Jaaaa, inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:46 schreef Pinball het volgende:
Menno: "Ik ben de homo."
Dido: "Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen, bedankt!"
Ja, van achteruh.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Bocaj het volgende:
Ik neem aan de menno ing nog wel even apart neemt voor de liveshow....
idd dat gegeil was echt, dat was niet gespeeld. Of hij kan zo naar de toneelacademie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik geloof er echt geen snars van. Het geil/handtastelijk benaderen van Dido, Lieske en Nathalie in dronken toestand 3 weken geleden tijdens het feest en in de jacuzzi is echt niet gespeeld. En de 'relatie' met Ingrid lijkt mij ook niet ge-faked.
Ze heeft hem net een warme beuk op z'n been gegevenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef ChantalC het volgende:
Jezzes wat is Dido afstandelijk... Ik had Menno allang even een hug gegeven...
denk ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:50 schreef bloodymary het volgende:
Toch weet ik zeker dat Rob ook homo is..............
Het zal me niks verbazen als Joost morgen ook opstaat...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Die anale homograppen tussen Joost en Menno krijgen ineens een heel andere lading.
We MOETEN morgen de liveshow zien... misschien zijn er wel meer homo's in het huis....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:50 schreef bloodymary het volgende:
Toch weet ik zeker dat Rob ook homo is..............
Dat is juist het spel zoveel mogenlijk mensen laten geloven dat je het niet bent.....Wie hadden Menno nou gestemd.....weet het niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik geloof er echt geen snars van. Het geil/handtastelijk benaderen van Dido, Lieske en Nathalie in dronken toestand 3 weken geleden tijdens het feest en in de jacuzzi is echt niet gespeeld. En de 'relatie' met Ingrid lijkt mij ook niet ge-faked.
Dat gegeil was echt erg. Het oor van Linda proberen uit te lebberen terwijl ze verdrietig was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:50 schreef MissX het volgende:
[..]
idd dat gegeil was echt, dat was niet gespeeld. Of hij kan zo naar de toneelacademie.
Ja dat zei je net ook al, maar ik had me als ik Dido was voornamelijk afgevraagd hoe iemand de boel toch zó goed kon belazeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef ChantalC het volgende:
Jezzes wat is Dido afstandelijk... Ik had Menno allang even een hug gegeven...
Roel mocht Menno toch al het minst van de mensenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:54 schreef teun911 het volgende:
Menno vondt het moeilijk om het te vertellen aan Dido.
Niet zo vreemd dat hij Dido heeft gekozen trouwens, de rest behalve Chantal zijn wel erg small minded wat dat betreft, waarbij Roel wel de ergste is; dat is gewoon een gefrusteerde homofoob. Die krijgt zijn uitcoming wel als hij 50 is en 3 kids heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |