neequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben jij dat op MSN die nu vraagt of ik ook cursussen geef![]()
Maar goed dan dat je mijn vriendje niet bent, dat ging zo tegen je gebruikt wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, wat gemsnT ja
Dacht ik nog ff in bed te gaan msnnen, was ik zo moe dat ik slaap gevallen was
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je mijn vriendje niet bent, dat ging zo tegen je gebruikt worden![]()
In het opzicht van, als je tijdens het msn'en al in slaap valt, hoe moet je dan in het echie de aandacht erbij houden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo tegen me gebruikt worden, in wat voor opzich?
Je viel niet bij mij in slaap, dus hoef nog niets tegen je te gebruiken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo tegen me gebruikt worden, in wat voor opzich?
dat lukt me eg wel hoor, als't moet dan hou ik me aandacht er eg wel bijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
In het opzicht van, als je tijdens het msn'en al in slaap valt, hoe moet je dan in het echie de aandacht erbij houden?
En Gütesmörgens!!
goedemorgen!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
In het opzicht van, als je tijdens het msn'en al in slaap valt, hoe moet je dan in het echie de aandacht erbij houden?
En Gütesmörgens!!
Daar kun je zelf vast wel wat aan doenquote:
Hey babe!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:32 schreef razorfish69 het volgende:
Goedemiddag!
Het weekend komt in zicht...
Nog een paar daagjes en je kunt ten uitvoer brengen wat je dirty mind heel de week verzintquote:
Dan moet je wel over een geschikt proefpersoon beschikkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes en je kunt ten uitvoer brengen wat je dirty mind heel de week verzint
Wat had je allemaal in gedachten ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet je wel over een geschikt proefpersoon beschikken![]()
Ik heb bijzonder weinig geile gedachten op dit moment, vraag het me volgende week nog maar squote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat had je allemaal in gedachten ?![]()
Ik doe m'n best...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes en je kunt ten uitvoer brengen wat je dirty mind heel de week verzint
Do share!quote:
Share the fun... Van welke reclame is dat ook alweer? ff vergeten...quote:
iets telecoms?? shit, ik weet het ook niet meerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Share the fun... Van welke reclame is dat ook alweer? ff vergeten...
Ik wil het niet over mijn dag hebben, mijn contract is vandaag beëindigd...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Misstique het volgende:
Gaat weer helemaal nergens over hier![]()
Shit.. dat meen je niet..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil het niet over mijn dag hebben, mijn contract is vandaag beëindigd...![]()
zou tot en met dinsdag, maar ik lever morgen de sleutel al in!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Shit.. dat meen je niet..
Waardeloos meisje.. hoe lang heb je nog?
* knuffel geeft
Balen voor je meis!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zou tot en met dinsdag, maar ik lever morgen de sleutel al in!
Hier worden we ook niet geil van, of is er nog ergens eentje op wie ik het mag afreageren![]()
Eeeejquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |