quote:
Hopelijk kan je schaapje na de reanimatie weer zwaaienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Mijn übergraas-PC, helaas gisteren plotseling overleden, ga ik vandaag voorzien van een nieuw moederbord. Hopelijk wil de windows-installatie het dan nog even uitzingen tot 11/10. Anders ga ik er alles aan doen om in ieder geval de puntjes te redden.
wie kiep joe up de heightquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:23 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Hopelijk kan je schaapje na de reanimatie weer zwaaien
[afbeelding]
quote:
En je kan altijd na de flush nog een keer die pc opnieuw installeren.. misschien wel dezelfde chipset, maar het zal wel niet exact dezelfde mobo zijn.. misschien dat ie met de juiste drivers het toch iets beter doetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:we grazen weer op volle kracht.
Windows doet het nog zonder morren op het nieuwe MoBo. (Zelfde chipset)
'k Had alleen op een beetje meer rating gehoopt![]()
Ik weet niet wie die 380k erbij gezet heeft, maar die klopt echt niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:53 schreef gateway het volgende:
Ik spaar voor de jubileumflush:
...
# - Bruce117 (al sinds de Record-Megaflush; atm 380k)
...
De 11de flushen zodat DPC de 12de kan genieten van alle overzichtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:31 schreef devzero het volgende:
Onvervalste tvp.
Wanneer gaan we nou flushen, de 12de?
Maar goed dat ik dit lees trouwens, ik dacht de 15dequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:35 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
De 11de flushen zodat DPC de 12de kan genieten van alle overzichten
tvp
whatpulse is geen DC project en daarom ook geen DPC project.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:37 schreef sk888er het volgende:
ik stem voor![]()
http://www.whatpulse.org/
whatpulseen anders blijf ik gwoon bij fad
dat registreerd je toetsaanslagen en muisklikken
alleen zit er al een fok team bij.... maar geen fokschaap![]()
http://forum.fok.nl/topic/759328
Doen!Doen!Doen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarom probeer ik systeembeheer ook een beetje aan mijn kant te houden: ontslag == land verlaten.
Ik weet dat ik zelf begonnen ben even voor de stampede, op 31 mei.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:45 schreef mcintosh het volgende:
Wat is onze oprichtingsdatum eigenlijk?
Het eerste topic dateert van 2 juli 2005. Maar voor die tijd zijn we nog begonnen met de stampede.
En het rare is dat we lang voor die tijd al in de fad.qik stats voorkomen..
Zelfs al vanaf maart 2005Komt dat misschien omdat er leden in Fokschaap zitten die al heel lang bij DPC zitten?
Hoe dan ook, welke datum houden we aan. Datum eerste topic?
Stats worden terugberekend aan fr hand van de huidige lidmaatschappen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:45 schreef mcintosh het volgende:
En het rare is dat we lang voor die tijd al in de fad.qik stats voorkomen..
Zelfs al vanaf maart 2005Komt dat misschien omdat er leden in Fokschaap zitten die al heel lang bij DPC zitten?
2 juli lijkt me een prima oprichtingsdatum hoor. Je kunt natuurlijk ook de dag nemen dat de naam fokschaap is voorgesteld, maar 1ste topic is wel een mooie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:45 schreef mcintosh het volgende:
Wat is onze oprichtingsdatum eigenlijk?
Het eerste topic dateert van 2 juli 2005.
Ik zal er eentje tussen stoppen van jequote:
Dank jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal er eentje tussen stoppen van je
Dat heeft een andere oorzaak, had een spoedklus dus moest mijn testcluster daarvoor inzetten. Is er nu mee klaar dus punten moeten straks weer binnenlopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef mcintosh het volgende:
Je merkt wel dat nu ook dukebox volledig zijn puntjes binnen houdt, maar de rest van de schaapjes houdt de score nog redelijk op niveau, in ieder geval staan we nog steeds 1e daily
wat een zondequote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:09 schreef Roeji het volgende:
Ik spaar niet meer mee, ben 19 jobs kwijt die klaar stonden voor de upload. (weer een pc crash gehad een week geleden, weet nu wel wat t is - active sync). Ik laat fad wel weer gewoon doordraaien sinds vandaag. Maar geen gespaar meer van deze kant.
euhm? en neemt ie dan klaarstaande jobs gewoon mee?? ik w8 wel tot na de megaflush, en installeer dan de nieuwe versie! gaat er ook niks mis!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:44 schreef Eronymus het volgende:
<pling><plong> Mededeling:
***** UPDATE FADdict v.0.0.8.2 *****
Installer (with VBruntime-files) of EXE-only
Oa het niet sluiten van de connectie na verzenden naar de ftp-server is gefixed. alle fixes leesvoer.
Mededeling 2:
Zijn er schaapjes die 2jobs tegelijk runnen met HT en FADdict hebben draaien??
Zo ja; is de cpu rating van de crunching jobs in het main window van faddict hetzelfde als de CPU linksonder?
***Einde mededeling*** en graas maar lekker door![]()
faddict leest alleen dingen uit en verstuurt niets qua jobsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:10 schreef gateway het volgende:
[..]
euhm? en neemt ie dan klaarstaande jobs gewoon mee?? ik w8 wel tot na de megaflush, en installeer dan de nieuwe versie! gaat er ook niks mis!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |