Groningen.quote:
*proest*quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:42 schreef svann het volgende:
Lieske tegen Joost: vind jij de VVD rechts? *grin*
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:44 schreef Rica het volgende:
[..]
"Nee dat komt omdat wij onszelf blijven"
Het werd goed bekeken blijkbaar jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef sam_the_man het volgende:
1 grote knotsfamilie hier!
het was niet alleen Dido hoor, Tanja & Lieske kregen ook een flinke duw, alleen zij zitten er minder meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:42 schreef ks_choice het volgende:
ow. Had ik gemist.
Was het zo'n loperik toen?
naar Roel: lul
naar Dido: sorry, ik neem het terug
Veel mensen eind 20, begin 30 hiero??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het werd goed bekeken blijkbaar ja
Ja, maar dat is wel heeeeel anders natuurlijk he. Dido is de koningin van het huis, de rest zijn maar onbeduidende lakeitjesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef Wup het volgende:
[..]
het was niet alleen Dido hoor, Tanja & Lieske kregen ook een flinke duw, alleen zij zitten er minder mee
Ouder zelfsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Veel mensen eind 20, begin 30 hiero??
en vervolgens zegt hij: "ik zit hier puur voor mezelf, niet om te winnen"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Rob zit niet voor zichzelf hier, zegt hij...
Dido: "Ik hoef helemaal niet te winnen.. ik zweer het je. Volgens mij ben ik de enige. IK vind het leuk om hier te zijn. Ik wil dus ECHT niet graag winnen"
En: dat zie ik toch aan jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef Rica het volgende:
Rob kan zijn kunstje toch nog een keer bij Dido vertonen.
"Ja, dat heb ik ook... ja, bij mij precies hetzelfde... ja ik snap wat je bedoelt"
Nee ik zit nog strak in m'n vel hoorquote:
ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij viel Tanja omdat ze probeerde van Roel weg te komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:42 schreef Coraatje het volgende:
,ook doet ze het nu voorkomen dat roel tanja heeft geduwd terwijl zij zelf gevallen was
Nooit aan 90% van de bewoners, wat nu wel het geval is Meestal 50% ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
FF een vraagje voor de mensen die hier voorgaande BB's hebben gekeken.
Ergerde je je toen ook al zo enorm aan zoveel bewoners?![]()
Nope, maar dat komt omdat ik het toen alleen via tv volgde.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nooit aan 90% van de bewoners, wat nu wel het geval is Meestal 50% ofzo
Jaaaaaa, dat is dé uitspraak van Robquote:
tuurlijk. Da's een van de grote kijkcijfertrekkers. Bij andere tv-programma's ook trouwens.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
Eind 30quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Veel mensen eind 20, begin 30 hiero??
Ik ook hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ik zit nog strak in m'n vel hoor![]()
Ja, heb ik ook precies hetzelfde.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ook 22 en kan het me ook nog goed herinneren...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef Shirley het volgende:
Maar raar dat Lieske en Joost geen Animalcrackers kennen..ik ben 22 en weet dat nog heel goed.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ze nu op MUTE staan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:49 schreef Snaptnix het volgende:
Mag ik trouwens even de mensen complimenteren die het nog vol houden naar didoen rob te luisteren!!! :staande ovatie
Zitten in deze BB dan zoveel ergere mensen dan al die series hiervoor?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet moeite doen om er 1 te vinden die eventueel mag winnen. Ik haat ze bijna allemaal.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
ow ik heb het zelf niet gezien ,maar had dus op de talpa site (BB)gelezen dat ze uitgleed over een slipper en neem aan dat als roel tanja echt had geduwd en zij daarom viel roel daar wel degelijk iets over gehoord zou hebben ,want dat kan behoorlijk gevaarlijk zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij viel Tanja omdat ze probeerde van Roel weg te komen.
In ieder geval is hij later nog boven op Tanja gaan zitten, dat zag er echt eng uit.
Roel was echt heel hardhandig en lomp (en stomdronken dus). Dido had groot gelijk door weg te lopen en naar bed te gaan.
Het schijnt zo. Of ik erger me eerder dan voorheen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zitten in deze BB dan zoveel ergere mensen dan al die series hiervoor?![]()
"Als ik ergens aan meedoe doe ik dat om te winnen."quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:44 schreef Rica het volgende:
[..]
"Nee dat komt omdat wij onszelf blijven"
Hij heeft ook als enige een bril in het huis dus hij ziet het allemaal wat beterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat is dé uitspraak van Rob![]()
![]()
![]()
Nee maar de streams zijn dit jaar gratis + kwalitatief goed, dus je kijkt veel te veel naar die hufters en gaat je dus ook sneller ergeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus wel. Ik heb me niet eerder aan zoveel bewoner geergerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik gun Joost de winst vanaf dag 1 en ik blijf hem leuk en sympathiek vinden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:50 schreef Pinball het volgende:
Ik moet moet moeite doen om er 1 te vinden die eventueel mag winnen. Ik haat ze bijna allemaal.
Knap je zo langzamerhand al een beetje af, of doeje maar alsof?quote:
ik heb alleen BB3 & BB4 gezien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
Jesus toen was ik al 17 pfffffffffffffquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef Shirley het volgende:
Maar raar dat Lieske en Joost geen Animalcrackers kennen..ik ben 22 en weet dat nog heel goed.
BB2 heb ik via digi tv kunnen volgen en daar heb ik me veel minder geergerd. BB1 had ook gratis streams en ook daar waren de ergenissen niet zo groot.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar de streams zijn dit jaar gratis + kwalitatief goed, dus je kijkt veel te veel naar die hufters en gaat je dus ook sneller ergeren.
...'maar op een gegeven moment ga je wel nadenken met wie je over wil blijven'quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
en vervolgens zegt hij: "ik zit hier puur voor mezelf, niet om te winnen"![]()
Rob is een man van zijn woord.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
"Als ik ergens aan meedoe doe ik dat om te winnen."
"Ik wil helemaal niet winnen."
"We zitten hier met een groep."
"Ik zit hier voor mezelf."
![]()
Dan ben je de Rob van de (fok) groep hierquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Jesus toen was ik al 17 pfffffffffffff
Lieske is mijn favoriet en aan haar erger ik me ook. Je kunt dus wel stellen dat ik me erger aan allemaal. Daarom ga ik maar voor de persoon die me gewoon het liefst en eerlijkst lijkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar de streams zijn dit jaar gratis + kwalitatief goed, dus je kijkt veel te veel naar die hufters en gaat je dus ook sneller ergeren.
Dat was echt supergrappig altijd...dat moeten ze herhalen of op dvd gooien!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ben ook 22 en kan het me ook nog goed herinneren...![]()
Man man hij lult zo raar meestal, hij vind zichzelf zooo wijsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef CartWOman het volgende:
God wat spreekt die klootzak zichzelf telkens tegen.![]()
Is ook mijn favoriet gewordenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik gun Joost de winst vanaf dag 1 en ik blijf hem leuk en sympathiek vinden.
Hij brengt de lol in het huis, is gewoon zichzelf, kan ook serieus meepraten op niveau en lijkt weinig/niet te roddelen over anderen.
Ben je drukker dan Joost?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is ook mijn favoriet geworden![]()
Hij moet nog even loskomen van Rob maar die is er toch eerder uit![]()
Komt bij dat mijn vrouw me wel is vergelijkt met Joost maar die vindt ze nog rustig)
Tering, dan ben je al behoorlijk oud.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Jesus toen was ik al 17 pfffffffffffff
Dat was voor mij Ralphquote:Daarom ga ik maar voor de persoon die me gewoon het liefst en eerlijkst lijkt.
Oh shit, ja dat was m'n gedeelde nr 1 eigenlijkquote:
Yepquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:55 schreef nachtzuster het volgende:
Wie luistert hun nu af daar nou aan de slaapkamerdeur? Ing?
Ik haat haar niet, zoals velen hier, en ze heeft best een beetje gelijk met Roel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Knap je zo langzamerhand al een beetje af, of doeje maar alsof?
Joost kan me helemaal gestoord maken als hij weer eens quasi grappig allemaal grappen uithaalt of een sprookje vertelt.quote:
Whaahahaha!!quote:
Hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Luistervinken gesignaleerd! (volgens mij is het Ingrid)
35 valt nog meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tering, dan ben je al behoorlijk oud.
Hij lult ook zó veel aan ééns stuk door. Dan moét je jezelf weleens tegenspreken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef CartWOman het volgende:
God wat spreekt die klootzak zichzelf telkens tegen.![]()
Ik schijn drukker te zijn dan Joost en praat ook nog is in mijn slaap.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ben je drukker dan Joost?
Je leek me een rustig typje![]()
Ik kijk 4 nu... doet het goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef avonne het volgende:
Ik krijg geen stream 1, 2 en 4 meer. Jullie wel?
Hier wel probeer even een ander streamadresquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef avonne het volgende:
Nu krijg ik alleen 1 niet meer. Jullie?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef avonne het volgende:
Tanja, Lieske en Ingrid lijkt mij.quote:
Die tandjes doen het 'm, hè?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het geluid uitstaan, maar alleen al die walgelijke glimlach van Rob kan ik niet aanzien. De stream moet dus nu helemaal uit helaas.
Ach, Ingrid noemt hem net zo goed een kankerlijer... die jankt ook om alles.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef CartWOman het volgende:
Geeft goddomme gewoon toe dat 'ie Ingrid aan het huilen heeft gebracht.
Lachend.
"Ik heb nooit het woord neuken tegen haar in de mond gehad."
"Is toch een leuk spelletje, ik vind het geweldig!"
Ik ga een teiltje halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |