quote:
Hopelijk kan je schaapje na de reanimatie weer zwaaienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Mijn übergraas-PC, helaas gisteren plotseling overleden, ga ik vandaag voorzien van een nieuw moederbord. Hopelijk wil de windows-installatie het dan nog even uitzingen tot 11/10. Anders ga ik er alles aan doen om in ieder geval de puntjes te redden.
wie kiep joe up de heightquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:23 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Hopelijk kan je schaapje na de reanimatie weer zwaaien
[afbeelding]
quote:
En je kan altijd na de flush nog een keer die pc opnieuw installeren.. misschien wel dezelfde chipset, maar het zal wel niet exact dezelfde mobo zijn.. misschien dat ie met de juiste drivers het toch iets beter doetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:we grazen weer op volle kracht.
Windows doet het nog zonder morren op het nieuwe MoBo. (Zelfde chipset)
'k Had alleen op een beetje meer rating gehoopt![]()
Ik weet niet wie die 380k erbij gezet heeft, maar die klopt echt niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:53 schreef gateway het volgende:
Ik spaar voor de jubileumflush:
...
# - Bruce117 (al sinds de Record-Megaflush; atm 380k)
...
De 11de flushen zodat DPC de 12de kan genieten van alle overzichtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:31 schreef devzero het volgende:
Onvervalste tvp.
Wanneer gaan we nou flushen, de 12de?
Maar goed dat ik dit lees trouwens, ik dacht de 15dequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:35 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
De 11de flushen zodat DPC de 12de kan genieten van alle overzichten
tvp
whatpulse is geen DC project en daarom ook geen DPC project.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:37 schreef sk888er het volgende:
ik stem voor![]()
http://www.whatpulse.org/
whatpulseen anders blijf ik gwoon bij fad
dat registreerd je toetsaanslagen en muisklikken
alleen zit er al een fok team bij.... maar geen fokschaap![]()
http://forum.fok.nl/topic/759328
Doen!Doen!Doen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarom probeer ik systeembeheer ook een beetje aan mijn kant te houden: ontslag == land verlaten.
Ik weet dat ik zelf begonnen ben even voor de stampede, op 31 mei.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:45 schreef mcintosh het volgende:
Wat is onze oprichtingsdatum eigenlijk?
Het eerste topic dateert van 2 juli 2005. Maar voor die tijd zijn we nog begonnen met de stampede.
En het rare is dat we lang voor die tijd al in de fad.qik stats voorkomen..
Zelfs al vanaf maart 2005Komt dat misschien omdat er leden in Fokschaap zitten die al heel lang bij DPC zitten?
Hoe dan ook, welke datum houden we aan. Datum eerste topic?
Stats worden terugberekend aan fr hand van de huidige lidmaatschappen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:45 schreef mcintosh het volgende:
En het rare is dat we lang voor die tijd al in de fad.qik stats voorkomen..
Zelfs al vanaf maart 2005Komt dat misschien omdat er leden in Fokschaap zitten die al heel lang bij DPC zitten?
2 juli lijkt me een prima oprichtingsdatum hoor. Je kunt natuurlijk ook de dag nemen dat de naam fokschaap is voorgesteld, maar 1ste topic is wel een mooie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:45 schreef mcintosh het volgende:
Wat is onze oprichtingsdatum eigenlijk?
Het eerste topic dateert van 2 juli 2005.
Ik zal er eentje tussen stoppen van jequote:
Dank jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal er eentje tussen stoppen van je
Dat heeft een andere oorzaak, had een spoedklus dus moest mijn testcluster daarvoor inzetten. Is er nu mee klaar dus punten moeten straks weer binnenlopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef mcintosh het volgende:
Je merkt wel dat nu ook dukebox volledig zijn puntjes binnen houdt, maar de rest van de schaapjes houdt de score nog redelijk op niveau, in ieder geval staan we nog steeds 1e daily
wat een zondequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:09 schreef Roeji het volgende:
Ik spaar niet meer mee, ben 19 jobs kwijt die klaar stonden voor de upload. (weer een pc crash gehad een week geleden, weet nu wel wat t is - active sync). Ik laat fad wel weer gewoon doordraaien sinds vandaag. Maar geen gespaar meer van deze kant.
euhm? en neemt ie dan klaarstaande jobs gewoon mee?? ik w8 wel tot na de megaflush, en installeer dan de nieuwe versie! gaat er ook niks mis!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:44 schreef Eronymus het volgende:
<pling><plong> Mededeling:
***** UPDATE FADdict v.0.0.8.2 *****
Installer (with VBruntime-files) of EXE-only
Oa het niet sluiten van de connectie na verzenden naar de ftp-server is gefixed. alle fixes leesvoer.
Mededeling 2:
Zijn er schaapjes die 2jobs tegelijk runnen met HT en FADdict hebben draaien??
Zo ja; is de cpu rating van de crunching jobs in het main window van faddict hetzelfde als de CPU linksonder?
***Einde mededeling*** en graas maar lekker door![]()
faddict leest alleen dingen uit en verstuurt niets qua jobsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:10 schreef gateway het volgende:
[..]
euhm? en neemt ie dan klaarstaande jobs gewoon mee?? ik w8 wel tot na de megaflush, en installeer dan de nieuwe versie! gaat er ook niks mis!!
Kan het misschien iets rustiger ik probeer te slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:26 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Whoe-hoi!
* kanon afschiet
is dit de stilte voor de storm??![]()
Ik ben benieuwd hoe nauwkeurig dat is. Ik zie dat ik een aantal korte jobs in mijn queue heb gekregen en hoop dat mijn voorspelling van 1650/job nog goed gaat.quote:2627157
Zal wel een tikkie lager uitvallen.. 'k weet niet of alle bakken wel 24/ 7 fad draaien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef devzero het volgende:
van live.fokschaap.nl
[..]
Ik ben benieuwd hoe nauwkeurig dat is. Ik zie dat ik een aantal korte jobs in mijn queue heb gekregen en hoop dat mijn voorspelling van 1650/job nog goed gaat.
Nou, de 2,5M halen de liveschaapies zeker wel tegen maandag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef devzero het volgende:
van live.fokschaap.nl
[..]
Ik ben benieuwd hoe nauwkeurig dat is. Ik zie dat ik een aantal korte jobs in mijn queue heb gekregen en hoop dat mijn voorspelling van 1650/job nog goed gaat.
Roep dat maar niet te hard! Faddcit zit er soms ( vaak ) lelijk naast. Ik 'reken' op een 2 miljoen van de live stats mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nou, de 2,5M halen de liveschaapies zeker wel tegen maandag.
Bij de vorige mf had ik 500 jobs die 800K opleverden (eigenlijk 500 + 300 jobs, maar daar zullen we het niet over hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Chris.nl het volgende:
Trouwens.. volgens jou gemiddelde zou het 1.4M zijn.
Ben benieuwd, hoeveel pc's zijn dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:01 schreef joosd het volgende:
en mijn club kudde begint sinds deze week actief te worden![]()
Dank je.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:50 schreef devzero het volgende:
Bij deze wil ik Fjolle ook even sterkte wensen op de 12de met het updaten van de certificaten.
Maar er staan nu al 2,5M op het tellertje. Dus hebben we nog tot maandag voor allerlei bonuspunten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard! Faddcit zit er soms ( vaak ) lelijk naast. Ik 'reken' op een 2 miljoen van de live stats mensen
* 1-of-6Billion rekent op een "2 million molecules" certificaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Maar het zal wel lukken hoor. Ik hoop alleen dat ik alle schaapjes in mijn geheugen heb dan en dat ik niemand per ongeluk vergeet ofzo. Mocht het zo zijn, meld dat dan even hier aub. Hiernaast doe ik normaal maar 1 update per dag ('s ochtens), dus het kan ook zijn dat je er de volgende dag wel tussen staat.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Zal wel een tikkie lager uitvallen.. 'k weet niet of alle bakken wel 24/ 7 fad draaien.
Trouwens.. volgens jou gemiddelde zou het 1.4M 2.1M zijn.
Nog een paar dagen.......![]()
Toch is het wel grappig, een verschil van 0.7M tussen wat mijn statistieken zouden voorspellen voor live en faddict. Zou faddict bij mij dan 3M voorspellenquote:
Is dat van computer(s) die 24/7 aanstaan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef Anitra het volgende:
Ik zat toch met oktober in mijn hoofd
Is maar goed dat ik eerst ff kom kijken
Overigens jobs klaar staan nu. Vanaf 23 september dus zelfs voor mij is dat flink wat
goede vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoeveel pc's zijn dat?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef Anitra het volgende:
Ik zat toch met oktober in mijn hoofd
Is maar goed dat ik eerst ff kom kijken
Overigens jobs klaar staan nu. Vanaf 23 september dus zelfs voor mij is dat flink wat
Ja de mijne staat 24/7 aan en heb een CPU (schrik niet hijs laagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Is dat van computer(s) die 24/7 aanstaan?
Je bedoelt dat je liever ziet dat er geflushed wordt tussen 19:00 en 22:00 zodat de punten pas op het laatste moment in de stats komen, en andere teams dan DPC niet meer de kans hebben om ook de hekken los te gooien en de nr 1 plek in te pikkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:27 schreef mcintosh het volgende:
Moeten we nog afspreken dat we niet te vroeg flushen over 4 dagen? Zodat een tegenreactie bemoeilijkt wordt...?
de russen waren al op de hoogte heb ik ergens op GoT gelezen en FreeDC zal weinig reserve hebben ivm hun Gauntlet dus ik denk dat het niet veel zin heeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:42 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je liever ziet dat er geflushed wordt tussen 19:00 en 22:00 zodat de punten pas op het laatste moment in de stats komen, en andere teams dan DPC niet meer de kans hebben om ook de hekken los te gooien en de nr 1 plek in te pikken![]()
Lijkt me een goed idee, maar ik denk dat het weinig uithaalt, mochten er teams zijn die de DPC verjaardagsflush willen ver*** dan zijn die allang op de hoogte en aan het sparen.
Ik denk zelf dat het sowieso wel gaat lukken, en de meeste teams DPC ook wel een lolletje gunnen.![]()
Wel! We zijn er bijnaquote:
heus niet ....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:20 schreef Jumparound het volgende:
*flush*
Megaflush!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
betrapt
[[url=http://img366.imageshack.us/img366/804/jump1za.th.jpg]afbeelding][/URL]
Goed bezig! Je hoeft verder niets te doen hoor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:20 schreef ViPeRII het volgende:
Ikkuh heb ook proggie geinstalleerd en sta te grazenMoet ik af en toe nog speciale dingen doen ofzo... of gewoon laten draaien? Heb wat jobs binnen gehaald en laat m lekker grazen.. goed genoeg?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:27 schreef ViPeRII het volgende:Mooi, maar wel kut proggie, je kan geen proxy invullen dus kan niet meerdere pc's hier gebruiken :S
En waarom zouden we dat willen doen? Maandag Dinsdag toch pas?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:55 schreef HBM het volgende:
trouwens als jullie nog willen flushen zodat het bij vandaag komt mag je wel eens gaan beginnen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:17 schreef Fjolle het volgende:
[..]
En waarom zouden we dat willen doen? Maandag Dinsdag toch pas?
Voor mij maandagavond ja, voor jullie nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:17 schreef Fjolle het volgende:
Maandag toch pas?
Oepsquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:27 schreef joosd het volgende:
ja hoekje zitten heb ie nix aan, kan beter een feestje houden (volgende week)
Ik heb nog maar 35 jobs klaar staan, maar toch goed voor zo'n 133000 punten ( volgens Faddict )quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:47 schreef ElisaB het volgende:
Oi, spannend hoor. Ik heb maar 80 jobs klaarstaan, maar alle beetjes helpen
WTF??quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:10 schreef mcintosh het volgende:
http://www.free-dc.org/forum/showthread.php?s=eefc7baa86588f4033fa441f2632f9bf&postid=92861#post92861
Devzero![]()
![]()
We gaan voorlopig toch maar even vanuit dat dit niet helemaal klopt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:10 schreef mcintosh het volgende:
http://www.free-dc.org/forum/showthread.php?s=eefc7baa86588f4033fa441f2632f9bf&postid=92861#post92861
Devzero![]()
![]()
Naamtopicquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:10 schreef mcintosh het volgende:
Devzero![]()
![]()
Want anders kom je op je blote knieetjes hier heen gekropen met een six pack Westmalle Triple om te zeggen dat je voortaan eens goed moet lezenquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
We gaan voorlopig toch maar even vanuit dat dit niet helemaal klopt.
Want anders![]()
![]()
![]()
Hey, kom eens snel met die bende hier heen.... ik vind dat namelijk ook wel lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Want anders kom je op je blote knieetjes hier heen gekropen met een six pack Westmalle Triple om te zeggen dat je voortaan eens goed moet lezen
Heb ik aanstaan maar die info is niet betrouwbaar bij mij, m'n cpu rating klopt voor geen meter.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:12 schreef valing het volgende:
Willen alle live! schapen even hun node info op de statspagina zetten voor 11oktober?
dan kan ik het script ook de upload laten berekenen die dag.
( FADdict: File-> Options -> Tab Output -> vinkje voor Node information)
Ik heb het aangepastquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:12 schreef valing het volgende:
Willen alle live! schapen even hun node info op de statspagina zetten voor 11oktober?
checkquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:12 schreef valing het volgende:
Vinkquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:12 schreef valing het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:12 schreef valing het volgende:
Ik heb deze stappen gevolgd maar wat is er nu precies gebeurd?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:12 schreef valing het volgende:
Als er morgen geflushed wordt dan laat de live pagina zien hoeveel we nu werkelijk ge-upload hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 06:36 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ik heb deze stappen gevolgd maar wat is er nu precies gebeurd?
Checkquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:12 schreef valing het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:12 schreef valing het volgende:
oehw das wel fijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 06:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als er morgen geflushed wordt dan laat de live pagina zien hoeveel we nu werkelijk ge-upload hebben
OMG. Geen 2, maar bijna 3M voor de liveschaapjes. Onze vakantieflush verbleekt morgen wel heel ergquote:Total Completed: 2946797
niet te vroeg juichen maar ik verwacht dat we rond de 2,5M uitkomen in werkelijkheidquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
OMG. Geen 2, maar bijna 3M voor de liveschaapjes. Onze vakantieflush verbleekt morgen wel heel erg
alleen als je de laatste versie van FADdict gebruikt merk ik netquote:Op maandag 10 oktober 2005 06:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als er morgen geflushed wordt dan laat de live pagina zien hoeveel we nu werkelijk ge-upload hebben
zal hem eind van de middag even installeren of jullie verzoekquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef valing het volgende:
[..]
alleen als je de laatste versie van FADdict gebruikt merk ik net![]()
als iedereen die geen totaal tabel bij zijn node info heeft staan op de stats pagina
even de laatste versie wil installeren
http://wiki.fok.nl/index.php/FADdict vandaag,
dan krijgen we een kloppend resultaat![]()
de volgende mensen dus:
wiqu2
1-of-6billion
attakker
joost2
morpheus_at_work
sk888er
dit lees ik net op tweakers...quote:Kristof
is een Belgisch productBekijk myReact van KristofBerichten: 971
Reg. datum: 12 januari 2002
--------------------------------------------------------------------------------
Mag ik nog even verwittigen voor FaD?
De statstijden van FaD lopen niet gelijk met onze tijdsrekening.
Om mee te tellen voor de MF, moeten de punten voor FaD geflusht worden voor 20u
en je kan best een veiligheidsmarge inbouwen (dus om zeker te zijn, probeer te flushen voor 19u ofzo)
Kristof is lid van de Belgische tak der Cureseekers
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Waarbij?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:50 schreef Jumparound het volgende:
hey, ik hoor er ook bij!
AH, 't is geregeld!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef valing het volgende:
[..]
als iedereen die geen totaal tabel bij zijn node info heeft staan op de stats pagina
de volgende mensen dus:
wiqu2
1-of-6billion
attakker
joost2
morpheus_at_work
sk888er
Dat betekent toch gewoon dat alles al goed staat bij jouquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:01 schreef Jumparound het volgende:
aardbij!
bij het nodes lijstje...
En ik ben ingehaald door lynx
Ik interperteerde de post verkeerdquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:11 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dat betekent toch gewoon dat alles al goed staat bij jou![]()
Hoe laat dan? Hoe laat danquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:49 schreef Jumparound het volgende:
Nog maar een paar uur ElsaB
Vannacht gelijk flushen
Vorige keer zijn we vanaf 24.00 uur meteen gaan flushen en dat ging goed. Dus neem ik aan dat dat nu ook weer zo gaat zijn.quote:
Heb je alleen de .exe file gedaan of de complete installer?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:22 schreef wiqu2 het volgende:
ik probeer faddict weer te installe... ja ik heb men win xp opnieuw moeten installe...
maar nu geeft ie dat er bepaalde system files out of date zijn.. ik heb effe gekeken maar geen nieuwe files kunnen vinden het ging om wininet.dll en verise nummer v. 6.00.2600.0000 is er iemand die zo snel een oplossing weet?
ja alleen er staat nog geen totaal rij bij de node information.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:36 schreef sk888er het volgende:
der staat nu node information bij, is dat nu goed?
nie meerquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:02 schreef valing het volgende:
http://members.home.nl/sk888er/stats.html
het werkt
Bruce117 moet de node info er ook nog bij zettenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef valing het volgende:
de volgende mensen dus:
wiqu2
1-of-6billion
atakker
joost2
morpheus_at_work
sk888er
En dan nog een verbazingwekkende 0 hitsquote:j315-1l2i-q1.log class02 06:07 10-OCT-05 06:14 10-OCT-05 2 Finished 0
Spannundddquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:48 schreef Fjolle het volgende:
Vorige keer zijn we vanaf 24.00 uur meteen gaan flushen en dat ging goed. Dus neem ik aan dat dat nu ook weer zo gaat zijn.
Goed bezig Hermanquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:52 schreef devzero het volgende:
En dan nog een verbazingwekkende 0 hits
Ik heb een hele hoop van die jobs gehad vandaag, allemaal 0 hits. Ach, het is voor een goed doel. En Herman was toch overleden? Ik heb hem nog wel eens bekeken bij Naturalis in leiden.quote:
Ik zie nergens 40.000 punten van jou verschijnen nog hoor....quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:42 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Ik had graag mn steentje bijgedragen aan de megaflush, maar dat kreng heeft vanacht na een week ongeveer 40.000 punten automatisch lopen flushen
de nieuwste faddict heb ik misschien niet draaien,quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef valing het volgende:
[..]
de volgende mensen nog dus:
attakker
joost2
morpheus_at_work
Ik flush 00.00 uurquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:44 schreef okee6 het volgende:
Ik heb vaak gehad dat jobs, na 18.00 uur verzonden, naar de volgende dag werden gerekend, dus dan zou het nu al kunnen. Maar goed, ik flush morgen vroeg in de middag een job of 20 mee
nee je mist nog een total rij bij de node info (die is pas bij 8.1.3 of zo erbij gekomen)quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef joosd het volgende:
[..]
de nieuwste faddict heb ik misschien niet draaien,
ik kan morgen weer eens kijken
--------------
edit:/
Ik zit te kijken en ik heb wel een total erin staan
TOTAL COMPLETED 334286
TOTAL CRUNCHING 49624
is dat niet genoeg?
Wees blij dat je je gulp niet open kan vinden; je zou maar kou vattenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:41 schreef Chris.nl het volgende:
't is net of ik heeeeel nodig naar het toilet moet, maar me gulp niet open kan vinden
Nog twee uur en een kwartier wachtenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:35 schreef wiqu2 het volgende:
ik wil flushemen schapeuiers staan op springe:P
Niej 1 uur en 20 minutenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog twee uur en een kwartier wachten
Gezelli met z'n allen!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:16 schreef Fjolle het volgende:
Komt allen gezellig langs op de irc zou ik zo zeggen
Daar zijn de livestats voor , zie signature van Chris.nlquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:59 schreef okee6 het volgende:
Word er verder nog ergens bijgehouden hoeveel er daadwerkelijk verzonden is? Dat we niet pas na elke zes uur hoeven te zien wat de tussenstand van de flush is, anders hier even posten wellicht
Succes
En ik heb zojuist 130981 punten geupload!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Daar zijn de livestats voor , zie signature van Chris.nl
Helaas heeft niet iedereen die stats ge-uploadm dus het resultaat is maar beperkt zichtbaar...
Ik ga bijna flushenFaddcit geeft 143012 punten aan...
Ik blijf lekker op tot de eerste update, morgen toch vrijquote:
Sommigen van ons hebben vlak na 0:00 geflushed.. we zitten nu al bijna op de 1 miljoen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:20 schreef okee6 het volgende:
Ik heb volgens FAD Spy voorlopig 65293 op te laden, maar daar gaat een hoop vanaf, denk dat er ruim de helft van overblijft. Een langere job gaat het niet tijdig halen zo te zien, maar er komen vannacht nog wel wat puntjes bij, daarom wacht ik nog even met flushen.
Het is wel leuk om vast een beetje de tussenstand te zien.
Klopt niet helemaal volgens mij, bij de mensen waar 'uploaded' staat en waar 'completed' niet op 0 staat hebben niet geupload maar hebben die optie aangezet om upload stats te laten zien...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:27 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Sommigen van ons hebben vlak na 0:00 geflushed.. we zitten nu al bijna op de 1 miljoen..
http://145.85.114.115/users/i142418/fokschaap/
en dat met maar 14 mensen, die nog niet eens de helft geflushed hebben![]()
Iedereen slaapt denk ik, maar ik vermoed dat we in de loop van de dag toch wel een flinke score gaan neerzetten....quote:
Oeh! Oeh! Ik weet het!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:10 schreef devzero het volgende:
Ben benieuwd wat mijn 1628 jobs gaan doen.
Mijn schatting aan het begin was 4M5. De 5M gaat misschien nog wel lukken, maar veel meer niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:54 schreef mcintosh het volgende:
Ik denk dat de overall score.... 7.568.322 wordt
Die 7+ miljoen was overall he, niet voor ons alleen, dat lijkt me vrijwel onmogelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn schatting aan het begin was 4M5, de 5M gaat misschien nog wel lukken, maar veel meer niet.
Dan is 7M wel weer erg laag hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 03:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Die 7+ miljoen was overall he, niet voor ons alleen, dat lijkt me vrijwel onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |