Het is een vrouw hè? Nou in dat geval:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Alle hoop op kampioenschap vervlogen bij nadere inspectie van de nieuwe quarterback
Volgens mij had SocialDisorder dat al gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:37 schreef jozef444 het volgende:
Tis een vrouw btw verstopt onder die helm
Ik kijk doorgaans pas naar de url als ik de naam van iemand op de foto wil weten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zag het na inspectie van de image-URL. Daarom ook het onderschrift, het vrouwelijke spat er niet bepaald vanaf
het feestje dat ik vierde was omdat het me gelukt was om een plaatje toe te voegen, maar toch bedankt dat ik jou nummer 1 benquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:19 schreef Petera het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maar misschien had je beter hiermee kunnen wachten tot de uitslag. Ik weet wel dat IK je dan zou hebben laten winnen, gewoon om je te klieren![]()
[..]
Eigenlijk zijn er geen regels. Geschreven noch ongeschreven. 't Is alleen dat ik het zelf altijd wel practisch vind als iemand zegt wanneer de uitslag zal zijn, en aangezien er vrijwel altijd iemand vraagt wanneer de uitslag komt ben ik vast niet de enige.
![]()
[..]
Gefeliciteerd, het komt je toe
en dat terwijl je voor een heleboel mensen eeuwig verbonden zal blijven aan nummer 99quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:33 schreef mikey99 het volgende:
het feestje dat ik vierde was omdat het me gelukt was om een plaatje toe te voegen, maar toch bedankt dat ik jou nummer 1 ben
Je begrijpt me verkeerd (of ik heb me ongelukkig uitgedrukt). Ik bedoelde juist dat je had moeten wachten met het plaatsen van de foto.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:33 schreef mikey99 het volgende:
[..]
het feestje dat ik vierde was omdat het me gelukt was om een plaatje toe te voegen, maar toch bedankt dat ik jou nummer 1 ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |