ff rustig aanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij volgt de TT's wel heel lettelrijk
Werk: "Hallo met het werk van JustMe"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef just me het volgende:
[..]
Net even naar mijn werk gebeld en het was geen probleem, ik doe gewoon ff rustig aan
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:23 schreef pfaf het volgende:
Wat ik toch in TRU tegen kom.http://www.aloha.net/~johnboy/pi.htg/pi.htm Beste site ever!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Werk: "Hallo met het werk van JustMe"
JM: "Hee mogguh, met JM"
Werk: "Wat ben je laat ?"
JM: "Ja, mijn mobieltje ligt nog op de bar bij Hools ....."
Werk:![]()
donequote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
en dan gaan ze googelen op hools !!
De officieele Hools- kerstboomquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
done
en dan kom ik deze boom tegen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
done
en dan kom ik deze boom tegen
[afbeelding]
Nog nieuws Digger?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:37 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh nog allen.
Dan kom je bij mij in de buurtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:47 schreef superjoden het volgende:
goed en morgen... SJ zo richting A'foort, oplevering huis enzo
daar moet ik zijn... woning inspecteren, daarna maar even naar de makelaar of het koopcontract klaar ligt zodat de nieuwe koper en wij kunnen tekenen. hoezo kom ik dan bij jou in de buurtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan kom je bij mij in de buurt
Je gaat naar Vathorst?
Zwaai ff naar m'n werkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:52 schreef superjoden het volgende:
[..]
daar moet ik zijn... woning inspecteren, daarna maar even naar de makelaar of het koopcontract klaar ligt zodat de nieuwe koper en wij kunnen tekenen.
Yup ben hard aan het werkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:56 schreef superjoden het volgende:zit je nu weer daar dan
zal wel ff zwaaien naar je... is de laatste keer dat ik daarheen moet
Even de heupen van Axel laten controleren, niets ernstigs dus.quote:
oooo oke gelukkigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Even de heupen van Axel laten controleren, niets ernstigs dus.
Half november terugkomen, en daarna kan hij waarschijnlijk die beugel weggooien
Alleen jammer van de laatste paar reply's. Waarom moeten sommige TRU'ers toch altijd zo doorslaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo oke gelukkig
Altijd leuk om TRUE te lezen als het ff rustig is op 't werk
De grote pyramide van Cheops
heb ooit eens een docu gezien op discovery channel.. erg interessant!
En 30 is de leeftijd van m'n nichtje, die 6 letters in haar naam heeft. ZES dus 3 letters, 3 heeft VIER letters en 4 heeft VIER letters. De pyramides van Cheops zijn tijdens de 4e dynastie gebouwd. Conclusie: ik ben nakomeling van de farao's.quote:The height of the great pyramid at Giza is 280 Royal Cubits.
Each side of the base of the great pyramid measures 440 Royal Cubits.
The sum of the height (280) plus 1 side of the base (440) = 720 which equals:
a) 1/36th of a "Great Year of Precession" (25920 years.)
b) 720 is also the numbers of hours in one month (30 days)
grappig. ik heb nog ergens een audio file met gekrijs van Axel, misschien kan ik dat wel hiervoor gebruikenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:40 schreef Bjoro het volgende:
over mobieltjes gesproken ......
heb net een "ring-up-tone" ingesteld ...... als je mij nu belt hoor je niet alleen het overgaan van de telefoon maar ook "wat zou je doen" van Bløf op de achtergrond !
Niet te verwarren met een gewone ringtone natuurlijk, want deze hoort degene die mij belt !
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Alleen jammer van de laatste paar reply's. Waarom moeten sommige TRU'ers toch altijd zo doorslaan.
Als je dit leest, kan de auteur toch geen IQ boven de 50 hebben?
[..]
En 30 is de leeftijd van m'n nichtje, die 6 letters in haar naam heeft. ZES dus 3 letters, 3 heeft VIER letters en 4 heeft VIER letters. De pyramides van Cheops zijn tijdens de 4e dynastie gebouwd. Conclusie: ik ben nakomeling van de farao's.
ow ja, ik moet ook een nieuwe!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef Suijk het volgende:
Bjoro, jij als Mobiele telefoonkenner, welke zou jij kiezen:
Sony Ericsson K300i
Nokia 3230
Nokia 6230i
LG F 2400
Samsung E530
Siemens M 75
Die kan ik niet gratis kiezen. Dat doen die lui altijd, net niet de nieuwste mobieltjes om uit te kiezen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ow ja, ik moet ook een nieuwe!
doe de Sony Ericsson K875i er ook ff bij in je afweging. en de nieuwste Samsung.
Das dan weer jammer. Wat voor contract sluit je af dan? Bij een 2-jarig contract is ie bij de meeste providers wel gratis.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die kan ik niet gratis kiezen. Dat doen die lui altijd, net niet de nieuwste mobieltjes om uit te kiezen...
Het is een voortzetting van een abo bij debitel. Ik heb ook de site www.sitel.nl gekregen en daar staan ook wel interessante aanbiedingen op.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Das dan weer jammer. Wat voor contract sluit je af dan? Bij een 2-jarig contract is ie bij de meeste providers wel gratis.
persoonlijk de Nokia 6230iquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef Suijk het volgende:
Sony Ericsson K300i
Nokia 3230
Nokia 6230i
LG F 2400
Samsung E530
Siemens M 75
je weet mijn mening alquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is een voortzetting van een abo bij debitel. Ik heb ook de site www.sitel.nl gekregen en daar staan ook wel interessante aanbiedingen op.
de Motorola V3 Razorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef Suijk het volgende:
Sony Ericsson K300i
Nokia 3230
Nokia 6230i
LG F 2400
Samsung E530
Siemens M 75
Rammstein nuquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:57 schreef Spideyman het volgende:
Bullets on parade nu op Kink
Heerlijk die ouwe RATM!!
k heb nu Coldplay met Shivers hierquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:10 schreef Bjoro het volgende:
Goo Goo dolls met Iris op 538 ook wel lekker voor ff tussendoor !
Ik moest dit 2 keer lezenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:40 schreef Bjoro het volgende:
over mobieltjes gesproken ......
heb net een "ring-up-tone" ingesteld ...... als je mij nu belt hoor je niet alleen het overgaan van de telefoon maar ook "wat zou je doen" van Bløf op de achtergrond !
Niet te verwarren met een gewone ringtone natuurlijk, want deze hoort degene die mij belt !
It's no secret we're close - as sweaty velcroquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat voor een heldinnendaad heeft ze verricht?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
It's no secret we're close - as sweaty velcro
like latex fur and feathers - stuck together
Now - in their '62 vette - sharing one cigarette
in a black light trance then - go go dance - then
go go trance - then
They keep me warm on cold nights - it must be quite a sight
in our meat triangle - all tangled - wow
My girlfriend's girlfriend - she looks like - you
my girlfriend's girlfriend - she's my girl - too
Her and me and her and she and me - an uncrowded couple are we
three
hey we don't care - what people say - when walking hand in hand
down kings highway
two for one today
My girlfriend's girlfriend - she looks like - you
my girlfriend's girlfriend - she's my girl - too
Nummer van Type O Negative![]()
Dat wil ze ook, maar de artsen willen dat iig op dit moment niet. Nu kan ik erin komen, een gram of 1700 is geen punt, maar eens komt het moment als het zo doorgaat dat die baby weer groot wordt, m'n vrouw heeft al een scheefstaand bekken, een laag hangende placenta en een trauma van de 1e bevalling en mijn zorg is dat de artsen met name dat trauma onderschatten (in combinatie met dit ook geestelijk vretende proces).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:11 schreef Suijk het volgende:
Je kunt als moeder neem ik aan toch gewoon aangeven dat je een keizersnede wilt?
van wiequote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeee
Krijgen we nog taart? Ouwe taart
hehequote:
hier ook nog 3 uurtjesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe![]()
Zo we tellen af.. nog 3 uurtjes..wie doet er mee ?
als je bij 4 begint doe ik ook wel ff meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe![]()
Zo we tellen af.. nog 3 uurtjes..wie doet er mee ?
Het is idd heel mistigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
zeg is het ook nog zo mistig bij jullie ??
Ik heb het gevoel dat we midden in een wolk staan hier..
Dan hoop ik ondertussen weer thuis te zijn...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je bij 4 begint doe ik ook wel ff mee
3 3/4e hierquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:10 schreef Bjoro het volgende:
als je bij 4 begint doe ik ook wel ff mee
Damnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:18 schreef DIGGER het volgende:
Net van de tel. af.
Vannacht en vanmorgen veel vruchtwaterverlies maar ook veel bloedverlies.
Dus zojuist een echo gedaan, met als resultaat/conclusie het volgende:
Het bloed wordt veroorzaakt door ofwel het loslaten van de placenta, ofwel het loslaten van het vlies rond de placenta.
Er zit iig een stolseltje dat dus regelmatig bloedt.
In het geval van het loslaten van het vlies van de placenta kan er volgens de artsen weinig gebeuren, is niet riskant.
Als het echter de placenta is die loslaat, zal de baby acuut gehaald moeten worden.
De arts meende dat het het vlies was, maar kon het niet met 100% zekerheid zeggen.
Alles moet dus nu, zo mogelijk, nog nauwkeuriger in de gaten gehouden worden.
Regelmatiger CTG’s, regelmatiger naar het toilet, continue de beweging van de baby monitoren, letten op harde buiken etc.
Kortom, weer een zorg erbij, weer een risicofactor erbij
inderdaad !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Damn
Laten we hopen dat de placenta inderdaad gewoon vast zit.....
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeee
Krijgen we nog taart? Ouwe taart
Vertel wat is er aan de handquote:
Vooruit dan:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vertel wat is er aan de hand
idd heb er veel schik meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
![]()
Mooi ding he
En DIG, sterkte ermee
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
zeg is het ook nog zo mistig bij jullie ??
Ik heb het gevoel dat we midden in een wolk staan hier..
Dat klinkt idd als een 'gezellige' dagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vooruit dan:
1. Spier in mijn rug verrekt met trainen gisteren, klotegevoel.
2. Krijg net een brief binnen van school dat ik vandaag 2 papieren versies van scriptie, poster en cd-rom met daarop de scriptie in moet leveren.
3. Heb de juiste scriptie niet hier, mijn pa heeft het nagekeken maar nog niet terug gestuurd.
4. Pa is twee dagen op een conferentie, zit dus niet op kantoor en komt ook niet thuis. Geen goede versie van scriptie dus.
5. Printer is stuk, dus kan ook geen scriptie uit printen. Aangezien ik de juiste niet heb, is het niet zo erg, maar toch...
6. Moet verzekering bellen ivm gezeik over aanrijding paar maanden geleden.
Blegh...
Just Me en Cynix ©quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:54 schreef Bjoro het volgende:
wat om je toch af en toe mooie dingen tegen:
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18![]()
Dus als ik klaar ben met werken, gaat de zon ook hier schijnenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]de zon komt op dit moment voor het eerst vandaag door de wolken en de mist
Ga ik ook vragen, wordt dan op zijn vroegst maandag en moet donderdag presentatie geven. Maar ja, ben een beetje contactgestoord.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat klinkt idd als een 'gezellige' dag
Je kan je school toch wel vragen of het later ingeleverd kan worden?
Wat een lijst.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:54 schreef Bjoro het volgende:
wat om je toch af en toe mooie dingen tegen:
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18![]()
Dat ging gelukkig bij mij echt perfect.. dat is het enige waar ik niet zoveel moeite mee hebquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga ik ook vragen, wordt dan op zijn vroegst maandag en moet donderdag presentatie geven.
Presentaties, nog zoiets wat mijn dag kan verpesten.
JM ontkent dat trouwensquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Just Me en Cynix ©
Just Me en Furby
Just Me en Sunchaser
Just Me en Ted
![]()
Moet nog wat vrije studiepunten behalen en een 2de jaars (ja echt, een 2de jaars) vak afronden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat ging gelukkig bij mij echt perfect.. dat is het enige waar ik niet zoveel moeite mee heb
Maar ben je daarna ook helemaal klaar enzo? (met je opleiding)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:Kenden jullie die lijst nog niet?
Which reminds me, Blum moet nog een keer voor me koken
En dan begin jij zeker met zingen....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:Kenden jullie die lijst nog niet?
Which reminds me, Blum moet nog een keer voor me koken
Verander Joke met Blüm en alles komt goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:10 schreef Bjoro het volgende:
dat was bij Joke........ Lion !
kende de lijst wel, maar zat nu eens aandachtig te kijken !
Als je op de meet tussen Blum en JM gaat zitten, zit je er warmpjes bij waarschijnlijk
2e jaarsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet nog wat vrije studiepunten behalen en een 2de jaars (ja echt, een 2de jaars) vak afronden.
Hey !! die cd moet ik nog ff downloaden lenenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef rubbereend het volgende:
I Have to Praise you
*raar dansje doet
Moet er een vervangende opdracht voor vragen, moet ook wel lukken. Lekker programmeren in java(script), best leuk maar stel het altijd uit (nu al 4 jaar geloof ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
2e jaars![]()
damm ...dat lijkt me echt kut.. ben alles al weer vergeten uit 't 2e jaar namelijk
iiii
*rilt* java.. *rilt*quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet er een vervangende opdracht voor vragen, moet ook wel lukken. Lekker programmeren in java(script), best leuk maar stel het altijd uit (nu al 4 jaar geloof ik.)
dat is voor het gemak, nu kun je op iedere naam zoeken, vroeger stond alles door elkaar en waren er vele dubbeltellingenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat lijstje van Boebiedoe is in principe een leuk ideeAlleen die had dus de helft kleiner gekund, want alles staat 2 keer vermeld, zo kan ik ook aan een lange lijst komen
Lekker gewerkt??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:57 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Ja hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker gewerkt??
Ik dacht dat je maar een paar dagen daar kon werken, of las ik dat verkeerd??
Dat kan ik heel goed begrijpen en nu verdien je ook nog wat geld enzo... goede instellingenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor
Dat las je niet verkeerd. Je zou kunnen zeggen dat ik daar op oproepbasis (via het uitzendbureau) werk.
Dat wil dus zeggen dat ik af en toe een keer daar mag werken. Liever heb ik natuurlijk meer zekerheid, maar liever dit dan de hele dag op mijn kont te zitten en niks uit te voeren.
Ja, maar toch hoop ik op korte termijn toch wat te vinden wat meer aansluit op mijn opleiding. Maar het blijft natuurlijk niet de beste tijd voor het zoeken naar werk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed begrijpen en nu verdien je ook nog wat geld enzo... goede instellingen
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
Duckie, heb je de cd verstuurd ??![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
Duckie, heb je de cd verstuurd ??![]()
Het gaat om een cd met PSV foto'squote:
Rubber bood het aan om de cd op te sturenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:20 schreef pascalheister het volgende:
kun je het niet downloaden van rubbereend sien?
idd via de ouderwetse post, k geloof neit in die nieuwe technieken als internetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Rubber bood het aan om de cd op te sturen
hij krijg een biertje van mij als ik weer terug ben
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd via de ouderwetse post, k geloof neit in die nieuwe technieken als internet
Ik snap er niks van, maar klote zal het wel zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:57 schreef DeTolk het volgende:
Ik wordt een heel klein ietsiepietsie gestoord hier
TINI wil niet werken icm JDK
(terwijl dat wel zou moeten)
We moeten een prakticum doen. en dat gaat niet zoals het moetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar klote zal het wel zijn.![]()
die praat in voor mij onbegrijpelijke taal als ie over techniek praatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Je moet eens met Tong praten, die kan je vast wel overhalen
ben je niet de enigequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die praat in voor mij onbegrijpelijke taal als ie over techniek praatdaar ben k te dom voor
Niet iedereen is technisch aangelegd. geeft niks hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die praat in voor mij onbegrijpelijke taal als ie over techniek praatdaar ben k te dom voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |