koekie erbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maagzuur... Vals alarm....
[afbeelding]
ow dat bedoelde ik ook niet in concludeerde aleen wat ik zag ,niet als antwoord... het zal dat wel eens zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar eerste kindje, dan lijkt me het logisch angstig te worden bij lichamelijke symptomen waar ze niet aan gewend is.
Haar kindje is geloof ik voor 24 oktober uitgerekend.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef newsman het volgende:
Ja Dames en heren het is weer tijd voor DE WIJNKELDER, daag dildo daag smoel, de groeten aan Ranja.
Nee Rob heeft maar één beenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef Rica het volgende:
Rob heeft een dipje?
ik vind Rob sowieso een beetje stil latelyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef Rica het volgende:
Rob heeft een dipje?
Ik dacht ff dat het beeld stilstond...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef PLAE@ het volgende:
Tanja en Rob gaan beiden bevallen zoals het er nu naar uitziet![]()
Hij staat wel al meer dan een maand droog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En je kunt jezelf afvragen waarom Dido zo lastig zou doen... Zo'n klein piemoltje kan toch niet al te veel kopkaas bevatten lijkt me zo....
Flugel foei
![]()
Nope, Linda vertelde Menno laatst nog dat ze niet aan pijpen doet. Ws. is Dido juist een ware pijpkoningin. Dat zijn altijd de types waarvan je het het minst verwachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef teun911 het volgende:
[..]
Linda lijkt me er zo'n eentje die pijpen tot een kunst heeft verheven..
Dido lijkt me zo eentje die vies kijkend snel een likje doet.
keuze snel gemaakt lijkt me. Alleen Roel ziet dat alleen nog dronken in.![]()
Nou voor Anale sex heeft roel het perfecte maatje heb ik me wel eens laten vertellenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Dido moet haast wel anaal vernederd zijn in d'r verleden.
Nah.. daar zou ze ondertussen ruim aan gewend moeten zijn. Als ze daar last van heeft geheeft is het ergens tussen de 20 en 30 wkn het meest waarschijnlijke. Maar het constante wisselen van houding doet mij weer heel erg herinneren aan weeen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook bandenpijn zijn... (geen flauw idee hoe dat voelt, maar ik heb er wel eens over gehoord)
Rob is een remy aan het worden nu als zijn pogingen tot leiderschap zijn mislukt en de groepjes worden gevormd wordt hij ook nergens toegelaten.quote:
Oooh, wat zou ik het fantastisch vinden als er een paar flessen, van psylocibe cubensis of tampanensis doortrokken wodka over dat hek gegooid worden... Dan zou zo'n stream tenminste leuk worden....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef newsman het volgende:
Ja Dames en heren het is weer tijd voor DE WIJNKELDER, daag dildo daag smoel, de groeten aan Ranja.
waaromm quote ik mezelf?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:34 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Rob is een remy aan het worden nu als zijn pogingen tot leiderschap zijn mislukt en de groepjes worden gevormd wordt hij ook nergens toegelaten.
Logisch ook als je zo hebt gekonkeld
Kan het zijn dat door (kleine) weëen het maagzuur omhoog komt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nah.. daar zou ze ondertussen ruim aan gewend moeten zijn. Als ze daar last van heeft geheeft is het ergens tussen de 20 en 30 wkn het meest waarschijnlijke. Maar het constante wisselen van houding doet mij weer heel erg herinneren aan weeen.
Dat meen je niet... die Linda *geschokt*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nope, Linda vertelde Menno laatst nog dat ze niet aan pijpen doet. Ws. is Dido juist een ware pijpkoningin. Dat zijn altijd de types waarvan je het het minst verwacht
Ik denk dat ze er wel intrapt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Denkt Roel nu "Shit, ik heb het verknald" of denkt hij "Shit, ze trapt er niet in" ?
dank je wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef milagro het volgende:
Was echt grappig lief
Ze zat er nu zo lang, in het BB huis, dat ze een beetje aan het vergeten was hoe haar ouders eruit zien![]()
![]()
![]()
En weet je, dat gebeurt idd na een poos, dan opeens ben je het beeld kwijt, maar dat komt later ook gewoon weer terug, ik weet ook niet wat dat is
Discretie is the keyword. Die gast had letterlijk niet zo moeten schreeuwen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:34 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Rob is een remy aan het worden nu als zijn pogingen tot leiderschap zijn mislukt en de groepjes worden gevormd wordt hij ook nergens toegelaten.
Logisch ook als je zo hebt gekonkeld
Het viel mee. Toilet was bezet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind Rob sowieso een beetje stil lately
Is er al iemand achter hoe het komt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind Rob sowieso een beetje stil lately
De 21e hoop ik op, kan ze mooi thuis bevallen (mocht Josti zich aan zijn Tanja nominatie houden).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
ze denkt zelf de 10e vanwege ..uhm... rekenfoutje
quote:
Ik denk niet dat Tanja eruit gaat....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
De 21e hoop ik op, kan ze mooi thuis bevallen (mocht Josti zich aan zijn Tanja nominatie houden).
Idd hij heeft et niet verklootquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Duh, ze heeft hem in de pocket, Roel lukt niets meer. Hij is een slaaf, de komende weken....
waarschijnlijk weet hij, of denkt hij, dat de Chantal campagne in volle hevigheid is losgebarsten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
Is er al iemand achter hoe het komt?
Ik vond hem vandaag helemaal vaag, nóg stiller...
1 nominatie is meestal niet genoeg hoor. Menno had er de laatste keer 2 en zat niet eens op de bank.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:37 schreef Dynabite het volgende:
[..]
De 21e hoop ik op, kan ze mooi thuis bevallen (mocht Josti zich aan zijn Tanja nominatie houden).
Ik denk vannacht nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat morgen weer aan Chantal vertellen hoe Roel voor haar door het stof is gekropen
Vergeet de high-five met Naat niet....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat morgen weer aan Chantal vertellen hoe Roel voor haar door het stof is gekropen
Vanavond op TV vond ik hem toch opeens wèl de Homo (eerst niet dus).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is er al iemand achter hoe het komt?
Ik vond hem vandaag helemaal vaag, nóg stiller...
En dan weer zuipen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:36 schreef FuTilE het volgende:
Duh, ze heeft hem in de pocket, Roel lukt niets meer. Hij is een slaaf, de komende weken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |