Uiteraard.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:35 schreef Coos het volgende:
Om te blijven toch APK??
Dat is toch onze enige kans op seks tot de kerst!![]()
Dat haalt het niet bij diequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:37 schreef APK het volgende:
Dat 'ik zeg, ik zeg, nou bla bla bla wat ik zeg, ik zeg...' van Dido.
Ben ik nou de enige die zich daar aan ergert
ze is er trots op dat ze hem heeft kunnen raken met valse opmerkingenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido zit nu weer heeeeeeel trots te doen over alles wat ze tegen Roel gezegd heeft.
Mag ik een teiltje
Menno is dus geen homoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Hahaha Menno tegen Chantal. Mn piemel zou ook echt niet groeien van jou!
Nope ik erger me ook groen en geel aan dat ik-zeg-gezeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:37 schreef APK het volgende:
Zeker niet, dat kind is gestoord.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:37 schreef APK het volgende:
Uit welke serie was dat ook alweer? Er was vroeger een serie waar iemand regelmatig "ouwe semelaar" zei...quote:
Rob was trots zei hij en ik denk "oke nu komt het gebruikelijke zinnetje", maar ze zei gewoon "oh... ja".quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido zit nu weer heeeeeeel trots te doen over alles wat ze tegen Roel gezegd heeft.
Mag ik een teiltje
Die kakhoer woont toch in Aerdenhout oidquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
Die walgelijke amsterdamse gewoonte ook om in elke zin drie keer "ik seg" te seggen.
dat was geen leuk gezicht hoor, zatte Roel die hardhandig werd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef ks_choice het volgende:
Dido: "Roel is hetzelfde als iedere andere jongen"
Verder generaliseren we niet, hoor. pfff
Aggossie... nu is ze nog gemolesteerd ook door Roel.
De familie Knotsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uit welke serie was dat ook alweer? Er was vroeger een serie waar iemand regelmatig "ouwe semelaar" zei...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
Die walgelijke amsterdamse gewoonte ook om in elke zin drie keer "ik seg" te seggen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uit welke serie was dat ook alweer? Er was vroeger een serie waar iemand regelmatig "ouwe semelaar" zei...
familie knots....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
familie knotsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef avonne het volgende:
Dat vond ik nog zo grappig... dat hij ze uberhaupt kon vinden, bedoel ik
De familie knotsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Familie Knotsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, het was 'Sloesj'quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:38 schreef farceman het volgende:
Dido:...."voorlopig" ... is het over met Roel
Heemstede (ligt er eigenlijk tegenan)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Die kakhoer woont toch in Aerdenhout oid
yep, gokje....2 dagen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:38 schreef farceman het volgende:
Dido:...."voorlopig" ... is het over met Roel
Oorspronkelijk uit Heemstede maar woonde met Marchel in Haarlem.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
ow. Had ik gemist.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:40 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was geen leuk gezicht hoor, zatte Roel die hardhandig werd.
O die griet vind zich zelf zo goed. meer dan anderen, dat was al snel duidelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ach.. het is Lin... weet je wel" (zeer neerbuigend)
Met speciaal voor Tanja:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef sam_the_man het volgende:
1 grote knotsfamilie hier!
Thanks... Ik had het uit mijn geheugen geband blijkbaar. Alleen dat zinnetje was blijven hangen.quote:
Ik woon heel dichtbij maar geniet van haar stem en vooral van haar lach.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:42 schreef kissa het volgende:
En kan eindelijk iemand Chantals stembanden doorsnijden?
Ik woon te ver weg
Salmiakquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef sam_the_man het volgende:
1 grote knotsfamilie hier!
Ja en Dido praat kak, en zegt gewoon "ik zeg" en niet "ik seg". Dat is Chantal.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
quote:
JAAA.. zeggen ROEL.... DIDO WEG WEG WEG... laat die icequeen maar lekker smelten en verdampenquote:Roel: Dus ik moet niet tegen Dido zeggen dat ik verliefd op d'r ben, en gewoon opbiechten dat ik jaloers aan het worden ben en zo.
Chantal: Neeeeeee! Dan loopt ze zo met een vrijwillige exit het huis uit!
Die hebben dan zeker de babykamer van Baby Talja/Tanpa geverft.quote:
"Nee dat komt omdat wij onszelf blijven"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:43 schreef schatje het volgende:
Nee Rob, mensen hebben jou door met je gestook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |