quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
M]ike, it's amazing, deze nieuwe swiffers maken nóg schoner dan eerst!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:08 schreef Tackleberry het volgende:
Verveelde schoonmakers vinden hun heil in Olympische sport
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:13 schreef Robbie1979 het volgende:
Jos Verstappen schopt het tot het nationale team bij curling
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:52 schreef Petera het volgende:
Inefficiënt gereedschap leidt tot extreem lange dweilpauzes bij de WK langebaanschaatsen in Heerenveen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:13 schreef sanger het volgende:
Schoonmaakploeg buit ervaring opgedaan na Katrina uit op de Olympische Spelen!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:29 schreef AnthonyZeus het volgende:
"Welkom bij het WK Sjoelen voor gevorderden.."
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:30 schreef dramslag het volgende:
Live beelden EK Curling: Deelneemsters vastgevroren aan het ijs.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef numero_uno het volgende:
Nieuwe variant ijshockey nog niet geaccepteerd
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:37 schreef Taxi het volgende:
Godsamme! Wat is dit voor verf? Niet los te branden!![]()
Ga je schamen, zoiets doe je toch nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:13 schreef SocialDisorder het volgende:
schaamteloze teeveepee
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef maril het volgende:
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef maril het volgende:
[afbeelding]
nieuwe SMspel geintrodiseerd
U hebt gezocht op introdiseren:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
het woord moet geintroduseerd zijn . overigens de betekenis is ,vrije vertaling kennismaking.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef maril het volgende:
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef maril het volgende:
[afbeelding]
nieuwe SMspel geintrodiseerd
U hebt gezocht op introdiseren:
Robbie 1979
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
het woord moet geintroduseerd zijn . overigens de betekenis is ,vrije vertaling kennismaking.
de zilveren medaille is voor:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:27 schreef rubbereend het volgende:
De dames van het VS-Curling team tegen elkaar: "Wat moeten we Rubbereend en Linn Githmark toch als huwelijkscadeau geven?
en de gouden medaille is gewonnen door:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:52 schreef Petera het volgende:
Inefficiënt gereedschap leidt tot extreem lange dweilpauzes bij de WK langebaanschaatsen in Heerenveen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Mike, it's amazing, deze nieuwe swiffers maken nóg schoner dan eerst!
Tweedequote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:19 schreef SocialDisorder het volgende:eerste
waarmee ook wederom bewezen is dat een eerste inzending niet automatisch kansloos is
THXquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:45 schreef Robbie1979 het volgende:
Kans van groter dan 1-op-3 voor een podium
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:58 schreef Petera het volgende:
[..]
Weet je ook wat je kans was dat wij allebei naast het podium zouden staan.
![]()
kansrekening![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:00 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Zou SD een hekel aan ons hebben?
Was ik vierde of vijfde?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]tuurlijk niet, petera en jij waren 4e en 5e
die zit toch niet in de Formule 1, gekkie !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:10 schreef Robbie1979 het volgende:
Mag ik nu wel een JV-opmerking maken?
We zijn al bezig om heel FOK!sport hierheen te trappen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:47 schreef Taxi het volgende:Hij gaat lekker, maar ik wil er meer zien!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:44 schreef mikey99 het volgende:
ff stomme vraag tussen door
hoe krijg ik dat plaatje in mijn post?
1 | [img]http://urlvanhetplaatje.jgp[/img] |
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:01 schreef mikey99 het volgende:
[[url= http://www.sport1.de/core(...)roperty=original.jpg ]afbeelding[/url]]
ralf pleit voor aanleg viaduct op het rechte stuk
Ooit van een .jgp extensie gehoord?quote:
Lijkt erop dat het nog niet helemaal gelukt is. Volgens mij werkt het volgende wel (het is een beetje meer werk dan nodig, maar wel makkelijker uitleggen dan wat ik zelf doe):quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:44 schreef mikey99 het volgende:
ff stomme vraag tussen door
hoe krijg ik dat plaatje in mijn post?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:04 schreef Petera het volgende:
[..]
-gebruiksaanwijzing-
Hoe kom ik erbij om hiervoor een complete gebruiksaanwijzing uit te typen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:47 schreef Taxi het volgende:Hij gaat lekker, maar ik wil er meer zien!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:40 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Omdat als hij wint, jij per definitie wint op de foto die hij uitzoekt?
Van mij mag je echt ook wel een onderschrift plaatsen zonder de foto erbij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef mikey99 het volgende:
heb mijn best gedaan, (weet nog net hoe ik moet typen, maar meer moet je niet aan mij vragen,)
ontopic: hoe laat is de uitslag?
de volgende keer geen spaties gebruiken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef mikey99 het volgende:
heb mijn best gedaan, (weet nog net hoe ik moet typen, maar meer moet je niet aan mij vragen,)
1 | [img]http://linkje.jpg[/img] |
Geen idee. Taxi niet gezegd heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef mikey99 het volgende:
hoe laat is de uitslag?
Gefeliciteerd. Maar misschien had je beter hiermee kunnen wachten tot de uitslag. Ik weet wel dat IK je dan zou hebben laten winnen, gewoon om je te klierenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:50 schreef mikey99 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
viert feest
*zijn vriendin ligt, hem ondertussen heeeel raar aan te kijken![]()
Eigenlijk zijn er geen regelsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:45 schreef Taxi het volgende:
![]()
Ey! Ik dacht dat elke x de volgende ochtend rond een uur of 10 de uitslag moest komen (ongeschreven wet?). Dus bij deze:
Uitslag rond 10 uur deze morgen. Er kan dus nog geplaatst worden!
En als er geen reacties meer komen, wil ik wel eerder een uitslag geven...![]()
Gefeliciteerd, het komt je toequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:01 schreef AnthonyZeus het volgende:
WOOOOOOHOOOOOOOO!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik zat al een paar keer te denken hoe het zou voelen als je 1e was met iets...voelt verdraaide goed!!![]()
Het is een vrouw hè? Nou in dat geval:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Alle hoop op kampioenschap vervlogen bij nadere inspectie van de nieuwe quarterback
Volgens mij had SocialDisorder dat al gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:37 schreef jozef444 het volgende:
Tis een vrouw btw verstopt onder die helm
Ik kijk doorgaans pas naar de url als ik de naam van iemand op de foto wil weten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zag het na inspectie van de image-URL. Daarom ook het onderschrift, het vrouwelijke spat er niet bepaald vanaf
het feestje dat ik vierde was omdat het me gelukt was om een plaatje toe te voegen, maar toch bedankt dat ik jou nummer 1 benquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:19 schreef Petera het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maar misschien had je beter hiermee kunnen wachten tot de uitslag. Ik weet wel dat IK je dan zou hebben laten winnen, gewoon om je te klieren![]()
[..]
Eigenlijk zijn er geen regels. Geschreven noch ongeschreven. 't Is alleen dat ik het zelf altijd wel practisch vind als iemand zegt wanneer de uitslag zal zijn, en aangezien er vrijwel altijd iemand vraagt wanneer de uitslag komt ben ik vast niet de enige.
![]()
[..]
Gefeliciteerd, het komt je toe
en dat terwijl je voor een heleboel mensen eeuwig verbonden zal blijven aan nummer 99quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:33 schreef mikey99 het volgende:
het feestje dat ik vierde was omdat het me gelukt was om een plaatje toe te voegen, maar toch bedankt dat ik jou nummer 1 ben
Je begrijpt me verkeerd (of ik heb me ongelukkig uitgedrukt). Ik bedoelde juist dat je had moeten wachten met het plaatsen van de foto.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:33 schreef mikey99 het volgende:
[..]
het feestje dat ik vierde was omdat het me gelukt was om een plaatje toe te voegen, maar toch bedankt dat ik jou nummer 1 ben
mijn gewijzigde ondertitel heeft toch nog een 2e plek opgeleverd. de oorspronkelijke leek wel heel erg veel op die van SnelleJelle.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:22 schreef AnthonyZeus het volgende:
Uitslag!!!
3e Plaats: Na Dancing with the Stars vindt Inge de Bruijn nieuwe uitdaging door SnelleJelle.
2e Plaats: WK Dammen trekt veel dam-hooligans. door DramSlag.
![]()
![]()
![]()
1e Plaats: WK Hells-angel werpen vooral riskant voor werpers. door BigBen04.
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd BigBen04! We gaan wel verder met de foto die door tackleberry is gepost!
Toch vreemd, ik vind de foto's hier vaak een stuk bruikbaarder dat die bij VBLquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
ja hoor, kijk maar eens in de VBL-fotoonderschriftcompetitie
Mag onderhand wel eens, jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:10 schreef Bjoro het volgende:
hoe laat komt de uitslag ?
ik zou het graag even doen maar mag helaas naar huis van mijn baasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:24 schreef Petera het volgende:
[..]
Mag onderhand wel eens, ja![]()
Ik zou zelf aanbieden om te jureren, maar ik vind helaas die van mezelf te leuk![]()
Zeg bigben, klopt het dat jij de op-een-na-vorige foto hebt gewonnen en dat je geen onderschrift hebt staan bij de vorige foto?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:04 schreef bigben04 het volgende:
[afbeelding]
TomTom voor watersporters nog niet perfect.
Klopt allebei. Uitslag is onderweg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef Petera het volgende:
[..]
Zeg bigben, klopt het dat jij de op-een-na-vorige foto hebt gewonnen en dat je geen onderschrift hebt staan bij de vorige foto?
Lees: is het niet een mooi klusje voor jou om de vorige foto te jureren?![]()
Tja, dan kan je 2 dingen doen: laat zelf zien dat je het beter kan of ga in KLB zuur doen. Het is mij om het even.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:55 schreef Robbie1979 het volgende:
't is er hier niet beter op geworden sinds er meer deelnemers zijn...
Iedereen 2 dagen laten wachten op de uitslag is k#t. Doe dan gewoon niet mee, of vermeld dat je er niet bent en wijs een plaatsvervangende jury aan.quote:Tja, dan kan je 2 dingen doen: laat zelf zien dat je het beter kan of ga in KLB zuur doen. Het is mij om het even.
Helemaal mee eens. Niet aanwezig zijn om een foto te plaatsen dat is begrijpelijk, maar als je een foto plaatst, dan weet je dat het jureren daarbij hoort en is het dus ronduit onfatsoenlijk om niet op z'n minst te laten weten dat je de uitslag niet kunt doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:27 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Iedereen 2 dagen laten wachten op de uitslag is k#t. Doe dan gewoon niet mee, of vermeld dat je er niet bent en wijs een plaatsvervangende jury aan.
Dat ben ik wel met je eens. Ik dacht eigenlijk dat je erop doelde dat je het niveau prut vond.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:27 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Iedereen 2 dagen laten wachten op de uitslag is k#t. Doe dan gewoon niet mee, of vermeld dat je er niet bent en wijs een plaatsvervangende jury aan.
Ziet er niet echt efficiënt uit trouwens, met één of twee allochtonen per keer. En al die surfborden, dat zal ook wel aardig in de papieren gaan lopenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:29 schreef mikey99 het volgende:
[afbeelding]
Verdonk bedenkt wel heel aparte manier van allochtonen uitzetten
Eerste plek:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:53 schreef Taxi het volgende:
[afbeelding]
Paralympics: surfen voor blinden tot nader order uitgesteld
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Jan, schat, wanneer leer je je schoonmoeder hoe je een surfplank omdraait?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:10 schreef bigben04 het volgende:
[afbeelding]
Schwalbe-training bij volleyballers blijkt pijnlijke aangelegenheid te zijn.
Tja, we associeren het beiden met volleybal, maar wel met een verschillende insteek, vind ik persoonlijk. Ik wil het ook wel naar handbal veranderen als je dat liever hebt.quote:
Je zat er heeeeeel dicht bij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:38 schreef snellejelle het volgende:
he verdorie, dacht nu toch echt eindelijk een eerste plaats te pakken te hebben![]()
fijne collega's heb jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:04 schreef vertelmeer het volgende:
[..]
Je zat er heeeeeel dicht bij.
Ik kon niet kiezen en heb stemming gehouden met collega´s
SocialDisorder kreeg 3 stemmen en jij 2 stemmen.
Hij was zeker welwaardig
dank maar dat zal niet gaan lukken.... ben maandag pas weer achter een PCquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
aangezien ik dit weekend waarschijnlijk in een alcoholische coma terecht ga komen, laat ik de jurering aan snellejelle over (mede vanwege de gedeelde 1e plek).
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:
dan zal ik wel de jurering vanuit m'n alcoholische nevel doen. Houd hier rekening mee met jullie onderschriften
Denk het wel..ik krijg "Mooie plaatjes hè! Op sporthumor.nl"quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:49 schreef SocialDisorder het volgende:
ben ik de enige die "mooie plaatje hè! Op sporthumor.nl" krijgt?
nee logisch, het is ajax, en dat lijkt de laatste tijd idd nergens opquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:17 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Denk het wel..ik krijg "Mooie plaatjes hè! Op sporthumor.nl"
Overigens...het nieuwe plaatje lijkt ook nergens op!!!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:20 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb es wat statistieken gemaakt:
1 Socialdisorder: 5 x goud, 3 x zilver en 2 x brons
2 Bjoro: 4 x goud, 3 x zilver en 4 x brons
3 Onze-Ouwe-Sint-Jan: 3 x goud, 4 x zilver, 4 x brons
4 Dramslag: 3 x goud, 3 x zilver en 1 x brons
5 Lionheead: 3 x goud en 2 x zilver
6 bigben04: 3 x goud en 1 x zilver
7 snellejelle: 2 x goud, 5 x zilver en 3 x brons
8 gr8w8: 2 x goud, 1 x zilver en 1 x brons
9 captain-chaos: 2 x goud en 4 x brons
10 trainspotter: 2 x goud en 2 x brons
11 JuanZueco: 2 x goud
verder 14 users met één overwinning.
In totaal heben we 45 foto's gehad en zijn er 41 verschillende users op het podium terecht gekomen.
Statistieken per user zijn op verzoek leverbaar
1 x goud, 5 x zilver, 1 x brons. niet slecht hoor joopquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:38 schreef Petera het volgende:
[..]
Ik moet toch mijn vaardigheid om anderen te chanteren maar eens gaan ontwikkelen
![]()
Qua aantal ereplaatsen gaat het inderdaad best aardig, maar toch had ik best wat van mijn zilvervloot willen inleveren voor wat extra gouden plakken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1 x goud, 5 x zilver, 1 x brons. niet slecht hoor joop
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:30 schreef Lionheaad het volgende:
[afbeelding]
Socialdisorder maakt grove tackel op Bjoro en blijft 1e in het klassement
Weer es een tweede plek voor Petera! :quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind dat Ice-Dancing with the Stars maar niks aldus de professional die met Sugar Lee Hooper opgezadeld werd.
3:quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:15 schreef Petera het volgende:
beroemde siamese tweeling overweegt scheiding na ijshockeydebuut.
Gefeliciteerd allemaal en game on!quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:30 schreef Lionheaad het volgende:
Socialdisorder maakt grove tackel op Bjoro en blijft 1e in het klassement
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:13 schreef snellejelle het volgende:
1:
[..]
Weer es een tweede plek voor Petera! :
[..]
3:
[..]
Gefeliciteerd allemaal en game on!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]ik wist dat je ook nu weer graag mee wilde doen
idd tis wel weer es tijdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:23 schreef Lionheaad het volgende:
uitslag??
let ook ff op het tijdstipquote:Op woensdag 19 oktober 2005 04:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Terug van de kroeg, wasd taht even gezsdlellig
iK BEN nu echtrd weo dvliegd man
Behoorlijk tijd ja.quote:
*roept heel hard: PE-TE-RA !!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
kan de #2 de uitslag doen dan maar?
Onze eeuwige nr.2quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:08 schreef Petera het volgende:
mag ik mezelf dan wel op mijn vertrouwde tweede plek zetten![]()
Dat is genoeg. Je stond namelijk anders zelf op het podium.quote:
2:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Zeehondendribbel nu ook doorgedrongen in tafeltennissport
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef Petera het volgende:
[afbeelding]
Karatekampioenschap bij vollemaan; weerwolven uitgesloten van deelname
1:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:43 schreef Lionheaad het volgende:
[afbeelding]
Het ei van columbus blijkt chinese uitvinding te zijn
Mochten er klachten zijn over mijn podiumplaats (behalve van Lionheaad dan) dan is Lionheaad alsnog tweedequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:18 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Grote verwarring nadat Hans Kazan het batje wegtovert
ik ben ook voorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
ik stel voor dat lionheaad een nieuwe foto neerkwakt
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:25 schreef Petera het volgende:
Ik zal de uitslag nog even in orde maken.
ja, deze uitslag is natuurlijk niet te verwerken in de statistiekenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:25 schreef Petera het volgende:
[..]
Gedeeld? IPV mij hoorDus je bent ongedeeld tweede
die ondertitel is goed , weet niet of je het beseft jij heb t gewonnen wat mij betrefdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:10 schreef Lionheaad het volgende:
[afbeelding]
iemand anders moet de uitslag doen...ben pas maandag weer aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |