quote:Heb een kans gezien en benut..
koffiejuffrouw komt zo toch langs??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:42 schreef Roy2001 het volgende:
Hmssss vrij KLOTE. dinsdagochtend 9:42 op je werk
En botergeil zijn !
jaja, was al bekend hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
Het grote geilheidstopic deel 56
Hier verder, deze heeft nl id #762360, terwijl de bovenstaande 762359 heeft
Het grote geilheidstopic deel 56 *sopsop*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gaan we nu weer geilen???
niets zo nauw als je eigen klauw???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:06 schreef Priyantha het volgende:
owja
uhmmm tsja ik heb mij iig vanochtend al weer ruimschoots vermaakt
met een knipoogje...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
was ik me niet van bewust... streber![]()
hoort er wel bij op het werk hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
daar word ik/jij natuurlijk niet geil van![]()
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ja duidelijk,
ik heb er ook last van
maar hoort het ook in het geilheidstopic![]()
stfu toch nerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
Het grote geilheidstopic deel 56
Hier verder, deze heeft nl id #762360, terwijl de bovenstaande 762359 heeft
dat snap ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
neeze meldde alleen waar ze heen was gok ik
only if you come here RIGHT NOW and make sweet sweet love with mequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef Talietje het volgende:
[..]
only if you come here RIGHT NOW and make sweet sweet love with me
![]()
Echt niet... kan iemand me even een heet smsje sturen??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
daar word ik/jij natuurlijk niet geil van![]()
Hi VM!quote:
Klinkt net of ik de boosdoener benquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hi VM!![]()
Het topic leeft weer zie ik!![]()
Alweer een fusiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
We kunnen opzich ook het Centraal Slowchattopic volmaken, en dan deze 2 topics mergen; oftewel GHT en SC in 1
En mij ook! Fuck fusies!!quote:
Laten we ons dan gauw stilhoudenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:07 schreef Misstique het volgende:
Zolang we geen commentaar krijgen van mods, gewoon door blijven gaan zo!![]()
Me too.. maar t gros van de singles zit nu in USGC en de oud-gedienden aldaar hebben ons wel een redelijk warm welkom gegevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik voel me nog een beetje ontheemd.. en jij??
Heyyyy Razor!quote:
Haha, vanavond staat m'n MSN weer aanquote:
Good to know, weet alleen niet of ik al te lang online ben..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Haha, vanavond staat m'n MSN weer aan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Haha, vanavond staat m'n MSN weer aan
ik heb wel afgeleerd om overal geil van te wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mietje! een echte kerel wordt overal geil van![]()
Is wel vrij uniek jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen idee of het bijzonder is, maar toch
Timesharing?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal eens kijken of er dan ook wat op mijn msn gebeurt![]()
goh, is dat af te lerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb wel afgeleerd om overal geil van te worden
Blijkbaar wel, kijk maar naar PieterCKquote:
Nu snap ik met wat voor cursus die druk bezig isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, kijk maar naar PieterCK![]()
hhm heb dit topic nog bijna niks gezegt en toch word ik erbij gehaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu snap ik met wat voor cursus die druk bezig is![]()
Je bent gewoon een boeiend gespreksonderwerp Pieter!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm heb dit topic nog bijna niks gezegt en toch word ik erbij gehaald![]()
en nee ben met cursussen voor mijn werk bezig, projectmanagement hoor...
Duidelijk! Dan hou ik Razorfish wel helemaal voor mezelf!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben niet deelbaar, het is alles of niets![]()
voordeel dat ik daar geen hol van geloofquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent gewoon een boeiend gespreksonderwerp Pieter!![]()
en hij hapt zo heerlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent gewoon een boeiend gespreksonderwerp Pieter!![]()
Hij maakt t me gewoon te makkelijk ja..quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Duidelijk! Dan hou ik Razorfish wel helemaal voor mezelf!![]()
Eigenlijk is er geen eer aan te behalen.... maar het sleurt mij heerlijk door mijn werk heenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij maakt t me gewoon te makkelijk ja..![]()
hhm zeg wel niks meer als jullie dat niet willenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk is er geen eer aan te behalen.... maar het sleurt mij heerlijk door mijn werk heen![]()
Als ik zeg dat ik meer Pieter wil word ik ook al niet geloofdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm zeg wel niks meer als jullie dat niet willen![]()
Integendeel! Don't stop!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm zeg wel niks meer als jullie dat niet willen![]()
Kans voorbij laten gaan meiskequote:
Gelukkig maar!quote:
Kzal je ff toevoegenquote:
ja maar jouw aanwezigheid wordt ook enorm op prijs gesteldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Weekender het volgende:
Tis wel druk hier!
Euh.. nee? Ik had je iig nog niet in m'n lijst staan.quote:
Stoer!!!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euh.. nee? Ik had je iig nog niet in m'n lijst staan.
Nu wel!![]()
Oke, dat kan ik dus op 2 verschillende manieren opvatten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja maar jouw aanwezigheid wordt ook enorm op prijs gesteld![]()
Cursus begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef Weekender het volgende:
[..]
Oke, dat kan ik dus op 2 verschillende manieren opvatten.![]()
A. wel
B. niet
ze denken dat we een kliek zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:28 schreef Misstique het volgende:
We doen iets fout VM..
We jagen alle mannen weg..![]()
dank jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je bent welkom!!![]()
En ook deze keer is het niet cynisch!!!
Ik niet, kga ook weer m'n nest inquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dank je![]()
hebben de dames dit keer dan misschien wel grappig nieuws?
of iets anders leuks te vertellen?
![]()
hier was een mega-storingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:19 schreef Roellie80 het volgende:
en toen was iedereen weer weg
stormlooptopique![]()
Jaja, beetje uitgerust zijn voor vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik niet, kga ook weer m'n nest in![]()
Ik niet veel ben ik bang, niet in mijn huidige staatquote:
Aw... dan krijg je gewoon een hele dikke knuffel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik niet veel ben ik bang, niet in mijn huidige staat![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Aw... dan krijg je gewoon een hele dikke knuffel!![]()
Ik zag t alquote:
verwacht je dat het zo'n sopboel wordt dan ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
wacht nog even op een telefoontje van de krant en dan is het soppen maar!!!![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:16 schreef coz het volgende:
[..]
verwacht je dat het zo'n sopboel wordt dan ?
oo, een man in actie....quote:
dan vertel ik maar niet dat je dan aan mij een goede hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:43 schreef coz het volgende:
zal maar niet te hard zeggen dat ik er graag een sopzooitje van maak dan![]()
deed je de kama sutra van de wurgsex of zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef coz het volgende:
ach , na die ene bijnadood ervaring kijk ik wel klein beetje beter uit.. dus dat kun je rustig vertellen
(im not kidding here
! )
*edit , alsin niet in een dusdanige positie gaan zitten dat je wel kan likken maar niet kan bewegen ... dont ask enzo!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gooit er even een stelling in:
Een goede beurt is beter dan acht uren slaap
roept u maar....
Helemaal eens!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gooit er even een stelling in:
Een goede beurt is beter dan acht uren slaap
roept u maar....
dan moeten we samen die conditie maar weer opbouwenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:53 schreef coz het volgende:
hoewel ik me graag zou onthouden van commentaar met gemompel over uitdaging ga ik dat ook doen , want ik heb hier al te lang geen uhm .. conditietraining gehad om het waar te maken![]()
,
![]()
dont get me wrong on said joke, ik kom een heel eind maar niet met alleen een ding zegmaar![]()
probeer het eens met een beurtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef coz het volgende:
over opbouwen gesproken , ik ga zo mijn slaaptekort afbouwen![]()
welterusten![]()
jup , beetje oefenen op tantra ... maaruh ..hoe weet jij dat nou weerquote:
Tss, ben niets voor niets een manquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:16 schreef coz het volgende:
[..]
jup , beetje oefenen op tantra ... maaruh ..hoe weet jij dat nou weer
Who gives a fuckquote:
dan verwacht ik vrijdag een zeer uitgebreid verslag van jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
Who gives a fuck....
mên over fucken gesproken... ik mag donderdag weer
bedoelde het zonder 2 handenquote:
geen van beide valt natuurlijk echt onder echte goede! sexquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
linkerhand en rechterhand zeker???![]()
Denk je dat nou echtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan verwacht ik vrijdag een zeer uitgebreid verslag van je![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:26 schreef belusting het volgende:
wat heb je een prachtige avatar, Vikingsmeisje, blijf er naar staren![]()
helaas... stap pas zaterdag in het vliegtuigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Zal je niet veel doen zeker, vandaag![]()
haha OEPS ik begreep 'm verkeerdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:44 schreef belusting het volgende:
[..]
helaas... stap pas zaterdag in het vliegtuig
voor vakantie of voor je werk??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:44 schreef belusting het volgende:
[..]
helaas... stap pas zaterdag in het vliegtuig
zie je, daar ga je al....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:45 schreef belusting het volgende:
[..]
haha OEPS ik begreep 'm verkeerd
naja
moet eigenlijk heel veel doen, maar heb zin in wat ik zie![]()
ik maak werk van mijn vakantieliefequote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
voor vakantie of voor je werk??
Zo!! das stoer!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:54 schreef belusting het volgende:
[..]
ik maak werk van mijn vakantieliefe
Enns, in Oostenrijk. Ligt vlakbij Linz. echt zo'n zin inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo!! das stoer!
En waar gaat de reis naar toe?
Ja, kan ik me voorstellen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:10 schreef belusting het volgende:
[..]
Enns, in Oostenrijk. Ligt vlakbij Linz. echt zo'n zin in![]()
dank jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen...![]()
(en ik hoop voor je dat heet wordt wat je hoopt dat het wordt)
tja maar je moet watquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
Een echte afstandrelatie om 't zo maar te zeggen
Ik wil mijn schouder wel aan bieden om straks op uit te huilen, maar we gaan nu even niet negatief denken... Dus Oostenrijk, ga je haar schaken? Of blijf je daar dan??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:23 schreef belusting het volgende:
[..]
dank je![]()
tja ze wilde eigenlijk gewoon een leuke tijd hebben, maar ja ik had echt zoiets van 'dit is het!' (klikt zo goed en is heel relaxed en ze is net zo BI als ik en heel open), dus ik ga haar hart veroveren![]()
of in een klif springen![]()
Denk dat dat laatste heel erg belangrijk is!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:31 schreef belusting het volgende:
[..]
tja maar je moet wat
het voelt zoals het nog nooit gevoeld heeft, ik vind haar zo lief en ik wil haar helemaal!
desnoods stop ik na mijn bachelor, en doe ik een master in Linz.
maar eerst natuurlijk hopen dat ze een relatie wil
Ik hoop 't ook, wie weet hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:31 schreef belusting het volgende:
[..]
tja maar je moet wat
het voelt zoals het nog nooit gevoeld heeft, ik vind haar zo lief en ik wil haar helemaal!
desnoods stop ik na mijn bachelor, en doe ik een master in Linz.
maar eerst natuurlijk hopen dat ze een relatie wil
oh wat liefquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil mijn schouder wel aan bieden om straks op uit te huilen, maar we gaan nu even niet negatief denken... Dus Oostenrijk, ga je haar schaken? Of blijf je daar dan??
**Slaakt een kreet van verbazing.. Woont namelijk een leuke vent in Haarlem die heel moeilijk doet over het feit dat ie anderhalf uur voor me moet rijdenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:38 schreef belusting het volgende:
[..]
oh wat liefdaar maak ik graag gebruik van als het (hopelijk niet) mis gaat
klinkt paradoxaal maar ik bedoel het goed
tja ik kan met mijn nieuwe bijbaan wel elke maand een weekend die kant op, kijk, ze kan niet zomaar hierheen omdat ze een kind heeft en een baan en zo, maar ik kan wel na de bachelor in oostenrijk een master doen. bovendien is het daar mooier en er is bijna geen wind!
jemig das kut zeg, bah...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
**Slaakt een kreet van verbazing.. Woont namelijk een leuke vent in Haarlem die heel moeilijk doet over het feit dat ie anderhalf uur voor me moet rijden![]()
Ach, ben gelukkig ondeugend genoeg verderquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:44 schreef belusting het volgende:
[..]
jemig das kut zeg, bah...
heej ik moet naar een vergadering en dan naar de belastingdienst (werken), dus ik ehm ehm ik kan pas later weer reageren
was erg aangenaam, vikingsmeisje![]()
blijkbaar de optie 'Icon op andere subsites:' uit staan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hey, wie heeft mij uit het fotoboek geknikkerd?? Ik zie dat fototoestel niet meer staan![]()
Weet zeker dat ik die gisteren heb aangezet, toen ik vannacht keek, was ie er welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
blijkbaar de optie 'Icon op andere subsites:' uit staan?
Jaaa, daar ben ik weerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik die gisteren heb aangezet, toen ik vannacht keek, was ie er wel![]()
Middag alweerquote:
middagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Middag alweer![]()
(laatste reactie ooit)
ja goeiemiddag terugquote:
Huw vreemd iddquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik die gisteren heb aangezet, toen ik vannacht keek, was ie er wel![]()
Ik kon even niet posten, de baas keek me steeds op de vingersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:27 schreef coz het volgende:
dat was geen post om dit topic dood te laten gaan ...
* slagroom koud zet
* kaarsjes aansteekt
ik moet zelf weg , letten jullie even op elkaar en op de kaarsen ?
het is bijna donderdagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:12 schreef Talietje het volgende:
ja poep ik zag em vanmiddag al
nou stfu en weer geile chat pret
* Talietje jat de slagroomquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:27 schreef coz het volgende:
dat was geen post om dit topic dood te laten gaan ...
* slagroom koud zet
* kaarsjes aansteekt
ik moet zelf weg , letten jullie even op elkaar en op de kaarsen ?
I knowquote:
Met kaarsje kan je ook leuke dingen doen, hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje jat de slagroom*leuke ideetjes krijgt
*
[..]
I know![]()
daar heb ik zo weer mijn speeltjes voorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met kaarsje kan je ook leuke dingen doen, hoor!![]()
Je moet nog veel leren...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef Talietje het volgende:
[..]
daar heb ik zo weer mijn speeltjes voor
hihi ja kaarsvet doet kut zeer op mn tere huidjequote:
stfu daar heb jij hopelijk geen weet vanquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:13 schreef Talietje het volgende:
[..]
stfu daar heb jij hopelijk geen weet vananders moet ik je even komen lens meppen
Ben jij dat op MSN die nu vraagt of ik ook cursussen geefquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef Sjowhan het volgende:
misschien moeten we haar eens uitnodigen anders
neequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben jij dat op MSN die nu vraagt of ik ook cursussen geef![]()
Maar goed dan dat je mijn vriendje niet bent, dat ging zo tegen je gebruikt wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, wat gemsnT ja
Dacht ik nog ff in bed te gaan msnnen, was ik zo moe dat ik slaap gevallen was
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je mijn vriendje niet bent, dat ging zo tegen je gebruikt worden![]()
In het opzicht van, als je tijdens het msn'en al in slaap valt, hoe moet je dan in het echie de aandacht erbij houden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo tegen me gebruikt worden, in wat voor opzich?
Je viel niet bij mij in slaap, dus hoef nog niets tegen je te gebruiken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo tegen me gebruikt worden, in wat voor opzich?
dat lukt me eg wel hoor, als't moet dan hou ik me aandacht er eg wel bijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
In het opzicht van, als je tijdens het msn'en al in slaap valt, hoe moet je dan in het echie de aandacht erbij houden?
En Gütesmörgens!!
goedemorgen!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
In het opzicht van, als je tijdens het msn'en al in slaap valt, hoe moet je dan in het echie de aandacht erbij houden?
En Gütesmörgens!!
Daar kun je zelf vast wel wat aan doenquote:
Hey babe!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:32 schreef razorfish69 het volgende:
Goedemiddag!
Het weekend komt in zicht...
Nog een paar daagjes en je kunt ten uitvoer brengen wat je dirty mind heel de week verzintquote:
Dan moet je wel over een geschikt proefpersoon beschikkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes en je kunt ten uitvoer brengen wat je dirty mind heel de week verzint
Wat had je allemaal in gedachten ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet je wel over een geschikt proefpersoon beschikken![]()
Ik heb bijzonder weinig geile gedachten op dit moment, vraag het me volgende week nog maar squote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat had je allemaal in gedachten ?![]()
Ik doe m'n best...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes en je kunt ten uitvoer brengen wat je dirty mind heel de week verzint
Do share!quote:
Share the fun... Van welke reclame is dat ook alweer? ff vergeten...quote:
iets telecoms?? shit, ik weet het ook niet meerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Share the fun... Van welke reclame is dat ook alweer? ff vergeten...
Ik wil het niet over mijn dag hebben, mijn contract is vandaag beëindigd...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Misstique het volgende:
Gaat weer helemaal nergens over hier![]()
Shit.. dat meen je niet..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil het niet over mijn dag hebben, mijn contract is vandaag beëindigd...![]()
zou tot en met dinsdag, maar ik lever morgen de sleutel al in!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Shit.. dat meen je niet..
Waardeloos meisje.. hoe lang heb je nog?
* knuffel geeft
Balen voor je meis!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zou tot en met dinsdag, maar ik lever morgen de sleutel al in!
Hier worden we ook niet geil van, of is er nog ergens eentje op wie ik het mag afreageren![]()
Eeeejquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |