We zijn al bezig om heel FOK!sport hierheen te trappen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:47 schreef Taxi het volgende:Hij gaat lekker, maar ik wil er meer zien!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:44 schreef mikey99 het volgende:
ff stomme vraag tussen door
hoe krijg ik dat plaatje in mijn post?
1 | [img]http://urlvanhetplaatje.jgp[/img] |
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:01 schreef mikey99 het volgende:
[[url= http://www.sport1.de/core(...)roperty=original.jpg ]afbeelding[/url]]
ralf pleit voor aanleg viaduct op het rechte stuk
Ooit van een .jgp extensie gehoord?quote:
Lijkt erop dat het nog niet helemaal gelukt is. Volgens mij werkt het volgende wel (het is een beetje meer werk dan nodig, maar wel makkelijker uitleggen dan wat ik zelf doe):quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:44 schreef mikey99 het volgende:
ff stomme vraag tussen door
hoe krijg ik dat plaatje in mijn post?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:04 schreef Petera het volgende:
[..]
-gebruiksaanwijzing-
Hoe kom ik erbij om hiervoor een complete gebruiksaanwijzing uit te typen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:47 schreef Taxi het volgende:Hij gaat lekker, maar ik wil er meer zien!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:40 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Omdat als hij wint, jij per definitie wint op de foto die hij uitzoekt?
Van mij mag je echt ook wel een onderschrift plaatsen zonder de foto erbij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef mikey99 het volgende:
heb mijn best gedaan, (weet nog net hoe ik moet typen, maar meer moet je niet aan mij vragen,)
ontopic: hoe laat is de uitslag?
de volgende keer geen spaties gebruiken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef mikey99 het volgende:
heb mijn best gedaan, (weet nog net hoe ik moet typen, maar meer moet je niet aan mij vragen,)
1 | [img]http://linkje.jpg[/img] |
Geen idee. Taxi niet gezegd heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef mikey99 het volgende:
hoe laat is de uitslag?
Gefeliciteerd. Maar misschien had je beter hiermee kunnen wachten tot de uitslag. Ik weet wel dat IK je dan zou hebben laten winnen, gewoon om je te klierenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:50 schreef mikey99 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
viert feest
*zijn vriendin ligt, hem ondertussen heeeel raar aan te kijken![]()
Eigenlijk zijn er geen regelsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:45 schreef Taxi het volgende:
![]()
Ey! Ik dacht dat elke x de volgende ochtend rond een uur of 10 de uitslag moest komen (ongeschreven wet?). Dus bij deze:
Uitslag rond 10 uur deze morgen. Er kan dus nog geplaatst worden!
En als er geen reacties meer komen, wil ik wel eerder een uitslag geven...![]()
Gefeliciteerd, het komt je toequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:01 schreef AnthonyZeus het volgende:
WOOOOOOHOOOOOOOO!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik zat al een paar keer te denken hoe het zou voelen als je 1e was met iets...voelt verdraaide goed!!![]()
Het is een vrouw hè? Nou in dat geval:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Alle hoop op kampioenschap vervlogen bij nadere inspectie van de nieuwe quarterback
Volgens mij had SocialDisorder dat al gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:37 schreef jozef444 het volgende:
Tis een vrouw btw verstopt onder die helm
Ik kijk doorgaans pas naar de url als ik de naam van iemand op de foto wil weten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zag het na inspectie van de image-URL. Daarom ook het onderschrift, het vrouwelijke spat er niet bepaald vanaf
het feestje dat ik vierde was omdat het me gelukt was om een plaatje toe te voegen, maar toch bedankt dat ik jou nummer 1 benquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:19 schreef Petera het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maar misschien had je beter hiermee kunnen wachten tot de uitslag. Ik weet wel dat IK je dan zou hebben laten winnen, gewoon om je te klieren![]()
[..]
Eigenlijk zijn er geen regels. Geschreven noch ongeschreven. 't Is alleen dat ik het zelf altijd wel practisch vind als iemand zegt wanneer de uitslag zal zijn, en aangezien er vrijwel altijd iemand vraagt wanneer de uitslag komt ben ik vast niet de enige.
![]()
[..]
Gefeliciteerd, het komt je toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |