niet te vroeg juichen maar ik verwacht dat we rond de 2,5M uitkomen in werkelijkheidquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
OMG. Geen 2, maar bijna 3M voor de liveschaapjes. Onze vakantieflush verbleekt morgen wel heel erg
alleen als je de laatste versie van FADdict gebruikt merk ik netquote:Op maandag 10 oktober 2005 06:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als er morgen geflushed wordt dan laat de live pagina zien hoeveel we nu werkelijk ge-upload hebben
zal hem eind van de middag even installeren of jullie verzoekquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef valing het volgende:
[..]
alleen als je de laatste versie van FADdict gebruikt merk ik net![]()
als iedereen die geen totaal tabel bij zijn node info heeft staan op de stats pagina
even de laatste versie wil installeren
http://wiki.fok.nl/index.php/FADdict vandaag,
dan krijgen we een kloppend resultaat![]()
de volgende mensen dus:
wiqu2
1-of-6billion
attakker
joost2
morpheus_at_work
sk888er
dit lees ik net op tweakers...quote:Kristof
is een Belgisch productBekijk myReact van KristofBerichten: 971
Reg. datum: 12 januari 2002
--------------------------------------------------------------------------------
Mag ik nog even verwittigen voor FaD?
De statstijden van FaD lopen niet gelijk met onze tijdsrekening.
Om mee te tellen voor de MF, moeten de punten voor FaD geflusht worden voor 20u
en je kan best een veiligheidsmarge inbouwen (dus om zeker te zijn, probeer te flushen voor 19u ofzo)
Kristof is lid van de Belgische tak der Cureseekers
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Waarbij?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:50 schreef Jumparound het volgende:
hey, ik hoor er ook bij!
AH, 't is geregeld!quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef valing het volgende:
[..]
alleen als je de laatste versie van FADdict gebruikt merk ik net![]()
als iedereen die geen totaal tabel bij zijn node info heeft staan op de stats pagina
even de laatste versie wil installeren
http://wiki.fok.nl/index.php/FADdict vandaag,
dan krijgen we een kloppend resultaat![]()
de volgende mensen dus:
wiqu2
1-of-6billion
attakker
joost2
morpheus_at_work
sk888er
Dat betekent toch gewoon dat alles al goed staat bij jouquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:01 schreef Jumparound het volgende:
aardbij!
bij het nodes lijstje...
En ik ben ingehaald door lynx
Ik interperteerde de post verkeerdquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:11 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dat betekent toch gewoon dat alles al goed staat bij jou![]()
Hoe laat dan? Hoe laat danquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:49 schreef Jumparound het volgende:
Nog maar een paar uur ElsaB
Vannacht gelijk flushen
Vorige keer zijn we vanaf 24.00 uur meteen gaan flushen en dat ging goed. Dus neem ik aan dat dat nu ook weer zo gaat zijn.quote:
Heb je alleen de .exe file gedaan of de complete installer?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:22 schreef wiqu2 het volgende:
ik probeer faddict weer te installe... ja ik heb men win xp opnieuw moeten installe...
maar nu geeft ie dat er bepaalde system files out of date zijn.. ik heb effe gekeken maar geen nieuwe files kunnen vinden het ging om wininet.dll en verise nummer v. 6.00.2600.0000 is er iemand die zo snel een oplossing weet?
ja alleen er staat nog geen totaal rij bij de node information.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:36 schreef sk888er het volgende:
der staat nu node information bij, is dat nu goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |