Ja, ik snap er niks van. Student cognitieve psychologie, en dan zo'n blinde vlek hebben als het je eigen situatie betreft (oh nee, dat komt wel vaker voor). Die Dido bedient zich van de meest rudimentaire trucjes, en hij rent er met open ogen in....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Idd hij heeft et niet verkloot
hij heeft eigenlijk nooit een kans gehad
dat heeftie trouwens ook aan zichzelf te danken
met z'n verbrijzelde ruggegraat
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:37 schreef Coraatje het volgende:
aan de moeders ik weet dat er na weeen bestaan ,bestaan er ook voor weeen bedoel weeen die even komen, dagen voordat het echt begint?
Lieske was toch d'r pincet kwijt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:44 schreef teun911 het volgende:
Roel kwam terug van de plee, die heeft zichzelf even snel geholpen met zijn pink
Mijn gevoel over Chantal is erg dubbel... Ik erger mezelf enorm aan haar, maar ik geniet ervan zo'n hekel aan iemand te hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
Ingrid kon niet slapen, en wilde eruit.
Nee joh, niet doen, zei Chantal gewoon in bed blijven relaxen.
Ingrid gaat er toch uit, en hoppa Chantal mee, als de dood dat ze iets mist weer
ja, ze is de laatste dagen erg druk met haar kudde bewakenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
Ingrid kon niet slapen, en wilde eruit.
Nee joh, niet doen, zei Chantal gewoon in bed blijven relaxen.
Ingrid gaat er toch uit, en hoppa Chantal mee, als de dood dat ze iets mist weer
Hahahaha,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn gevoel over Chantal is erg dubbel... Ik erger mezelf enorm aan haar, maar ik geniet ervan zo'n hekel aan iemand te hebben.
ze fluisteren ook lijkt 't.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:46 schreef avonne het volgende:
Dido ZENDER OM !!!
Ik niet. Ik geniet pas als Chantal hoort dat zij het is die is weggestemd door het publiekquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn gevoel over Chantal is erg dubbel... Ik erger mezelf enorm aan haar, maar ik geniet ervan zo'n hekel aan iemand te hebben.
Chantal moet gewoon nog een tijd blijven voor de roddels, sensaties en ruzies waar het op uit gaat lopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind Chantal top amusement, alleen al die lach van haar laat me glimlachen, maar ik ben duiiiiidelijk in de minderheid...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geniet pas als Chantal hoort dat zij het is die is weggestemd door het publiek
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:48 schreef robster16 het volgende:
hey ze hebben een idee om de sex van onze tv-schermpjes te weren, tijdens de sex gewoon merknamen schreeuwen! LOL, dat zou ik wel willen zien. Linda rijdend op Roel terwijl beide keihard schreeuwen: "Ikea, Ikea, Philips, Mars, Nuts, Swiffer, Postbank, Mazda, Ford, Ford, Ford"
Ik ben normaal gesproken wel iemand die ook altijd een goeie kant van een persoon kan zien. (zoals bijvoorbeeld bij Tanja, die heeft zo af en toe ook d'r momenten)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geniet pas als Chantal hoort dat zij het is die is weggestemd door het publiek
of als BB de rest eens wat beelden laat zien... gesprekje van Chantal met Ingrid, en een gesprekje met Menno, in zo'n '24' style splitscreenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
Mag Ralph nog stemmen op iemand die definitief op de bank komt trouwens?
Achja, als je van nierstenen houdt....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:48 schreef robster16 het volgende:
[..]
Ik vind Chantal top amusement, alleen al die lach van haar laat me glimlachen, maar ik ben duiiiiidelijk in de minderheid...![]()
quote:
Met een horde mensen bij de poort met megafoonquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Serieus, ik vind die lach echt komisch. Gewoon al het verblijf in t huis waard, die geasfalteerde strot van haarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Achja, als je van nierstenen houdt....![]()
staat me iets bij dat ze zijn keuze nog niet uitgezonden/gestreamd hebben en dus niet bekend is nog...quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met een horde mensen bij de poort met megafoon
" GNA GNA GNA GNA GNA GNA GNA"
Ja dat heb ik ook nooit gesnapt die gast is echt nog niet klaar om als therapeut te gaan werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, ik snap er niks van. Student cognitieve psychologie, en dan zo'n blinde vlek hebben als het je eigen situatie betreft (oh nee, dat komt wel vaker voor). Die Dido bedient zich van de meest rudimentaire trucjes, en hij rent er met open ogen in....
Reken maar van niet, anders hadden ze dat direct wel gedaan. Het risico dat hij Tanja zou noemen was denk ik te groot.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:54 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje gaat kijken of haar mannetje nog een plekkie vrij heeft gelaten in bed
![]()
Zwaar verliefd!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:51 schreef style het volgende:
Leuk als je net zo'n vertrouwelijk gesprek gehad hebt en het wordt gelijk doorgefluisterd![]()
Ah okequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:53 schreef teun911 het volgende:
[..]
staat me iets bij dat ze zijn keuze nog niet uitgezonden/gestreamd hebben en dus niet bekend is nog...
Juist wel. De meeste psychologen/psychiaters zijn zelf ook zwaar gestoord heb ik me wel eens laten vertellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:54 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook nooit gesnapt die gast is echt nog niet klaar om als therapeut te gaan werken
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:52 schreef robster16 het volgende:
[..]
Serieus, ik vind die lach echt komisch. Gewoon al het verblijf in t huis waard, die geasfalteerde strot van haar![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, kan er ook wel om gniffelen, die rochelende buurtwerker....
Dus vanaf nu mag de exit bewoner niet meer stemmen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken maar van niet, anders hadden ze dat direct wel gedaan. Het risico dat hij Tanja zou noemen was denk ik te groot.
na de bevalling weer denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus vanaf nu mag de exit bewoner niet meer stemmen?Wat is dat nou weer dan.
![]()
Was gewoon een eenmalig iets blijkbaar. Heel vreemd, maar zal echt met Tanja te maken hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus vanaf nu mag de exit bewoner niet meer stemmen?Wat is dat nou weer dan.
![]()
'Zwaar gestoord' is misschien wat overdreven, maar een kleine afwijking is inderdaad geen uitzondering.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Juist wel. De meeste psychologen/psychiaters zijn zelf ook zwaar gestoord heb ik me wel eens laten vertellen.
trustequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:57 schreef bemeall het volgende:
Hmmm, echt spannend zal het wel niet worden op de streams
Dus gaan we maar eens de kans aangrijpen om op tijd te gaan slapen...
Truste allemaal![]()
Nou et valt best mee ookal hangt dat ook een beetje af van waar ze werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist wel. De meeste psychologen/psychiaters zijn zelf ook zwaar gestoord heb ik me wel eens laten vertellen.
Ik heb soms de neiging om zwaar te overdrijven om een punt te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Zwaar gestoord' is misschien wat overdreven, maar een kleine afwijking is inderdaad geen uitzondering.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat morgen weer aan Chantal vertellen hoe Roel voor haar door het stof is gekropen
Van Lieske zouden sommigen het vast niet erg vinden als ze een keer ging fluisterenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Mensen die fluisteren heb ik dus echt een verschrikkelijke tyfushekel aan.
Roel of Lieske fluisteren nooit.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was gewoon een eenmalig iets blijkbaar. Heel vreemd, maar zal echt met Tanja te maken hebben.
Ze weten dat het publiek Tanja ook uitkotst, dus 1 keer op de bank en ze ligt eruit.
Mensen die haar al al die weken hebben aangezien en nu op het punt van werpen, zullen massaal voor haar bellen. Denk niet dat daar manipulatie van BB voor nodig is....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was gewoon een eenmalig iets blijkbaar. Heel vreemd, maar zal echt met Tanja te maken hebben.
Ze weten dat het publiek Tanja ook uitkotst, dus 1 keer op de bank en ze ligt eruit.
Daar zit ook weer wat in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Van Lieske zouden sommigen het vast niet erg vinden als ze een keer ging fluisteren
lol die had ik nogsteed op mijn ctrl+cquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:59 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Zou je denken?
Hoe letterlijk zal ze et gaan zeggen dan?
Hmmm, misschien zou je ook cognitieve psychologie moeten studerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb soms de neiging om zwaar te overdrijven om een punt te maken
Gewoon woordelijk... en dat ze zelf heel sterk is geweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:59 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Zou je denken?
Hoe letterlijk zal ze et gaan zeggen dan?
Primeur het eerste couveuse kind in BB!quote:
Zou me niks verbazen eik, dat het toch gaat gebeuren en niet maagzuur blijkt te zijn.quote:
Nou ja je kan et natuurlijk door laten seipelen of letterlijk zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon woordelijk... en dat ze zelf heel sterk is geweest.
Hoe lang is erg lang??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:05 schreef latevogel het volgende:
voor weeen kunnen helaas erg lang duren
dus niet te snel hopen allemaal![]()
ik twijfel ,als ze gewoon maagzuur heeft gaat ze heel snel het bed uit een peukje doen en wat eten ... nu blijft ze zittenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:05 schreef Bamba het volgende:
Hallo, m'n allereerste bericht hier...volg de streams al een tijdje, maar nog nooit hier gereageerd...
Lijkt me trouwens dat Tanja gewoon maagzuur heeft, want ze zit het de hele tijd weg te slikken, voor zover ik dat kon zien...
Waarschijnlijk 'moord en vuurrrr!', die peuk zal ook tijdens de bevalling niet ontbreken....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik verwacht dat Tanja bij de eerste wee al moord en brand schreeuwt, dus het is vast loos alarm
dagen en soms zelfs weken... dus helaas. Voorlopig hoeven de alarmbellen nog niet te gaan rinkelen.quote:
het ziet er echt uit als oefen weeen hoor,en kan behoorlijk pijn doen helaasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik twijfel ,als ze gewoon maagzuur heeft gaat ze heel snel het bed uit een peukje doen en wat eten ... nu blijft ze zitten
edit ze heeft gehuild of ze huilt?
Echt lekker ziet het er in ieder geval niet uit voor dr...kan niet zien of ze huilt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik twijfel ,als ze gewoon maagzuur heeft gaat ze heel snel het bed uit een peukje doen en wat eten ... nu blijft ze zitten
edit ze heeft gehuild of ze huilt?
ach gossie. Zwaar medelijden nu. Vond ruim 1 1/2 week al een ramp.quote:
Daag, dan is voor altijd Dierendag verpestquote:
welkomquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:05 schreef Bamba het volgende:
Hallo, m'n allereerste bericht hier...volg de streams al een tijdje, maar nog nooit hier gereageerd...
Tis haar eerste he. Hele grote kans als ze 's avondsmet de weeen begint dat ze de andere dag nog bezig is hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
Weet je wat leuk is en waar ik al een tijdje aan zit te denken.![]()
Als Tanja s'nachts bevalt, terwijl heel NL gewoon ligt te slapen.Dat de weeën in de loop van de avond beginnen en rond een uur of 5 s'ochtends gaat baren, amper iemand die meekijkt
![]()
ja en ik denk dat ze huilt omdat ze iets voelt wat ze nog niet eerder heeft gevoeld,en zich nu pas realiseert dat ze niemand heeft om het mee te delen terwijl ze best wel "bang" isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:08 schreef latevogel het volgende:
[..]
het ziet er echt uit als oefen weeen hoor,en kan behoorlijk pijn doen helaas
[Dido mode on}quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:10 schreef avonne het volgende:
Waar zit het verstand van die man ?????
Diep treurig in de tuin met Dido, en nu vrolijk lachend met Linda.
Mannetje, mannetje, das toch niet moeilijk kiezen????
Weet ik, maar ik bedoel alleen maar dat als het echt gaat gebeuren, dat het dan in de nacht is, rond 5 uur blijft echt niet iedereen meer wakker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tis haar eerste he. Hele grote kans als ze 's avondsmet de weeen begint dat ze de andere dag nog bezig is hoor.
dat bang izjn kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja en ik denk dat ze huilt omdat ze iets voelt wat ze nog niet eerder heeft gevoeld,en zich nu pas realiseert dat ze niemand heeft om het mee te delen terwijl ze best wel "bang" is
die komt persoonlijk door de geheime deur om de baby terug tedrukken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
Maar Hummie zal er wel een stokje voor steken dat het overdag of s'avonds komt
uhh ik heb 38 uur erover gedaan voor mijn eerste kwam hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel alleen maar dat als het echt gaat gebeuren, dat het dan in de nacht is, rond 5 uur blijft echt niet iedereen meer wakker.![]()
haha, ja dat heeft ze ongetwijfeld contractueel vastgelegd....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
Maar Hummie zal er wel een stokje voor steken dat het overdag of s'avonds komt
midden in de nacht in een huis vol vreemde ,naar de dagboek kamer aan iemand die dara toevallig nachtdiesnts heeft..ik zou het ook zo lang mogenlijk uitzingen tot ik niet meer kon ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:14 schreef GraafD het volgende:
ik heb geen verstand van kinderen krijgen maar als je in die periode iets vreemds voelt dan ga je toch om een dokter vragen of niet ?
Haha, ja ik kan 'm op dit moment op één of andere manier niet uploaden....staat een beetje kaal zo he?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:14 schreef GraafD het volgende:
ik heb geen verstand van kinderen krijgen maar als je in die periode iets vreemds voelt dan ga je toch om een dokter vragen of niet ?
Als ze zich echt niet goed voelt of advies wilt, dan gaat ze er wel om vragenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:14 schreef GraafD het volgende:
Er zijn hier zelfs mensen die al langer hier zijn en geen avatar hebben, dusquote:
Klopt, eigenlijk de hele dagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef NeoDweezil het volgende:
het valt me op dat deze editie de bewoners wel heel veel met de uitzendingen bezig zijn enzo
Ikke niet iig. Als zij gaat beginnen. Weet ik niet hoe snel ikm'n bed in moet komen, als ik iets niet hoef te zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel alleen maar dat als het echt gaat gebeuren, dat het dan in de nacht is, rond 5 uur blijft echt niet iedereen meer wakker.![]()
soms bel je ff naar je moeder of iemand anders die al een kind heeft maar een dokter bellenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:14 schreef GraafD het volgende:
wat ik dus ook zei ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja wil geen zeikerd zijn , over haar vinger zei ze vanmiddag dat ze liever zelf eerst ging dokteren voor ze naar een dokter gaat die haar naar huis kan sturen omdat ze een aanstelster is.
Die vraagt pas hulp of raad aan anderen als ze echt vergaat van de pijn.
de lijst is eindeloos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:14 schreef GraafD het volgende:
Ze hebben inmiddels genoeg materiaal van iedereen om 7 weken te vullen met elke avond een andere BBdeelnemer die zichzelf compleet voor joker zetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Ze praten erover wat er wordt uitgezonden.
Er is heus wel áltijd 1 iemand daar achter de schermen, nu Tanja in de laatste fase van de zwangerschap zit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
midden in de nacht in een huis vol vreemde ,naar de dagboek kamer aan iemand die dara toevallig nachtdiesnts heeft..ik zou het ook zo lang mogenlijk uitzingen tot ik niet meer kon ...
ze moesten eens weten wat hier op fok al allemaal staat van ze gnegnequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Ze praten erover wat er wordt uitgezonden.
niks mis meequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
Er zijn hier zelfs mensen die al langer hier zijn en geen avatar hebben, dus![]()
Is toch logischquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:16 schreef NeoDweezil het volgende:
het valt me op dat deze editie de bewoners wel heel veel met de uitzendingen bezig zijn enzo
Dat zeg ikquote:
Alleen om 'dit' tijd van de dag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:19 schreef -Delta- het volgende:
M'n zinsopbouw is altijd zo lekker waardeloos om dit tijd van de dag, maar dat mag overigens de pret niet drukken
En sommige hopen echt wel op veel aandacht na BB, of het nou gewone tv/radio dingen zijn of al die hoerenblaadjes, ¤¤¤¤quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch logisch
Ze hebben de kans gehad om 4 BB's op TV te bekijken.....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Linda eet een stuk chocolade op en vraagt Roel of hij wat wil.
Roel: "Zit het al in je mond"
Linda: "Sinds wanneer ben jij vies van mijn mond?"
Ja die voelde ik aankomen, maar ik dacht, laat ik Scan ff bezig houdenquote:
ach, dus cholcolade pas ook nog wel in het rantsoen ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Linda eet een stuk chocolade op en vraagt Roel of hij wat wil.
Roel: "Zit het al in je mond"
Linda: "Sinds wanneer ben jij vies van mijn mond?"
Ja, die Rikkurt zei tegen Ralph dat het een gekkenhuis was, ik ben die gast nergens tegengekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
En sommige hopen echt wel op veel aandacht na BB, of het nou gewone tv/radio dingen zijn of al die hoerenblaadjes, ¤¤¤¤![]()
Zal wel op Twente-oost of GroningenZuid te zien zijn ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die Rikkurt zei tegen Ralph dat het een gekkenhuis was, ik ben die gast nergens tegengekomen.
Wat mij opvalt is dat die domme ganzen echt denken dat de hele wereld buiten op ze staat te wachten. Uitnodigingen in 20 talkshows, de playboy, penthouse, cnn op de stoep een eigen tv-show.. Dat terwijl er bijna geen hond naar dit saai zooitje bewoners kijkt! Hummie misschien toch meer bloot uitzenden? Scheelt 300.000 kijkers per uitzending denk ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch logisch
Ze hebben de kans gehad om 4 BB's op TV te bekijken.....
ik dacht eigenlijk dat Rikkert aan het dollen was?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:23 schreef APK het volgende:
Ja, die Rikkurt zei tegen Ralph dat het een gekkenhuis was, ik ben die gast nergens tegengekomen.
sta jij in de supermarkt alle roddelblaadjes te bestuderen danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik voldoe altijd graag aan verwachtingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja die voelde ik aankomen, maar ik dacht, laat ik Scan ff bezig houden![]()
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:24 schreef Coraatje het volgende:
[..]
staat jij in de supermarkt alle roddelblaadjes te bestuderen dan![]()
Die manneblaadjes vragen wel minstens 1 iemand van de dames, dus zo gek is het niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:24 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat die domme ganzen echt denken dat de hele wereld buiten op ze staat te wachten. Uitnodigingen in 20 talkshows, de playboy, penthouse, cnn op de stoep een eigen tv-show.. Dat terwijl er bijna geen hond naar dit saai zooitje bewoners kijkt! Hummie misschien toch meer bloot uitzenden? Scheelt 300.000 kijkers per uitzending denk ik![]()
ik wel hoor in de tijd dat ze net het huis uitkwamen ( bij de kapper)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Ik ben die ex bewoners ook nog nergens tegengekomen hoor..
Oh dat is fijn nieuws!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik voldoe altijd graag aan verwachtingen
Neuh, maar BB1 haalde regelmatig de kranten, zelfs die eerste sufkut die eruit gestemd werd kreeg aandacht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:24 schreef Coraatje het volgende:
[..]
sta jij in de supermarkt alle roddelblaadjes te bestuderen dan![]()
Van 4 heeft er niemand ingestaan volgens mij. Die trend is al gestopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die manneblaadjes vragen wel minstens 1 iemand van de dames, dus zo gek is het niet.
Alleen een tikkie bijdehand en arrogant dat ze het zo bespreken.![]()
Ben ik nu heel fout als ik het feestje van gisteravond ga vergelijken met een BB-fok Meet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dat is fijn nieuws!
Ik kan je dus op de "komers" van de BB-meet zetten![]()
Wie dan, en in welk periodiekquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:26 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik wel hoor in de tijd dat ze net het huis uitkwamen ( bij de kapper)
Oh okequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van 4 heeft er niemand ingestaan volgens mij. Die trend is al gestopt.
Ik heb geen idee, nooit geweest, maar mag toch hopen van niet zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ben ik nu heel fout als ik het feestje van gisteravond ga vergelijken met een BB-fok Meet?
Ik hoop dan ook juist dat ze niet worden gevraagd. Maar leuke speculatie is wel: wie zou het doen??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh oke![]()
Zou ik zo leuk vinden, krijgen ze geen enkele aanbieding, en Ingrid al denken dat ze binnen is![]()
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:27 schreef Loedertje het volgende:
Ben ik nu heel fout als ik het feestje van gisteravond ga vergelijken met een BB-fok Meet?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nooit geweest, maar mag toch hopen van niet zeg![]()
jah heej details weet ik niet meer en waren ook geen kopstukken en is ook wel jaren geleden sinds de laatste bb (heb geen fotografisch geheugen) maar weet wel dat ik ze tegen ben gekomenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wie dan, en in welk periodiek
En wat hadden ze te melden
Ingrid, die heeft al in de Actueel gestaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook juist dat ze niet worden gevraagd. Maar leuke speculatie is wel: wie zou het doen??
Ingrid en Naat gaan opzeker naakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook juist dat ze niet worden gevraagd. Maar leuke speculatie is wel: wie zou het doen??
op welke stream is Tanja?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:27 schreef avonne het volgende:
Tanja heeft kramp of jeuk in de benen. Ik zie haar telkens met een been schudden.
quote:
Dat zal dat ook wel een fantastich kut feest zijn danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
1 en ze is erg onrustig...quote:
da's Joost volgens mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:30 schreef Loedertje het volgende:
1 en ze is erg onrustig...
Het ging toch over deze BBquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah heej details weet ik niet meer en waren ook geen kopstukken en is ook wel jaren geleden sinds de laatste bb
Oke en tot zover het laatste woordje van mijn kant over een BB meetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Melancholietopic 6 Jaar FOK! Deeltje 3
naat is de donald duck playmatequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ingrid en Naat gaan opzeker naakt.![]()
Dido gaat wel voor FHM.![]()
Lieske mag jij vertellen als Lieske-kenner hier![]()
hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:32 schreef GraafD het volgende:
naat is de donald duck playmate
Als ik vanavond hoorde wat ze allemaal wil doen voor geld (de meest gore dingen drinken of eten) dan is de kans vrij groot dat ze ook wel bloot wil poseren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
Lieske mag jij vertellen als Lieske-kenner hier![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
das joost tanja heeft een iets grotere knuffelbeer boven der hoofd hangen![]()
Alleen wat is hetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:31 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht dat het Rob was op de slaapkamerstream..?
Tadaa, een avater![]()
Tanja, ja dahaag, die wordt niet gevraagd zeg, niemand wilt een uitgebaggerde doos zien, sorry hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik vanavond hoorde wat ze allemaal wil doen voor geld (de meest gore dingen drinken of eten) dan is de kans vrij groot dat ze ook wel bloot wil poseren.
Dido doet het niet denk ik, Nathalie ook niet... Ingrid wel. Linda ook. Tanja schijnt echt ook contacten te hebben met Playboy (via BB geregeld), dus
Naat gaat als Nana Lovequote:
Ja, vertel mij wat... Maar BB schijnt voor Tanja contacten met Playboy te hebben gelegd. Heb ik laatst ergens gelezen. Heeft ook hier op fok gestaan. Ik hoop het ook niet, maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja, ja dahaag, die wordt niet gevraagd zeg, niemand wilt een uitgebaggerde doos zien, sorry hoor![]()
misschien betaald BB de advertentie voor de sexboerderij......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
Tanja, ja dahaag, die wordt niet gevraagd zeg, niemand wilt een uitgebaggerde doos zien, sorry hoor![]()
Ja, hij is dus al weer wegquote:
hier uploaden http://img5.picsplace.to/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:31 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht dat het Rob was op de slaapkamerstream..?
Tadaa, een avater![]()
wijzig profiel en dan plaatje uploaden ipv een link er neer gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, hij is dus al weer wegMorgen weer proberen...
't is al laat voor mij geloof ik![]()
Kan ze wel de eerste jaartjes Nikes kopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat... Maar BB schijnt voor Tanja contacten met Playboy te hebben gelegd. Heb ik laatst ergens gelezen. Heeft ook hier op fok gestaan. Ik hoop het ook niet, maar
Ach, wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Ja, vertel mij wat... Maar BB schijnt voor Tanja contacten met Playboy te hebben gelegd. Heb ik laatst ergens gelezen. Heeft ook hier op fok gestaan. Ik hoop het ook niet, maar
welnee ik ben ook een groentje ,en mijn avidinges is voor me gemaakt ik snapte der helemaal niks vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:38 schreef Bamba het volgende:
Ik sla natuurlijk wel een flater hier he als groentje![]()
Geil!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:39 schreef Bamba het volgende:
Hee hij is gelukt (avater) Bedankt!
Dat lukte niet, krijg een blanco pagina...maar hopelijk blijft hij nu wel staan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:37 schreef b0ng het volgende:
[..]
wijzig profiel en dan plaatje uploaden ipv een link er neer gooien.
Jouw benen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:39 schreef Bamba het volgende:
Hee hij is gelukt (avater) Bedankt!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kaas is hard gegaan zegt Sjankwal...... Godver, nu wil ik haar helemaal killen.....![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Rn wie zat er met een blok kaas op schoot, en schranste zich kompleet vol???
Wat een verschrikkelijk viswijf is dat toch!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kaas is hard gegaan zegt Sjankwal...... Godver, nu wil ik haar helemaal killen.....![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
En wie zat er met een blok kaas op schoot, en schranste zich kompleet vol???
dat is het bed van menno, ligt verder niemand in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:42 schreef Bamba het volgende:
Ik probeer er trouwens nu al een hele tijd achter te komen wie er op stream 2 in bed ligt...als er al uberhaupt iemand ligt, kan het moeilijk zien...
Dan ligt daarachter weer Joostquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:43 schreef b0ng het volgende:
[..]
dat is het bed van menno, ligt verder niemand in.
Ah oke...kan me trouwens wel elke keer weer verbazen over hoe geweldig die regie is..is natuurlijk errug interessant een leeg bedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:43 schreef b0ng het volgende:
[..]
dat is het bed van menno, ligt verder niemand in.
Helaas? Kom eens in het roddelbad en vertel eens aan integere Chantal waarom je het woord helaas gebruikt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:43 schreef Bamba het volgende:
..(helaas)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:44 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Dan ligt daarachter weer Joost
niet bij mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:44 schreef BtheBest het volgende:
Héé de helft van mijn beeld is zwart/wit de andere helft kleur (bbstream 2005) meer mensen last van?
hij maakte volgens mij wat te eten klaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Is Roel al een tijd weg? Ik zie hem niet meer.
nightvision hèquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:44 schreef BtheBest het volgende:
Héé de helft van mijn beeld is zwart/wit de andere helft kleur (bbstream 2005) meer mensen last van?
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:44 schreef GraafD het volgende:
rare mensen in dat huis om zo lang op te blijven en naar die verhalen over niks aan te horen![]()
Denk dat ik dat bad maar overslaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Helaas? Kom eens in het roddelbad en vertel eens aan integere Chantal waarom je het woord helaas gebruikt?
Daar is ie weer...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:46 schreef b0ng het volgende:
[..]
hij maakte volgens mij wat te eten klaar.
hij was een pannenkoek aan het eten en nu zie ik hem een shaggie draaienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Is Roel al een tijd weg? Ik zie hem niet meer.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:44 schreef BtheBest het volgende:
deze is scherperquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:43 schreef Bamba het volgende:
Nee, niet mijn eigen benen..(helaas)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:47 schreef BtheBest het volgende:
[..]
In één stream.. helft beeld z/w andere helft kleur
Nee, hier niets misquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:47 schreef BtheBest het volgende:
[..]
In één stream.. helft beeld z/w andere helft kleur
edit: verkeert gelezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
En wie zat er met een blok kaas op schoot, en schranste zich kompleet vol???
wat creatiefquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:47 schreef BtheBest het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_1.21.jpg]afbeelding][/URL]
lol roel is half aan het afsterven???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:47 schreef BtheBest het volgende:
[..]
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_1.21.jpg]afbeelding][/URL]
virusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:47 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Das knapquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:47 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Anders kijk je gewoon hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:47 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Laat maar dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:48 schreef Bamba het volgende:
Maar goed, mijn benen zijn niet zo slank als bij de dame op de foto..en heb natuurlijk niet zulke mooie laarzen, dus vond dit plaatje wat geschikter om te plaatsen![]()
ze had het koud en toen heb ik menno dat vest aan der zien geven,maar dat is al weer effe geleden (toen ze net uit bed kwam)quote:
Die is wel beter ja, heb bij die andere ff goed moeten kijken wat het nu was (of warenquote:
Op die manier... dank jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:50 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze had het koud en toen heb ik menno dat vest aan der zien geven,maar dat is al weer effe geleden (toen ze net uit bed kwam)
Maar voor een man heb je mooie benen hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:48 schreef Bamba het volgende:
Maar goed, mijn benen zijn niet zo slank als bij de dame op de foto..en heb natuurlijk niet zulke mooie laarzen, dus vond dit plaatje wat geschikter om te plaatsen![]()
BB is veel te lief nog, ik protesteer ook steeds tegen dat rantsoen van niks....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:51 schreef BBscanner het volgende:
Ze hebben het nu weer over het zender incident van gisteren. Toch vreemd dat er zo weinig of geen sancties worden uitgedeeld. Alleen het bierflesje incident van Roel is bestraft met het niet draaien van zijn muziek. Vindt BB erg soft.
Het levert leuke tv op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:51 schreef BBscanner het volgende:
Ze hebben het nu weer over het zender incident van gisteren. Toch vreemd dat er zo weinig of geen sancties worden uitgedeeld. Alleen het bierflesje incident van Roel is bestraft met het niet draaien van zijn muziek. Vindt BB erg soft.
Ik gebruik gewoon mediaspy en Windowsmediaspeler de streams zijn toch echt allemaal van dezelfde bron Garnierstreamingmedia. Maakt dus niet uit op welke site je zit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Anders kijk je gewoon hier
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Maakt wel uit hoor, MediaSpy verbaggert de streams.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:53 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mediaspy en Windowsmediaspeler de streams zijn toch echt allemaal van dezelfde bron Garnierstreamingmedia. Maakt dus niet uit op welke site je zit.
jah maar uien pindakaas en brood vond ik weer te extreem ,gewoon maaltje aardappels ,groeten en gehakt en niks extra 'squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:52 schreef Wup het volgende:
[..]
BB is veel te lief nog, ik protesteer ook steeds tegen dat rantsoen van niks....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt wel uit hoor, MediaSpy verbaggert de streams.
Project1.exe geeft veel betere kwaliteit.![]()
Dat wel maar een heftige sanctie zoals bv een week geen tabak voor iedereen lijkt me ook wel een leuke sanctiequote:
Ja da's waar maar et gaat om et overzicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt wel uit hoor, MediaSpy verbaggert de streams.
Project1.exe geeft veel betere kwaliteit.![]()
Waar haal ik project1.exe vandaan... (Lekker standaard naam voor een Visual Basic propjetje trouwens)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met project1 en op gillesdesmit kun je de streams ook goed op full screen bekijken.
is dat niet een delphi progje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:57 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Waar haal ik project1.exe vandaan... (Lekker standaard naam voor een Visual Basic propjetje trouwens)
Die heeft APK wel... Die ik kijk staat dus hier : http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:57 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Waar haal ik project1.exe vandaan... (Lekker standaard naam voor een Visual Basic propjetje trouwens)
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:57 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Die project ga ik ff checkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met project1 en op gillesdesmit kun je de streams ook goed op full screen bekijken.
ik kan der ook redelijk volgen,en ik kom der niet vandaan heb geloof ik niemand die ik niet kan verstaandquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:58 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie nou nooit dat je die bewoners zo slecht kan verstaan? Ik kan zelf Linda heel goed verstaan, omdat ik bij haar uit de buurt kom, maar sommigen praten zo in hun eigen dat ik echt goed moet luisteren om het nog te snappen![]()
-edit- Ik snap dat ik ongeveer de enige ben die Linda wel kan verstaan, dat is dan wel weer uniek![]()
roel soms mompelmompelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:58 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie nou nooit dat je die bewoners zo slecht kan verstaan? Ik kan zelf Linda heel goed verstaan, omdat ik bij haar uit de buurt kom, maar sommigen praten zo in hun eigen dat ik echt goed moet luisteren om het nog te snappen![]()
-edit- Ik snap dat ik ongeveer de enige ben die Linda wel kan verstaan, dat is dan wel weer uniek![]()
Ingrid slikt echt de helft van de woorden in. Die is hopeloos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:58 schreef Bamba het volgende:
Kan iemand de bovenstaande posting ondertitelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik kan der ook redelijk volgen,en ik kom der niet vandaan heb geloof ik niemand die ik niet kan verstaand
Hiero.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:57 schreef BtheBest het volgende:
[..]
http://www.foto-freeware.de/jigsawpuzzler.phpquote:
Moet ik mijn MAVO smiley weer uit de kast trekken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:01 schreef Loedertje het volgende:
Kan iemand de bovenstaande posting ondertitelen
APK?
Spam Alertquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
http://www.foto-freeware.de/jigsawpuzzler.php
Ik kan geen foto's meer uploaden maar met dit programma kan je hele leuke puzzel foto's maken![]()
slaap wel Delta... ze zijn idd. saai nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
Het begint nu echt tè saai worden in het huis, ik ga m'n bedje opzoeken![]()
Als Buik gaat bevallen, dan bellen jullie me wel ff he
Kijkze en trusten voor later allemaal![]()
nu ik er over nadenk die haan versta ik ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:58 schreef Bamba het volgende:
Krijg ik nu net als Menno een waarschuwingquote:
Toen het begon vond ik Menno wel leuk, maar nu:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:10 schreef b0ng het volgende:
menno en linda gaan trik trakken en de rest gaat slapen.
Lieske was ook genoemdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
Er is nog niets gebeurt met de homo verkiezing. Vraag me nog steeds af wat ze ermee doen. Mischien een nominatie ronde? Dan zijn dus Joost Menno en Rob de bankzitters. Of dat ze gevrijwaart worden van nominatie?
Iedereen die een stem heeft is genomineerd... Zo blijft evil Tanja weer lekker buiten schot!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
Er is nog niets gebeurt met de homo verkiezing. Vraag me nog steeds af wat ze ermee doen. Mischien een nominatie ronde? Dan zijn dus Joost Menno en Rob de bankzitters. Of dat ze gevrijwaart worden van nominatie?
Tanja heeft eigen regels, zij is BB.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Over die homoverkiezing... Was het maar zo goed dat Tanja weigerde een reden te geven?
Wel vreemd dat ze Rob koos zonder reden. Ze had een aantal keer in het huis aangegeven dat ze zeker Joost zou kiezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Over die homoverkiezing... Was het maar zo goed dat Tanja weigerde een reden te geven?
dan is Linda ook aardig van haar padje... ik heb haar nog nooit met zo een bordspelletjes zien meedoen;quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:10 schreef b0ng het volgende:
menno en linda gaan trik trakken en de rest gaat slapen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
Truste iedereen![]()
![]()
Ga nog even wat kijken op video, eindelijk de tijd voor.
Daarna nog een Roeltje draaien en slapen![]()
Als ze zouden willen dat ze echt een reden op zou geven en anders een sanctie........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |