Heemstede (ligt er eigenlijk tegenan)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Die kakhoer woont toch in Aerdenhout oid
yep, gokje....2 dagen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:38 schreef farceman het volgende:
Dido:...."voorlopig" ... is het over met Roel
Oorspronkelijk uit Heemstede maar woonde met Marchel in Haarlem.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
ow. Had ik gemist.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:40 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was geen leuk gezicht hoor, zatte Roel die hardhandig werd.
O die griet vind zich zelf zo goed. meer dan anderen, dat was al snel duidelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ach.. het is Lin... weet je wel" (zeer neerbuigend)
Met speciaal voor Tanja:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef sam_the_man het volgende:
1 grote knotsfamilie hier!
Thanks... Ik had het uit mijn geheugen geband blijkbaar. Alleen dat zinnetje was blijven hangen.quote:
Ik woon heel dichtbij maar geniet van haar stem en vooral van haar lach.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:42 schreef kissa het volgende:
En kan eindelijk iemand Chantals stembanden doorsnijden?
Ik woon te ver weg
Salmiakquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef sam_the_man het volgende:
1 grote knotsfamilie hier!
Ja en Dido praat kak, en zegt gewoon "ik zeg" en niet "ik seg". Dat is Chantal.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
quote:
JAAA.. zeggen ROEL.... DIDO WEG WEG WEG... laat die icequeen maar lekker smelten en verdampenquote:Roel: Dus ik moet niet tegen Dido zeggen dat ik verliefd op d'r ben, en gewoon opbiechten dat ik jaloers aan het worden ben en zo.
Chantal: Neeeeeee! Dan loopt ze zo met een vrijwillige exit het huis uit!
Die hebben dan zeker de babykamer van Baby Talja/Tanpa geverft.quote:
"Nee dat komt omdat wij onszelf blijven"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:43 schreef schatje het volgende:
Nee Rob, mensen hebben jou door met je gestook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |