Tss, ben niets voor niets een manquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:16 schreef coz het volgende:
[..]
jup , beetje oefenen op tantra ... maaruh ..hoe weet jij dat nou weer
Who gives a fuckquote:
dan verwacht ik vrijdag een zeer uitgebreid verslag van jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
Who gives a fuck....
mên over fucken gesproken... ik mag donderdag weer
bedoelde het zonder 2 handenquote:
geen van beide valt natuurlijk echt onder echte goede! sexquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
linkerhand en rechterhand zeker???![]()
Denk je dat nou echtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan verwacht ik vrijdag een zeer uitgebreid verslag van je![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:26 schreef belusting het volgende:
wat heb je een prachtige avatar, Vikingsmeisje, blijf er naar staren![]()
helaas... stap pas zaterdag in het vliegtuigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Zal je niet veel doen zeker, vandaag![]()
haha OEPS ik begreep 'm verkeerdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:44 schreef belusting het volgende:
[..]
helaas... stap pas zaterdag in het vliegtuig
voor vakantie of voor je werk??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:44 schreef belusting het volgende:
[..]
helaas... stap pas zaterdag in het vliegtuig
zie je, daar ga je al....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:45 schreef belusting het volgende:
[..]
haha OEPS ik begreep 'm verkeerd
naja
moet eigenlijk heel veel doen, maar heb zin in wat ik zie![]()
ik maak werk van mijn vakantieliefequote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
voor vakantie of voor je werk??
Zo!! das stoer!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:54 schreef belusting het volgende:
[..]
ik maak werk van mijn vakantieliefe
Enns, in Oostenrijk. Ligt vlakbij Linz. echt zo'n zin inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo!! das stoer!
En waar gaat de reis naar toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |