hoorde bij het spelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook nog niet helemaal...
En waarom heeft-ie dan met Ingrid gezoénd? Dat is dan ook wel laag.. hij had zijn act ook wat minder kunnen overdrijven.
* BONG4002 kalmeert je even met eenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja. Godsamme zeg, ik ben echt zóoo pissig nu.
Gezellig voor de visite zometeen.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef MissX het volgende:
hij kan wel goed korfballen dus dat was eik ook wel een hint
Ik neem aan de menno ing nog wel even apart neemt voor de liveshow....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:41 schreef CartWOman het volgende:
Als dit waar is breekt Ingrid.
Als dit waar is breekt Ingrid Menno in twee stukken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:41 schreef CartWOman het volgende:
Als dit waar is breekt Ingrid.
kreeg ooit een sms-je van een homo vriendje met de volgende tekst "ik heb net met een meisje gezoend maar kreeg er geen stijve piepie van"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook nog niet helemaal...
En waarom heeft-ie dan met Ingrid gezoénd? Dat is dan ook wel laag.. hij had zijn act ook wat minder kunnen overdrijven.
Nee hij mocht het van BB aan 1 iemand vertellen voor de live show...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Bocaj het volgende:
Ik neem aan de menno ing nog wel even apart neemt voor de liveshow....
Alweer?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mens, dat moet je ook andersom doen. De visitie (het huis) uit zetten ivm de streams.
.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef MissX het volgende:
hij kan wel goed korfballen dus dat was eik ook wel een hint
Dat zou hij dan toch altijd aan Ingrid doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee hij mocht het van BB aan 1 iemand vertellen voor de live show...
Dan zou ie logischerwijze toch eerder ervoor kiezen Ingrid in vertrouwen te nemen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef ChantalC het volgende:
Nee hij mocht het van BB aan 1 iemand vertellen voor de live show...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |