Toch vreemd, ik vind de foto's hier vaak een stuk bruikbaarder dat die bij VBLquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
ja hoor, kijk maar eens in de VBL-fotoonderschriftcompetitie
Mag onderhand wel eens, jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:10 schreef Bjoro het volgende:
hoe laat komt de uitslag ?
ik zou het graag even doen maar mag helaas naar huis van mijn baasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:24 schreef Petera het volgende:
[..]
Mag onderhand wel eens, ja![]()
Ik zou zelf aanbieden om te jureren, maar ik vind helaas die van mezelf te leuk![]()
Zeg bigben, klopt het dat jij de op-een-na-vorige foto hebt gewonnen en dat je geen onderschrift hebt staan bij de vorige foto?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:04 schreef bigben04 het volgende:
[afbeelding]
TomTom voor watersporters nog niet perfect.
Klopt allebei. Uitslag is onderweg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef Petera het volgende:
[..]
Zeg bigben, klopt het dat jij de op-een-na-vorige foto hebt gewonnen en dat je geen onderschrift hebt staan bij de vorige foto?
Lees: is het niet een mooi klusje voor jou om de vorige foto te jureren?![]()
Tja, dan kan je 2 dingen doen: laat zelf zien dat je het beter kan of ga in KLB zuur doen. Het is mij om het even.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:55 schreef Robbie1979 het volgende:
't is er hier niet beter op geworden sinds er meer deelnemers zijn...
Iedereen 2 dagen laten wachten op de uitslag is k#t. Doe dan gewoon niet mee, of vermeld dat je er niet bent en wijs een plaatsvervangende jury aan.quote:Tja, dan kan je 2 dingen doen: laat zelf zien dat je het beter kan of ga in KLB zuur doen. Het is mij om het even.
Helemaal mee eens. Niet aanwezig zijn om een foto te plaatsen dat is begrijpelijk, maar als je een foto plaatst, dan weet je dat het jureren daarbij hoort en is het dus ronduit onfatsoenlijk om niet op z'n minst te laten weten dat je de uitslag niet kunt doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:27 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Iedereen 2 dagen laten wachten op de uitslag is k#t. Doe dan gewoon niet mee, of vermeld dat je er niet bent en wijs een plaatsvervangende jury aan.
Dat ben ik wel met je eens. Ik dacht eigenlijk dat je erop doelde dat je het niveau prut vond.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:27 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Iedereen 2 dagen laten wachten op de uitslag is k#t. Doe dan gewoon niet mee, of vermeld dat je er niet bent en wijs een plaatsvervangende jury aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |