Het levert leuke tv op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:51 schreef BBscanner het volgende:
Ze hebben het nu weer over het zender incident van gisteren. Toch vreemd dat er zo weinig of geen sancties worden uitgedeeld. Alleen het bierflesje incident van Roel is bestraft met het niet draaien van zijn muziek. Vindt BB erg soft.
Ik gebruik gewoon mediaspy en Windowsmediaspeler de streams zijn toch echt allemaal van dezelfde bron Garnierstreamingmedia. Maakt dus niet uit op welke site je zit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Anders kijk je gewoon hier
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Maakt wel uit hoor, MediaSpy verbaggert de streams.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:53 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mediaspy en Windowsmediaspeler de streams zijn toch echt allemaal van dezelfde bron Garnierstreamingmedia. Maakt dus niet uit op welke site je zit.
jah maar uien pindakaas en brood vond ik weer te extreem ,gewoon maaltje aardappels ,groeten en gehakt en niks extra 'squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:52 schreef Wup het volgende:
[..]
BB is veel te lief nog, ik protesteer ook steeds tegen dat rantsoen van niks....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt wel uit hoor, MediaSpy verbaggert de streams.
Project1.exe geeft veel betere kwaliteit.![]()
Dat wel maar een heftige sanctie zoals bv een week geen tabak voor iedereen lijkt me ook wel een leuke sanctiequote:
Ja da's waar maar et gaat om et overzicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Maakt wel uit hoor, MediaSpy verbaggert de streams.
Project1.exe geeft veel betere kwaliteit.![]()
Waar haal ik project1.exe vandaan... (Lekker standaard naam voor een Visual Basic propjetje trouwens)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met project1 en op gillesdesmit kun je de streams ook goed op full screen bekijken.
is dat niet een delphi progje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:57 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Waar haal ik project1.exe vandaan... (Lekker standaard naam voor een Visual Basic propjetje trouwens)
Die heeft APK wel... Die ik kijk staat dus hier : http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:57 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Waar haal ik project1.exe vandaan... (Lekker standaard naam voor een Visual Basic propjetje trouwens)
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:57 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Die project ga ik ff checkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met project1 en op gillesdesmit kun je de streams ook goed op full screen bekijken.
ik kan der ook redelijk volgen,en ik kom der niet vandaan heb geloof ik niemand die ik niet kan verstaandquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:58 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie nou nooit dat je die bewoners zo slecht kan verstaan? Ik kan zelf Linda heel goed verstaan, omdat ik bij haar uit de buurt kom, maar sommigen praten zo in hun eigen dat ik echt goed moet luisteren om het nog te snappen![]()
-edit- Ik snap dat ik ongeveer de enige ben die Linda wel kan verstaan, dat is dan wel weer uniek![]()
roel soms mompelmompelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:58 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie nou nooit dat je die bewoners zo slecht kan verstaan? Ik kan zelf Linda heel goed verstaan, omdat ik bij haar uit de buurt kom, maar sommigen praten zo in hun eigen dat ik echt goed moet luisteren om het nog te snappen![]()
-edit- Ik snap dat ik ongeveer de enige ben die Linda wel kan verstaan, dat is dan wel weer uniek![]()
Ingrid slikt echt de helft van de woorden in. Die is hopeloos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:58 schreef Bamba het volgende:
Kan iemand de bovenstaande posting ondertitelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik kan der ook redelijk volgen,en ik kom der niet vandaan heb geloof ik niemand die ik niet kan verstaand
Hiero.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:57 schreef BtheBest het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |