Zou je denken? Die heeft namelijk wel de meeste reden om kwaad te worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat zou hij dan toch altijd aan Ingrid doen.
Dat lijkt me veel moeilijker... Zeker ook omdat het tussen Ing en Men al niet zo super meer ging...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:45 schreef Copycat het volgende:
Dan zou ie logischerwijze toch eerder ervoor kiezen Ingrid in vertrouwen te nemen?
Jaaaa, inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:46 schreef Pinball het volgende:
Menno: "Ik ben de homo."
Dido: "Echt waar? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen, bedankt!"
Ja, van achteruh.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Bocaj het volgende:
Ik neem aan de menno ing nog wel even apart neemt voor de liveshow....
idd dat gegeil was echt, dat was niet gespeeld. Of hij kan zo naar de toneelacademie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik geloof er echt geen snars van. Het geil/handtastelijk benaderen van Dido, Lieske en Nathalie in dronken toestand 3 weken geleden tijdens het feest en in de jacuzzi is echt niet gespeeld. En de 'relatie' met Ingrid lijkt mij ook niet ge-faked.
Ze heeft hem net een warme beuk op z'n been gegevenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef ChantalC het volgende:
Jezzes wat is Dido afstandelijk... Ik had Menno allang even een hug gegeven...
denk ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:50 schreef bloodymary het volgende:
Toch weet ik zeker dat Rob ook homo is..............
Het zal me niks verbazen als Joost morgen ook opstaat...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Die anale homograppen tussen Joost en Menno krijgen ineens een heel andere lading.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |