Groningen.quote:
*proest*quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:42 schreef svann het volgende:
Lieske tegen Joost: vind jij de VVD rechts? *grin*
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:44 schreef Rica het volgende:
[..]
"Nee dat komt omdat wij onszelf blijven"
Het werd goed bekeken blijkbaar jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef sam_the_man het volgende:
1 grote knotsfamilie hier!
het was niet alleen Dido hoor, Tanja & Lieske kregen ook een flinke duw, alleen zij zitten er minder meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:42 schreef ks_choice het volgende:
ow. Had ik gemist.
Was het zo'n loperik toen?
naar Roel: lul
naar Dido: sorry, ik neem het terug
Veel mensen eind 20, begin 30 hiero??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het werd goed bekeken blijkbaar ja
quote:
Ja, maar dat is wel heeeeel anders natuurlijk he. Dido is de koningin van het huis, de rest zijn maar onbeduidende lakeitjesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef Wup het volgende:
[..]
het was niet alleen Dido hoor, Tanja & Lieske kregen ook een flinke duw, alleen zij zitten er minder mee
Ouder zelfsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Veel mensen eind 20, begin 30 hiero??
en vervolgens zegt hij: "ik zit hier puur voor mezelf, niet om te winnen"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Rob zit niet voor zichzelf hier, zegt hij...
Dido: "Ik hoef helemaal niet te winnen.. ik zweer het je. Volgens mij ben ik de enige. IK vind het leuk om hier te zijn. Ik wil dus ECHT niet graag winnen"
En: dat zie ik toch aan jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef Rica het volgende:
Rob kan zijn kunstje toch nog een keer bij Dido vertonen.
"Ja, dat heb ik ook... ja, bij mij precies hetzelfde... ja ik snap wat je bedoelt"
Nee ik zit nog strak in m'n vel hoorquote:
ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij viel Tanja omdat ze probeerde van Roel weg te komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:42 schreef Coraatje het volgende:
,ook doet ze het nu voorkomen dat roel tanja heeft geduwd terwijl zij zelf gevallen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |