ik heb wel afgeleerd om overal geil van te wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mietje! een echte kerel wordt overal geil van![]()
Is wel vrij uniek jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen idee of het bijzonder is, maar toch
Timesharing?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal eens kijken of er dan ook wat op mijn msn gebeurt![]()
goh, is dat af te lerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb wel afgeleerd om overal geil van te worden
Blijkbaar wel, kijk maar naar PieterCKquote:
Nu snap ik met wat voor cursus die druk bezig isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, kijk maar naar PieterCK![]()
hhm heb dit topic nog bijna niks gezegt en toch word ik erbij gehaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu snap ik met wat voor cursus die druk bezig is![]()
Je bent gewoon een boeiend gespreksonderwerp Pieter!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm heb dit topic nog bijna niks gezegt en toch word ik erbij gehaald![]()
en nee ben met cursussen voor mijn werk bezig, projectmanagement hoor...
Duidelijk! Dan hou ik Razorfish wel helemaal voor mezelf!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben niet deelbaar, het is alles of niets![]()
voordeel dat ik daar geen hol van geloofquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent gewoon een boeiend gespreksonderwerp Pieter!![]()
en hij hapt zo heerlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent gewoon een boeiend gespreksonderwerp Pieter!![]()
Hij maakt t me gewoon te makkelijk ja..quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Duidelijk! Dan hou ik Razorfish wel helemaal voor mezelf!![]()
Eigenlijk is er geen eer aan te behalen.... maar het sleurt mij heerlijk door mijn werk heenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij maakt t me gewoon te makkelijk ja..![]()
hhm zeg wel niks meer als jullie dat niet willenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk is er geen eer aan te behalen.... maar het sleurt mij heerlijk door mijn werk heen![]()
Als ik zeg dat ik meer Pieter wil word ik ook al niet geloofdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm zeg wel niks meer als jullie dat niet willen![]()
Integendeel! Don't stop!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm zeg wel niks meer als jullie dat niet willen![]()
Kans voorbij laten gaan meiskequote:
Gelukkig maar!quote:
Kzal je ff toevoegenquote:
ja maar jouw aanwezigheid wordt ook enorm op prijs gesteldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Weekender het volgende:
Tis wel druk hier!
Euh.. nee? Ik had je iig nog niet in m'n lijst staan.quote:
Stoer!!!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euh.. nee? Ik had je iig nog niet in m'n lijst staan.
Nu wel!![]()
Oke, dat kan ik dus op 2 verschillende manieren opvatten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja maar jouw aanwezigheid wordt ook enorm op prijs gesteld![]()
Cursus begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef Weekender het volgende:
[..]
Oke, dat kan ik dus op 2 verschillende manieren opvatten.![]()
A. wel
B. niet
ze denken dat we een kliek zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:28 schreef Misstique het volgende:
We doen iets fout VM..
We jagen alle mannen weg..![]()
dank jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je bent welkom!!![]()
En ook deze keer is het niet cynisch!!!
Ik niet, kga ook weer m'n nest inquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dank je![]()
hebben de dames dit keer dan misschien wel grappig nieuws?
of iets anders leuks te vertellen?
![]()
hier was een mega-storingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:19 schreef Roellie80 het volgende:
en toen was iedereen weer weg
stormlooptopique![]()
Jaja, beetje uitgerust zijn voor vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik niet, kga ook weer m'n nest in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |