http://www.foto-freeware.de/jigsawpuzzler.phpquote:
Moet ik mijn MAVO smiley weer uit de kast trekken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:01 schreef Loedertje het volgende:
Kan iemand de bovenstaande posting ondertitelen
APK?
Spam Alertquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
http://www.foto-freeware.de/jigsawpuzzler.php
Ik kan geen foto's meer uploaden maar met dit programma kan je hele leuke puzzel foto's maken![]()
slaap wel Delta... ze zijn idd. saai nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
Het begint nu echt tè saai worden in het huis, ik ga m'n bedje opzoeken![]()
Als Buik gaat bevallen, dan bellen jullie me wel ff he
Kijkze en trusten voor later allemaal![]()
nu ik er over nadenk die haan versta ik ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:58 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie nou nooit dat je die bewoners zo slecht kan verstaan? Ik kan zelf Linda heel goed verstaan, omdat ik bij haar uit de buurt kom, maar sommigen praten zo in hun eigen dat ik echt goed moet luisteren om het nog te snappen![]()
-edit- Ik snap dat ik ongeveer de enige ben die Linda wel kan verstaan, dat is dan wel weer uniek![]()
Krijg ik nu net als Menno een waarschuwingquote:
Toen het begon vond ik Menno wel leuk, maar nu:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:10 schreef b0ng het volgende:
menno en linda gaan trik trakken en de rest gaat slapen.
Lieske was ook genoemdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
Er is nog niets gebeurt met de homo verkiezing. Vraag me nog steeds af wat ze ermee doen. Mischien een nominatie ronde? Dan zijn dus Joost Menno en Rob de bankzitters. Of dat ze gevrijwaart worden van nominatie?
Iedereen die een stem heeft is genomineerd... Zo blijft evil Tanja weer lekker buiten schot!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:10 schreef BBscanner het volgende:
Er is nog niets gebeurt met de homo verkiezing. Vraag me nog steeds af wat ze ermee doen. Mischien een nominatie ronde? Dan zijn dus Joost Menno en Rob de bankzitters. Of dat ze gevrijwaart worden van nominatie?
Tanja heeft eigen regels, zij is BB.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Over die homoverkiezing... Was het maar zo goed dat Tanja weigerde een reden te geven?
Wel vreemd dat ze Rob koos zonder reden. Ze had een aantal keer in het huis aangegeven dat ze zeker Joost zou kiezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Over die homoverkiezing... Was het maar zo goed dat Tanja weigerde een reden te geven?
dan is Linda ook aardig van haar padje... ik heb haar nog nooit met zo een bordspelletjes zien meedoen;quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:10 schreef b0ng het volgende:
menno en linda gaan trik trakken en de rest gaat slapen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
Truste iedereen![]()
![]()
Ga nog even wat kijken op video, eindelijk de tijd voor.
Daarna nog een Roeltje draaien en slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |