quote:Heb een kans gezien en benut..
koffiejuffrouw komt zo toch langs??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:42 schreef Roy2001 het volgende:
Hmssss vrij KLOTE. dinsdagochtend 9:42 op je werk
En botergeil zijn !
jaja, was al bekend hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
Het grote geilheidstopic deel 56
Hier verder, deze heeft nl id #762360, terwijl de bovenstaande 762359 heeft
Het grote geilheidstopic deel 56 *sopsop*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gaan we nu weer geilen???
niets zo nauw als je eigen klauw???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:06 schreef Priyantha het volgende:
owja
uhmmm tsja ik heb mij iig vanochtend al weer ruimschoots vermaakt
met een knipoogje...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
was ik me niet van bewust... streber![]()
hoort er wel bij op het werk hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
daar word ik/jij natuurlijk niet geil van![]()
neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ja duidelijk,
ik heb er ook last van
maar hoort het ook in het geilheidstopic![]()
stfu toch nerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
Het grote geilheidstopic deel 56
Hier verder, deze heeft nl id #762360, terwijl de bovenstaande 762359 heeft
dat snap ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
neeze meldde alleen waar ze heen was gok ik
only if you come here RIGHT NOW and make sweet sweet love with mequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef Talietje het volgende:
[..]
only if you come here RIGHT NOW and make sweet sweet love with me
![]()
Echt niet... kan iemand me even een heet smsje sturen??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
daar word ik/jij natuurlijk niet geil van![]()
Hi VM!quote:
Klinkt net of ik de boosdoener benquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hi VM!![]()
Het topic leeft weer zie ik!![]()
Alweer een fusiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
We kunnen opzich ook het Centraal Slowchattopic volmaken, en dan deze 2 topics mergen; oftewel GHT en SC in 1
En mij ook! Fuck fusies!!quote:
Laten we ons dan gauw stilhoudenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:07 schreef Misstique het volgende:
Zolang we geen commentaar krijgen van mods, gewoon door blijven gaan zo!![]()
Me too.. maar t gros van de singles zit nu in USGC en de oud-gedienden aldaar hebben ons wel een redelijk warm welkom gegevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik voel me nog een beetje ontheemd.. en jij??
Heyyyy Razor!quote:
Haha, vanavond staat m'n MSN weer aanquote:
Good to know, weet alleen niet of ik al te lang online ben..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Haha, vanavond staat m'n MSN weer aan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Haha, vanavond staat m'n MSN weer aan
ik heb wel afgeleerd om overal geil van te wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mietje! een echte kerel wordt overal geil van![]()
Is wel vrij uniek jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen idee of het bijzonder is, maar toch
Timesharing?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal eens kijken of er dan ook wat op mijn msn gebeurt![]()
goh, is dat af te lerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb wel afgeleerd om overal geil van te worden
Blijkbaar wel, kijk maar naar PieterCKquote:
Nu snap ik met wat voor cursus die druk bezig isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, kijk maar naar PieterCK![]()
hhm heb dit topic nog bijna niks gezegt en toch word ik erbij gehaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu snap ik met wat voor cursus die druk bezig is![]()
Je bent gewoon een boeiend gespreksonderwerp Pieter!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:35 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm heb dit topic nog bijna niks gezegt en toch word ik erbij gehaald![]()
en nee ben met cursussen voor mijn werk bezig, projectmanagement hoor...
Duidelijk! Dan hou ik Razorfish wel helemaal voor mezelf!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben niet deelbaar, het is alles of niets![]()
voordeel dat ik daar geen hol van geloofquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent gewoon een boeiend gespreksonderwerp Pieter!![]()
en hij hapt zo heerlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent gewoon een boeiend gespreksonderwerp Pieter!![]()
Hij maakt t me gewoon te makkelijk ja..quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Duidelijk! Dan hou ik Razorfish wel helemaal voor mezelf!![]()
Eigenlijk is er geen eer aan te behalen.... maar het sleurt mij heerlijk door mijn werk heenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij maakt t me gewoon te makkelijk ja..![]()
hhm zeg wel niks meer als jullie dat niet willenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk is er geen eer aan te behalen.... maar het sleurt mij heerlijk door mijn werk heen![]()
Als ik zeg dat ik meer Pieter wil word ik ook al niet geloofdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm zeg wel niks meer als jullie dat niet willen![]()
Integendeel! Don't stop!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hhm zeg wel niks meer als jullie dat niet willen![]()
Kans voorbij laten gaan meiskequote:
Gelukkig maar!quote:
Kzal je ff toevoegenquote:
ja maar jouw aanwezigheid wordt ook enorm op prijs gesteldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Weekender het volgende:
Tis wel druk hier!
Euh.. nee? Ik had je iig nog niet in m'n lijst staan.quote:
Stoer!!!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euh.. nee? Ik had je iig nog niet in m'n lijst staan.
Nu wel!![]()
Oke, dat kan ik dus op 2 verschillende manieren opvatten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja maar jouw aanwezigheid wordt ook enorm op prijs gesteld![]()
Cursus begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef Weekender het volgende:
[..]
Oke, dat kan ik dus op 2 verschillende manieren opvatten.![]()
A. wel
B. niet
ze denken dat we een kliek zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:28 schreef Misstique het volgende:
We doen iets fout VM..
We jagen alle mannen weg..![]()
dank jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je bent welkom!!![]()
En ook deze keer is het niet cynisch!!!
Ik niet, kga ook weer m'n nest inquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dank je![]()
hebben de dames dit keer dan misschien wel grappig nieuws?
of iets anders leuks te vertellen?
![]()
hier was een mega-storingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:19 schreef Roellie80 het volgende:
en toen was iedereen weer weg
stormlooptopique![]()
Jaja, beetje uitgerust zijn voor vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik niet, kga ook weer m'n nest in![]()
Ik niet veel ben ik bang, niet in mijn huidige staatquote:
Aw... dan krijg je gewoon een hele dikke knuffel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik niet veel ben ik bang, niet in mijn huidige staat![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Aw... dan krijg je gewoon een hele dikke knuffel!![]()
Ik zag t alquote:
verwacht je dat het zo'n sopboel wordt dan ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
wacht nog even op een telefoontje van de krant en dan is het soppen maar!!!![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:16 schreef coz het volgende:
[..]
verwacht je dat het zo'n sopboel wordt dan ?
oo, een man in actie....quote:
dan vertel ik maar niet dat je dan aan mij een goede hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:43 schreef coz het volgende:
zal maar niet te hard zeggen dat ik er graag een sopzooitje van maak dan![]()
deed je de kama sutra van de wurgsex of zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef coz het volgende:
ach , na die ene bijnadood ervaring kijk ik wel klein beetje beter uit.. dus dat kun je rustig vertellen
(im not kidding here
! )
*edit , alsin niet in een dusdanige positie gaan zitten dat je wel kan likken maar niet kan bewegen ... dont ask enzo!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gooit er even een stelling in:
Een goede beurt is beter dan acht uren slaap
roept u maar....
Helemaal eens!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gooit er even een stelling in:
Een goede beurt is beter dan acht uren slaap
roept u maar....
dan moeten we samen die conditie maar weer opbouwenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:53 schreef coz het volgende:
hoewel ik me graag zou onthouden van commentaar met gemompel over uitdaging ga ik dat ook doen , want ik heb hier al te lang geen uhm .. conditietraining gehad om het waar te maken![]()
,
![]()
dont get me wrong on said joke, ik kom een heel eind maar niet met alleen een ding zegmaar![]()
probeer het eens met een beurtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef coz het volgende:
over opbouwen gesproken , ik ga zo mijn slaaptekort afbouwen![]()
welterusten![]()
jup , beetje oefenen op tantra ... maaruh ..hoe weet jij dat nou weerquote:
Tss, ben niets voor niets een manquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:16 schreef coz het volgende:
[..]
jup , beetje oefenen op tantra ... maaruh ..hoe weet jij dat nou weer
Who gives a fuckquote:
dan verwacht ik vrijdag een zeer uitgebreid verslag van jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
Who gives a fuck....
mên over fucken gesproken... ik mag donderdag weer
bedoelde het zonder 2 handenquote:
geen van beide valt natuurlijk echt onder echte goede! sexquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
linkerhand en rechterhand zeker???![]()
Denk je dat nou echtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan verwacht ik vrijdag een zeer uitgebreid verslag van je![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:26 schreef belusting het volgende:
wat heb je een prachtige avatar, Vikingsmeisje, blijf er naar staren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |