Kan het misschien iets rustiger ik probeer te slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:26 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Whoe-hoi!
* kanon afschiet
is dit de stilte voor de storm??![]()
Ik ben benieuwd hoe nauwkeurig dat is. Ik zie dat ik een aantal korte jobs in mijn queue heb gekregen en hoop dat mijn voorspelling van 1650/job nog goed gaat.quote:2627157
Zal wel een tikkie lager uitvallen.. 'k weet niet of alle bakken wel 24/ 7 fad draaien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef devzero het volgende:
van live.fokschaap.nl
[..]
Ik ben benieuwd hoe nauwkeurig dat is. Ik zie dat ik een aantal korte jobs in mijn queue heb gekregen en hoop dat mijn voorspelling van 1650/job nog goed gaat.
Nou, de 2,5M halen de liveschaapies zeker wel tegen maandag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef devzero het volgende:
van live.fokschaap.nl
[..]
Ik ben benieuwd hoe nauwkeurig dat is. Ik zie dat ik een aantal korte jobs in mijn queue heb gekregen en hoop dat mijn voorspelling van 1650/job nog goed gaat.
Roep dat maar niet te hard! Faddcit zit er soms ( vaak ) lelijk naast. Ik 'reken' op een 2 miljoen van de live stats mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nou, de 2,5M halen de liveschaapies zeker wel tegen maandag.
Bij de vorige mf had ik 500 jobs die 800K opleverden (eigenlijk 500 + 300 jobs, maar daar zullen we het niet over hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Chris.nl het volgende:
Trouwens.. volgens jou gemiddelde zou het 1.4M zijn.
Ben benieuwd, hoeveel pc's zijn dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:01 schreef joosd het volgende:
en mijn club kudde begint sinds deze week actief te worden![]()
Dank je.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:50 schreef devzero het volgende:
Bij deze wil ik Fjolle ook even sterkte wensen op de 12de met het updaten van de certificaten.
Maar er staan nu al 2,5M op het tellertje. Dus hebben we nog tot maandag voor allerlei bonuspunten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard! Faddcit zit er soms ( vaak ) lelijk naast. Ik 'reken' op een 2 miljoen van de live stats mensen
* 1-of-6Billion rekent op een "2 million molecules" certificaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Maar het zal wel lukken hoor. Ik hoop alleen dat ik alle schaapjes in mijn geheugen heb dan en dat ik niemand per ongeluk vergeet ofzo. Mocht het zo zijn, meld dat dan even hier aub. Hiernaast doe ik normaal maar 1 update per dag ('s ochtens), dus het kan ook zijn dat je er de volgende dag wel tussen staat.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Zal wel een tikkie lager uitvallen.. 'k weet niet of alle bakken wel 24/ 7 fad draaien.
Trouwens.. volgens jou gemiddelde zou het 1.4M 2.1M zijn.
Nog een paar dagen.......![]()
Toch is het wel grappig, een verschil van 0.7M tussen wat mijn statistieken zouden voorspellen voor live en faddict. Zou faddict bij mij dan 3M voorspellenquote:
Is dat van computer(s) die 24/7 aanstaan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef Anitra het volgende:
Ik zat toch met oktober in mijn hoofd
Is maar goed dat ik eerst ff kom kijken
Overigens jobs klaar staan nu. Vanaf 23 september dus zelfs voor mij is dat flink wat
goede vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoeveel pc's zijn dat?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef Anitra het volgende:
Ik zat toch met oktober in mijn hoofd
Is maar goed dat ik eerst ff kom kijken
Overigens jobs klaar staan nu. Vanaf 23 september dus zelfs voor mij is dat flink wat
Ja de mijne staat 24/7 aan en heb een CPU (schrik niet hijs laagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Is dat van computer(s) die 24/7 aanstaan?
Je bedoelt dat je liever ziet dat er geflushed wordt tussen 19:00 en 22:00 zodat de punten pas op het laatste moment in de stats komen, en andere teams dan DPC niet meer de kans hebben om ook de hekken los te gooien en de nr 1 plek in te pikkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:27 schreef mcintosh het volgende:
Moeten we nog afspreken dat we niet te vroeg flushen over 4 dagen? Zodat een tegenreactie bemoeilijkt wordt...?
de russen waren al op de hoogte heb ik ergens op GoT gelezen en FreeDC zal weinig reserve hebben ivm hun Gauntlet dus ik denk dat het niet veel zin heeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:42 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je liever ziet dat er geflushed wordt tussen 19:00 en 22:00 zodat de punten pas op het laatste moment in de stats komen, en andere teams dan DPC niet meer de kans hebben om ook de hekken los te gooien en de nr 1 plek in te pikken![]()
Lijkt me een goed idee, maar ik denk dat het weinig uithaalt, mochten er teams zijn die de DPC verjaardagsflush willen ver*** dan zijn die allang op de hoogte en aan het sparen.
Ik denk zelf dat het sowieso wel gaat lukken, en de meeste teams DPC ook wel een lolletje gunnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |