Herkenbaarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb geen mobiel meer...
Bier en telefoontjes gaan niet samen.
Ik kan met elke telefoon een bierflesje openenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een Nokia 8310, kun je volgens mij ook bierflesjes mee openen.
Godver, door die site van jou ben ik nog meer gaan twijfelen, daar staan ook wel een aantal leuke acties op...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb geen mobiel meer...
Bier en telefoontjes gaan niet samen.
Tofquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://fotodb.fmfan.nl/thumbnails.php?album=30
FM 2006
Zeg knijn, beetje Idols-fan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een Nokia 8310, kun je volgens mij ook bierflesjes mee openen.
Met bier drinken zekerquote:
Pfff.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://fotodb.fmfan.nl/thumbnails.php?album=30
FM 2006
Geef hem eens ongelijkquote:
Moet je afkopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
Waarom geeft niemand antwoord op mijn vraag?
Voor het eerst in jaren ben ik weer eens écht druk. De hele dag nog geen tijd gehad om op Fok! te kunnen posten.quote:
Vertel, vertel!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Een rondje van mij, voor iedereen. De stamgasten mogen er wel 2
mijn date verliep goed!
Ben je volgens mij nooit tegengekomen in de talloze 'doorgestoken kaart' topics waarmee we zo heerlijk veel kranten en boulevard hebben gehaald - zonder popo toen nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja klopt, een beetje een afwijking van me. Zo ben ik ook op Fok! gekomen.![]()
Ik zat die topics eens door te lezen, in zowat elk topic heb je al gepostquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zat die topics eens door te lezen, in zowat elk topic heb je al gepost![]()
* Vom vindt het stiekem ook wel leuk![]()
Waarom denk je dat ik trakteerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt om je vingers bij af te likken JP.
Dat kan ik me nog wel herinneren. Dat jij allerlei inside info had en dat zo ongeveer iedereen daar intrapte.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je volgens mij nooit tegengekomen in de talloze 'doorgestoken kaart' topics waarmee we zo heerlijk veel kranten en boulevard hebben gehaald - zonder popo toen nog.
Dan is er toch nog iets goeds uit dat kut programa voortgekomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij dit jaar nog naar Thunderdome, ze hebben een old school zaal dit jaarquote:
Wanneer? Waar? Line Up?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jij dit jaar nog naar Thunderdome, ze hebben een old school zaal dit jaar
Eerst een .iso van maken. Makkelijkste is dit met bin2iso, volgens mij wel gratis te downloaden. Vervolgens kun je 'm branden of met een virtueel cd-programma (bijv. Alcohol120%) openen vanaf je pc.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan is er toch nog iets goeds uit dat kut programa voortgekomen.
Fuck op joh.quote:
Uhmmmquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerst een .iso van maken. Makkelijkste is dit met bin2iso, volgens mij wel gratis te downloaden. Vervolgens kun je 'm branden of met een virtueel cd-programma (bijv. Alcohol120%) openen vanaf je pc.
Zo denk ik er ook over. Al is het laatste niet voor mij van toepassing.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef golfer het volgende:
Ik heb een mobiel die werkt en bereik heeft. Dat is alles wat ik nodig heb. Oh ja, hij past ook prima in mijn handsfree-set van de auto.
Area 1: Present Hardcorequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wanneer? Waar? Line Up?
Wil sowieso naar de Paul Elstak party in Rotjeknor!
HouseQlassics kan ik niet........
Deamon tools downloaden, inlezen en Jawi is klaarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhmmm.
Het is een .bin bestand met een .cue bestand van 1kb ofzo.
Ik wil hem alleen afspelen, niet branden ofzo.
Met Daemon: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhmmm.
Ok.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uhmmm.
42,50quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Leuke line up voor Thunderdome, alleen 50e voor een kaartje, die mensen zijn ziekelijk!
Graag gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:40 schreef JaWi het volgende:
Bedankt Ambrosius, ff kijken of het lukt!
Ik vond dat blue monday nummer niet zo goed als de rest van de wereld eigenlijk. Is dit beter?quote:
Ik raad je mijn methode aan, veel betere ervaringen meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jawi ik raad je toch Deamon tools aan, veel betere ervaringen mee
Ieder z'n manier tochquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik raad je mijn methode aan, veel betere ervaringen mee.
Kortom: kies zelf maar.
Neuh, kan me wel iets herinneren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ieder z'n manier toch.
Maar wedden dat welke manier ie ook kiest ie zo een topic op dig opend met als tt "3 cd rom spelers in windows terwijl ik er maar 2 heb"
Zonder heertje?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:52 schreef DeTolk het volgende:
Tot morgen Hools!
Lekker slapen, eerst nog Vrienden van Van Swieten kijken
Illegale rakker!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neuh, kan me wel iets herinneren.
Maar goed, met beide manieren wil het niet zo.
Wil gewoon een filmpje kijken en zit nu al een half uur te kloten.
Kan beter naar de winkel rijden morgen.
Wou net zeggen, in een echte kroeg praat je toch ook niet zo lang!quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:35 schreef appelsientje het volgende:
komt vast allemaal goed!
quote:Het belangrijkste bijnierschorshormoon heet cortisol. Dit hormoon wordt ook wel hydrocortison genoemd en als zodanig onder een aantal merknamen 'per tube' voorgeschreven. Cortisol/hydrocortison is o.a. verantwoordelijk voor de koolhydraatstofwisseling c.q. het op peil houden van de bloedsuikerspiegel. De doorsnee 'beschimmelde allergiepatiėnt' heeft opvallend vaak te maken met een 'regulier' vaak niet onderkende conditie, waarbij sprake is van zeer heftige schommelingen van de bloedsuikerspiegel, welke hypoglykemie wordt genoemd. Verkeerd behandeld kan deze aandoening op den duur overgaan in diabetes. Het toedienen van bijnierschorshormonen kan overigens resulteren in een verhoogde stressgevoeligheid (een hoog gehalte aan bijnierschorshormonen in het bloed zorgt ervoor dat de hypofyse te weinig van het bij stress zeer belangrijke ACTH afgeeft) en aandoeningen als de ziekte van Cushing, bloeddrukverhoging, osteoporose (botontkalking) en diabetes kan leiden (volgens de Consumentengids van januari '99 meldt de Belgische bijsluiter van een tube hydrocortison, dat men wekelijks hooguit 20 gram mag gebruiken; de Nederlandse laat 30 tot 60 gram toe).
Nope, ga niet naar een concept dat is aangepast om het vol te krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Mrdoegewoon, ga je naar StrikeOne?
Thanxquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:41 schreef golfer het volgende:
Oppassen met het eventueel laten toedienen van bijnierschorshormonen, Clau:
[..]
mooiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:
Pascal bevalt goed!Van beide kanten
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Godver, door die site van jou ben ik nog meer gaan twijfelen, daar staan ook wel een aantal leuke acties op...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef Bluezz het volgende:
golfer je snapt er geen bijnierschors van echt niet.![]()
clauw, het komt allemaal goed, goed instellen op eventuele therapie/medicatie en je ben zo weer het SCHorsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |