Joost kan me helemaal gestoord maken als hij weer eens quasi grappig allemaal grappen uithaalt of een sprookje vertelt.quote:
Whaahahaha!!quote:
Hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Luistervinken gesignaleerd! (volgens mij is het Ingrid)
35 valt nog meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tering, dan ben je al behoorlijk oud.
Hij lult ook zó veel aan ééns stuk door. Dan moét je jezelf weleens tegenspreken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef CartWOman het volgende:
God wat spreekt die klootzak zichzelf telkens tegen.![]()
Ik schijn drukker te zijn dan Joost en praat ook nog is in mijn slaap.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ben je drukker dan Joost?
Je leek me een rustig typje![]()
Ik kijk 4 nu... doet het goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef avonne het volgende:
Ik krijg geen stream 1, 2 en 4 meer. Jullie wel?
Hier wel probeer even een ander streamadresquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef avonne het volgende:
Nu krijg ik alleen 1 niet meer. Jullie?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef avonne het volgende:
Tanja, Lieske en Ingrid lijkt mij.quote:
Die tandjes doen het 'm, hè?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het geluid uitstaan, maar alleen al die walgelijke glimlach van Rob kan ik niet aanzien. De stream moet dus nu helemaal uit helaas.
Ach, Ingrid noemt hem net zo goed een kankerlijer... die jankt ook om alles.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef CartWOman het volgende:
Geeft goddomme gewoon toe dat 'ie Ingrid aan het huilen heeft gebracht.
Lachend.
"Ik heb nooit het woord neuken tegen haar in de mond gehad."
"Is toch een leuk spelletje, ik vind het geweldig!"
Ik ga een teiltje halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |