Ze kan slecht tellen als het om sigaretten gaat, zal me niet verbazen als je straks weer met een peuk loopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:07 schreef Pinball het volgende:
Tanja rookt net haar laatste voor vandaag.
Zei ze..
Op een plek waar de zon niet schijntquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:07 schreef farceman het volgende:
iemand enig idee waar roel het geld heeft verstopt?
Dat heeft ie aan Ralph meegegeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:07 schreef farceman het volgende:
iemand enig idee waar roel het geld heeft verstopt?
hier nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:12 schreef MissX het volgende:
is het beeld bij jullie ook zo slecht?
ik heb een stream met lage frameratequote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:12 schreef MissX het volgende:
is het beeld bij jullie ook zo slecht?
Toch ben ik het niet echt eens met al dat commentaar op Chantal. Chantal is gewoon diep van binnen een lief klein onschuldig meiske die haar plek binnen de groep wat moeilijker kan vinden dan de rest. Om haar onzekerheid niet bloot te geven probeert ze middels wat jullie "gestook" noemen zichzelf nog enigzins een plekje te geven in deze keiharde egocentrische groep. Jullie proberen haar neer te zetten als zondebok, maar zijn het niet juist Rob, Dido en vooral Lieske die het op de zwakkeren in de groep en Chantal in het bijzonder gemunt hebben om zo hun plekje in de finale veilig te stellen?quote:
Heb je de specifieke URL's van die streams voor me?quote:
Da's mijn tekst!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:19 schreef teun911 het volgende:
Roel: ik heb geen keuken nodig, ik heb toch een telefoon..
zoals ik al zei, ik zou het er wel op kunnen, met die uitgebouwde persheupen van d'rquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:19 schreef Pinball het volgende:
Onder dat dommige duimende tietenpopje zit een vals siliconensecreet!
[afbeelding]
Hey JM, modschap opgegeven om BB te volgen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:19 schreef just me het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe Chantal op haar werk is, hoe collega's over haar denken!
Ze werkt op een makelaarskantoor. Da's zo ongeveer 1 stapje onder een advocatenkantoor wanneer het op het naaien van anderen aankomt. Dus die zullen wel positief over haar zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:19 schreef just me het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe Chantal op haar werk is, hoe collega's over haar denken!
Is dat zo? Ik hoorde het toch echt Roel zeggen. Beetje domme uitspraak btw. Na een tijdje is er niks zo lekker als een home cooked meal, dat weet iedereen. Woont vast niet lang op zich zelf denk ik dan.quote:
Hey Sjoerdbeebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:22 schreef Jumparound het volgende:
Hey JM, modschap opgegeven om BB te volgen?
HEHE! zal eens tijd worden dat Hummie laat zien dat ze de one and only Evil BB Bitch is!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:24 schreef Pinball het volgende:
Oei!
Menno en Roel krijgen alsnog straf voor het uittrekken van hun feestkleding van Hummie.
Blijkbaar zou BB's wraak zoet zijn. (Menno's woorden).
Tanja merkt terecht op dat ook sommige vrouwen niet goed verkleed waren, en dat BB dan één lijn moet trekken.
Op Chantal na zou ik het op allemaal doen. Ik denk dat Tanja in niet zwangere uitvoering best lekker is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:22 schreef versabommie het volgende:
zoals ik al zei, ik zou het er wel op kunnen, met die uitgebouwde persheupen van d'r![]()
Nou ik zou het echt niet op Joost, Rob, Menno en Roel kunen hoor, maargoed ieder z'n heug danmaar!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Op Chantal na zou ik het op allemaal doen. Ik denk dat Tanja in niet zwangere uitvoering best lekker is.
Je kunt ook reserveren n een restaurant met je telefoonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:25 schreef teun911 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik hoorde het toch echt Roel zeggen. Beetje domme uitspraak btw. Na een tijdje is er niks zo lekker als een home cooked meal, dat weet iedereen. Woont vast niet lang op zich zelf denk ik dan.
Het is wel duurder dan zelf koken ja, maar mij boeide me dat op het moment niet zo.quote:De meeste krakers hebben trouwens geen cent te makken. Eten bestellen is fucking duur. tientje per dag is nix.![]()
Je hebt gelijk, ik was Rob vergeten. Ik haat van die plastic potenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:28 schreef versabommie het volgende:
Nou ik zou het echt niet op Joost, Rob, Menno en Roel kunen hoor, maargoed ieder z'n heug danmaar!
Volgens Talpa-teletekst (geloof ik) werkt ze bij een verzekeringsmakelaar op HR.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze werkt op een makelaarskantoor. Da's zo ongeveer 1 stapje onder een advocatenkantoor wanneer het op het naaien van anderen aankomt. Dus die zullen wel positief over haar zijn.
Oh, verzekeringsmakelaar, is me dan even verkeerd bijgebleven. Niet dat dat veel uitmaaktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens Talpa-teletekst (geloof ik) werkt ze bij een verzekeringsmakelaar op HR.
Ik heb meteen hier in 't smoelenboek gekeken of er op ons amsterdamse kantoor geen chantal's op HR rondlopen..
Gelukkig niet
Oke dan JMbeebquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:25 schreef just me het volgende:
[..]
Hey Sjoerdbeeb
ik had geen tijd meer voor het modschap en BB volg ik zoveel mogelijk maar nog te weinig !
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, verzekeringsmakelaar, is me dan even verkeerd bijgebleven. Niet dat dat veel uitmaakt.
Volgens mij gewoon typmiep op de afdeling P&Oquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, verzekeringsmakelaar, is me dan even verkeerd bijgebleven. Niet dat dat veel uitmaakt.
En al een hele roddelcarriere achter de rug, op na de volgende baanquote:Na verschillende jobs te hebben gehad bij diverse bedrijven, is Chantal nu helemaal op haar plaats bij een assurantie-makelaarskantoor in Amsterdam.
Ze werkt hier op de afdeling P&O en schoolt zichzelf in de avonduren bij met een HBO-opleiding Office Manager
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:24 schreef Pinball het volgende:
Oei!
Menno en Roel krijgen alsnog straf voor het uittrekken van hun travestietenkleding van Hummie.
Blijkbaar zou BB's wraak zoet zijn. (Menno's woorden).
Tanja merkt terecht op dat ook sommige vrouwen niet goed verkleed waren, en dat BB dan één lijn moet trekken.
Allen Lieskequote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:39 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop straks wel dat Dido of Lieske of samen een fotoshoot doen in Playboy![]()
Je kan ook in bijvoorbeeld de wehkampgids kijken voor strijkplanken heur!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:39 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop straks wel dat Dido of Lieske of samen een fotoshoot doen in Playboy![]()
Ik zou Lieske met een Dildo prefereren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:39 schreef Bocaj het volgende:
Kreeg hij dat nu pas dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:41 schreef Loedertje het volgende:
Ah, poen ligt onder Roels bed
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:42 schreef Cherryman het volgende:
Loedertje, leid jij Roel af , pak ik de knaken.. Gaan we daarna even een restaurantje pikken en BB doorspreken ;-)
zo dom he, gewoon snachts ff een keer zijn nest uit en dan een stoel pakken en het geld boven het plafond plaatsen ( systeemplafond)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:44 schreef Cherryman het volgende:
Nee, hij verplaatste het van onder zijn naar matras naar onder zijn bed.
Hmmm, da;t is ook nog een optie (alhoewel ik het op checken hou omdat Roel na het slagen van zijn missie en het gesprek in de DBK toen nogal nerveus was)quote:
* Loedertje schopt cherryman keihard in zijn kleine kersjes en stapt in een limo met de poenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:45 schreef Cherryman het volgende:
* Cherryman * pakt de poen en dan Loedertje in dat heerlijke jurkje ;-)
Snap ik ook niet, waarom oefenen ze niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
Er is vandaag nog geen weekopdrachtoefenrondje geweest.
Luiheid denk ik zelfquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, waarom oefenen ze niet?
Is het luiheid of zijn ze er zo van overtuigd dat ze het halen![]()
Ga je donderdagavond toch gewoon naar een internetcafe.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgende week ben ik van maandag tot vrijdag in München. En ik baal er echt van dat ik 5 dagen BB moet missen en zeker de exit van een BB-bewoner.
Gelukkig zijn er op dit forum mensen die uitgebreide streamverslagen schrijven..
Het is een school-gerelateerde werkweek, ik moet mij dus aan een schema houden, ik kan dus niet zomaar naar een Internetcafé.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga je donderdagavond toch gewoon naar een internetcafe.
Of je neemt je umts phone mee, ga je daarop een paar uut streamen....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ga je donderdagavond toch gewoon naar een internetcafe.
Het is niet gemeen alleen leukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:59 schreef ernie09 het volgende:
Ik hoop dat het heel hard regent als de weekopdracht is. Of is dat erg gemeen?
Ik heb geen UMTS telefoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Of je neemt je umts phone mee, ga je daarop een paar uut streamen....![]()
Dan geven ze de schuld aan het weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:59 schreef ernie09 het volgende:
Ik hoop dat het heel hard regent als de weekopdracht is. Of is dat erg gemeen?
Niet dus...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINDELIJK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hard straf please![]()
![]()
![]()
quote:Roel heeft net met Big Brother gepraat over het feit dat hij zijn vrouwelijke jurk afgelopen feestavond zo snel weer uit deed. "Ze waren er niet blij mee, maar er zijn verder geen consequenties aan verbonden", vertelt hij. “Ik heb mezelf even kunnen verdedigen.”
Dat is lulligquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is een school-gerelateerde werkweek, ik moet mij dus aan een schema houden, ik kan dus niet zomaar naar een Internetcafé.![]()
Beetje de BB site quoten is wel makkelijk, maar Menno zei letterlijk dat Big Brother's wraak zoet zou zijn.quote:
Ik mag hopen dat ze inmiddels klaar is met het er klaar mee zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:07 schreef Pinball het volgende:
Dido vertelt net aan Menno dat ze er klaar mee is
Ik wordt erquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Niet dus...
van www.bigbrother.tv
[..]
Chantal!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:08 schreef riri het volgende:
<lang verhaal, beetje zonde om onder te laten sneeuwen hier>
BB straf een slagroomtaart voor bij de koffiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Beetje de BB site quoten is wel makkelijk, maar Menno zei letterlijk dat Big Brother's wraak zoet zou zijn.
Dido heeft één probleem ze komt nooit klaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze inmiddels klaar is met het er klaar mee zijn?
Dan worden die ballen toch zwaarder en/of glad? Daarbij laten ze die ballen dan vallen! Ik zie mogelijkheden! tot falen wel te verstaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Regen zou niet eens zo vervelend zijn. Maar een stevige windje kan wel roet in het eten gooien.
Ik hoop niet dat dat gaat gebeuren.
quote:
Zal je net zien dat Lieske allergisch is voor slagroomtaart, ook zielig, want ze vindt het wèl heel erg lekkerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
BB straf een slagroomtaart voor bij de koffie![]()
![]()
Dan bezorg ik voor haar een appeltaartjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je net zien dat Lieske allergisch is voor slagroomtaart, ook zielig, want ze vindt het wèl heel erg lekker
Ja, sorry. Drukdrukdrukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:16 schreef CartWOman het volgende:
Vreemd trouwens dat de Chantal-haters dat topic zo hebben laten zakken.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je net zien dat Lieske allergisch is voor slagroomtaart, ook zielig, want ze vindt het wèl heel erg lekker
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:19 schreef Pinball het volgende:
Onder dat dommige duimende tietenpopje zit een vals siliconensecreet!
[afbeelding]
erg flauwquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:20 schreef luciano het volgende:
briefjes met deze mededeling over de schutting werpen is KINDERLIJK EENVOUDIG ............. check mijn laatste posts maar eens in topic BB5-huis in Aalsmeer deel 2 , tussen 12.59 uur en 13.11 gepost .
Waar is die goeie ouwe tijd van BB 1 gebleven met bestorming ( 15 seconden maar nodig nu !!!! ) en scanner luisteren .......... zuchttttttttttttttttttttt
Ikke weet het nog niet zal de komende tijd in de gaten houden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:24 schreef ChantalC het volgende:
Menno is een kontenkruiper... Rob nomineert hem en ineens is ie vaak bij Rob in de buurt te vinden...
Yepquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:20 schreef luciano het volgende:
briefjes met deze mededeling over de schutting werpen is KINDERLIJK EENVOUDIG .............
Goede oude BB1 tijd waarin vrijwel niemand serieus inging op het sacnnerluisteren (was fantastisch btw !)quote:Waar is die goeie ouwe tijd van BB 1 gebleven met bestorming ( 15 seconden maar nodig nu !!!! ) en scanner luisteren .......... zuchttttttttttttttttttttt
Ik douw je in de vijver als je niet oppast!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
erg flauw![]()
![]()
je verpest een feestje voor andere.
linda zou zeggen een hoerenfeest![]()
Belt BB de politie meteen? Dat zal wel als je een scanner meeneemt..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:20 schreef luciano het volgende:
briefjes met deze mededeling over de schutting werpen is KINDERLIJK EENVOUDIG ............. check mijn laatste posts maar eens in topic BB5-huis in Aalsmeer deel 2 , tussen 12.59 uur en 13.11 gepost .
Waar is die goeie ouwe tijd van BB 1 gebleven met bestorming ( 15 seconden maar nodig nu !!!! ) en scanner luisteren .......... zuchttttttttttttttttttttt
in het storrrrrvatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik douw je in de vijver als je niet oppast!
Zou Menno de strategie van Rob kopieren? Dan zou hij echt dom zijn...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:29 schreef nicoleV het volgende:
Nee Menno gaat Rob ff lekker zwart maken....sinds Rob hem genomineerd heeft is dat zijn missie geworden
Interessante interpretatie van 'meeroken'quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef Loedertje het volgende:
Ingrid en Tanja hebben altijd van háár meegerookt.
Tegen wie zei ze dat en hoe werd daar op gereageerd?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef Loedertje het volgende:
Chantal wil haar shag niet meer delen (nadat ze alles van alle anderen heeft opgerookt...)
Ingrid en Tanja hebben altijd van háár meegerookt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik douw je in de vijver als je niet oppast!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Menno is de gay!!
Snap ik ook niet want als dido het weet dan weet de hele groep het.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:34 schreef Gert het volgende:Hij loopt te fucken...
waarom vertelt-ie dat dan aan Dido??
Kut, begin gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:27 schreef riri het volgende:
Menno heeft Dido iets te vertellen en kan het niet daar waar ze nu zijn (in de woonkamer)
Ben benieuwd wat hij voor glad verhaal te vertellen heeft
ik quote mijzelf nu :quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:27 schreef Quenda het volgende:
[..]
Yep
[..]
Goede oude BB1 tijd waarin vrijwel niemand serieus inging op het sacnnerluisteren (was fantastisch btw !)
Aldus Roel, die door meerdere mensen hier werd beschuldigd van stokenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:35 schreef ChantalC het volgende:
Het klopte dus toch dat Menno vorige week rood werd in de live uitzending...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:36 schreef Cherryman het volgende:
Of het is weer zon menni-ingrid spelletje.. Die maken de hele dag van die mindfucking spelletjes..!
Ja dat hebben we gisteravond wel gezien, toen Dido het voortouw nam om nog even door te roddelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Snap ik ook niet want als dido het weet dan weet de hele groep het.
Het zou best kunnen dat het een spelletje is, maar het zou best waar kunnen zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:36 schreef Cherryman het volgende:
Of het is weer zon menni-ingrid spelletje.. Die maken de hele dag van die mindfucking spelletjes..!
Lieske en Roel zijn da Winnerzquote:Dit zijn de hominaties van de bewoners:
Nathalie --> Rob (omdat hij harde tepels zou hebben)
Dido --> Joost
Tanja --> Rob
Menno --> Joost
Ingrid --> Rob
Rob --> Lieske (omdat ze jong en onervaren is)
Linda --> Rob
Lieske --> Menno
Roel --> Menno
Chantal --> Joost
Joost --> Joost
Die kwam Dido ff controleren...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Roel, wat een droogkloot. Loopt gewoon de slaapkamer binnen fluitend om een nieuw shirt aan te doen.
Als dit echt waar is, vind ik dat wel erg triest...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:39 schreef Spewey het volgende:
hij moest dus 6 weken voor zich houden dat hij de gay was van BB.
Hij is heel erg bang voor de reactie van Ingrid...
pfff
Ik ook niet, en zijn broer is zwaar gereformeerd dus dat word toch niet geaccepteerd in zo'n familie?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:40 schreef CartWOman het volgende:
Waaaaat???![]()
![]()
![]()
Had ik verdorie net de streams uitgezet ivm visite zometeen.
Ik kan dit gewoon niet geloven.![]()
wie zet dan ook de streams uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:40 schreef CartWOman het volgende:
Waaaaat???![]()
![]()
![]()
Ik ook nog niet helemaal...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik geloof het niet op de een of andere manier.
Nou....en wel Rob zitten zwart makenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:41 schreef CartWOman het volgende:
Als dit waar is breekt Ingrid.
Die wilde toch niks meer met Menno?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:41 schreef CartWOman het volgende:
Mens, dat moet je ook andersom doen. De visitie (het huis) uit zetten ivm de streamsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:40 schreef CartWOman het volgende:
Waaaaat???![]()
![]()
![]()
Ja. Godsamme zeg, ik ben echt zóoo pissig nu.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:41 schreef MissX het volgende:
Als het waar is (wat ik betwijfel) vind ik het toch echt een klote streek van Menno. Hij gaat hier Ingrid echt zo zwaar mee kwetsen. En dat vind ik toch echt iets te ver gaan.
Hij had het ook wel kunnen spelen zonder zoo close met haar te wroden.
hoorde bij het spelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook nog niet helemaal...
En waarom heeft-ie dan met Ingrid gezoénd? Dat is dan ook wel laag.. hij had zijn act ook wat minder kunnen overdrijven.
* BONG4002 kalmeert je even met eenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja. Godsamme zeg, ik ben echt zóoo pissig nu.
Gezellig voor de visite zometeen.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef MissX het volgende:
hij kan wel goed korfballen dus dat was eik ook wel een hint
Ik neem aan de menno ing nog wel even apart neemt voor de liveshow....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:41 schreef CartWOman het volgende:
Als dit waar is breekt Ingrid Menno in twee stukken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:41 schreef CartWOman het volgende:
kreeg ooit een sms-je van een homo vriendje met de volgende tekst "ik heb net met een meisje gezoend maar kreeg er geen stijve piepie van"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook nog niet helemaal...
En waarom heeft-ie dan met Ingrid gezoénd? Dat is dan ook wel laag.. hij had zijn act ook wat minder kunnen overdrijven.
Nee hij mocht het van BB aan 1 iemand vertellen voor de live show...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Bocaj het volgende:
Ik neem aan de menno ing nog wel even apart neemt voor de liveshow....
Alweer?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mens, dat moet je ook andersom doen. De visitie (het huis) uit zetten ivm de streams.
.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef MissX het volgende:
hij kan wel goed korfballen dus dat was eik ook wel een hint
Dat zou hij dan toch altijd aan Ingrid doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee hij mocht het van BB aan 1 iemand vertellen voor de live show...
Dan zou ie logischerwijze toch eerder ervoor kiezen Ingrid in vertrouwen te nemen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef ChantalC het volgende:
Nee hij mocht het van BB aan 1 iemand vertellen voor de live show...
dat hoort sowieso niet bij zoenenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef just me het volgende:
[..]
kreeg ooit een sms-je van een homo vriendje met de volgende tekst "ik heb net met een meisje gezoend maar kreeg er geen stijve piepie van"![]()
Vertelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:43 schreef riri het volgende:
Er klopt gewoon iets niet in dit verhaal van Menno
En hij zei dat hij bijna geen contact meer had met zijn broer die zo zwaar gereformeerd is geworden, doordat hij zo gelovig is nu. Die accepteert natuurlijk geen homo in de familie en heeft daarom het contact op een laag pitje gezet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
maar Menno sprak nooit over zijn liefdesleven ofzo dat klopt dus wel
Zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:46 schreef APK het volgende:
Volgens mij is dit de straf van Hummie.![]()
Laat iedereen een week geloven dat je homo bent en verdien 5000¤.
Op een gegeven moment ligt er zoveel geld in dat huis verstopt en weet iedereen dat ook, omdat ze allemaal geld hebben gekregen voor een opdracht, dat er ware klopjachten op geld plaats gaan vinden.![]()
Ik twijfelde ook echt heel erg, maar gokte toch op hem, alleen door dit eigenlijk:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Menno had ik het totaal niet verwacht.
Dat vond ie te moeilijk, en Dido heeft ervaring met homo's in de familiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat zou hij dan toch altijd aan Ingrid doen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef just me het volgende:
[..]
kreeg ooit een sms-je van een homo vriendje met de volgende tekst "ik heb net met een meisje gezoend maar kreeg er geen stijve piepie van"![]()
Nou, als mijn broer zwaar gereformeerd zou worden hoef ik ook geen contact meer met hem. Ik haat godsdienstwaanzinnigen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:46 schreef MissX het volgende:
[..]
En hij zei dat hij bijna geen contact meer had met zijn broer die zo zwaar gereformeerd is geworden, doordat hij zo gelovig is nu. Die accepteert natuurlijk geen homo in de familie en heeft daarom het contact op een laag pitje gezet.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Alweer?
Vorige week al iemand zo gauw mogelijk er uit gebonjourd...![]()
Nou, tot straks dan maar.![]()
Zou je denken? Die heeft namelijk wel de meeste reden om kwaad te worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat zou hij dan toch altijd aan Ingrid doen.
Dat lijkt me veel moeilijker... Zeker ook omdat het tussen Ing en Men al niet zo super meer ging...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:45 schreef Copycat het volgende:
Dan zou ie logischerwijze toch eerder ervoor kiezen Ingrid in vertrouwen te nemen?
Jaaaa, inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:46 schreef Pinball het volgende:
Menno: "Ik ben de homo."
Dido: "Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen, bedankt!"
Ja, van achteruh.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Bocaj het volgende:
Ik neem aan de menno ing nog wel even apart neemt voor de liveshow....
idd dat gegeil was echt, dat was niet gespeeld. Of hij kan zo naar de toneelacademie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik geloof er echt geen snars van. Het geil/handtastelijk benaderen van Dido, Lieske en Nathalie in dronken toestand 3 weken geleden tijdens het feest en in de jacuzzi is echt niet gespeeld. En de 'relatie' met Ingrid lijkt mij ook niet ge-faked.
Ze heeft hem net een warme beuk op z'n been gegevenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef ChantalC het volgende:
Jezzes wat is Dido afstandelijk... Ik had Menno allang even een hug gegeven...
denk ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:50 schreef bloodymary het volgende:
Toch weet ik zeker dat Rob ook homo is..............
Het zal me niks verbazen als Joost morgen ook opstaat...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Die anale homograppen tussen Joost en Menno krijgen ineens een heel andere lading.
We MOETEN morgen de liveshow zien... misschien zijn er wel meer homo's in het huis....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:50 schreef bloodymary het volgende:
Toch weet ik zeker dat Rob ook homo is..............
Dat is juist het spel zoveel mogenlijk mensen laten geloven dat je het niet bent.....Wie hadden Menno nou gestemd.....weet het niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik geloof er echt geen snars van. Het geil/handtastelijk benaderen van Dido, Lieske en Nathalie in dronken toestand 3 weken geleden tijdens het feest en in de jacuzzi is echt niet gespeeld. En de 'relatie' met Ingrid lijkt mij ook niet ge-faked.
Dat gegeil was echt erg. Het oor van Linda proberen uit te lebberen terwijl ze verdrietig was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:50 schreef MissX het volgende:
[..]
idd dat gegeil was echt, dat was niet gespeeld. Of hij kan zo naar de toneelacademie.
Ja dat zei je net ook al, maar ik had me als ik Dido was voornamelijk afgevraagd hoe iemand de boel toch zó goed kon belazeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef ChantalC het volgende:
Jezzes wat is Dido afstandelijk... Ik had Menno allang even een hug gegeven...
Roel mocht Menno toch al het minst van de mensenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:54 schreef teun911 het volgende:
Menno vondt het moeilijk om het te vertellen aan Dido.
Niet zo vreemd dat hij Dido heeft gekozen trouwens, de rest behalve Chantal zijn wel erg small minded wat dat betreft, waarbij Roel wel de ergste is; dat is gewoon een gefrusteerde homofoob. Die krijgt zijn uitcoming wel als hij 50 is en 3 kids heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |